Geen idee, het kwam opeens in me op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef Sokolsky het volgende:
Dat was toch ook een nummer van Mark Knopfler, "El Patcho"?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef Sokolsky het volgende:
Weet ik veel. Indiana Jones ofzo?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:45 schreef cwk het volgende:
[..]
Geen idee, het kwam opeens in me op.
OT: die knakker lijkt op Kumar.![]()
neen, helaasquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:46 schreef cwk het volgende:
Ik gok toch stiekem op The Man Who Would be King.
dat klopt, Willie...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef Sokolsky het volgende:
Ik kan die dingen niet uit elkaar houden. Nou ja, ik weet dat dat schreeuwende viswijf in Temple of Doom zit.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef Sokolsky het volgende:
Misschien is 't wel The Princess Bride, da's een echte Patcho-titel.
Lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Speelt deze gast niet ook in LOST?
quote:
Die is wel heel wild. Er zaten louter Somaliërs in Shooting Dogs. En John Hurt.quote:
FMT voor Dummiesquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef Doff het volgende:
En dit was het begin van twee Movie Trivia's. Binnenkort krijgen we een tweesplitsing van FMT'ers.
u roept, wij draaienquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef Sloggi het volgende:
Als je een tietfoto van die meid hebt weet ik 'm vast wel.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:56 schreef RuneRose het volgende:
Laurens uit arabië misschien?
Professional + 1quote:
De punten zijn tegenwoordig ook niet meer dik gedrukt...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:02 schreef Patch het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de vragen ook dik gedrukt waren?
![]()
viel me ook al een aantal keer op ja....quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:05 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
De punten zijn tegenwoordig ook niet meer dik gedrukt...
Doe toch maar even.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:05 schreef Professional het volgende:
Ja sorry, ben te lui om het dik te drukken.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:07 schreef Patch het volgende:
oeh... als het gaat om wie het allemaal goed geschreven heeft....![]()
En dat is een editquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:06 schreef Professional het volgende:
Jennifer Aniston die naar Vince Vaughn loopt in The Break Up
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:06 schreef Professional het volgende:
Jennifer Aniston die naar Vince Vaughn loopt in The Break Up
Aniston bedoel jequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind Anniston zo'n naam die je wel goed mag schrijven. Of iig beter dan Anishton of Ansihtin.
Patch +1
En dan zelf verkeerd spellen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind Anniston zo'n naam die je wel goed mag schrijven. Of iig beter dan Anishton of Ansihtin.
Patch +1
Dat klopt. Ik ging te snel.quote:
naam is goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef Professional het volgende:
Ziet er uit als Keira Knightley.
The Jacket, al weet ik niet meer of ze daarin naakt gaat.
Daar is ze wel nakend ja, maar in deleted scenes geloof ik...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef Doff het volgende:
in Domino?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef Sokolsky het volgende:
Heb je nog meer van zulke plaatjes? Ze hoeven niet per se bij te dragen aan het oplossen van de vraag.
Mannen, bedank Professional maar, hij zorgt ervoor dat er niet meer bloot komt van Keira...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef Professional het volgende:
Is dat niet die film met Thora Birch?
In die bunker dat ze worden opgesloten, The Hole?
ken gillmore girls niet, maar dan doe ik een gokje op Divine Secrets of the YaYa Sisterhoodquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef RuneRose het volgende:
The Sisterhood of the Traveling Pants?
RuneRose +1quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef RuneRose het volgende:
The Sisterhood of the Traveling Pants?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |