Rustig, ... rustig.... morgen is de bedanksex pasquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
... Waar ze helemaal nergens om geven. Wat smeergeld voor de plaatselijke auhoriteiten misschien..![]()
[..]
Waaaat..waaaaat...waaaaaat. <insert Whaaaah!!t>
Geef mij het adres, dan kom ik de proefrit maken.![]()
En je kent die lui toch, kan je niet s' avond?
En waar was je vandaag?
En waarom ben je bezet?
En...
![]()
En je hebt het al zo drukquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Deze maand moeten er 2 cd's worden opgenomen, low budget maar toch vereist dat enige inspanning
En, smaakte ie nog goed?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
Moggûh
Mn moeder liet net een mars vallen, had mn hond hem bijna opgegeten. Hij heeft er de hele kamer mee doorgerend, tot ik hem uit zn bek heb kunnen pakken. Dat beestje mag veel eten maar een mars gaat me te ver hoor
![]()
Jah, hij was al voorgekauwt. Leek net babyvoeding, zat al slijm op enzoquote:
quote:
Net weer een vette sms, terwijl ze normaal al een uur slaapt.quote:
Ah cool.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:26 schreef Rib-i het volgende:
Deze maand moeten er 2 cd's worden opgenomen, low budget maar toch vereist dat enige inspanning
Had je "Back in the oll' days" de juiste contacten gehad, dan draaide je nu op Ibizaquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Net weer een vette sms, terwijl ze normaal al een uur slaapt.![]()
![]()
[..]
Ah cool.![]()
![]()
Wanneer nemen we mijn cd op.Heb ergens een demo cassette met auditie.. van 1991.
Een housenummer alla Tiesto, en een melo dramatisch rock nummer.![]()
![]()
Ben zelfs jij al geauthoriseerd om spoilers te lezen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Rustig, ... rustig.... morgen is de bedanksex pas
Pas nog een onderzoekje gelezen over eten dat op de vloer valt, en je dan snel oppakt omdat je dan denkt dat er geen bacterien opzitten....... resultaten zal ik maar niet posten. Niet eten dus. Nog afgezien van dit verhaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
Moggûh
Mn moeder liet net een mars vallen, had mn hond hem bijna opgegeten. Hij heeft er de hele kamer mee doorgerend, tot ik hem uit zn bek heb kunnen pakken. Dat beestje mag veel eten maar een mars gaat me te ver hoor
![]()
quote:
Of ze licht met een andere gozer in bed en denkt "hey ik zal nog even die weekendgozert die vakanties voor me betaald smsen om em aan het lijntje te houden"quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Net weer een vette sms, terwijl ze normaal al een uur slaapt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet zo van chocolade en vlees gecombineerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rij gewoon een keer op donderdagavond met je moeder mee joh, net zo handigquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]Als ik een keer bij een meet ben![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van chocolade en vlees gecombineerd
quote:Maar wat doe je dan met die moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, ik heb redelijk smetvrees met dat soort dingen dus maak je geen zorgenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben jij al geauthoriseerd om spoilers te lezen.![]()
[..]
Pas nog een onderzoekje gelezen over eten dat op de vloer valt, en je dan snel oppakt omdat je dan denkt dat er geen bacterien opzitten....... resultaten zal ik maar niet posten. Niet eten dus. Nog afgezien van dit verhaal.![]()
![]()
Wannuhpik seghquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met die moeder?![]()
![]()
Ik hoop voor je dat die kawa snel genoeg is, mocht ik je ooit tegenkomenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rij gewoon een keer op donderdagavond met je moeder mee joh, net zo handigIk krijg ook altijd een mars achteraf
![]()
![]()
![]()
Dat is zo'n Amerikaans volksfabeltje, en het woord Amerikaans zegt het al, achterlijk en niks van waarquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pas nog een onderzoekje gelezen over eten dat op de vloer valt, en je dan snel oppakt omdat je dan denkt dat er geen bacterien opzitten....... resultaten zal ik maar niet posten. Niet eten dus. Nog afgezien van dit verhaal.![]()
![]()
Als ik het 10 kilometer vol houd moet jij je olie toch alweer verversen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die kawa snel genoeg is, mocht ik je ooit tegenkomen![]()
Wie zegt dat ik dan nog geen 950 hebquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik het 10 kilometer vol houd moet jij je olie toch alweer verversen?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef BazzieK het volgende:
Of ze licht met een andere gozer in bed en denkt "hey ik zal nog even die weekendgozert die vakanties voor me betaald smsen om em aan het lijntje te houden"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, laten we zeggen dat ze niet meer kon enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij een paar pagina's terugquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dan nog geen 950 heb![]()
![]()
Nooit gezegdquote:
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog nooit een van je Patrick verhalen gelezen maar ik krijg er onderhand wel een beeld bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft Nick nog geen jeugdtrauma's opgelopen?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Rib-i het volgende:
Ik hou niet zo van chocolade en vlees gecombineerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komen de verhalen van de FOk! MC nooit op DVD uit..quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:49 schreef BazzieK het volgende:
Ik heb nog nooit een van je Patrick verhalen gelezen maar ik krijg er onderhand wel een beeld bijHeeft Nick nog geen jeugdtrauma's opgelopen?
.. ennnn trekt Danny er binnen enkele jaren volledig de stekker er uit in een aanval van waanzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En doorposten, heeft Pimber wat te lezen na een avondjje -en een ochtend- rijden.![]()
![]()
![]()
Ik zweer op het graf van de mars dat ik nooit heb gezegd dat ik, als ik jou zie op een meet, geen ktm 950 heb...quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zweer op mijn ambsteed dat ik dat heb geconstateerdEn nu gewoon betalen
![]()
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Oh manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Yeah rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zal die opgedroogde spermasporen van haar navel tot op haar stuitje hebben moeten verklaren![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hopelijk komen de verhalen van de FOk! MC nooit op DVD uit..
.. ennnn trekt Danny er binnen enkele jaren volledig de stekker er uit in een aanval van waanzin.
Volgens mij is dat bij wilders juist een preSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Daarom heeft ie op zijne 8e een vriendinnetje van 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe dik zijn jullie muren of neuq je je vriendinnetje alleen schraal op dagen dat Nick er niet is?
Lezen kan ie toch niet, hij is net een horoscoop, gooi wat algemene zinnetjes bij elkaar en reageer op iedere post van mij met: Dikzakquote:En doorposten, heeft Pimber wat te lezen na een avondjje -en een ochtend- rijden.![]()
![]()
en klaar is Kees pimber
![]()
![]()
Omdat je niet mans genoeg bent om met dat brommertje van je naar een meeting te komenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik zweer op het graf van de mars dat ik nooit heb gezegd dat ik, als ik jou zie op een meet, geen ktm 950 heb...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat de houdbaarheidsdatum langer was dan de radioactieve besmetting na een atoomaanvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De tering das 500km rijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat je niet mans genoeg bent om met dat brommertje van je naar een meeting te komen
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
nederland is tog 300km, van beneden naar boven?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is 3x Nederland doorrijden man 500KMSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Roderick, die ons deze maand tijdelijk gaat verlaten om een Francaise te leren wippen, deed dat welquote:
Fulcrum uut Fryslan ooktot hij zelf leerde wippen, nu komt hij niet meer van de wip af
![]()
![]()
Maar die heeft een gebruiksvriendelijke motorquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Roderick, die ons deze maand tijdelijk gaat verlaten om een Francaise te leren wippen, deed dat wel
Stop
Blitse motor man!![]()
Weetikutquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
nederland is tog 300km, van beneden naar boven?![]()
![]()
Nice try, maar waardeloos vanwege een gebrek aan smiliesquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Ik voel me verrot.
Dus ik ga hier even wat onzin posten.
Om mijn hart te luchten.
Dat voelt lekker.
Damn het is al best laat.
Morgen lekker stappen.
Wel zin in.
Soms.
Nu even niet.
Maar morgen denk wel.
Nu luister ik frozen flame.
Best leuk nmr.
Soms.
Maar nu heb ik hem te vaak gehoord.
Dus zet even mijn radio uit.
Zo.
Lekker stil.
Ik verveel me.
Ik denk dat ik zo maar even t.v. ga kijken ofzo.
Even lekker gedachten op wat anders.
Nu eerst nog wat posten op Fok.
Om mijn gal te spuien.
Zo.
Dat voelt goed.
Maar nog niet goed genoeg.
Dus ik post nog wat meer letters.
Haha.
Jullie denken vast, damn die spoort echt niet.
Maar dat valt wel mee hoor.
Ik had gewoon zin om te posten.
Ik doe het eigenlijk alleen om mijn vingeraanslagen per minuut te versterken.
En zonder fouten.
Ik heb nu nog geen een spelfout gemaakt.
Tenmintste, dat denk ik.
Zonder maar enkel op backspace te drukken.
HA.
Dat voelt goed.
Denk.
Er zitten vast fouten in.
Maar ik zie ze lekker niet.
Dus.
Zo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
En net vriendinnetje blij gemaakt..
[afbeelding]
..ik heb toestemming gegeven dat zij drie dagen met een vriendin naar Newcastle mag met de boot..
[afbeelding]
..helemaal enthousiast was ze..
[afbeelding]
..komt ook uit een 15 jarige relatie dat ze niets mocht van haar vriend..
[afbeelding]
..nu is ze dus helemaal hyper..
[afbeelding]
..het zijn nog drie dagen door de week ook, dus wat heb ik daar mee te maken..
[afbeelding]
..wat is het leven toch simpel soms..
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Smiley/txt forumdesign@WB.
(sorry, ff geen zin in CTRL+H)
Mensen met smetvreesquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gewoon een reserve motor, 20 liter olie, een gereedschapskit en wat andere spulletjes meenemen en alles komt goedquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar die heeft een gebruiksvriendelijke motor![]()
![]()
![]()
Nah, ik kijk nog ff. Miss dat ik een 660 koop, voor een jaar ofzo. Dan kan ik dat dingen mooi gebruiken om goed wheely's op te oefenen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon een reserve motor, 20 liter olie, een gereedschapskit en wat andere spulletjes meenemen en alles komt goed
En daarna een 950 ofzuSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Geld teveel ofzo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nah, ik kijk nog ff. Miss dat ik een 660 koop, voor een jaar ofzo. Dan kan ik dat dingen mooi gebruiken om goed wheely's op te oefenen.
En daarna een 950 ofzu![]()
![]()
Omdat hij vrij volwassen is voor zijn leeftijd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:57 schreef BazzieK het volgende:
Daarom heeft ie op zijne 8e een vriendinnetje van 12![]()
Ik ga niet alles vertellen zeg.quote:En hoe dik zijn jullie muren of neuq je je vriendinnetje alleen schraal op dagen dat Nick er niet is?Heb zo mijn grenzen.
Geen echte chocolo maar iets artificials. En een gesloten verpakking.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:58 schreef Rib-i het volgende:
Wat dacht je dan, dat de houdbaarheidsdatum langer was dan de radioactieve besmetting na een atoomaanval
Voelde me echt bekocht, al had het mij dan niets gekost.![]()
![]()
![]()
![]()
Ex'je zou woest zijn als ik het met een ander zou gebruiken denk ik..![]()
![]()
![]()
![]()
Een dwangneurose heeft niets te maken met smetvreees, dat laatste is gewoon gheyquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Leuk man
mensen met dwangneuroses zijn cool![]()
Dwangneuroses zijn niet ghey, want daar heb ik zelf ook last van. Dat zou een contaminatie zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: