Ah, okay...je had zo'nquote:
Oh ja, ik zie het. Stom.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Ah, okay...je had zo'nneergezet bij een post van SoK.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:08 schreef hornage het volgende:
zeker als cwk er niet is, opstartvraagje dan maar weer?
jazeker Patch + 1quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:39 schreef Patch het volgende:
Jenny McCarthy
BaseKettball
Scary Movie 3
Scream 3
dat had ik oa bij Eragon...quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:44 schreef hornage het volgende:
[..]
jazeker Patch + 1
Gisteren Dirty Love gekeken, echt huilen van pijn om daar naar te kijken. Gebeurt me niet vaak zoiets
42quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:55 schreef hornage het volgende:
wel veel functioneel bloot in FMT
voor de rest zou ik deze niet weten. Dame ziet eruit als al wat ouder, in de 30 ofzo
quote:
neejequote:Op donderdag 4 januari 2007 11:25 schreef RuneRose het volgende:
Ken Park?
Die heb ik wel gezien. Daar zitten ook tieten in en een jongen tussen een vrouw haar benen. En nog allerlei andere 'vieze' dingen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:28 schreef Patch het volgende:
[..]
neeje
dan heb je die niet gezien als je die titel gokt....
dan vind ik het een vreemde post van je. Ben van mening dat als je Ken Park 1 keer hebt gezien dat je daar echt wel de screenshots van herkent....quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:40 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien. Daar zitten ook tieten in en een jongen tussen een vrouw haar benen. En nog allerlei andere 'vieze' dingen.
Maar het zou zomaar kunnen dat ik de gevraagde titel niet gezien heb.
quote:
Nou, ik niet dus. Is al zo lang geleden, en heb daarna zoveel films gezien en zo bijzonder sterk dat het me bijblijft vond ik het ook weer niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:41 schreef Patch het volgende:
[..]
dan vind ik het een vreemde post van je. Ben van mening dat als je Ken Park 1 keer hebt gezien dat je daar echt wel de screenshots van herkent....
Flitspaal + 1quote:
In The Cheap Detectivequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:50 schreef Patch het volgende:
Dom Deluise?
geen idee...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:01 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
In The Cheap Detective.
Patch +1
geen ideequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:11 schreef Flitspaal het volgende:
Is dat een lid van de Carradine familie?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:30 schreef cwk het volgende:
XxX-2?
victorinox + 1quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef victorinox het volgende:
Da's John Carpenter
Yep.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef cwk het volgende:
Krijg Professional niet het punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |