quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat het die man met het jurkje is, helemaal links. Die lijkt ook het meeste op Wilgo!
klopt ook nogquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat het die man met het jurkje is, helemaal links. Die lijkt ook het meeste op Wilgo!
quote:author=Nathanael link=topic=81623.msg1285098#msg1285098 date=1167806423]
Natasia, je weet toch dat WIlgo vreemd gaat. Dan kunnen wij toch ook wel een keer in bed duiken.
quote:author=Brianless link=topic=81623.msg1285099#msg1285099 date=1167806633]
Lieve Natasia, ik wacht op je. Laten we ff lekker met elkaar .......
zal NL dit geschreven hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef demins het volgende:
Wilgo. Guest zei op Mambo.cum:
Jullie lullen met ka, ik heb natas al zolang niet gefokt, in su fok ik elke dag 2 verschillende vrouwen, dus wat maakt het uit. Dankzij natas ben ik nu een bnn er in su, natas thanks, ik zal manja en zuurgoed voor je meenemen, ok schadie tot over een paar weken, zorg ervoor dat je contactpunten hebt zodat ik kan langskomen. oja voodat ik kom ga ik nog ff oom sjaak (bijlhoutweg) langs, je weet wel waarvoor. ok doeii i love you.
Wilgo
![]()
![]()
Hoeveel waarde je daar aan moet hechten weet ik niet. Er loopt er ook een te posten die zich voordoet als Natasiaquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef demins het volgende:
Wilgo. Guest zei op Mambo.cum:
Jullie lullen met ka, ik heb natas al zolang niet gefokt, in su fok ik elke dag 2 verschillende vrouwen, dus wat maakt het uit. Dankzij natas ben ik nu een bnn er in su, natas thanks, ik zal manja en zuurgoed voor je meenemen, ok schadie tot over een paar weken, zorg ervoor dat je contactpunten hebt zodat ik kan langskomen. oja voodat ik kom ga ik nog ff oom sjaak (bijlhoutweg) langs, je weet wel waarvoor. ok doeii i love you.
Wilgo
![]()
![]()
nee idd, whats up ???quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia zit duidelijk stevig te piekeren, ik heb haar nog niet zo stil en in gedachten gezien (tenminste niet op de momenten dat ik de streams aan had staan en de juiste streamgate bekeek)
I dunnoquote:
Zelf eentje die zich voordoet als DGK_REDACTIE.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoeveel waarde je daar aan moet hechten weet ik niet. Er loopt er ook een te posten die zich voordoet als Natasia![]()
overlopersquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Zelf eentje die zich voordoet als DGK_REDACTIE.
Hmm....ik denk dat het iemand van hier is die snel die naam geregged heeftquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Bedoel je deze reactie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
terugkoppeling...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Massale afwezigheid viel wel mee. Als we dat doen is het ook weer niet goed omdat de streams dan leeg zijn... We dachten t juist netjes opgelost te hebben...
Maar je weet dat er vorige week een gesprek met ze is geweest en soms wil je dan terugkoppeling krijgen van een groep. Verder gaan we er niet op in. Dan moet je hier komen werken. Weet je precies wat er wordt gezegd.![]()
Dat wou ik net ook posten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:33 schreef Kaleddis het volgende:
Straks ontstaan er nog rassenrellen hierdoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |