Goedemorgen..
Ik wilde hier eigenlijk vanacht om 3:30 al iets posten, maar het leek me verstandiger even te wachten totdat ik wat helderder was
![]()
Merlijn is nu 6 maanden en het doorslapen lukt gewoon echt niet meer. In het begin sliep hij al vanaf 6 weken ongeveer van 22:30 tot 7:30, maar sinds 2 maanden wordt hij elke nacht weer om 3:00 wakker. Het begint me nu echt op te breken..
Eerst dacht ik aan regeldagen, maar die hielden dan wel erg lang aan. Daarna zijn we begonnen met vaste voeding en dacht ik dat het misschien aan z'n darmpjes lag, dat die moesten wennen. Maar ook dát duurt wel erg lang. Vervolgens heb ik een strak voedingsschema gemaakt en krijgt hij 's avonds om 21:00 200cc pap om de nacht door te komen, nope.. ook niet.
Toen wilde ik hem 's nachts géén borstvoeding meer geven, omdat ik dacht dat hij eraan gewend was. Dat hielp! ..1 Nacht
Vanacht wilde ik weer proberen hem in slaap te krijgen zonder voeding. Dat resulteerde in een nachtelijke ruzie met mijn ega. Ook niet de bedoeling natuurlijk.
Ik heb vanacht dit topic al (gedeeltelijk) doorgelezen en denk tóch dat ik van die nachtvoeding af moet. Ik geef nog steeds volledig borstvoeding, alleen 's avonds af en toe wat kv erbij omdat ik anders met kolven niet aan die 200cc kom. Zou hij overdag te weinig krijgen? Misschien is het verstandig 1 borstvoeding overdag óók te vervangen door kv.
Ik weet het niet meer