Sugar: wat ik niet zo goed snap is waarom je niet gewoon heel vroeg naar bed gaat elke avond. Wij doen dat ook en zetten gewoon de wekker voor de avondvoeding. In het weekend blijven we dan wel lang op en een van ons twee mag dan 's morgens uitslapen. Op die manier blijven we sterk genoeg om het vol te houden. Echt, het gaat voorbij!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:54 schreef Sugar het volgende:
Thanks, Dutsj!
Maar hee, ik meen het wel: ik bén vaak wat onduidelijk en als ik er doorheen zit, zég ik dat ook in alle heftigheid. Dus regelmatig wel nodig om het op een volgend moment bij te stellen!![]()
Bambix: zeker niet, I know!
Rijstebloem: misschien weer als Forte geen echt effect heeft!
Vanochtend was het weer lekker 5 uur...![]()
![]()

Dat heb ik gelezen (uiteraard) en daar stond niet echt iets nieuws in; eigenlijk alles wat iedereen al roept/weet over slapen en dooslapen en patronen.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:16 schreef moussy het volgende:
Sugar, ik zag in het voorbij gaan in de supermarkt een ouders van nu liggen met een artikel over slapen.

Wij ook. Daarom doen we veel leuke dingen en ga ik af en toe naar een hotel om bij te slapen (kindjes naar familie brengen gaat bij ons niet). Daarnaast probeer ik het te accepteren en er niet te veel over na te denken, want dat wordt het nog lastiger. Ik weet dat het moeilijk is als je moe bent, ik zit hier ook vaak met de tranen in mijn ogen als Indy een nee-dag heeft, Thomas de hele dag niets anders doet dan huilen en ik maar 4 uurtjes geslapen heb en het vier uur is en ik gewoon niet meer kán. Dan gooi ik de kinderen in de kinderwagen, maak en lange wandeling en ga ook nog even bij een vriendin langs. 's Avonds eten we dan brood of Chinees, ik ga lekker in bad en meteen door naar bed en de volgende dag ziet de wereld er al heel anders uit. Of niet, en dan probeer ik het de volgende dag weer, net zolang totdat ik me weer wat beter voel.quote:

Sterkte m@x!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:20 schreef m@x het volgende:
Om eerlijk te zijn doet het huilen me niet zoveel meer. Ik kan het als het ware uitzetten en dan is het meer een irritant achtergrondgeluid. Als ik er bij stil sta dat hij daar helemaal alleen, zielig in zijn bedje ligt te gillen dan breekt mijn hart, maar zolang ik dat niet doe kan ik het nu wel van me afzetten.maar ik voel me zo'n rotmoeder nu ik dit typ
![]()

niet doen. Ik herken het best wel. Hij huilt, je kan hem niet helpen op wat voor manier dan ook dus er zit niks anders op dan hem te laten huilen. Ken je twee dingen doen. er het beste van maken en je zo min mogelijk proberen je er over op te winden/irriteren. Of je er druk over lopen maken, en je eigen avond daarmee verpesten, etc etc. KOmt vast goed. Sterkte.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:20 schreef m@x het volgende:
Om eerlijk te zijn doet het huilen me niet zoveel meer. Ik kan het als het ware uitzetten en dan is het meer een irritant achtergrondgeluid. Als ik er bij stil sta dat hij daar helemaal alleen, zielig in zijn bedje ligt te gillen dan breekt mijn hart, maar zolang ik dat niet doe kan ik het nu wel van me afzetten.maar ik voel me zo'n rotmoeder nu ik dit typ
![]()

Ik moest lachenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:40 schreef Leah het volgende:
Ik heb de lamp eruit gedraaid ("Mama, ik kan niets zien" riep ie)

Ik ookquote:

Toch wel dus leah? gelukkig maar!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:19 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik ook. Het nieuwtje is eraf, hij gaat gewoon lekker slapen! Vast omdat ie niets kan zien.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |