quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat het die man met het jurkje is, helemaal links. Die lijkt ook het meeste op Wilgo!
klopt ook nogquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat het die man met het jurkje is, helemaal links. Die lijkt ook het meeste op Wilgo!
quote:author=Nathanael link=topic=81623.msg1285098#msg1285098 date=1167806423]
Natasia, je weet toch dat WIlgo vreemd gaat. Dan kunnen wij toch ook wel een keer in bed duiken.
quote:author=Brianless link=topic=81623.msg1285099#msg1285099 date=1167806633]
Lieve Natasia, ik wacht op je. Laten we ff lekker met elkaar .......
zal NL dit geschreven hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef demins het volgende:
Wilgo. Guest zei op Mambo.cum:
Jullie lullen met ka, ik heb natas al zolang niet gefokt, in su fok ik elke dag 2 verschillende vrouwen, dus wat maakt het uit. Dankzij natas ben ik nu een bnn er in su, natas thanks, ik zal manja en zuurgoed voor je meenemen, ok schadie tot over een paar weken, zorg ervoor dat je contactpunten hebt zodat ik kan langskomen. oja voodat ik kom ga ik nog ff oom sjaak (bijlhoutweg) langs, je weet wel waarvoor. ok doeii i love you.
Wilgo
![]()
![]()
Hoeveel waarde je daar aan moet hechten weet ik niet. Er loopt er ook een te posten die zich voordoet als Natasiaquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef demins het volgende:
Wilgo. Guest zei op Mambo.cum:
Jullie lullen met ka, ik heb natas al zolang niet gefokt, in su fok ik elke dag 2 verschillende vrouwen, dus wat maakt het uit. Dankzij natas ben ik nu een bnn er in su, natas thanks, ik zal manja en zuurgoed voor je meenemen, ok schadie tot over een paar weken, zorg ervoor dat je contactpunten hebt zodat ik kan langskomen. oja voodat ik kom ga ik nog ff oom sjaak (bijlhoutweg) langs, je weet wel waarvoor. ok doeii i love you.
Wilgo
![]()
![]()
nee idd, whats up ???quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia zit duidelijk stevig te piekeren, ik heb haar nog niet zo stil en in gedachten gezien (tenminste niet op de momenten dat ik de streams aan had staan en de juiste streamgate bekeek)
I dunnoquote:
Zelf eentje die zich voordoet als DGK_REDACTIE.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoeveel waarde je daar aan moet hechten weet ik niet. Er loopt er ook een te posten die zich voordoet als Natasia![]()
overlopersquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Zelf eentje die zich voordoet als DGK_REDACTIE.
Hmm....ik denk dat het iemand van hier is die snel die naam geregged heeftquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Bedoel je deze reactie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
terugkoppeling...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Massale afwezigheid viel wel mee. Als we dat doen is het ook weer niet goed omdat de streams dan leeg zijn... We dachten t juist netjes opgelost te hebben...
Maar je weet dat er vorige week een gesprek met ze is geweest en soms wil je dan terugkoppeling krijgen van een groep. Verder gaan we er niet op in. Dan moet je hier komen werken. Weet je precies wat er wordt gezegd.![]()
Dat wou ik net ook posten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef Kaleddis het volgende:
Straks ontstaan er nog rassenrellen hierdoor![]()
Of deze dan :quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef demins het volgende:
"Snap je wat ik bedoel. Natasia is ook maar een mens en maakt ook fouten tuurlijk kijken de instanties met haar mee want of het nou leuk is of niet NEDERLANDERS kunnen het niet hebben als een buitenlander ( in jullie ogen iedereen die niet blank is) iets wint of iets krijgt dat kunnen jullie niet aan andere mensen gunnen. Zodra een buitenlander een wedstrijd wint is het een nederlander maar als ze verliezen is het wel een buitenlander make up your damn mind! Laat Natasia lekker winnen, een keer een persoon die echt als een minderheid in de maatschappij staat en niet die zoals nena gewoon te dom en te lomp is om een opleiding te gaan doen dus maar meedoet met zo'n programma
Bijna iedereen die aan dit programma meedoet heeft een goede bankrekening wonen in een mooi koophuis en alles. Dat is toch niet eerlijk waarom kiezen ze niet iemand die het moeilijker heeft in maatschappij.?? Omdat ze het niet gunnen aan andere mensen behalve aan hun eigen volk."
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of deze dan :
mensen ff dimmen, die witte insectenvan talpa lezen mee. met hun racistische dingen naar natasja toe.
mamjo.comquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:44 schreef Wireless het volgende:
Van welk forum komen die quotes allemaal?
Mss is het idd handiger als er een apart topic gemaakt wordt over de "Mamjo-rel" rondom Natasiaquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:47 schreef Day het volgende:
OMG, jullie posten gewoon alles hier!
Dit is COS, mensen!!!
Nou, die rel valt wel mee, hoor. Familie Blank overdrijft nogal, zoveel staat er nou ook weer niet. Gewoon hetzelfde gescheld als op andere fora. Gooi maar gewoon in het Natasia-topic. Ik kom straks wel vertalen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss is het idd handiger als er een apart topic gemaakt wordt over de "Mamjo-rel" rondom Natasia
Daarom ook tussen " "quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:50 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, die rel valt wel mee, hoor. Familie Blank overdrijft nogal, zoveel staat er nou ook weer niet. Gewoon hetzelfde gescheld als op andere fora. Gooi maar gewoon in het Natasia-topic. Ik kom straks wel vertalen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat weer snode plannen maken met NL in de sauna
weggedraaid !!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
Houden jullie de snode plannen van Bart en NL in de gaten? Moet helaas ff koken en andere zaken doen
als in een grapje ja.. vet sick ouwequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Echt tenenkrommend dit, Nathanael en Bart willen over Huub heenkotsen (oid)![]()
![]()
![]()
Maar eigenlijk wel heel leuk om naar te luisteren, natuurlijk.![]()
Ja, letterlijk zullen ze het idd niet doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als in een grapje ja.. vet sick ouwe
Doe ik het voor jequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:59 schreef demins het volgende:
B & N willen over Huub heenkotsen als hij slaapt! Roep die twee even naar achter, DGK_REDACTIE, ik kom meteen deze varkentjes even de oren wassen! helaas kan ik geen kotssmiley gebruiken nu!
Ik zou ook wel in die gore vullisbek van hullie willen schijten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Echt tenenkrommend dit, Nathanael en Bart willen over Huub heenkotsen (oid)![]()
![]()
![]()
Maar eigenlijk wel heel leuk om naar te luisteren, natuurlijk.![]()
Schiet je ook niet zoveel mee op...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef Day het volgende:
Wat staat er voor de rest van de avond op de agenda eigenlijk?
Ik hoorde Bart net vertellen dat ze weer dj-lessen hebben en volgens mij zijn er ook paaldanslessen. Voor wie? Alleen voor Sylvia?
Maar niet over jou heen hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:02 schreef demins het volgende:
[..]
Als er gekotst moet worden kan ik altijd op je rekenen!![]()
![]()
![]()
De Redactie moet er echt nodig iets aan gaan doen. Laat ze anders een poll verzinnen met Huub DIK aan kop. Gewoon om die twee op hun nummer te zetten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Nathanael en Bart mogen weer worden uitgezonden.
Ze hebben het over "het prematuur Sylvia en Huub" (als ik het goed versta hoor)
prematuur is (volgens Van Dale) een te vroeg geboren baby/ voorbarig.
Zal dan wel "voorbarig" zijn, want het ging ook over het 3 en halve week van tevoren een ontslagronde aanvragen.
Ja zei ik gisteren ook al.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Redactie moet er echt nodig iets aan gaan doen. Laat ze anders een poll verzinnen met Huub DIK aan kop. Gewoon om die twee op hun nummer te zetten.
hoezo? die 2 zijn juist hoofdrolspelers.. waarom een pispaal een andere rol geven? eens een pispaal altijd een pispaalquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Redactie moet er echt nodig iets aan gaan doen. Laat ze anders een poll verzinnen met Huub DIK aan kop. Gewoon om die twee op hun nummer te zetten.
Hoezo??? Lijkt me duidelijk en volgens mij is zo ongeveer iedereen het er hier ook wel over eens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo? die 2 zijn juist hoofdrolspelers.. waarom een pispaal een andere rol geven? eens een pispaal altijd een pispaal
omdat ie geen nee kan zeggen is ie geen pispaal?? hij is gewoon een hoerenloper.. gister bij de stemming liet ie ook weer overzich heen lopen.. die gast zit er alleen maar in voor het leedvermaakquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo??? Lijkt me duidelijk en volgens mij is zo ongeveer iedereen het er hier ook wel over eens.
En ze dénken dat Huub een pispaaltje is, maar dat hebben ze dus enorm fout ingeschat. Als ze nog even zo doorgaan is er wel de kans dat het andersom zo is.
Hmmm, hij stelt zich ook wel heel erg op als pispaal, hè?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo??? Lijkt me duidelijk en volgens mij is zo ongeveer iedereen het er hier ook wel over eens.
En ze dénken dat Huub een pispaaltje is, maar dat hebben ze dus enorm fout ingeschat. Als ze nog even zo doorgaan is er wel de kans dat het andersom zo is.
Jij hebt het zwaar te pakken van Nathanael ofzo, want je ziet het niet helemaal meer zuiver. Huub hield zich wijselijk stil tijdens die vooropgezette actie van de programmamakers (die dus finaal mislukte in feite). Ze hadden liever gehad dat Huub of Sylvia pissed waren geworden of er in ieder geval stevig tegenin zouden gaan. Maar niets van dat alles. En omdat Huub de prostituée niet heeft afgewezen is het nu een hoerenloper?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
omdat ie geen nee kan zeggen is ie geen pispaal?? hij is gewoon een hoerenloper.. gister bij de stemming liet ie ook weer overzich heen lopen.. die gast zit er alleen maar in voor het leedvermaak
Ik ben voor Huub omdat ik op dit moment vooral tégen de andere drie kereltjes ben in de villa. En Huub is de enige die zich nergens wat van aan lijkt te trekken. Hij reageerde perfect op de onzinverhaaltjes van Nicolaas en komt tenminste niet steeds met die belachelijke "ik wil hiermee niet geasocieerd worden" op de proppen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:44 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, hij stelt zich ook wel heel erg op als pispaal, hè?
Als hij met Sylvia of Ilona praat, heeft hij een redelijk grote bek. Huub is absoluut niet zielig. Misschien doet hij het puur en alleen maar om sympathie te krijgen. En zo te zien lukt dat bij jou aardig.![]()
Ik snap je wel, maar ik heb ook wel door dat Huub niet zo zielig is als hij zich voordoet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben voor Huub omdat ik op dit moment vooral tégen de andere drie kereltjes ben in de villa. En Huub is de enige die zich nergens wat van aan lijkt te trekken. Hij reageerde perfect op de onzinverhaaltjes van Nicolaas en komt tenminste niet steeds met die belachelijke "ik wil hiermee niet geasocieerd worden" op de proppen.
huub mocht de punten van nicolaas uitdelen, nu blij ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef noucky het volgende:
Wat ik me geregeld afvraag is waarom sommigen punten mogen verdelen en ERG OPVALLEND altijd die uit het asogroepje.
Eerst de moeder van Brian en nu Nattenel, dit vind ik rieken naar voortrekkerij.
Waarom mogen Ilona, Huub en Sylvia geen contactpunten verdelen en/of familie van hun ?
Ze hopen op felle reacties... die er lang niet altijd komen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef noucky het volgende:
Wat ik me geregeld afvraag is waarom sommigen punten mogen verdelen en ERG OPVALLEND altijd die uit het asogroepje.
Eerst de moeder van Brian en nu Nattenel, dit vind ik rieken naar voortrekkerij.
hij was sprakeloos Nicolaas liets hem alle hoeken zien.. je zag ook de twijfel toeslaan bij Huub.. mensen vinden hem alleen maar zielig.. als ie in discussie gaat met Bart zie je hem echt kleiner worden en trillen.. en hij heeft het alleen maar over de vorm.. en daarna huilen bij Sylvia dat ie het zo goed gedaan heeft..quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben voor Huub omdat ik op dit moment vooral tégen de andere drie kereltjes ben in de villa. En Huub is de enige die zich nergens wat van aan lijkt te trekken. Hij reageerde perfect op de onzinverhaaltjes van Nicolaas en komt tenminste niet steeds met die belachelijke "ik wil hiermee niet geasocieerd worden" op de proppen.
Dat waren punten van Nicolaes, geen punten van de redactie, ,lijkt mij een heel verschil !!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Fikkert het volgende:
[..]
huub mocht de punten van nicolaas uitdelen, nu blij ?
Denk dat Huub beter is om het bloed onder de nagels van anderen te halen dan andersom hoor, hij gaat door riemen en ruiten en dat kun je van Bartanaal niet zeggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij was sprakeloos Nicolaas liets hem alle hoeken zien.. je zag ook de twijfel toeslaan bij Huub.. mensen vinden hem alleen maar zielig.. als ie in discussie gaat met Bart zie je hem echt kleiner worden en trillen.. en hij heeft het alleen maar over de vorm.. en daarna huilen bij Sylvia dat ie het zo goed gedaan heeft..![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat Huub beter is om het bloed onder de nagels van anderen te halen dan andersom hoor, hij gaat door riemen en ruiten en dat kun je van Bartanaal niet zeggen
toch opmerkelijk hoe jij dingen altijd anders ziet dan ik.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij was sprakeloos Nicolaas liets hem alle hoeken zien.. je zag ook de twijfel toeslaan bij Huub.. mensen vinden hem alleen maar zielig.. als ie in discussie gaat met Bart zie je hem echt kleiner worden en trillen.. en hij heeft het alleen maar over de vorm.. en daarna huilen bij Sylvia dat ie het zo goed gedaan heeft..![]()
hoezo, zijn die minder waard ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat waren punten van Nicolaes, geen punten van de redactie, ,lijkt mij een heel verschil !!!!!!
Niet minder waard, ik uit alleen dat ik het voortrekkerij van de redeactie vind m.b.t. bepaalde personen.quote:
Jij hebt een brilletje nodigquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja maar hoezo dan? De groep heeft toch zelf .NL uitgekozen om die punten te verdelen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:04 schreef noucky het volgende:
[..]
Niet minder waard, ik uit alleen dat ik het voortrekkerij van de redeactie vind m.b.t. bepaalde personen.
Zo jij dacht: kom, laat me alle smileys eens uitproberen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Nathanael en Bart zijn gisteren twee uren
naar " Achter"geweest voor een Nieuwjaarsfeestje.![]()
En voor wat nog meer?Info, bellen en meedingen in voortrekkerij?
Suikeroom noemt Bart en Nathanael de 2 hoofdrolspelers?![]()
En Huub..Eens een pispaal? Altijd een pispaal?
Zal dit de rol zijn van Huub? Pispaal?![]()
Wordt het steeds meer een Soap met een script?![]()
En kunnen wij weinig spontaniteit meer verwachten van deze reallivesoap?![]()
Natasia kwam inderdaad even mooi over met haar gulle lach,![]()
maar dit was over ge acteerd hoe zij over Huub sprak...![]()
en diep in de camera keek ..............![]()
En uitsprak : Wij kunnen Huub altijd nog weg stemmen, Hahahahahaah.![]()
kijk alleen al naar het uiterlijk van die gast? das toch niet meer dan een doetje.. kijk naar zn lichaamstaal.. heb je hem welles zien sporten?? das gewoon lachwekkend... hij is gewoon de nerd in dit verhaal die door de sterke persoonlijkheden belachelijk wordt gemaakt wat jullie dan weer zielig vinden dus ga je het voor Huub opnemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
[..]
toch opmerkelijk hoe jij dingen altijd anders ziet dan ik.
En, nee, ik vind Huub niet zielig.
Hij heeft een grote bek, hij is heel grappig. Niks zielig aan.
Zielig is wel dat 5 bewoners niets anders in zich hebben dan anderen afzeiken.
Wat zijn dat voor kerels (Bart en Nel) die werkelijk geen reet uitvoeren?
Het zou nog zieliger zijn voor het programma als deze 5 bewoners overblijven.
Ja gast, een brilletjequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kijk alleen al naar het uiterlijk van die gast? das toch niet meer dan een doetje.. kijk naar zn lichaamstaal.. heb je hem welles zien sporten?? das gewoon lachwekkend... hij is gewoon de nerd in dit verhaal die door de sterke persoonlijkheden belachelijk wordt gemaakt wat jullie dan weer zielig vinden dus ga je het voor Huub opnemen
Gewoon negeren die gast. Hij neemt altijd een tegenovergestelde positie in, om lekker veel reacties los te krijgen, deed-ie bij BB ook al de hele tijd.quote:
okidoquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon negeren die gast. Hij neemt altijd een tegenovergestelde positie in, om lekker veel reacties los te krijgen, deed-ie bij BB ook al de hele tijd.![]()
Ja toen was hij juist voor een doetjequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon negeren die gast. Hij neemt altijd een tegenovergestelde positie in, om lekker veel reacties los te krijgen, deed-ie bij BB ook al de hele tijd.![]()
sorry dat ik zoveel aandacht krijg Gertje.. aai over je bol hebben?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen, en die stemming was unaniem ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar hoezo dan? De groep heeft toch zelf .NL uitgekozen om die punten te verdelen?
Daar had de redactie toch verder niks mee te maken?
viel wel mee.. ik ben teminste nooit voor de meest saai of stille van de club.. wat hier wel het geval is.. dat wordt dan vertaald naar sympathiek en dat soort onzinquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja toen was hij juist voor een doetje![]()
Hij dekt zich vast in voor als hij eruit komt. Hij voelt zich duidelijk te groot voor dit gedoe en staat mijlenver boven de rest van het gepeupel in het huis. Maar ja.. dat geld hè.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:13 schreef Day het volgende:
Waarom is Bart eigenlijk continue een programma aan het afzeiken waar hij zelf in meedoet?
Ja, na een uur bakkeleien wel. Sylvia wilde het ook (Huub protesteerde voor de vorm, had ik het idee), maar uiteindelijk gingen alle stemmen naar .NL.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen, en die stemming was unaniem ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |