Of deze dan :quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef demins het volgende:
"Snap je wat ik bedoel. Natasia is ook maar een mens en maakt ook fouten tuurlijk kijken de instanties met haar mee want of het nou leuk is of niet NEDERLANDERS kunnen het niet hebben als een buitenlander ( in jullie ogen iedereen die niet blank is) iets wint of iets krijgt dat kunnen jullie niet aan andere mensen gunnen. Zodra een buitenlander een wedstrijd wint is het een nederlander maar als ze verliezen is het wel een buitenlander make up your damn mind! Laat Natasia lekker winnen, een keer een persoon die echt als een minderheid in de maatschappij staat en niet die zoals nena gewoon te dom en te lomp is om een opleiding te gaan doen dus maar meedoet met zo'n programma
Bijna iedereen die aan dit programma meedoet heeft een goede bankrekening wonen in een mooi koophuis en alles. Dat is toch niet eerlijk waarom kiezen ze niet iemand die het moeilijker heeft in maatschappij.?? Omdat ze het niet gunnen aan andere mensen behalve aan hun eigen volk."
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of deze dan :
mensen ff dimmen, die witte insectenvan talpa lezen mee. met hun racistische dingen naar natasja toe.
mamjo.comquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:44 schreef Wireless het volgende:
Van welk forum komen die quotes allemaal?
Mss is het idd handiger als er een apart topic gemaakt wordt over de "Mamjo-rel" rondom Natasiaquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:47 schreef Day het volgende:
OMG, jullie posten gewoon alles hier!
Dit is COS, mensen!!!
Nou, die rel valt wel mee, hoor. Familie Blank overdrijft nogal, zoveel staat er nou ook weer niet. Gewoon hetzelfde gescheld als op andere fora. Gooi maar gewoon in het Natasia-topic. Ik kom straks wel vertalen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss is het idd handiger als er een apart topic gemaakt wordt over de "Mamjo-rel" rondom Natasia
Daarom ook tussen " "quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:50 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, die rel valt wel mee, hoor. Familie Blank overdrijft nogal, zoveel staat er nou ook weer niet. Gewoon hetzelfde gescheld als op andere fora. Gooi maar gewoon in het Natasia-topic. Ik kom straks wel vertalen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat weer snode plannen maken met NL in de sauna
weggedraaid !!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
Houden jullie de snode plannen van Bart en NL in de gaten? Moet helaas ff koken en andere zaken doen
als in een grapje ja.. vet sick ouwequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Echt tenenkrommend dit, Nathanael en Bart willen over Huub heenkotsen (oid)![]()
![]()
![]()
Maar eigenlijk wel heel leuk om naar te luisteren, natuurlijk.![]()
Ja, letterlijk zullen ze het idd niet doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als in een grapje ja.. vet sick ouwe
Doe ik het voor jequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:59 schreef demins het volgende:
B & N willen over Huub heenkotsen als hij slaapt! Roep die twee even naar achter, DGK_REDACTIE, ik kom meteen deze varkentjes even de oren wassen! helaas kan ik geen kotssmiley gebruiken nu!
Ik zou ook wel in die gore vullisbek van hullie willen schijten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Echt tenenkrommend dit, Nathanael en Bart willen over Huub heenkotsen (oid)![]()
![]()
![]()
Maar eigenlijk wel heel leuk om naar te luisteren, natuurlijk.![]()
Schiet je ook niet zoveel mee op...quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef Day het volgende:
Wat staat er voor de rest van de avond op de agenda eigenlijk?
Ik hoorde Bart net vertellen dat ze weer dj-lessen hebben en volgens mij zijn er ook paaldanslessen. Voor wie? Alleen voor Sylvia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |