Utrecht is te halen, dan slaap ik wel bij mn broerquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:11 schreef Rib-i het volgende:
Hattem ligt net onder Zwolle, Utrecht haal je toch wel:? Je mag een dag eerder vertrekken
Gelukkig heeft Nick het niet gevonden en gebruikt om een toetje voor jou en je vriendin klaar te makenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen echte chocolo maar iets artificials. En een gesloten verpakking.
Voelde me echt bekocht, al had het mij dan niets gekocht.![]()
![]()
![]()
![]()
Ex'je zou woest zijn als ik het met een ander zou gebruiken denk ik..![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat hij vrij volwassen is voor zijn leeftijd.![]()
Die grenzen zijn dan wel zeer vaag en worden regelmatig verlegdquote:[..]
Ik ga niet alles vertellen zeg.Heb zo mijn grenzen.
![]()
Marokkaan en een dwangneurose jij hebt het ook niet getroffen zegquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dwangneuroses zijn niet ghey, want daar heb ik zelf ook last van.
I love it when a plan comes togetherquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Utrecht is te halen, dan slaap ik wel bij mn broer![]()
Thug lifequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Marokkaan en een dwangneurose jij hebt het ook niet getroffen zeg
quote:
Duidelijk een dwangneurose, het herhaald posten van plaatjes die zelfs de eerste keer maar matig waren is een ernstige aandoeningquote:
De babykrul ontbreekt op dat bordquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Thug life [afbeelding]
Ik dacht trouwens dat ik een bord bij de ingang had geplaatsd??
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat heeft in dit geval niets met smetvrees te maken, maar met het wetenschappelijk oog van de microscoop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je het overquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Duidelijk een dwangneurose, het herhaald posten van plaatjes die zelfs de eerste keer maar matig waren is een ernstige aandoening![]()
Die krijgt ie pas alstie beëdigd isquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De babykrul ontbreekt op dat bord![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heeft in dit geval niets met smetvrees te maken, maar met het wetenschappelijk oog van de microscoop.![]()
Ik.. daarentegen.. ben gewoon een ketter.![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De bekendste soort dwangneurose is smetvreesquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Een dwangneurose heeft niets te maken met smetvreees, dat laatste is gewoon ghey
Dwangneuroses zijn niet ghey, want daar heb ik zelf ook last van. Dat zou een contaminatie zijn
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Thug life [afbeelding]
Ik dacht trouwens dat ik een bord bij de ingang had geplaatsd??
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga dat plaatje als sticker afdrukken en die, als ik aankomend weekend moet werken bij de shell, op alle pompen plakkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:21 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Waar heb je het over
[afbeelding]
[..]
Die krijgt ie pas alstie beëdigd is
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:21 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Waar heb je het over
[afbeelding]
[..]
Die krijgt ie pas alstie beëdigd is
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
De bekendste soort dwangneurose is smetvrees
Ik heb bevestiging gezocht![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heeft in dit geval niets met smetvrees te maken, maar met het wetenschappelijk oog van de microscoop.![]()
Ik.. daarentegen.. ben gewoon een ketter.![]()
[afbeelding]Oeh lekker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met hete saus that is![]()
Goed te zijn dat je je tijd goed besteedquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik ga dat plaatje als sticker afdrukken en die, als ik aankomend weekend moet werken bij de shell, op alle pompen plakken![]()
Volgens een paar mensen uit mn omgeving heb ik soms smetvreesquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Kheb vakantiequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed te zijn dat je je tijd goed besteed
Ik neem er ook maar eentje met kip..quote:
Ik kan niet tegen vieze handenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Volgens een paar mensen uit mn omgeving heb ik soms smetvrees![]()
quote:
Heyquote:
Ga dan helpen sleutelen bij een motorzaak...quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:26 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan niet tegen vieze handenKomt denk ik omdat ik een hekel heb aan een niet gladde gitaarhals ofzo
My homie dissed me in publicquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik ga dat plaatje als sticker afdrukken en die, als ik aankomend weekend moet werken bij de shell, op alle pompen plakken![]()
Ik ook niet, alleen met sleutelen ofzo dan moet het welquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen vieze handenKomt denk ik omdat ik een hekel heb aan een niet gladde gitaarhals ofzo
Is dat iets wat vaker terug komt in jullie relatie?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
wilde het meisje niet proeven zonder saus.![]()
![]()
Toen ik nog jong en onbezonnen wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik neem er ook maar eentje met kip..toch 20 minuten op de stepper gestaan vandaag in de sportschool.
.. Om ver.. ver na bedtijd nog twee broodjes Bapao te kunnen eten natuurlijk.![]()
Appelflappie begint met de romeinse kaars zonder saus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:29 schreef BazzieK het volgende:
Is dat iets wat vaker terug komt in jullie relatie?![]()
![]()
Excuses voor de kutformulering, edoch het kwaad is al geschied dus een edit heeft geen zin meer denk ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Toen ik nog jong en onbezonnen was, en samen met een vriend regelmatig naar fitness ging. Gingen we na fitness ook altijd langs de FEBO voor milkshake en ijs. Onder het mom van wat we eraf hebben getrained, moet er ook weer bij
Ik trek meestal van die chirurgen handschoenen aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heyhad er van de week twee opgewarmt voor een snelle lunch in de auto onderweg naar de bios.
Eentje met rundvlees, eentje met kip.. wilde het meisje niet proeven zonder saus.![]()
![]()
Had ik meer.![]()
[..]
Ga dan helpen sleutelen bij een motorzaak...![]()
Nee man, ik help je het te accepterenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:29 schreef hicham het volgende:
[..]
My homie dissed me in publicIk ga in foetushouding op bed liggen en wenen
Thxquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee man, ik help je het te accepteren
Ach ja, als je niet voor het afvallen traint. Sommigen moeten weight gainers nemen om niet teveel af te vallen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:30 schreef hicham het volgende:
Toen ik nog jong en onbezonnen was, en samen met een vriend regelmatig naar fitness ging. Gingen we na fitness ook altijd langs de FEBO voor milkshake en ijs. Onder het mom van wat we eraf hebben getrained, moet er ook weer bij
Klopt, hij was al gequote.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:32 schreef hicham het volgende:
Excuses voor de kutformulering, edoch het kwaad is al geschied dus een edit heeft geen zin meer denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Appelflappie begint met de romeinse kaars zonder saus.![]()
Renkerdekenker net er helemaal overheen gelezen, maarquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:29 schreef hicham het volgende:
[..]
My homie dissed me in publicIk ga in foetushouding op bed liggen en wenen [afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:34 schreef Worldbeater het volgende:Nog een stukje verder naar het zuiden en hij mag daar blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Appelflappie begint met de romeinse kaars zonder saus.![]()
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:45 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ik was vergeten dat mijn vriendin als voornemen voor 2007 gezond eten had staan...
druiven, mandarijnen en zulks
Ik zou nog een uitsmijter met 4 eieren kunnen bakken![]()
Door jouquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt dat door mij. Of door de adrenaline van je gelijk, wat gevierd moet worden.
Of is het een dwangmatig iets.![]()
![]()
Ik ga ook bijna pitten. Bazziek, Rib-i, en wie nog meer online is.![]()
![]()
Okay, wat heb jequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Moet ik even langskomen met wat ongezonde troep?
Restjes M&M's, restjes chips, bier, broodproducten en diverse chocoladebroodbeleg en heerlijke turkse worstquote:
Nah, lamaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Restjes M&M's, restjes chips, bier, broodproducten en diverse chocoladebroodbeleg en heerlijke turkse worstMay I take your order
Geloof me ik was even teleurgesteld als jij, word niks te eten vannachtquote:
Shoarmaquote:Zit nu echt te twijfelen of ik de shoarmaboer nog bel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |