quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:17 schreef PietjePuk2 -alias Rietvaerder- het volgende:
Ik nerd
Hee, ik zit niet hele dagen te lullen over motoren in een virtuele motorclub
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef PietjePuk2 -alias Rietvaerder- het volgende:
Nog een gelukkig 2007.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
WIE HEEFT ER ZIN OM BINNEN NU EN EEN MAAND IETS TE DOEN?
UITERAARD WETEN WE NOG NIET WAT WE GAAN DOEN DUS SUGGESTIES ZIJN WELKOM
DE LOCATIE IS EEN VERASSING![]()
Klik en vul in.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef ikookhier het volgende:
Leuke fietsjes iddzal wel een gods vermogen kosten
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klik en vul in.
[..]
![]()
En die klant maar denken dat jij voor hem/haar aan het typen was.![]()
Zal ik voor de volgende OP de WIKI maar gelijk aanpassen?![]()
Welke.quote:
Het is alleen niet bij te houden soms. Kunnen de topics met 600 postings omhoog?quote:
quote:
Ze hadden nog wat aluminium over.quote:
Schattig hè, als ze dat soort dingetjes zeggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze hadden nog wat aluminium over.![]()
Mijn vriendin van het weekend ook.. die kuipdelen (van de Aprilia AF1) zijn die altijd van plastic..
Ik dacht dat ze van staal waren?[/-XX-]
![]()
![]()
Die moeten door de Sensuur filters van de chineese overheid heen - weetjetochquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Waarom zijn Chinese interpagina's altijd zo langzaam?![]()
![]()
Ah.. vandaar al die vraagtekentjes altijdquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die moeten door de Sensuur filters van de chineese overheid heen - weetjetoch![]()
Daar dacht ik ook aan joaH .. maar uitgaand zou die propaganda wel moeten stromen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef bvvt het volgende:
Die moeten door de Sensuur filters van de chineese overheid heen - weetjetoch![]()
Of je kijkt op de verkeerde sitesquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan joaH .. maar uitgaand zou die propaganda wel moeten stromen.![]()
![]()
Ben 20 minuten verder en heb naast de tekst al een halve foto.![]()
Commerciele site waarop een fabrikant graag zijn modellen ten toon spreidt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Of je kijkt op de verkeerde sites
Chineese pronquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Commerciele site waarop een fabrikant graag zijn modellen ten toon spreidt.![]()
Ik heb de hoop opgegeven.Een halve foto en onbegrijpelijke tekst is all I get.
![]()
Ja, maar, ehhh, Das een 4 in lijn motor. Een SV is een brute V-twin.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Commerciele site waarop een fabrikant graag zijn modellen ten toon spreidt.![]()
![]()
Misschien is dit iets voor Ikookhier.![]()
[afbeelding]
Blauw.. en een stuk krachtiger -en sportiever- dan een opgedirkte ABSSV.![]()
Industrial automotive.quote:
Alles met een 6 in de cylinderinhoud kan maar beter een drie/vierpitter zijn. Het is al zo weinig inhoud.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:31 schreef bvvt het volgende:
Ja, maar, ehhh, Das een 4 in lijn motor. Een SV is een brute V-twin.
Drinkt zelf zeker ook graag bier door een rietje.quote:[message=6338415,noline]BLIND_SNIPER schreef op 03 januari 2007 @ 14:00[/message]:
[...]
aangepaste malossi E13 hoorde van Fred Motoren hoe korter je lucht moetreizen des te beter je gasreactie wordt
Johquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
Levensgevaarlijk om een Gilera Runner model 180 cc te rijden..
Denk jij dat het voor hun slim is om er over te praten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef BazzieK het volgende:
JohPimber en Hiesjam zijn de enige mocro's die geen Runner 180 hebben gejat en gebruiken voor criminele activiteiten
Net alsof er hier politie meeleestquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Denk jij dat het voor hun slim is om er over te praten?![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
JohPimber en Hiesjam zijn de enige mocro's die geen Runner 180 hebben gejat en gebruiken voor criminele activiteiten
Vooral na jouw bekendmaking om voor de blauwe te gaan werkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Denk jij dat het voor hun slim is om er over te praten?![]()
Ik plant toch wel wat drugs in hun motorjacks bij de eerste de beste kans die ik krijg dus schuldig of niet they are going down.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
Vooral na jouw bekendmaking om voor de blauwe te gaan werken
"Agent valt door de mand na verklaring: Deze belhamels hebben mijn wiet gestolen!"quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik plant toch wel wat drugs in hun motorjacks bij de eerste de beste kans die ik krijg dus schuldig of niet they are going down.![]()
Nick was vanochtend om zijn gsm op te halen naar oma gefietst, kwartiertje vanaf hier..quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef BazzieK het volgende:
Ik plant toch wel wat drugs in hun motorjacks bij de eerste de beste kans die ik krijg dus schuldig of niet they are going down.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef koffiekoekje het volgende:
"Agent valt door de mand na verklaring: Deze belhamels hebben mijn wiet gestolen!"![]()
FZ6quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nick was vanochtend om zijn gsm op te halen naar oma gefietst, kwartiertje vanaf hier..
Daar van jas gewisseld, want die andere stonk naar vuurwerk.. en hadden ze omgeruild zondag.
Komt hij heel enthousiast terug.. sowhe.. ik ben aangehouden door de pliesie en gefouilleerd..![]()
Maar goed dat ik de jas had omgeruild, want in die andere zat wel vuurwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
ik had het gezienquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja.. Roderick.. vergroot je nekspieren.![]()
![]()
Rij je wel ff je carbs leeg, en ververs de olie voordat je weggaat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:03 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik had het gezienvind het alleen de moeite niet echt meer
straks staat ie 5 maanden stil, en een paar maanden daarna hoop ik een nieuwe te kopen
hmmm... was ik toch van plan dat te doen bij terugkomstquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rij je wel ff je carbs leeg, en ververs de olie voordat je weggaat.![]()
alleen ga ik met het vliegtuigquote:Eventueel kan je het ook hier doen, inclusief stalling. Rij je toch langs als je met de boot gaat.![]()
maar dan zit het stuur aan de verkeerder kantquote:Overigens zijn er meerdere MF'ers die hun fiets in Engeland halen.Goedkoop daar.
![]()
NeeeeJ.. verse olie moet voordat je weggaat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef Roderick2085 het volgende:
hmmm... was ik toch van plan dat te doen bij terugkomst
Paupert.quote:alleen ga ik met het vliegtuig
quote:maar dan zit het stuur aan de verkeerder kant[/-XX-]
om het vervolgens zeker weer te doen als ik terug komquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
NeeeeJ.. verse olie moet voordat je weggaat.![]()
quote:[..]
Paupert.![]()
quote:
ff serieus, oude olie = zuur = invreten in je blok. Bij stilstand ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Roderick2085 het volgende:
om het vervolgens zeker weer te doen als ik terug kom![]()
maar ff serieus, maakt toch niks uit, ding staat alleen maar stil...
Dank u voor het mee denkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:04 schreef worldpimber het volgende:
Ff eten en dan retourtje Frankrijk doen, 800 km![]()
Baddddd linnnnnnnnk!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef fs180 het volgende:
kutputfile
http://www.putfile.com/pic.php?img=4413384
Vrooom
Nu werkt het wel ja!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef fs180 het volgende:
kutputfile
http://www.putfile.com/pic.php?img=4413384
Vrooom
zxo dan?
http://www.putfile.com/pic.php?img=4413383
Never knew women are full of shit too ..quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Bla.
aha....quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Ik voel me verrot.
Dus ik ga hier even wat onzin posten.
Om mijn hart te luchten.
Dat voelt lekker.
Damn het is al best laat.
Morgen lekker stappen.
Wel zin in.
Soms.
Nu even niet.
Maar morgen denk wel.
Nu luister ik frozen flame.
Best leuk nmr.
Soms.
Maar nu heb ik hem te vaak gehoord.
Dus zet even mijn radio uit.
Zo.
Lekker stil.
Ik verveel me.
Ik denk dat ik zo maar even t.v. ga kijken ofzo.
Even lekker gedachten op wat anders.
Nu eerst nog wat posten op Fok.
Om mijn gal te spuien.
Zo.
Dat voelt goed.
Maar nog niet goed genoeg.
Dus ik post nog wat meer letters.
Haha.
Jullie denken vast, damn die spoort echt niet.
Maar dat valt wel mee hoor.
Ik had gewoon zin om te posten.
Ik doe het eigenlijk alleen om mijn vingeraanslagen per minuut te versterken.
En zonder fouten.
Ik heb nu nog geen een spelfout gemaakt.
Tenmintste, dat denk ik.
Zonder maar enkel op backspace te drukken.
HA.
Dat voelt goed.
Denk.
Er zitten vast fouten in.
Maar ik zie ze lekker niet.
Dus.
Zo.
Ik dacht de powerpuff girl vingeroefeningen aan het doen wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar gelukkig was er een powerpuff girl [afbeelding]
Echt kansloos altijd, wordt er een uur lang niet gereageerd, zul je altijd zien dat er inene 2 tegelijk reagerenquote:
Die is power fluffenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik dacht de powerpuff girl vingeroefeningen aan het doen was![]()
![]()
ff 800 kmquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man, ik dacht dat je inmiddels al bjina in parijs zou zijn
Meer dan 400 km/h... dat moet wel incl tanken zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een beetje chauffeur haalt daar zijn neus voor op
Hoeft niet, met mijn passat kon ik >900Km rijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Meer dan 400 km/h... dat moet wel incl tanken zijn
caddy bedoel je?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:20 schreef Rib-i het volgende:
Welke type volkswagen is het model met laadruimte
Niet het busje maar kleiner...
Al vanaf ¤4000,-quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, die bedoelde ik ja
Zijn nog erg prijzig 3e hands ofzo
Pimberidequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:29 schreef Rib-i het volgende:
Okee, deze is niet duur maaruh....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:29 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Marktplaats biedingen zijn niet altijd even betrouwbaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:36 schreef Rib-i het volgende:
Toch zijn de biedingen al over de vraagprijs heen
Klik
Is dat inclusief de lollies?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:36 schreef Rib-i het volgende:
Toch zijn de biedingen al over de vraagprijs heen
Klik
Mwoah ik geloof het welquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Marktplaats biedingen zijn niet altijd even betrouwbaar
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:29 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Krijg je veel aandacht mee op parkeerplaatsen.. en ik denk dat je zo nu en dan ook nog wel onderweg gemaand wordt tot stoppen.Biedingen zijn trouwens vaak onzin. Een beller is sneller. Bellen maar.....
![]()
China.![]()
[afbeelding]
Like they care.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:48 schreef Rib-i het volgende:
Hoe edel, de luchtvervuiling verminderen
Ik denk dat ze allemaal al sloop waardig waren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:05 schreef fs180 het volgende:
ik zou daar toch wel een paar ss-jes of cd-tjes weg willen nemen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Smiley/txt forumdesign@WB.
In '89 liep ik stage bij een bedrijf in de petrochemie. Het bedrijf ging weg uit Europa door de vele vervelende vergunningen en opende helemaal opnieuw ergens in Aziequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Like they care.![]()
In 2004 gingen er een paar collega's naar China om te kijken of we er grondstoffen konden kopen.
Zagen ze mensen met blote handen -en onder een ongelofelijke grafherrie- -met gevaarlijke machines zonder veiligheid- -zonder afzuigiging of wat voor een bescherming dan ook- asbest verspanen.![]()
Ik denk eerder eind deze maandquote:Maar goed,morgen GSX1100ES dag?
![]()
... Waar ze helemaal nergens om geven. Wat smeergeld voor de plaatselijke auhoriteiten misschien..quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:21 schreef Rib-i het volgende:
In '89 liep ik stage bij een bedrijf in de petrochemie. Het bedrijf ging weg uit Europa door de vele vervelende vergunningen en opende helemaal opnieuw ergens in Azie
Waaaat..waaaaat...waaaaaat. <insert Whaaaah!!t>quote:Ik denk eerder eind deze maandHeb het hartstikke druk de komende weken
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
En net vriendinnetje blij gemaakt..
..ik heb toestemming gegeven dat zij drie dagen met een vriendin naar Newcastle mag met de boot..
..helemaal enthousiast was ze..
..komt ook uit een 15 jarige relatie dat ze niets mocht van haar vriend..
..nu is ze dus helemaal hyper..
..het zijn nog drie dagen door de week ook, dus wat heb ik daar mee te maken..
..wat is het leven toch simpel soms..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Smiley/txt forumdesign@WB.![]()
[afbeelding]
..ik heb toestemming gegeven dat zij drie dagen met een vriendin naar Newcastle mag met de boot..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
..wat is het leven toch simpel soms..
[afbeelding]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Smiley/txt forumdesign@WB.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze maand moeten er 2 cd's worden opgenomen, low budget maar toch vereist dat enige inspanningquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waaaat..waaaaat...waaaaaat. <insert Whaaaah!!t>
Geef mij het adres, dan kom ik de proefrit maken.![]()
En je kent die lui toch, kan je niet s' avond?
En waar was je vandaag?
En waarom ben je bezet?
En...
![]()
Rustig, ... rustig.... morgen is de bedanksex pasquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
... Waar ze helemaal nergens om geven. Wat smeergeld voor de plaatselijke auhoriteiten misschien..![]()
[..]
Waaaat..waaaaat...waaaaaat. <insert Whaaaah!!t>
Geef mij het adres, dan kom ik de proefrit maken.![]()
En je kent die lui toch, kan je niet s' avond?
En waar was je vandaag?
En waarom ben je bezet?
En...
![]()
En je hebt het al zo drukquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Deze maand moeten er 2 cd's worden opgenomen, low budget maar toch vereist dat enige inspanning
En, smaakte ie nog goed?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
Moggûh
Mn moeder liet net een mars vallen, had mn hond hem bijna opgegeten. Hij heeft er de hele kamer mee doorgerend, tot ik hem uit zn bek heb kunnen pakken. Dat beestje mag veel eten maar een mars gaat me te ver hoor
![]()
Jah, hij was al voorgekauwt. Leek net babyvoeding, zat al slijm op enzoquote:
quote:
Net weer een vette sms, terwijl ze normaal al een uur slaapt.quote:
Ah cool.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:26 schreef Rib-i het volgende:
Deze maand moeten er 2 cd's worden opgenomen, low budget maar toch vereist dat enige inspanning
Had je "Back in the oll' days" de juiste contacten gehad, dan draaide je nu op Ibizaquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Net weer een vette sms, terwijl ze normaal al een uur slaapt.![]()
![]()
[..]
Ah cool.![]()
![]()
Wanneer nemen we mijn cd op.Heb ergens een demo cassette met auditie.. van 1991.
Een housenummer alla Tiesto, en een melo dramatisch rock nummer.![]()
![]()
Ben zelfs jij al geauthoriseerd om spoilers te lezen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Rustig, ... rustig.... morgen is de bedanksex pas
Pas nog een onderzoekje gelezen over eten dat op de vloer valt, en je dan snel oppakt omdat je dan denkt dat er geen bacterien opzitten....... resultaten zal ik maar niet posten. Niet eten dus. Nog afgezien van dit verhaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
Moggûh
Mn moeder liet net een mars vallen, had mn hond hem bijna opgegeten. Hij heeft er de hele kamer mee doorgerend, tot ik hem uit zn bek heb kunnen pakken. Dat beestje mag veel eten maar een mars gaat me te ver hoor
![]()
quote:
Of ze licht met een andere gozer in bed en denkt "hey ik zal nog even die weekendgozert die vakanties voor me betaald smsen om em aan het lijntje te houden"quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Net weer een vette sms, terwijl ze normaal al een uur slaapt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet zo van chocolade en vlees gecombineerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rij gewoon een keer op donderdagavond met je moeder mee joh, net zo handigquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]Als ik een keer bij een meet ben![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van chocolade en vlees gecombineerd
quote:Maar wat doe je dan met die moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, ik heb redelijk smetvrees met dat soort dingen dus maak je geen zorgenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben jij al geauthoriseerd om spoilers te lezen.![]()
[..]
Pas nog een onderzoekje gelezen over eten dat op de vloer valt, en je dan snel oppakt omdat je dan denkt dat er geen bacterien opzitten....... resultaten zal ik maar niet posten. Niet eten dus. Nog afgezien van dit verhaal.![]()
![]()
Wannuhpik seghquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met die moeder?![]()
![]()
Ik hoop voor je dat die kawa snel genoeg is, mocht ik je ooit tegenkomenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rij gewoon een keer op donderdagavond met je moeder mee joh, net zo handigIk krijg ook altijd een mars achteraf
![]()
![]()
![]()
Dat is zo'n Amerikaans volksfabeltje, en het woord Amerikaans zegt het al, achterlijk en niks van waarquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pas nog een onderzoekje gelezen over eten dat op de vloer valt, en je dan snel oppakt omdat je dan denkt dat er geen bacterien opzitten....... resultaten zal ik maar niet posten. Niet eten dus. Nog afgezien van dit verhaal.![]()
![]()
Als ik het 10 kilometer vol houd moet jij je olie toch alweer verversen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die kawa snel genoeg is, mocht ik je ooit tegenkomen![]()
Wie zegt dat ik dan nog geen 950 hebquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik het 10 kilometer vol houd moet jij je olie toch alweer verversen?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef BazzieK het volgende:
Of ze licht met een andere gozer in bed en denkt "hey ik zal nog even die weekendgozert die vakanties voor me betaald smsen om em aan het lijntje te houden"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, laten we zeggen dat ze niet meer kon enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij een paar pagina's terugquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dan nog geen 950 heb![]()
![]()
Nooit gezegdquote:
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog nooit een van je Patrick verhalen gelezen maar ik krijg er onderhand wel een beeld bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft Nick nog geen jeugdtrauma's opgelopen?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Rib-i het volgende:
Ik hou niet zo van chocolade en vlees gecombineerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komen de verhalen van de FOk! MC nooit op DVD uit..quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:49 schreef BazzieK het volgende:
Ik heb nog nooit een van je Patrick verhalen gelezen maar ik krijg er onderhand wel een beeld bijHeeft Nick nog geen jeugdtrauma's opgelopen?
.. ennnn trekt Danny er binnen enkele jaren volledig de stekker er uit in een aanval van waanzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En doorposten, heeft Pimber wat te lezen na een avondjje -en een ochtend- rijden.![]()
![]()
![]()
Ik zweer op het graf van de mars dat ik nooit heb gezegd dat ik, als ik jou zie op een meet, geen ktm 950 heb...quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zweer op mijn ambsteed dat ik dat heb geconstateerdEn nu gewoon betalen
![]()
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Oh manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Yeah rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zal die opgedroogde spermasporen van haar navel tot op haar stuitje hebben moeten verklaren![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hopelijk komen de verhalen van de FOk! MC nooit op DVD uit..
.. ennnn trekt Danny er binnen enkele jaren volledig de stekker er uit in een aanval van waanzin.
Volgens mij is dat bij wilders juist een preSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Daarom heeft ie op zijne 8e een vriendinnetje van 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe dik zijn jullie muren of neuq je je vriendinnetje alleen schraal op dagen dat Nick er niet is?
Lezen kan ie toch niet, hij is net een horoscoop, gooi wat algemene zinnetjes bij elkaar en reageer op iedere post van mij met: Dikzakquote:En doorposten, heeft Pimber wat te lezen na een avondjje -en een ochtend- rijden.![]()
![]()
en klaar is Kees pimber
![]()
![]()
Omdat je niet mans genoeg bent om met dat brommertje van je naar een meeting te komenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik zweer op het graf van de mars dat ik nooit heb gezegd dat ik, als ik jou zie op een meet, geen ktm 950 heb...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wat dacht je dan, dat de houdbaarheidsdatum langer was dan de radioactieve besmetting na een atoomaanvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De tering das 500km rijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat je niet mans genoeg bent om met dat brommertje van je naar een meeting te komen
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
nederland is tog 300km, van beneden naar boven?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is 3x Nederland doorrijden man 500KMSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Roderick, die ons deze maand tijdelijk gaat verlaten om een Francaise te leren wippen, deed dat welquote:
Fulcrum uut Fryslan ooktot hij zelf leerde wippen, nu komt hij niet meer van de wip af
![]()
![]()
Maar die heeft een gebruiksvriendelijke motorquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Roderick, die ons deze maand tijdelijk gaat verlaten om een Francaise te leren wippen, deed dat wel
Stop
Blitse motor man!![]()
Weetikutquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
nederland is tog 300km, van beneden naar boven?![]()
![]()
Nice try, maar waardeloos vanwege een gebrek aan smiliesquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Ik voel me verrot.
Dus ik ga hier even wat onzin posten.
Om mijn hart te luchten.
Dat voelt lekker.
Damn het is al best laat.
Morgen lekker stappen.
Wel zin in.
Soms.
Nu even niet.
Maar morgen denk wel.
Nu luister ik frozen flame.
Best leuk nmr.
Soms.
Maar nu heb ik hem te vaak gehoord.
Dus zet even mijn radio uit.
Zo.
Lekker stil.
Ik verveel me.
Ik denk dat ik zo maar even t.v. ga kijken ofzo.
Even lekker gedachten op wat anders.
Nu eerst nog wat posten op Fok.
Om mijn gal te spuien.
Zo.
Dat voelt goed.
Maar nog niet goed genoeg.
Dus ik post nog wat meer letters.
Haha.
Jullie denken vast, damn die spoort echt niet.
Maar dat valt wel mee hoor.
Ik had gewoon zin om te posten.
Ik doe het eigenlijk alleen om mijn vingeraanslagen per minuut te versterken.
En zonder fouten.
Ik heb nu nog geen een spelfout gemaakt.
Tenmintste, dat denk ik.
Zonder maar enkel op backspace te drukken.
HA.
Dat voelt goed.
Denk.
Er zitten vast fouten in.
Maar ik zie ze lekker niet.
Dus.
Zo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Smiley/txt forumdesign@WB.
(sorry, ff geen zin in CTRL+H)
Mensen met smetvreesquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gewoon een reserve motor, 20 liter olie, een gereedschapskit en wat andere spulletjes meenemen en alles komt goedquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar die heeft een gebruiksvriendelijke motor![]()
![]()
![]()
Nah, ik kijk nog ff. Miss dat ik een 660 koop, voor een jaar ofzo. Dan kan ik dat dingen mooi gebruiken om goed wheely's op te oefenen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon een reserve motor, 20 liter olie, een gereedschapskit en wat andere spulletjes meenemen en alles komt goed
En daarna een 950 ofzuSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Geld teveel ofzo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nah, ik kijk nog ff. Miss dat ik een 660 koop, voor een jaar ofzo. Dan kan ik dat dingen mooi gebruiken om goed wheely's op te oefenen.
En daarna een 950 ofzu![]()
![]()
Omdat hij vrij volwassen is voor zijn leeftijd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:57 schreef BazzieK het volgende:
Daarom heeft ie op zijne 8e een vriendinnetje van 12![]()
Ik ga niet alles vertellen zeg.quote:En hoe dik zijn jullie muren of neuq je je vriendinnetje alleen schraal op dagen dat Nick er niet is?Heb zo mijn grenzen.
Geen echte chocolo maar iets artificials. En een gesloten verpakking.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:58 schreef Rib-i het volgende:
Wat dacht je dan, dat de houdbaarheidsdatum langer was dan de radioactieve besmetting na een atoomaanval
Voelde me echt bekocht, al had het mij dan niets gekost.![]()
![]()
![]()
![]()
Ex'je zou woest zijn als ik het met een ander zou gebruiken denk ik..![]()
![]()
![]()
![]()
Een dwangneurose heeft niets te maken met smetvreees, dat laatste is gewoon gheyquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Leuk man
mensen met dwangneuroses zijn cool![]()
Dwangneuroses zijn niet ghey, want daar heb ik zelf ook last van. Dat zou een contaminatie zijn![]()
![]()
Utrecht is te halen, dan slaap ik wel bij mn broerquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:11 schreef Rib-i het volgende:
Hattem ligt net onder Zwolle, Utrecht haal je toch wel:? Je mag een dag eerder vertrekken
Stop
Blitse motor man!![]()
Gelukkig heeft Nick het niet gevonden en gebruikt om een toetje voor jou en je vriendin klaar te makenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen echte chocolo maar iets artificials. En een gesloten verpakking.
Voelde me echt bekocht, al had het mij dan niets gekocht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat hij vrij volwassen is voor zijn leeftijd.![]()
![]()
Die grenzen zijn dan wel zeer vaag en worden regelmatig verlegdquote:[..]
Ik ga niet alles vertellen zeg.Heb zo mijn grenzen.
![]()
![]()
![]()
Marokkaan en een dwangneurose jij hebt het ook niet getroffen zegquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dwangneuroses zijn niet ghey, want daar heb ik zelf ook last van.![]()
![]()
I love it when a plan comes togetherquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Utrecht is te halen, dan slaap ik wel bij mn broer![]()
![]()
![]()
Thug lifequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Marokkaan en een dwangneurose jij hebt het ook niet getroffen zeg
Ik dacht trouwens dat ik een bord bij de ingang had geplaatsd??![]()
![]()
quote:
Duidelijk een dwangneurose, het herhaald posten van plaatjes die zelfs de eerste keer maar matig waren is een ernstige aandoeningquote:![]()
![]()
De babykrul ontbreekt op dat bordquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Thug life [afbeelding]
Ik dacht trouwens dat ik een bord bij de ingang had geplaatsd??
[afbeelding]
[afbeelding]
Stop
Blitse motor man!![]()
Dat heeft in dit geval niets met smetvrees te maken, maar met het wetenschappelijk oog van de microscoop.quote:![]()
Ik.. daarentegen.. ben gewoon een ketter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je het overquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Duidelijk een dwangneurose, het herhaald posten van plaatjes die zelfs de eerste keer maar matig waren is een ernstige aandoening
Die krijgt ie pas alstie beëdigd isquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De babykrul ontbreekt op dat bord
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heeft in dit geval niets met smetvrees te maken, maar met het wetenschappelijk oog van de microscoop.![]()
Ik.. daarentegen.. ben gewoon een ketter.![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De bekendste soort dwangneurose is smetvreesquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Een dwangneurose heeft niets te maken met smetvreees, dat laatste is gewoon ghey
Dwangneuroses zijn niet ghey, want daar heb ik zelf ook last van. Dat zou een contaminatie zijn
Ik heb bevestiging gezocht![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Thug life [afbeelding]
Ik dacht trouwens dat ik een bord bij de ingang had geplaatsd??
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ik ga dat plaatje als sticker afdrukken en die, als ik aankomend weekend moet werken bij de shell, op alle pompen plakkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:21 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Waar heb je het over
[afbeelding]
[..]
Die krijgt ie pas alstie beëdigd is
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:21 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Waar heb je het over
[afbeelding]
[..]
Die krijgt ie pas alstie beëdigd is
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
De bekendste soort dwangneurose is smetvrees
![]()
![]()
Dr. Rib-i.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heeft in dit geval niets met smetvrees te maken, maar met het wetenschappelijk oog van de microscoop.![]()
Ik.. daarentegen.. ben gewoon een ketter.![]()
[afbeelding]Oeh lekker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met hete saus that is![]()
![]()
Goed te zijn dat je je tijd goed besteedquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik ga dat plaatje als sticker afdrukken en die, als ik aankomend weekend moet werken bij de shell, op alle pompen plakken![]()
![]()
![]()
Volgens een paar mensen uit mn omgeving heb ik soms smetvreesquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Kheb vakantiequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed te zijn dat je je tijd goed besteed
Stop
Blitse motor man!![]()
Ik neem er ook maar eentje met kip..quote:toch 20 minuten op de stepper gestaan vandaag in de sportschool.
.. Om ver.. ver na bedtijd nog twee broodjes Bapao te kunnen eten natuurlijk.![]()
![]()
Ik kan niet tegen vieze handenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Volgens een paar mensen uit mn omgeving heb ik soms smetvrees![]()
Komt denk ik omdat ik een hekel heb aan een niet gladde gitaarhals ofzo
![]()
![]()
quote:
Stop
Blitse motor man!![]()
Heyquote:had er van de week twee opgewarmt voor een snelle lunch in de auto onderweg naar de bios.
Eentje met rundvlees, eentje met kip.. wilde het meisje niet proeven zonder saus.![]()
![]()
Had ik meer.
Ga dan helpen sleutelen bij een motorzaak...quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:26 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan niet tegen vieze handenKomt denk ik omdat ik een hekel heb aan een niet gladde gitaarhals ofzo
![]()
![]()
My homie dissed me in publicquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga in foetushouding op bed liggen en wenen
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik ga dat plaatje als sticker afdrukken en die, als ik aankomend weekend moet werken bij de shell, op alle pompen plakken![]()
Iig eentje bewaren voor meeting waar zowel jij als Bazziek bij zijn![]()
![]()
Ik ook niet, alleen met sleutelen ofzo dan moet het welquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen vieze handenKomt denk ik omdat ik een hekel heb aan een niet gladde gitaarhals ofzo
![]()
En kmaak mn muis enzo regelmatig schoon met alchohol.![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Is dat iets wat vaker terug komt in jullie relatie?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
wilde het meisje niet proeven zonder saus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik nog jong en onbezonnen wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik neem er ook maar eentje met kip..toch 20 minuten op de stepper gestaan vandaag in de sportschool.
.. Om ver.. ver na bedtijd nog twee broodjes Bapao te kunnen eten natuurlijk.![]()
, en samen met een vriend regelmatig naar fitness ging. Gingen we na fitness ook altijd langs de FEBO voor milkshake en ijs. Onder het mom van wat we eraf hebben getrained, moet er ook weer bij
![]()
![]()
![]()
Slapen
![]()
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Appelflappie begint met de romeinse kaars zonder saus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:29 schreef BazzieK het volgende:
Is dat iets wat vaker terug komt in jullie relatie?![]()
![]()
![]()
![]()
Excuses voor de kutformulering, edoch het kwaad is al geschied dus een edit heeft geen zin meer denk ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Toen ik nog jong en onbezonnen was, en samen met een vriend regelmatig naar fitness ging. Gingen we na fitness ook altijd langs de FEBO voor milkshake en ijs. Onder het mom van wat we eraf hebben getrained, moet er ook weer bij
![]()
![]()
Ik trek meestal van die chirurgen handschoenen aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heyhad er van de week twee opgewarmt voor een snelle lunch in de auto onderweg naar de bios.
Eentje met rundvlees, eentje met kip.. wilde het meisje niet proeven zonder saus.![]()
![]()
Had ik meer.![]()
[..]
Ga dan helpen sleutelen bij een motorzaak...![]()
Nee man, ik help je het te accepterenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:29 schreef hicham het volgende:
[..]
My homie dissed me in publicIk ga in foetushouding op bed liggen en wenen
![]()
![]()
Mzzltov, pitteH![]()
Thxquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee man, ik help je het te accepteren
Kon je dat niet via MSN / email doen [/rietvaerder]![]()
![]()
Ach ja, als je niet voor het afvallen traint. Sommigen moeten weight gainers nemen om niet teveel af te vallen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:30 schreef hicham het volgende:
Toen ik nog jong en onbezonnen was, en samen met een vriend regelmatig naar fitness ging. Gingen we na fitness ook altijd langs de FEBO voor milkshake en ijs. Onder het mom van wat we eraf hebben getrained, moet er ook weer bij
Zoals KratjuH denk ik.
Klopt, hij was al gequote.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:32 schreef hicham het volgende:
Excuses voor de kutformulering, edoch het kwaad is al geschied dus een edit heeft geen zin meer denk ik![]()
Pimber waar ben je <whaaah!>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Appelflappie begint met de romeinse kaars zonder saus.![]()
![]()
![]()
Renkerdekenker net er helemaal overheen gelezen, maarquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:29 schreef hicham het volgende:
[..]
My homie dissed me in publicIk ga in foetushouding op bed liggen en wenen [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:34 schreef Worldbeater het volgende:Nog een stukje verder naar het zuiden en hij mag daar blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Appelflappie begint met de romeinse kaars zonder saus.![]()
![]()
![]()
quote:Komt dat door mij. Of door de adrenaline van je gelijk, wat gevierd moet worden.
Of is het een dwangmatig iets.![]()
![]()
Ik ga ook bijna pitten. Bazziek, Rib-i, en wie nog meer online is.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was vergeten dat mijn vriendin als voornemen voor 2007 gezond eten had staan...
druiven, mandarijnen en zulks
Ik zou nog een uitsmijter met 4 eieren kunnen bakken![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:45 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ik was vergeten dat mijn vriendin als voornemen voor 2007 gezond eten had staan...
druiven, mandarijnen en zulks
Ik zou nog een uitsmijter met 4 eieren kunnen bakken![]()
![]()
Moet ik even langskomen met wat ongezonde troep?![]()
![]()
Door jouquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt dat door mij. Of door de adrenaline van je gelijk, wat gevierd moet worden.
Of is het een dwangmatig iets.![]()
![]()
Ik ga ook bijna pitten. Bazziek, Rib-i, en wie nog meer online is.![]()
![]()
Trusten man, ik ga ook zo pitten![]()
![]()
Okay, wat heb jequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Moet ik even langskomen met wat ongezonde troep?![]()
![]()
Restjes M&M's, restjes chips, bier, broodproducten en diverse chocoladebroodbeleg en heerlijke turkse worstquote:May I take your order
![]()
![]()
Nah, lamaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Restjes M&M's, restjes chips, bier, broodproducten en diverse chocoladebroodbeleg en heerlijke turkse worstMay I take your order
Zit nu echt te twijfelen of ik de shoarmaboer nog bel![]()
![]()
Geloof me ik was even teleurgesteld als jij, word niks te eten vannachtquote:Shoarmaquote:Zit nu echt te twijfelen of ik de shoarmaboer nog belDan kom ik wel even op bezoek je shoarma opeten
![]()
![]()
Ik neem aan dat Rib-I nu door een shoarmafoldertje bladert om te beslissen welke "speciale" saus te nemen getuigende zijn gebrek aan posts![]()
![]()
Dat zou superslecht zijn als ik nu iets bij shoarmaboer zou gaan bestellen... al roepen de plaatjes wel mijn naamquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:00 schreef BazzieK het volgende:
Ik neem aan dat Rib-I nu door een shoarmafoldertje bladert om te beslissen welke "speciale" saus te nemen getuigende zijn gebrek aan posts
Take me, take me![]()
![]()
Slecht maar wel lekkerquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat zou superslecht zijn als ik nu iets bij shoarmaboer zou gaan bestellen... al roepen de plaatjes wel mijn naam
Take me, take me [afbeelding]Beter nu genieten dan je heel je leven zorgen maken om wat er zou kunnen gebeuren.
![]()
Ofzo![]()
![]()
![]()
Ik ga maar slapen en dromen over een lekkere lamsboutquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Slecht maar wel lekkerBeter nu genieten dan je heel je leven zorgen maken om wat er zou kunnen gebeuren.
![]()
Ofzo![]()
![]()
Trusten man![]()
![]()
![]()
Oeh nog even dit, weet Pimber waar zijn motor staatquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:08 schreef BazzieK het volgende:
Mooi iedereen slaapt kan ik het in een keer samenvattenaan alle slaperts
![]()
![]()
De vraag is: wat is uberhaupt nog de kwaliteit van je gehele leven door de invloed van slecht eten?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:04 schreef BazzieK het volgende:
Slecht maar wel lekkerBeter nu genieten dan je heel je leven zorgen maken om wat er zou kunnen gebeuren.
![]()
Ofzo![]()
![]()
Vermoeidheid, luiheid, dingen vergeten, geen zin in sporten. (<- zelfs sex valt daar onder he Rib-I?!)
Het geheel weer gevolgd door een nieuwe lawine van slechte slaap en eetgewoonten..
.. waarna het verhaal langzaam steeds grotere vormen aanneemt.![]()
Begin de dag met een lach.. begin de dag met een lach..
.. en koop morgen straks gelijk een pot multivitaminen en een pot met visolie tabletten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo had ik ineens wat bij te lezen zeg....
de hele tijd bezig geweest met weblog op te zettenbeetje weerstand opbouwen kan geen kwaadquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben zelfs jij al geauthoriseerd om spoilers te lezen.![]()
[..]
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Roderick, die ons deze maand tijdelijk gaat verlaten om een Francaise te leren wippen, deed dat wel
Fulcrum uut Fryslan ooktot hij zelf leerde wippen, nu komt hij niet meer van de wip af
ag, gebruiksvriendelijk.... hij is 25kw en het is een gs'jequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar die heeft een gebruiksvriendelijke motor![]()
en nou heb ik door al julie gelul honger gekregen![]()
![]()
Tofquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Leuk man
mensen met dwangneuroses zijn cool![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Even tukken dan maar![]()
Kom er net achter dat Google Earth een routeplanner heeft en dat ik niet telkens tussen Map24 en google hoef te switchen![]()
![]()
![]()
Mogguh
Ik heb deze link opgestuurd gekregen, lees de waardering wel als ik weer thuis ben. Het is nu nog te vroeg en ik heb haast![]()
![]()
ik heb alleen het blok nodigquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal al sloop waardig waren.![]()
[..]
![]()
100 cc is daar de shit.![]()
![]()
![]()
Mogguh
Kan iemand de laatste week hier ff voor me samenvatten
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
In shortquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:45 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Kan iemand de laatste week hier ff voor me samenvatten
Wel goede reacties/informatie van Worldbeater..... in spoilers
![]()
MogguhHet enige wat voor jou interessant is, is denk ik iets over Pepijns vriendin die schraal is geworden. Waar precies weet ik niet, ik volgde het niet helemaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:45 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Kan iemand de laatste week hier ff voor me samenvattenMoet je ff Bazziek vragen
Kouwe pannekoek als ontbijt
Ik luisterquote:Op donderdag 4 januari 2007 05:43 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb deze link opgestuurd gekregen, lees de waardering wel als ik weer thuis ben. Het is nu nog te vroeg en ik heb haast
Waar ga je zo vroeg heen? Motor halen?![]()
![]()
Sticker van "Agent in opleiding" BazzieK wordt verspreid over Shell tankstations
Aktie: Snelwagen
Ontwerp: Hicham![]()
![]()
Ik moest vanmorgen naar Eindhoven, ben net terugquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:23 schreef hicham het volgende:
Waar ga je zo vroeg heen? Motor halen?![]()
Senseo staat te pruttelen![]()
Is Worldpimber al thuis of staat hij in de file![]()
O shit ja, helemaal vergetenquote:
Ook even luisterenDat is aardig op tijd, nachtje overgeslagenquote:Pimber's ETA is pas rond 12:00Oyquote:![]()
![]()
![]()
KNMI acht kans op Elfstedentocht steeds kleiner
Sjeh... hoef je niet echt meteolor, metoelr weerkunde voor gestudeerd te hebben![]()
![]()
Beste Wensen people ! ! !
iemand ergens een lijstje met things to do als je je fiets een tijdje wil gaan stallen?? (dit checken, dat bijvullen, dat invetten, zus doen, blablabla)"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"![]()
WB vast wel... iets met dwangneurosequote:Op donderdag 4 januari 2007 10:36 schreef dribbel79 het volgende:
iemand ergens een lijstje met things to do als je je fiets een tijdje wil gaan stallen?? (dit checken, dat bijvullen, dat invetten, zus doen, blablabla)![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Wat ben je toch weer goed voor jezelf haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Smiley/txt forumdesign@WB.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
Ey man, alles goedquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:36 schreef dribbel79 het volgende:
iemand ergens een lijstje met things to do als je je fiets een tijdje wil gaan stallen?? (dit checken, dat bijvullen, dat invetten, zus doen, blablabla)quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WB vast wel... iets met dwangneurose
In short:
Motor goed poetsen
Olie verversen
Vloeistoffen vullen
Accu aan de druppellader
Alle scharnierende delen smeren (steps, jiffy, hendels etc...)
Banden van de juiste druk voorzien etc...
In goeie conditie wegzetten dus
Olie verversen al gezegd![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer goed voor jezelf haar.![]()
![]()
![]()
morge
is nog veel te vroeg eigenlijk
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WB vast wel... iets met dwangneurose![]()
![]()
![]()
Spoilersquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben zelfs jij al geauthoriseerd om spoilers te lezen.![]()
Je spoilers hebben netzoveel effect op mij als een spoiler op een fiat panda
O en uhhhh... Speciaal voor WB de volgende posts op een rijtje... Neem alles eens tot je, zonder de spoilers te lezen. Trek vervolgens een conclusie.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een van je Patrick verhalen gelezen maar ik krijg er onderhand wel een beeld bijHeeft Nick nog geen jeugdtrauma's opgelopen?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hopelijk komen de verhalen van de FOk! MC nooit op DVD uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh man [afbeelding]
[..]
Yeah right [afbeelding]
Ze zal die opgedroogde spermasporen van haar navel tot op haar stuitje hebben moeten verklarenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij wilders juist een pre
[..]
Daarom heeft ie op zijne 8e een vriendinnetje van 12En hoe dik zijn jullie muren of neuq je je vriendinnetje alleen schraal op dagen dat Nick er niet is?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat de houdbaarheidsdatum langer was dan de radioactieve besmetting na een atoomaanvalHoop dat ik je zelfbeeld niet beschadigd hebquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat hij vrij volwassen is voor zijn leeftijd.![]()
[..]
Ik ga niet alles vertellen zeg.Heb zo mijn grenzen.
[..]
Geen echte chocolo maar iets artificials. En een gesloten verpakking.
Voelde me echt bekocht, al had het mij dan niets gekost.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En betrefd de volwassenheid van Nick... Denk even terug aan vroeger, aan al die meisjes van 14/15/16 die beweerde volwassener te zijn dan hun leeftijd was...
Sorry voor de, eventuele, 2e schock. Gelukkig is nick een jongen(tje) en dan is t cool![]()
[/realitycheck]
[ Bericht 2% gewijzigd door koffiekoekje op 04-01-2007 11:11:04 ]![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
SpoilersJe spoilers hebben netzoveel effect op mij als een spoiler op een fiat panda
O en uhhhh... Speciaal voor WB de volgende posts op een rijtje... Neem alles eens tot je, zonder de spoilers te lezen. Trek vervolgens een conclusie.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoop dat ik je zelfbeeld niet beschadigd heb![]()
En betrefd de volwassenheid van Nick... Denk even terug aan vroeger, aan al die meisjes van 14/15/16 die beweerde volwasser te zijn dan hun leeftijd was...
Sorry voor de, eventuele, 2e schock. Gelukkig is nick een jongen(tje) en dan is t cool![]()
[/realitycheck]![]()
![]()
Is idd een nachtritje geworden, gelukkig had hij daarvoor van 11:00 tot 16:00 liggen pitten (als ik 'm niet wakker had gemaakt had hij waarschijnlijk de hele dag doorgeslapenquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is aardig op tijd, nachtje overgeslagen- naja, tenminste totdat z'n telefoon afging of hij een ritje wou rijden...
- volg je het nog
![]()
)
Kreeg net trouwens een SMSje dat ie waarschijnlijk pas 16:00 - 18:00 terugkomt ofzo
Hoewel dat velen niet zal boeien, voel ik me toch verantwoordelijk mijn kennis met jullie te delenquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
SpoilersJe spoilers hebben netzoveel effect op mij als een spoiler op een fiat panda
O en uhhhh... Speciaal voor WB de volgende posts op een rijtje... Neem alles eens tot je, zonder de spoilers te lezen. Trek vervolgens een conclusie.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En betrefd de volwassenheid van Nick... Denk even terug aan vroeger, aan al die meisjes van 14/15/16 die beweerde volwassener te zijn dan hun leeftijd was...
[/realitycheck]
Kennen jullie deze trouwens al?>>
Lijkt me wel wat voor Bazziek namelijk, HA!![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:25 schreef hicham het volgende:
Kennen jullie deze trouwens al?>>
Lijkt me wel wat voor Bazziek namelijk, HA!![]()
Vet Hoe kom je er op
![]()
![]()
quote:[message=6343181,noline]Tet schreef op 04 januari 2007 @ 10:57[/message]:
Rijden jullie wel eens samen met andere motorrijders in een groep? Zo hebben bijvoorbeeld bekenden van mij met andere motoren dan een Ducati mij gevraagd of we met z'n allen niet naar de SBK zullen rijden in Assen eind April. Maar ik doe het eigenlijk nooit. ik zeg dan meestal: sorry, maar daar is een Duc toch net iets te duur voor. Stel dat er iemand iets stoms doet en voor je valt en je Duc heeft schade, dat vergeef je jezelf toch nooit?
Hoe kijken jullie hier tegen aan?quote:[message=6343223,noline]andor schreef op 04 januari 2007 @ 11:11[/message]:
WIJ RIJDEN MEESTAL MET EEN STELLETJE JAPPEN
EN DAN WIL ER WEL EENS EEN DUC MEE MAAR DIE HAAKT DAN MEESTAL WEER AF
WAND ZE HOUDEN HET MEESTAL NIET BIJquote:[message=6343235,noline]Maarten_CBR schreef op 04 januari 2007 @ 11:14[/message]:
[...]
Dan ga je toch gewoon lekker voorop rijden?quote:[message=6343244,noline]andor schreef op 04 januari 2007 @ 11:16[/message]:
DAN IS DE GANG ER UIT![]()
![]()
![]()
Whehehequote:
Je duc te duur vinden om er mee te rijden
NooOoOOooOOO een insect dood gereden, nu is ie vies![]()
![]()
![]()
Vast niet van zijn pikkie, ik begreep uit betrouwbare bron dat zijn pikke lijkt op een kleine garnaal zonder zwemvestquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:23 schreef hicham het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Het enige wat voor jou interessant is, is denk ik iets over Pepijns vriendin die schraal is geworden. Waar precies weet ik niet, ik volgde het niet helemaalMoet je ff Bazziek vragen
![]()
Mijn schouders en borstkas vallen er bijna af na de fitness gisteren.![]()
Ik heb het hele jaar nog geen regelmatig sportpatroon kunnen noteren.
Als je de regelmatige wekelijkse afwezigheid tenminste niet meetelt..![]()
Nu heb ik de meeste oefeningen maar 1 of 2 keer gedaan, en uit voorzorg niet het maximale gewicht gepakt..
(ervaring door leeftijd heH..)
Maar door de doping -ook al lang niet gebruikt- ben ik toch over het maximaal aantal reps gegaan die goed voor mij was. Binnen 12 uur spierpijn.. that is a bad sign.![]()
En dat spulletje gebruiken resulteert zonder spierpijn al in 2 off days.![]()
En dan komt Nick al om 9.00 aan bed zeuren dat hij net een (eerste) sms van zijn vriendin kreeg..
.. en die per ongeluk verwijderd heeft.. zonder haar nummer op te slaan of uitgewisseld te hebben...![]()
![]()
Van Riet gehoord?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:00 schreef Makster het volgende:
Vast niet van zijn pikkie, ik begreep uit betrouwbare bron dat zijn pikke lijkt op een kleine garnaal zonder zwemvest![]()
Ik zal even wat andere bronnen inschakelen... ik heb mijn geloofwaardigheid verspeeld met dat zootje hier.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:36 schreef dribbel79 het volgende:
iemand ergens een lijstje met things to do als je je fiets een tijdje wil gaan stallen?? (dit checken, dat bijvullen, dat invetten, zus doen, blablabla)![]()
Kwart voor 1 heb jij een hardcopy.
Onderhoud is nodig!quote:Gij zijt een slons zonder respect voor de techniek. Als is het dan een brommer.
![]()
tozzo.
![]()
![]()
Middag![]()
7+quote:Op donderdag 4 januari 2007 05:43 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze link opgestuurd gekregen, lees de waardering wel als ik weer thuis ben.
Gayquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Mijn schouders en borstkas vallen er bijna af na de fitness gisteren.![]()
Ik heb het hele jaar nog geen regelmatig sportpatroon kunnen noteren.
Als je de regelmatige wekelijkse afwezigheid tenminste niet meetelt..![]()
Nu heb ik de meeste oefeningen maar 1 of 2 keer gedaan, en uit voorzorg niet het maximale gewicht gepakt..
(ervaring door leeftijd heH..)
Maar door de doping -ook al lang niet gebruikt- ben ik toch over het maximaal aantal reps gegaan die goed voor mij was. Binnen 12 uur spierpijn.. that is a bad sign.![]()
En dat spulletje gebruiken resulteert zonder spierpijn al in 2 off days.![]()
En dan komt Nick al om 9.00 aan bed zeuren dat hij net een (eerste) sms van zijn vriendin kreeg..
.. en die per ongeluk verwijderd heeft.. zonder haar nummer op te slaan of uitgewisseld te hebben...![]()
![]()
Gewoon vaker trainen, heb je minder pijnNog belangrijker dan veel en zwaar trainen is je voeding, maar dat ga ik u niet uitleggen
Ben tegenwoordig meer aan het hardlopen, 4 keer week 10 km rennen isDaarentegen train ik dus minder op de sportschool en dat is niet
![]()
Maar ja, life sucks sowieso dus wat boeit het ook allemaalViesnekquote:
Na een training ..rust doet groeien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:43 schreef Makster het volgende:
Gay![]()
Gewoon vaker trainen, heb je minder pijnNog belangrijker dan veel en zwaar trainen is je voeding, maar dat ga ik u niet uitleggen
Vroeger was ik 450 gulden per maand aan supplementen kwijt. Dan was ik ook wel 95 kilo bij 9% vetpercentage.
Maar een goede eiwit shake is eigenlijk wel het absolute minium.![]()
Soms moest iktijdens een harde tweede training dezelfde dag.
Tussen kerst en nieuwjaar was de sportschool altijd dicht.. hoe moest ik dat overleven?![]()
![]()
![]()
![]()
[/dwangmatig trainen]
En we zijn al bezet, dus waarom geen bierbuikje. Zelfs lopen op roze sloffen is toegestaan.quote:Ben tegenwoordig meer aan het hardlopen, 4 keer week 10 km rennen isDaarentegen train ik dus minder op de sportschool en dat is niet
![]()
Maar ja, life sucks sowieso dus wat boeit het ook allemaal![]()
Maar luister even naar mijhardlopen doet te weinig voor jouw fysiek..
.. ik moet daarentegen wel hardlopen. En Bazziek, Pimber, etc.![]()
![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Nou.. je hebt er wel een hoop moeite voor genomen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
![]()
![]()
Ik post vaak dingen die ik zelf gek vind (wel waar zijn) , dus hecht er niet zoveel waarde aan.
Of studeer je voor boekhouder?![]()
Ik weet soms niet wanneer WB serieus is, en wanneer niet. [/Pimber]Klopt ook, trek nog maar door naar een paar jaar daarna.quote:En betrefd de volwassenheid van Nick... Denk even terug aan vroeger, aan al die meisjes van 14/15/16 die beweerde volwassener te zijn dan hun leeftijd was...![]()
Maar er zijn duidelijk wel dingen die Nick niet mag.
Verder coachen we gewoon een beetje -en alleen politiek correct-.![]()
Vanochtend met dat smsje bijvoorbeeld. Even aan haar mamma het nummer gevraagd.
Wel knap dat Nick gelijk ging terugbellen.Ik zou sms'en.
![]()
Alleen durfde zijn vriendinnetje niet op te nemen.![]()
En net (terwijl ik met de tweede voorgaande post bezig was) nog de buurjongen, wilde heeeel graag zwemmen.![]()
Toen hij het aan zijn moeder vroeg mocht het niet.. geen geld. (zeggen volwassenen dan)
Dus ik zei: als je het nu nog een keer vraagt of het morgen mag.. dan mag het vast wel.. probeer maar.
Hij kwam zo terug lopen -->![]()
![]()
![]()
![]()
Prima, alleen erg druk geweest lately, kwam nu weer es ff kijken of de Fok MC inmiddels weer een keer over motorrijden gaatquote:motor gepoetst, olie nog niet gedaan (filter ook?) pas gedaan man (2500 km terug)quote:In short:
Motor goed poetsen
Olie verversen
Vloeistoffen vullen
Accu aan de druppellader
Alle scharnierende delen smeren (steps, jiffy, hendels etc...)
Banden van de juiste druk voorzien etc...
In goeie conditie wegzetten dus
Olie verversen al gezegd![]()
vloeistoffen vullen? coolant, benzin, remvloeistof?
accu ligt aan de lader
scharnierende delen smeren met joker??
bandendruk iets hoger dan normaal (beiden wilen van de grond he?)"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"![]()
Hoe lang geleden is het gebeurt? Ik laat olie niet ouder worden dan 6 maanden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:08 schreef dribbel79 het volgende:
motor gepoetst, olie nog niet gedaan (filter ook?) pas gedaan man (2500 km terug)![]()
Als je het geld hebt, en je motor binnenkort niet verkoopt, gewoon doen.![]()
Brandstofreiniger in je tank is ook een optie. De brandstof is echt troep tegenwoordig.
Beter voor het millieu, slechte conserveringseigenschappen.![]()
![]()
6 maandenquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik laat olie niet ouder worden dan 6 maanden.![]()
da's echt kort
Liefde voor de post hèquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou.. je hebt er wel een hoop moeite voor genomen.![]()
Nee geen boekhouder, ik geef ze liever wegquote:Ik post vaak dingen die ik zelf gek vind (wel waar zijn) , dus hecht er niet zoveel waarde aan.
Of studeer je voor boekhouder?![]()
Ik weet soms niet wanneer WB serieus is, en wanneer niet. [/Pimber]
Maar als ik alleen de reacties op je spoilers leest denk ikAls ik vervolgens stiekem, zonder toestemming, de spoiler toch lees denk ik: ha ha
Die WB
, of Aha dus zoo...
, of
of nog steeds
In 1 woord, schattigquote:[..]
Klopt ook, trek nog maar door naar een paar jaar daarna.![]()
Maar er zijn duidelijk wel dingen die Nick niet mag.
Verder coachen we gewoon een beetje -en alleen politiek correct-.![]()
Vanochtend met dat smsje bijvoorbeeld. Even aan haar mamma het nummer gevraagd.
Wel knap dat Nick gelijk ging terugbellen.Ik zou sms'en.
![]()
Alleen durfde zijn vriendinnetje niet op te nemen.
Nu is mijn vraag: wat doet de moeder vandaag/vanavond zodat ze morgen wel geld heeft.... hummmm....quote:En net (terwijl ik met de tweede voorgaande post bezig was) nog de buurjongen, wilde heeeel graag zwemmen.![]()
Toen hij het aan zijn moeder vroeg mocht het niet.. geen geld. (zeggen volwassenen dan)
Dus ik zei: als je het nu nog een keer vraagt of het morgen mag.. dan mag het vast wel.. probeer maar.
Hij kwam zo terug lopen -->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passie is altijd ok.quote:![]()
quote:Nee geen boekhouder, ik geef ze liever weg
Post -XX- waardig.quote:.. denk ik: ha haDie WB
, of Aha dus zoo...
, of
of nog steeds
Het slaat inderdaad nergens op dat antwoord.quote:Nu is mijn vraag: wat doet de moeder vandaag/vanavond zodat ze morgen wel geld heeft.... hummmm....
[afbeelding]![]()
En hoe ontwikkelt het sms'en tussen moeder's vriendinnetje van Nick en WB.. binnenkort in dit theater.![]()
![]()
Edit spoiler verwijderd.![]()
![]()
![]()
Waar de motor in de winterslaap gaat.. moet deze er ook weer uit...![]()
Dat stukje over de olie is voor Roderick.![]()
En gelijk maar een extra'tje over olie..... wel leuk om te lezen dat het advies bij aankoop van een motor is..
.. spoelen dat ding.Ben nog niet zo gek dus.
![]()
![]()
En die rottige brandstof van tegenwoordig.![]()
![]()
![]()
JA!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En gelijk maar een extra'tje over olie..... wel leuk om te lezen dat het advies bij aankoop van een motor is..
.. spoelen dat ding.Ben nog niet zo gek dus. [afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Dat gaat men allemaal lezen....
Sowieso schrijf je zo.![]()
De diehard MC'ers wel.. die kunnen het namelijk gelijk in de praktijk brengen.quote:![]()
Bovendien is het niet zoveel tekst.Jij bent toch wel wat met school gewend?
![]()
Ennnn onderhoud is een mannending.. en wat je leuk vind, dat lees je graag.
Ik heb het al vier keer gelezen.. of vijf..![]()
btw, je broertje al op zijn bek gegaan met de crosser?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: In spoiler omdat er niet veel waarde aan gehecht hoeft te worden![]()
![]()
Ik vind motors tof! Ik vind rijden tof!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De diehard MC'ers wel.. die kunnen het namelijk gelijk in de praktijk brengen.![]()
Bovendien is het niet zoveel tekst.Jij bent toch wel wat met school gewend?
![]()
Ennnn onderhoud is een mannending.. en wat je leuk vind, dat lees je graag.
Ik heb het al vier keer gelezen.. of vijf..![]()
btw, je broertje al op zijn bek gegaan met de crosser?![]()
![]()
Maar zo'n tekst kan ik echt niet lezen...
Misschien wel als ik zelf een motor heb en in de inhoud ga verdiepen... Dat word nog een harde studie
![]()
![]()
Als het goed is, is hij nog niet onderuit gegaan....
Maar dat laten mannen bijna nooit weten, als ze gevallen zijn.
Alleen als er niets meer te ontkennen valt, en dat er schade aan te vinden is
Je kan er natuurlijk ook een stoer verhaal van maken. Dus juist wel vertellen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:00 schreef -XX- het volgende:
Ik vind rijden tof![/quote[]Zullen we rijden tot diep in de nacht? [/Kratjuh]![]()
[quote]
Als het goed is, is hij nog niet onderuit gegaan....
Maar dat laten mannen bijna nooit weten, als ze gevallen zijn.
Alleen als er niets meer te ontkennen valt, en dat er schade aan te vinden is![]()
![]()
Maarrre, wel een echte motorfamilie daar!![]()
Buikje?quote:
Dan knars je in je slaap.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:09 schreef -XX- het volgende:
![]()
Ik schoot in de lach
![]()
INEENS KNAK! me kaakHoe hard!
![]()
Heb je stress.
En moet je gemasseerd worden.
![]()
Mislukt verhaal. Zullen ze wel geld op toegelegd hebben.quote:Ze waren ook twee keer falliet in 10 jaar.
Maar Bimota deed het gewoon zes of zeven keer.![]()
![]()
quote:
Moto 6.5 heeft hier wel wat van wegAh.. Dus ik ben niet de enige die er niet veel waarde aan hechtquote:Mislukt verhaal. Zullen we geld op toegelegd hebben.Ze waren ook twee keer falliet in 10 jaar.
Maar Bimota deed het gewoon zes of zeven keer.![]()
400 cc eraf en introduceren in China, japan etc
![]()
![]()
Kreeg je em nog wel dichtquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:09 schreef -XX- het volgende:
![]()
Ik schoot in de lach
![]()
INEENS KNAK! me kaakHoe hard!
![]()
![]()
![]()
![]()
Owja...quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook een stoer verhaal van maken. Dus juist wel vertellen.![]()
![]()
Maarrre, wel een echte motorfamilie daar!![]()
![]()
[..]quote:Noujaaaaaaaa, ja beetje wel denk? Hahaha nee ik vond die motor een beetje lomp!!quote:Buikje?![]()
[..]
Grappie bazzie
Wie o wie bied er een massage!quote:Dan knars je in je slaap.Heb je stress.
En moet je gemasseerd worden.
![]()
![]()
[..]Alleen met warme stevige handen!
Wtf.... Probeer ik eens een mooie grote quote post te maken. Klopt er nog geen pantoffel van
Piccie zal wel uit een database komenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Ah.. Dus ik ben niet de enige die er niet veel waarde aan hecht400 cc eraf en introduceren in China, japan etc
![]()
, verder heeft de auteur namelijk alleen brikken staan.
![]()
En je visie klopt.. ik heb zelfs verhalen gelezen van Moto 6.5's die al (5,6,7) jaren in de showroom stonden voordat iemand de motorzaak uit zijn lijden verloste. Ik denk na de Bimota Vdue wel de blooper van de 90's.
Alleen voor Aprilia op grotere schaal.Bimota is 40 man in een veredelde schuur.
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:26 schreef -XX- het volgende:
Wie o wie bied er een massage!Alleen met warme stevige handen!
Maar je hebt het geprobeerd...quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:27 schreef -XX- het volgende:
Wtf.... Probeer ik eens een mooie grote quote post te maken. Klopt er nog geen pantoffel van![]()
... toen je 17 was deed je dat nog niet...
![]()
![]()
En de Vdue passeerde meer dan eens de Fok! MC.![]()
Hier was niet het design de nekkenbreker, maar de allereerste poging in 20 jaar Bimotahistorie om een motorfiets met een eigen fabrikaat motorblok te maken.
It sucked so much. Errrr it did not.. that was the big.. big.. mistake.![]()
![]()
Ha! SO TRUE!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar je hebt het geprobeerd...... toen je 17 was deed je dat nog niet...
![]()
Dus als ik 19 ben, kan ik een foutloze meerdere quote post maken
Alleen jij hebt daar nog een vol jaar voor nodig.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:32 schreef -XX- het volgende:
Ha! SO TRUE!
Dus als ik 19 ben, kan ik een foutloze meerdere quote post maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als men plaatjes neerzet, moeten ze het wel doen he!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier was niet het design de nekkenbreker, maar de allereerste poging in 20 jaar Bimotahistorie om een motorfiets met een eigen fabrikaat motorblok te maken.
![]()
jaja, ik heb het begrepenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van Riet gehoord?![]()
[..]
Ik zal even wat andere bronnen inschakelen... ik heb mijn geloofwaardigheid verspeeld met dat zootje hier.![]()
Kwart voor 1 heb jij een hardcopy.![]()
[..]
Onderhoud is nodig!Gij zijt een slons zonder respect voor de techniek. Als is het dan een brommer.
![]()
tozzo.
straks ff op m'n gemak doorlezenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]dus ik hoef het nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is het gebeurt? Ik laat olie niet ouder worden dan 6 maanden.![]()
Als je het geld hebt, en je motor binnenkort niet verkoopt, gewoon doen.![]()
Brandstofreiniger in je tank is ook een optie. De brandstof is echt troep tegenwoordig.
Beter voor het millieu, slechte conserveringseigenschappen.![]()
nog meer lezen.... straksquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.. spoelen dat ding.Ben nog niet zo gek dus. [afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]ik krijg het nog drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: In spoiler omdat er niet veel waarde aan gehecht hoeft te worden![]()
![]()
Lieg niet!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen jij hebt daar nog een vol jaar voor nodig.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gok op 11 maandjes.
Whith pleasurequote:Op donderdag 4 januari 2007 14:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, hij staat nog open!
Sla jij em even voor me dicht![]()
![]()
Komt ie
whoops....![]()
![]()
Werken hier wel. Ook na F5.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:33 schreef -XX- het volgende:
Als men plaatjes neerzet, moeten ze het wel doen he!![]()
![]()
Of moet ik CTRL +F5 doen? Dat zei Pimber eens.Edit.. ook dan.
quote:![]()
5 maanden is gewoon pure heiligschennis.![]()
Je kan ook gewoon op de motor daarheen rijden. Dat is pas bikkel.![]()
En je bent toch ook wel eens een keer terug tussendoor.![]()
Verversen die handel.. make me proud.![]()
![]()
Op zich jammer... zo lelijk is ie idd niet. Ze hadden voor de foto wel een ander mokkel mogen gebruikenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ps. de plaatjes werk hier ook niet. Alleen via "afbeelding bekijken".![]()
Vet scheeeeeef Nu is me oogkas dicht!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whith pleasure
Komt ie [afbeelding]
[afbeelding]
whoops....![]()
![]()
JA ZEG Je zou me kaak dichtslaan![]()
Iets zegt me dat ik niet op CTRL + F5 moet drukkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Werken hier wel. Ook na F5.
![]()
....
En toch probeer ik het straks!
Sterker nogNu
Amsterdam...
*probeerd CTRL + F5...alleen uit nieuwsgierigheid.Sowieso schrijf je zo.![]()
Kaak zit dichtquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet scheeeeeef Nu is me oogkas dicht!![]()
JA ZEG Je zou me kaak dichtslaan![]()
![]()
Blauw oog is extra
een bonus
![]()
Moet ik de andere ook even doenscheelt make-up
![]()
![]()
![]()
bvvt is weer helemaal bijgelezenOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Werken hier wel. Ook na F5.
![]()
[..]
![]()
5 maanden is gewoon pure heiligschennis.![]()
Je kan ook gewoon op de motor daarheen rijden. Dat is pas bikkel.![]()
En je bent toch ook wel eens een keer terug tussendoor.![]()
Verversen die handel.. make me proud.![]()
ik kijk nog wel.... moet wel wat beter weer worden, want met dit weer ga ik het niet doen
ik weet niet of ik tussendoor nog terug kom... staat niet op de planning...
en daarheen rijden... sja, kan ik haast geen bagage mee, kost me een dag extra en ik verwacht niet zo heel veel tijd te hebben daar om te rijden![]()
![]()
Ach dat is persoonlijke smaak. 18 is ze niet meer. Vpowerd achterwerk wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Ze hadden voor de foto wel een ander mokkel mogen gebruiken
Ook na de cache legen hier.quote:ps. de plaatjes werk hier ook niet. Alleen via "afbeelding bekijken".
Fijn.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:59 schreef Roderick2085 het volgende:ik kijk nog wel.... moet wel wat beter weer worden, want met dit weer ga ik het niet doen
Het gaat hier om je motor, niet om jou.
Heimwee.quote:ik weet niet of ik tussendoor nog terug kom... staat niet op de planning...![]()
Go to first smiley.quote:en daarheen rijden... sja, kan ik haast geen bagage mee, kost me een dag extra en ik verwacht niet zo heel veel tijd te hebben daar om te rijden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm... ik stoor me aan de uitlaatbocht(en)
VPowered achterwerk
Over het algemeen wel een mooi ding
[ Bericht 9% gewijzigd door Rib-i op 04-01-2007 16:18:30 ]![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Vast niet van zijn pikkie, ik begreep uit betrouwbare bron dat zijn pikke lijkt op een kleine garnaal zonder zwemvest![]()
Die te lang in de zon gelegen heeft![]()
![]()
Het is rustig op de weg, is wel relaxter rijden dan rondje randstadquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Is idd een nachtritje geworden, gelukkig had hij daarvoor van 11:00 tot 16:00 liggen pitten (als ik 'm niet wakker had gemaakt had hij waarschijnlijk de hele dag doorgeslapen- naja, tenminste totdat z'n telefoon afging of hij een ritje wou rijden...
- volg je het nog
![]()
)
Kreeg net trouwens een SMSje dat ie waarschijnlijk pas 16:00 - 18:00 terugkomt ofzo
Hoewel dat velen niet zal boeien, voel ik me toch verantwoordelijk mijn kennis met jullie te delen![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
-quotes-
Je moet de humor maar zien en dan posten![]()
![]()
![]()
Volgens mij waren dat 295 posts achter elkaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat waren ook wel ff 7 reacties achter elkaar![]()
![]()
Tenzij je alleen die van Rib-i bedoelt natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat 295 posts achter elkaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat 295 posts achter elkaar![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: