Maar niet over jou heen hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:02 schreef demins het volgende:
[..]
Als er gekotst moet worden kan ik altijd op je rekenen!![]()
![]()
![]()
De Redactie moet er echt nodig iets aan gaan doen. Laat ze anders een poll verzinnen met Huub DIK aan kop. Gewoon om die twee op hun nummer te zetten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Nathanael en Bart mogen weer worden uitgezonden.
Ze hebben het over "het prematuur Sylvia en Huub" (als ik het goed versta hoor)
prematuur is (volgens Van Dale) een te vroeg geboren baby/ voorbarig.
Zal dan wel "voorbarig" zijn, want het ging ook over het 3 en halve week van tevoren een ontslagronde aanvragen.
Ja zei ik gisteren ook al.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Redactie moet er echt nodig iets aan gaan doen. Laat ze anders een poll verzinnen met Huub DIK aan kop. Gewoon om die twee op hun nummer te zetten.
hoezo? die 2 zijn juist hoofdrolspelers.. waarom een pispaal een andere rol geven? eens een pispaal altijd een pispaalquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Redactie moet er echt nodig iets aan gaan doen. Laat ze anders een poll verzinnen met Huub DIK aan kop. Gewoon om die twee op hun nummer te zetten.
Hoezo??? Lijkt me duidelijk en volgens mij is zo ongeveer iedereen het er hier ook wel over eens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo? die 2 zijn juist hoofdrolspelers.. waarom een pispaal een andere rol geven? eens een pispaal altijd een pispaal
omdat ie geen nee kan zeggen is ie geen pispaal?? hij is gewoon een hoerenloper.. gister bij de stemming liet ie ook weer overzich heen lopen.. die gast zit er alleen maar in voor het leedvermaakquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo??? Lijkt me duidelijk en volgens mij is zo ongeveer iedereen het er hier ook wel over eens.
En ze dénken dat Huub een pispaaltje is, maar dat hebben ze dus enorm fout ingeschat. Als ze nog even zo doorgaan is er wel de kans dat het andersom zo is.
Hmmm, hij stelt zich ook wel heel erg op als pispaal, hè?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo??? Lijkt me duidelijk en volgens mij is zo ongeveer iedereen het er hier ook wel over eens.
En ze dénken dat Huub een pispaaltje is, maar dat hebben ze dus enorm fout ingeschat. Als ze nog even zo doorgaan is er wel de kans dat het andersom zo is.
Jij hebt het zwaar te pakken van Nathanael ofzo, want je ziet het niet helemaal meer zuiver. Huub hield zich wijselijk stil tijdens die vooropgezette actie van de programmamakers (die dus finaal mislukte in feite). Ze hadden liever gehad dat Huub of Sylvia pissed waren geworden of er in ieder geval stevig tegenin zouden gaan. Maar niets van dat alles. En omdat Huub de prostituée niet heeft afgewezen is het nu een hoerenloper?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
omdat ie geen nee kan zeggen is ie geen pispaal?? hij is gewoon een hoerenloper.. gister bij de stemming liet ie ook weer overzich heen lopen.. die gast zit er alleen maar in voor het leedvermaak
Ik ben voor Huub omdat ik op dit moment vooral tégen de andere drie kereltjes ben in de villa. En Huub is de enige die zich nergens wat van aan lijkt te trekken. Hij reageerde perfect op de onzinverhaaltjes van Nicolaas en komt tenminste niet steeds met die belachelijke "ik wil hiermee niet geasocieerd worden" op de proppen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:44 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, hij stelt zich ook wel heel erg op als pispaal, hè?
Als hij met Sylvia of Ilona praat, heeft hij een redelijk grote bek. Huub is absoluut niet zielig. Misschien doet hij het puur en alleen maar om sympathie te krijgen. En zo te zien lukt dat bij jou aardig.![]()
Ik snap je wel, maar ik heb ook wel door dat Huub niet zo zielig is als hij zich voordoet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben voor Huub omdat ik op dit moment vooral tégen de andere drie kereltjes ben in de villa. En Huub is de enige die zich nergens wat van aan lijkt te trekken. Hij reageerde perfect op de onzinverhaaltjes van Nicolaas en komt tenminste niet steeds met die belachelijke "ik wil hiermee niet geasocieerd worden" op de proppen.
huub mocht de punten van nicolaas uitdelen, nu blij ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef noucky het volgende:
Wat ik me geregeld afvraag is waarom sommigen punten mogen verdelen en ERG OPVALLEND altijd die uit het asogroepje.
Eerst de moeder van Brian en nu Nattenel, dit vind ik rieken naar voortrekkerij.
Waarom mogen Ilona, Huub en Sylvia geen contactpunten verdelen en/of familie van hun ?
Ze hopen op felle reacties... die er lang niet altijd komen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef noucky het volgende:
Wat ik me geregeld afvraag is waarom sommigen punten mogen verdelen en ERG OPVALLEND altijd die uit het asogroepje.
Eerst de moeder van Brian en nu Nattenel, dit vind ik rieken naar voortrekkerij.
hij was sprakeloos Nicolaas liets hem alle hoeken zien.. je zag ook de twijfel toeslaan bij Huub.. mensen vinden hem alleen maar zielig.. als ie in discussie gaat met Bart zie je hem echt kleiner worden en trillen.. en hij heeft het alleen maar over de vorm.. en daarna huilen bij Sylvia dat ie het zo goed gedaan heeft..quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben voor Huub omdat ik op dit moment vooral tégen de andere drie kereltjes ben in de villa. En Huub is de enige die zich nergens wat van aan lijkt te trekken. Hij reageerde perfect op de onzinverhaaltjes van Nicolaas en komt tenminste niet steeds met die belachelijke "ik wil hiermee niet geasocieerd worden" op de proppen.
Dat waren punten van Nicolaes, geen punten van de redactie, ,lijkt mij een heel verschil !!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Fikkert het volgende:
[..]
huub mocht de punten van nicolaas uitdelen, nu blij ?
Denk dat Huub beter is om het bloed onder de nagels van anderen te halen dan andersom hoor, hij gaat door riemen en ruiten en dat kun je van Bartanaal niet zeggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij was sprakeloos Nicolaas liets hem alle hoeken zien.. je zag ook de twijfel toeslaan bij Huub.. mensen vinden hem alleen maar zielig.. als ie in discussie gaat met Bart zie je hem echt kleiner worden en trillen.. en hij heeft het alleen maar over de vorm.. en daarna huilen bij Sylvia dat ie het zo goed gedaan heeft..![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat Huub beter is om het bloed onder de nagels van anderen te halen dan andersom hoor, hij gaat door riemen en ruiten en dat kun je van Bartanaal niet zeggen
toch opmerkelijk hoe jij dingen altijd anders ziet dan ik.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij was sprakeloos Nicolaas liets hem alle hoeken zien.. je zag ook de twijfel toeslaan bij Huub.. mensen vinden hem alleen maar zielig.. als ie in discussie gaat met Bart zie je hem echt kleiner worden en trillen.. en hij heeft het alleen maar over de vorm.. en daarna huilen bij Sylvia dat ie het zo goed gedaan heeft..![]()
hoezo, zijn die minder waard ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat waren punten van Nicolaes, geen punten van de redactie, ,lijkt mij een heel verschil !!!!!!
Niet minder waard, ik uit alleen dat ik het voortrekkerij van de redeactie vind m.b.t. bepaalde personen.quote:
Jij hebt een brilletje nodigquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja maar hoezo dan? De groep heeft toch zelf .NL uitgekozen om die punten te verdelen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:04 schreef noucky het volgende:
[..]
Niet minder waard, ik uit alleen dat ik het voortrekkerij van de redeactie vind m.b.t. bepaalde personen.
Zo jij dacht: kom, laat me alle smileys eens uitproberen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Nathanael en Bart zijn gisteren twee uren
naar " Achter"geweest voor een Nieuwjaarsfeestje.![]()
En voor wat nog meer?Info, bellen en meedingen in voortrekkerij?
Suikeroom noemt Bart en Nathanael de 2 hoofdrolspelers?![]()
En Huub..Eens een pispaal? Altijd een pispaal?
Zal dit de rol zijn van Huub? Pispaal?![]()
Wordt het steeds meer een Soap met een script?![]()
En kunnen wij weinig spontaniteit meer verwachten van deze reallivesoap?![]()
Natasia kwam inderdaad even mooi over met haar gulle lach,![]()
maar dit was over ge acteerd hoe zij over Huub sprak...![]()
en diep in de camera keek ..............![]()
En uitsprak : Wij kunnen Huub altijd nog weg stemmen, Hahahahahaah.![]()
kijk alleen al naar het uiterlijk van die gast? das toch niet meer dan een doetje.. kijk naar zn lichaamstaal.. heb je hem welles zien sporten?? das gewoon lachwekkend... hij is gewoon de nerd in dit verhaal die door de sterke persoonlijkheden belachelijk wordt gemaakt wat jullie dan weer zielig vinden dus ga je het voor Huub opnemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
[..]
toch opmerkelijk hoe jij dingen altijd anders ziet dan ik.
En, nee, ik vind Huub niet zielig.
Hij heeft een grote bek, hij is heel grappig. Niks zielig aan.
Zielig is wel dat 5 bewoners niets anders in zich hebben dan anderen afzeiken.
Wat zijn dat voor kerels (Bart en Nel) die werkelijk geen reet uitvoeren?
Het zou nog zieliger zijn voor het programma als deze 5 bewoners overblijven.
Ja gast, een brilletjequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kijk alleen al naar het uiterlijk van die gast? das toch niet meer dan een doetje.. kijk naar zn lichaamstaal.. heb je hem welles zien sporten?? das gewoon lachwekkend... hij is gewoon de nerd in dit verhaal die door de sterke persoonlijkheden belachelijk wordt gemaakt wat jullie dan weer zielig vinden dus ga je het voor Huub opnemen
Gewoon negeren die gast. Hij neemt altijd een tegenovergestelde positie in, om lekker veel reacties los te krijgen, deed-ie bij BB ook al de hele tijd.quote:
okidoquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon negeren die gast. Hij neemt altijd een tegenovergestelde positie in, om lekker veel reacties los te krijgen, deed-ie bij BB ook al de hele tijd.![]()
Ja toen was hij juist voor een doetjequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon negeren die gast. Hij neemt altijd een tegenovergestelde positie in, om lekker veel reacties los te krijgen, deed-ie bij BB ook al de hele tijd.![]()
sorry dat ik zoveel aandacht krijg Gertje.. aai over je bol hebben?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen, en die stemming was unaniem ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar hoezo dan? De groep heeft toch zelf .NL uitgekozen om die punten te verdelen?
Daar had de redactie toch verder niks mee te maken?
viel wel mee.. ik ben teminste nooit voor de meest saai of stille van de club.. wat hier wel het geval is.. dat wordt dan vertaald naar sympathiek en dat soort onzinquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja toen was hij juist voor een doetje![]()
Hij dekt zich vast in voor als hij eruit komt. Hij voelt zich duidelijk te groot voor dit gedoe en staat mijlenver boven de rest van het gepeupel in het huis. Maar ja.. dat geld hè.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:13 schreef Day het volgende:
Waarom is Bart eigenlijk continue een programma aan het afzeiken waar hij zelf in meedoet?
Ja, na een uur bakkeleien wel. Sylvia wilde het ook (Huub protesteerde voor de vorm, had ik het idee), maar uiteindelijk gingen alle stemmen naar .NL.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen, en die stemming was unaniem ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |