quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:17 schreef PietjePuk2 -alias Rietvaerder- het volgende:
Ik nerd
Hee, ik zit niet hele dagen te lullen over motoren in een virtuele motorclub
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef PietjePuk2 -alias Rietvaerder- het volgende:
Nog een gelukkig 2007.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
WIE HEEFT ER ZIN OM BINNEN NU EN EEN MAAND IETS TE DOEN?
UITERAARD WETEN WE NOG NIET WAT WE GAAN DOEN DUS SUGGESTIES ZIJN WELKOM
DE LOCATIE IS EEN VERASSING![]()
Klik en vul in.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef ikookhier het volgende:
Leuke fietsjes iddzal wel een gods vermogen kosten
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klik en vul in.
[..]
![]()
En die klant maar denken dat jij voor hem/haar aan het typen was.![]()
Zal ik voor de volgende OP de WIKI maar gelijk aanpassen?![]()
Welke.quote:
Het is alleen niet bij te houden soms. Kunnen de topics met 600 postings omhoog?quote:
quote:
Ze hadden nog wat aluminium over.quote:
Schattig hè, als ze dat soort dingetjes zeggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze hadden nog wat aluminium over.![]()
Mijn vriendin van het weekend ook.. die kuipdelen (van de Aprilia AF1) zijn die altijd van plastic..
Ik dacht dat ze van staal waren?[/-XX-]
![]()
![]()
Die moeten door de Sensuur filters van de chineese overheid heen - weetjetochquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Waarom zijn Chinese interpagina's altijd zo langzaam?![]()
![]()
Ah.. vandaar al die vraagtekentjes altijdquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die moeten door de Sensuur filters van de chineese overheid heen - weetjetoch![]()
Daar dacht ik ook aan joaH .. maar uitgaand zou die propaganda wel moeten stromen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef bvvt het volgende:
Die moeten door de Sensuur filters van de chineese overheid heen - weetjetoch![]()
Of je kijkt op de verkeerde sitesquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan joaH .. maar uitgaand zou die propaganda wel moeten stromen.![]()
![]()
Ben 20 minuten verder en heb naast de tekst al een halve foto.![]()
Commerciele site waarop een fabrikant graag zijn modellen ten toon spreidt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Of je kijkt op de verkeerde sites
Chineese pronquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Commerciele site waarop een fabrikant graag zijn modellen ten toon spreidt.![]()
Ik heb de hoop opgegeven.Een halve foto en onbegrijpelijke tekst is all I get.
![]()
Ja, maar, ehhh, Das een 4 in lijn motor. Een SV is een brute V-twin.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Commerciele site waarop een fabrikant graag zijn modellen ten toon spreidt.![]()
![]()
Misschien is dit iets voor Ikookhier.![]()
[afbeelding]
Blauw.. en een stuk krachtiger -en sportiever- dan een opgedirkte ABSSV.![]()
Industrial automotive.quote:
Alles met een 6 in de cylinderinhoud kan maar beter een drie/vierpitter zijn. Het is al zo weinig inhoud.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:31 schreef bvvt het volgende:
Ja, maar, ehhh, Das een 4 in lijn motor. Een SV is een brute V-twin.
Drinkt zelf zeker ook graag bier door een rietje.quote:[message=6338415,noline]BLIND_SNIPER schreef op 03 januari 2007 @ 14:00[/message]:
[...]
aangepaste malossi E13 hoorde van Fred Motoren hoe korter je lucht moetreizen des te beter je gasreactie wordt
Johquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
Levensgevaarlijk om een Gilera Runner model 180 cc te rijden..
Denk jij dat het voor hun slim is om er over te praten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef BazzieK het volgende:
JohPimber en Hiesjam zijn de enige mocro's die geen Runner 180 hebben gejat en gebruiken voor criminele activiteiten
Net alsof er hier politie meeleestquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Denk jij dat het voor hun slim is om er over te praten?![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
JohPimber en Hiesjam zijn de enige mocro's die geen Runner 180 hebben gejat en gebruiken voor criminele activiteiten
Vooral na jouw bekendmaking om voor de blauwe te gaan werkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Denk jij dat het voor hun slim is om er over te praten?![]()
Ik plant toch wel wat drugs in hun motorjacks bij de eerste de beste kans die ik krijg dus schuldig of niet they are going down.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
Vooral na jouw bekendmaking om voor de blauwe te gaan werken
"Agent valt door de mand na verklaring: Deze belhamels hebben mijn wiet gestolen!"quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik plant toch wel wat drugs in hun motorjacks bij de eerste de beste kans die ik krijg dus schuldig of niet they are going down.![]()
Nick was vanochtend om zijn gsm op te halen naar oma gefietst, kwartiertje vanaf hier..quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef BazzieK het volgende:
Ik plant toch wel wat drugs in hun motorjacks bij de eerste de beste kans die ik krijg dus schuldig of niet they are going down.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef koffiekoekje het volgende:
"Agent valt door de mand na verklaring: Deze belhamels hebben mijn wiet gestolen!"![]()
FZ6quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nick was vanochtend om zijn gsm op te halen naar oma gefietst, kwartiertje vanaf hier..
Daar van jas gewisseld, want die andere stonk naar vuurwerk.. en hadden ze omgeruild zondag.
Komt hij heel enthousiast terug.. sowhe.. ik ben aangehouden door de pliesie en gefouilleerd..![]()
Maar goed dat ik de jas had omgeruild, want in die andere zat wel vuurwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
ik had het gezienquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja.. Roderick.. vergroot je nekspieren.![]()
![]()
Rij je wel ff je carbs leeg, en ververs de olie voordat je weggaat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:03 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik had het gezienvind het alleen de moeite niet echt meer
straks staat ie 5 maanden stil, en een paar maanden daarna hoop ik een nieuwe te kopen
hmmm... was ik toch van plan dat te doen bij terugkomstquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rij je wel ff je carbs leeg, en ververs de olie voordat je weggaat.![]()
alleen ga ik met het vliegtuigquote:Eventueel kan je het ook hier doen, inclusief stalling. Rij je toch langs als je met de boot gaat.![]()
maar dan zit het stuur aan de verkeerder kantquote:Overigens zijn er meerdere MF'ers die hun fiets in Engeland halen.Goedkoop daar.
![]()
NeeeeJ.. verse olie moet voordat je weggaat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef Roderick2085 het volgende:
hmmm... was ik toch van plan dat te doen bij terugkomst
Paupert.quote:alleen ga ik met het vliegtuig
quote:maar dan zit het stuur aan de verkeerder kant[/-XX-]
om het vervolgens zeker weer te doen als ik terug komquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
NeeeeJ.. verse olie moet voordat je weggaat.![]()
quote:[..]
Paupert.![]()
quote:
ff serieus, oude olie = zuur = invreten in je blok. Bij stilstand ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Roderick2085 het volgende:
om het vervolgens zeker weer te doen als ik terug kom![]()
maar ff serieus, maakt toch niks uit, ding staat alleen maar stil...
Dank u voor het mee denkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:04 schreef worldpimber het volgende:
Ff eten en dan retourtje Frankrijk doen, 800 km![]()
Baddddd linnnnnnnnk!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef fs180 het volgende:
kutputfile
http://www.putfile.com/pic.php?img=4413384
Vrooom
Nu werkt het wel ja!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef fs180 het volgende:
kutputfile
http://www.putfile.com/pic.php?img=4413384
Vrooom
zxo dan?
http://www.putfile.com/pic.php?img=4413383
Never knew women are full of shit too ..quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Bla.
aha....quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Ik voel me verrot.
Dus ik ga hier even wat onzin posten.
Om mijn hart te luchten.
Dat voelt lekker.
Damn het is al best laat.
Morgen lekker stappen.
Wel zin in.
Soms.
Nu even niet.
Maar morgen denk wel.
Nu luister ik frozen flame.
Best leuk nmr.
Soms.
Maar nu heb ik hem te vaak gehoord.
Dus zet even mijn radio uit.
Zo.
Lekker stil.
Ik verveel me.
Ik denk dat ik zo maar even t.v. ga kijken ofzo.
Even lekker gedachten op wat anders.
Nu eerst nog wat posten op Fok.
Om mijn gal te spuien.
Zo.
Dat voelt goed.
Maar nog niet goed genoeg.
Dus ik post nog wat meer letters.
Haha.
Jullie denken vast, damn die spoort echt niet.
Maar dat valt wel mee hoor.
Ik had gewoon zin om te posten.
Ik doe het eigenlijk alleen om mijn vingeraanslagen per minuut te versterken.
En zonder fouten.
Ik heb nu nog geen een spelfout gemaakt.
Tenmintste, dat denk ik.
Zonder maar enkel op backspace te drukken.
HA.
Dat voelt goed.
Denk.
Er zitten vast fouten in.
Maar ik zie ze lekker niet.
Dus.
Zo.
Ik dacht de powerpuff girl vingeroefeningen aan het doen wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar gelukkig was er een powerpuff girl [afbeelding]
Echt kansloos altijd, wordt er een uur lang niet gereageerd, zul je altijd zien dat er inene 2 tegelijk reagerenquote:
Die is power fluffenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik dacht de powerpuff girl vingeroefeningen aan het doen was![]()
![]()
ff 800 kmquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man, ik dacht dat je inmiddels al bjina in parijs zou zijn
Meer dan 400 km/h... dat moet wel incl tanken zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een beetje chauffeur haalt daar zijn neus voor op
Hoeft niet, met mijn passat kon ik >900Km rijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Meer dan 400 km/h... dat moet wel incl tanken zijn
caddy bedoel je?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:20 schreef Rib-i het volgende:
Welke type volkswagen is het model met laadruimte
Niet het busje maar kleiner...
Al vanaf ¤4000,-quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, die bedoelde ik ja
Zijn nog erg prijzig 3e hands ofzo
Pimberidequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:29 schreef Rib-i het volgende:
Okee, deze is niet duur maaruh....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:29 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Marktplaats biedingen zijn niet altijd even betrouwbaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:36 schreef Rib-i het volgende:
Toch zijn de biedingen al over de vraagprijs heen
Klik
Is dat inclusief de lollies?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:36 schreef Rib-i het volgende:
Toch zijn de biedingen al over de vraagprijs heen
Klik
Mwoah ik geloof het welquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Marktplaats biedingen zijn niet altijd even betrouwbaar
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:29 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Krijg je veel aandacht mee op parkeerplaatsen.. en ik denk dat je zo nu en dan ook nog wel onderweg gemaand wordt tot stoppen.Biedingen zijn trouwens vaak onzin. Een beller is sneller. Bellen maar.....
![]()
China.![]()
[afbeelding]
Like they care.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:48 schreef Rib-i het volgende:
Hoe edel, de luchtvervuiling verminderen
Ik denk dat ze allemaal al sloop waardig waren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:05 schreef fs180 het volgende:
ik zou daar toch wel een paar ss-jes of cd-tjes weg willen nemen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Smiley/txt forumdesign@WB.
In '89 liep ik stage bij een bedrijf in de petrochemie. Het bedrijf ging weg uit Europa door de vele vervelende vergunningen en opende helemaal opnieuw ergens in Aziequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Like they care.![]()
In 2004 gingen er een paar collega's naar China om te kijken of we er grondstoffen konden kopen.
Zagen ze mensen met blote handen -en onder een ongelofelijke grafherrie- -met gevaarlijke machines zonder veiligheid- -zonder afzuigiging of wat voor een bescherming dan ook- asbest verspanen.![]()
Ik denk eerder eind deze maandquote:Maar goed,morgen GSX1100ES dag?
![]()
... Waar ze helemaal nergens om geven. Wat smeergeld voor de plaatselijke auhoriteiten misschien..quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:21 schreef Rib-i het volgende:
In '89 liep ik stage bij een bedrijf in de petrochemie. Het bedrijf ging weg uit Europa door de vele vervelende vergunningen en opende helemaal opnieuw ergens in Azie
Waaaat..waaaaat...waaaaaat. <insert Whaaaah!!t>quote:Ik denk eerder eind deze maandHeb het hartstikke druk de komende weken
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
En net vriendinnetje blij gemaakt..
..ik heb toestemming gegeven dat zij drie dagen met een vriendin naar Newcastle mag met de boot..
..helemaal enthousiast was ze..
..komt ook uit een 15 jarige relatie dat ze niets mocht van haar vriend..
..nu is ze dus helemaal hyper..
..het zijn nog drie dagen door de week ook, dus wat heb ik daar mee te maken..
..wat is het leven toch simpel soms..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Smiley/txt forumdesign@WB.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
En net vriendinnetje blij gemaakt..
[afbeelding]
..ik heb toestemming gegeven dat zij drie dagen met een vriendin naar Newcastle mag met de boot..
[afbeelding]
..helemaal enthousiast was ze..
[afbeelding]
..komt ook uit een 15 jarige relatie dat ze niets mocht van haar vriend..
[afbeelding]
..nu is ze dus helemaal hyper..
[afbeelding]
..het zijn nog drie dagen door de week ook, dus wat heb ik daar mee te maken..
[afbeelding]
..wat is het leven toch simpel soms..
[afbeelding]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Smiley/txt forumdesign@WB.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze maand moeten er 2 cd's worden opgenomen, low budget maar toch vereist dat enige inspanningquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waaaat..waaaaat...waaaaaat. <insert Whaaaah!!t>
Geef mij het adres, dan kom ik de proefrit maken.![]()
En je kent die lui toch, kan je niet s' avond?
En waar was je vandaag?
En waarom ben je bezet?
En...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |