quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:03 schreef lcicle het volgende:
Ik denk dat mijn kolfopbrengst niet te vergelijken is met de hoeveelheid bij rechtstreeks voeden. Zeker weten doe ik niet, want heb hem nooit gewogen na een voedingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Op aanraden van het CB, anders zou ik teveel gefixeerd zijn op de hoeveelheid terwijl dat niet zo belangrijk was als de groei en alertheid van Merlijn.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.borstvoeding.com/fabeltjes/fabeltjes.htmlquote:Kolven geeft een goede indicatie van de hoeveelheid melk die de moeder heeft.
Niet waar!
Hoeveel melk er gekolfd kan worden, hangt van verschillende factoren af, zoals onder andere van de mate van gespannenheid van de moeder. Een baby met een goede drinktechniek, kan veel meer uit de borst krijgen dan de moeder kan kolven. Kolven vertelt je vooral hoeveel je kan kolven.
Of Anna haalt zelf minder voedingsstoffen uit de melk dan de meeste babies...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:04 schreef YPPY het volgende:
Ze drinkt ook erg veel per dag, terwijl ze langzaam groeit. Ik denk dus wel dat melk 'weinig voeding' kan bevatten en dat ze daardoor meer nodig heeft.
See.. Nebelung heeft gesprokenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef nebelung het volgende:
Laatste post:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.borstvoeding.com/fabeltjes/fabeltjes.html
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:59 schreef YPPY het volgende:
Dat kan inderdaad ook owlet, maar vind ik zelf een 'enger' idee. Dat ze er blijkbaar niet genoeg uit kan krijgen. Als ik het probleem bij mezelf leg, is het niet zo erg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihihi, zes maanden oud en dan op je borst in slaap laten vallen? Ik denk dat ik eerder in slaap ben dan ronja en dat ze vervolgens zich er vrolijk af laat rollenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:20 schreef Moonah het volgende:
En stel dát het mamahonger is, kun je Ive dan niet op je borst laten slapen? Ik doe dat ook vaak met Thies. Ik heb zo'n opklapbare ruggensteun, daartegen heb ik een groot voedingskussen gedrapeerd en dan kan ik zelf heerlijk slapen terwijl Thies op mijn borst ligt.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:28 schreef owlet het volgende:
[..]
hihihi, zes maanden oud en dan op je borst in slaap laten vallen? Ik denk dat ik eerder in slaap ben dan ronja en dat ze vervolgens zich er vrolijk af laat rollenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop