Is al gedaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 06:00 schreef schizolientje het volgende:
Sorry, ik had ook een nieuwe COS gemaakt en zal hem verwijderen
Ze zijn weer uren "achter"geweest. ;quote:
Thuisfront?quote:Op woensdag 3 januari 2007 06:21 schreef Manu82 het volgende:
Met wie denk je dat ze mogen telefoneren dan?
Eens. Het is natuurlijk toch duidelijk dat het niet klopt als je nu al de keren optelt dat ze gefeest hebben achter en daar dan 's morgens over opscheppen, zij het in bedekte termen want ik geloof niet dat de andere medebewoners op de hoogte zijn hiervanquote:Op woensdag 3 januari 2007 07:22 schreef Cynix ® het volgende:
Aha. Nou ja, het verbaast me niet eens heel erg op zich. Al keur ik het natuurlijk af.
Misschien kan iemand van de meelurkende DGK-redactie ons enige duidelijkheid verschaffen? Ik denk dat men dat wel aan ons als laatste trouwe kijkers verplicht is.
Als het bovenstaande waar is, verdient het prgramma een stille dood, zoals vrijwel alle andere Talpa/Tien-programma's.
Als dit klopt gaat de lol er voor ons toch ook vanafquote:Op woensdag 3 januari 2007 07:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Eens. Het is natuurlijk toch duidelijk dat het niet klopt als je nu al de keren optelt dat ze gefeest hebben achter en daar dan 's morgens over opscheppen, zij het in bedekte termen want ik geloof niet dat de andere medebewoners op de hoogte zijn hiervan
Hij zei toch alleen dat iedereen bij een castingbureau ingeschreven staat, maar dat het geen acteurs zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:37 schreef Tomahawk39 het volgende:
Een tijdje terug in een woede aanval van brian hoorde ik iets van "ze zijn allemaal van een casting buro allemaal!!!` als je dit afzet wat er vanacht is gebeurd weet je toch zeker dat er op zn minst een aantal acteurs in DGK zitten. En ik geloof dat ze van de redaktie denken dat wij kijkers allemaal domme boeren zijn en snachts niet naar de streams kijken Goed we weten nu dat het akteurs zijn!!!
Nu moeten we gewoon op een andere manier naar DGK gaan kijken. n.l. net als we naar gtst of onm of een of andere film zitten te kijken. Je weet dat het gespeeld is en geregiseerd.
tot je niet meer kijkt en schrijftquote:Op woensdag 3 januari 2007 06:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze zijn weer uren "achter"geweest. ;
Ilona, Sylvia en Huub zijn nog nooit achter bij een feestje geroepen in de nacht. Bart en Satanael worden regelmatig naar achter geroepen en blijven uren weg. W.s. om te telefoneren, mogelijk filmpjes te zien over wat er in het huis gebeurd enz.
Hoe lang laten wij ons nog bedonderen?
Wat is er met Natasia gisteren gebeurd?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:56 schreef beco het volgende:
nu ik de laatste dagen langer op de streams zit vindt ik het wel snel minder leuk worden; die actie met Natas gisteren geeft weer aan dat de bewoners een stel randdebielen zijn.
volgens mij moet je toch ook lichtelijk camerageil zijn, anders doe je niet aan zo'n programma mee!quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nah iig bart zit al in de film vet hard als figurant dus hoe duidelijk wil je t hebben?????
Ze heeft gisteren te horen gekregen dat Wilgo weer eens buiten de deur neuktquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:21 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Wat is er met Natasia gisteren gebeurd?
Dat zal Bart ten stelligste ontkennenquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:24 schreef 2live het volgende:
[..]
volgens mij moet je toch ook lichtelijk camerageil zijn, anders doe je niet aan zo'n programma mee!
He, hij praat tegen Huubquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia krijgt bijval van Huub, maar dat laait het vuur bij Nathanael alleen maar meer op: “Daar heb je spuit elf weer! Kruip jij weer even terug in je hol man!”
Ik volg geloof ik de verkeerde streamsquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
Het personeel vraagt nu aan Huub waarom hij niet klaar kwam.![]()
![]()
![]()
Huub: dat kwam door Natasia.![]()
Ja, dit was er erg geinig stukje, vooral omdat het personeel er behoorlijk mee zat, terwijl Huub er (volkomen terecht) geen enkel probleem mee heeft.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:16 schreef fokkerd het volgende:
[..]
Ik volg geloof ik de verkeerde streams.
Zouden het ook acteurs zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Het personeel zal ook wel hun teksten krijgen van "achter",
of schouderklopjes krijgen .![]()
Wie bedoel je met het personeel? De huishoudsters of de redactie (Stijn etc.)?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dit was er erg geinig stukje, vooral omdat het personeel er behoorlijk mee zat, terwijl Huub er (volkomen terecht) geen enkel probleem mee heeft.
Wel interessanter dan de nagelstyliste idd.![]()
Volgens mij de huishoudsters en al die zooiquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:27 schreef Day het volgende:
[..]
Wie bedoel je met het personeel? De huishoudsters of de redactie (Stijn etc.)?
4 huishoudsters, ik wilde een cap maken, maar heb ongeveer 20 minuten moeten zoeken hoe ik mijn hardware acceleratie (dat schrijf je met dubbel c) moest verlagen, die op onverklaarbare wijze ineens weer voluit stond.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:27 schreef Day het volgende:
[..]
Wie bedoel je met het personeel? De huishoudsters of de redactie (Stijn etc.)?
Geen acteurs a la de Truman Show, maar het zal mij niet verbazen als ze hierover geïnstrueerd zijn.quote:
had ook al zo'n idee. Vooral het frequente overleg met 'achter' doet er aan denken dat er een-tweetjes worden gemaakt. Ook mbt Huub lijkt het op een conspiracy, waaraan Sylvia niet mee doet. En dus vervolgens NL op haar dak krijgt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geen acteurs a la de Truman Show, maar het zal mij niet verbazen als ze hierover geïnstrueerd zijn.
Dat idee had ik het eerst toen Nena`s zus kwam, en die heel erg blijf doorzagen over Brian, en ook perse Brian ff alleen wilde spreken.
Dit kwam wel spontaan over, verder.
Geen bedonderen jongens.quote:
zal best, maar na verloop van tijd gaan de deelnemers ook op de stoel van de regisseur zitten. En zouden de regisseurs willen dat een bepaald onderwerp wordt uitgediept of juist doodgezwegen, dan zijn ze bij sommigen in de villa aan het juiste adres. Ales voor de hoofdprijs toch? Degene die zich het beste kan inlikken bij de redactie maakt (logische gedachtengang, geen beschuldiging) de grootste kans op het eindspel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Geen bedonderen jongens.![]()
En ja wij spreken met de mensen maar geen inhoudelijke sturing. Dan hadden we beter acteurs kunnen nemen. Werkt een stuk sneller want dat is gewoon scriptje oplezen en klaar. Scheelt een hoop tijd![]()
En er zijn geen mensen die priveleges hebben. We spreken iedereen.
Waarom moet dat snachts en waarom wordt daar de ene helft wel en de andere helft niet bij betrokken?????quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En ja wij spreken met de mensen maar geen inhoudelijke sturing. Dan hadden we beter acteurs kunnen nemen. Werkt een stuk sneller want dat is gewoon scriptje oplezen en klaar. Scheelt een hoop tijd![]()
redactiequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Weet er wel een maar beeld is daar niet bij.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
had ook al zo'n idee. Vooral het frequente overleg met 'achter' doet er aan denken dat er een-tweetjes worden gemaakt. Ook mbt Huub lijkt het op een conspiracy, waaraan Sylvia niet mee doet. En dus vervolgens NL op haar dak krijgt.
De eerste met bewijs krijgt een fles wijn!
Waar zoeken we naar: een beeld- of audiofragment waaruit duidelijk wordt dat een gespreksonderwerp of een activiteit door de redactie is aangedragen, terwijl de 10.000'ers (ipv miljonairs) doen alsof het hun eigen inbreng is.
off topic: Gert, wat was zwaarder - BB3 of DGK? Had een discussie thuis -BB1 was iig minder mentaal belastend dan dit![]()
De een wat vaker dan de ander zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
wat dan wel?, de bewoners zijn zich steeds vaker bewust van dat er 'livestreamers meekijken' en die info komt imo bij de redactie vandaan, ik krijg ook het idee dat er steeds vaker 'offline' momenten zijn voor zequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geen inhoudelijke sturing
Ik denk dat het komt omdat je er meer op let. Het is al vanaf het begin hetzelfde.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:25 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat dan wel?, de bewoners zijn zich steeds vaker bewust van dat er 'livestreamers meekijken' en die info komt imo bij de redactie vandaan, ik krijg ook het idee dat er steeds vaker 'offline' momenten zijn voor ze
wat was dan de reden van de massale afwezigheid van bewoners vannacht?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je er meer op let. Het is al vanaf het begin hetzelfde.
Iedereen in de Villa heeft zijn of haar eigen mening. Die willen en kunnen wij niet wijzigen. Dan hadden we er beter zelf kunnen gaan zitten.
[b]Wanneer wij denken dat mensen niet zichzelf zijn of bij grensoverschreidingen praten we met ze. [/b]
Als het anders was hadden we het ook eerlijk gezegd. We posten niet voor niks hier.
Ik zie bold nog wel, maar weet niet zeker of mijn gedownloadde explorer 7.0 al aktief en geïnstalleerd is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:08 schreef avonne het volgende:
Even tussendoor... heeft iedereen andere lettertypes en zo door Windows 7?
(heb ik vanmorgen geïnstalleerd)
Bold is niet zichtbaar
En jullie (wij) zijn de psychiaters die de mensen hebben gescreend? Als iemand zich niet als zichzelf voordoet, en op basis daarvan wordt toegelaten in DGK, wanneer weet je dan of iemand zich wel of niet conform zijn, door jullie als 'normaal' betiteld, gedrag gedraagt? Met andere woorden - ook jullie kunnen het mis hebben. De streamers schijnen al weken te denken dat bijvoorbeeld Nathanael absoluut niet zichzelf is. Al die gesprekken met hem hadden dat inmiddels wel moeten veranderen, maar gek genoeg gedraagt hij zich nog steeds het zelfde. Zien jullie iets heel anders dan wij? Of heeft Nathanael jullie zover in zijn zak dat jullie als redactie niet meer het onderscheid kunnen maken tussen zijn 'spel' en zijn 'karakter'?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wanneer wij denken dat mensen niet zichzelf zijn of bij grensoverschreidingen praten we met ze.
De werkbalk is anders ingedeeld, daar kun je het ook aan zienquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie bold nog wel, maar weet niet zeker of mijn gedownloadde explorer 7.0 al aktief en geïnstalleerd is.
Dat jullie hier posten waardeer ik erg, voegt nog meer toe aan de toch al leuke combinatie streams - Fok.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Wanneer wij denken dat mensen niet zichzelf zijn of bij grensoverschreidingen praten we met ze.
Als het anders was hadden we het ook eerlijk gezegd. We posten niet voor niks hier.
Massale afwezigheid viel wel mee. Als we dat doen is het ook weer niet goed omdat de streams dan leeg zijn... We dachten t juist netjes opgelost te hebben...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:05 schreef avonne het volgende:
[..]
wat was dan de reden van de massale afwezigheid van bewoners vannacht?
Okay, de 7.0 hangt dus nog ergens bij mijn update rond.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
De werkbalk is anders ingedeeld, daar kun je het ook aan zien
test bold / niet bold
on topic
Heeft het nog nut de streams aan te zetten?
En misschien zie jij het opeens ook niet zo helder meer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:01 schreef dieenebart het volgende:
Misschien hadden jullie betere acteurs moeten nemen![]()
Hiermee bevestigen jullie alleen maar mee dat er geregiseerd wordt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar je weet dat er vorige week een gesprek met ze is geweest en soms wil je dan terugkoppeling krijgen van een groep.
Ok, terugkoppeling, redelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Massale afwezigheid viel wel mee. Als we dat doen is het ook weer niet goed omdat de streams dan leeg zijn... We dachten t juist netjes opgelost te hebben...
Maar je weet dat er vorige week een gesprek met ze is geweest en soms wil je dan terugkoppeling krijgen van een groep. Verder gaan we er niet op in. Dan moet je hier komen werken. Weet je precies wat er wordt gezegd.![]()
heh heh, zal oud en nieuw zijn...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En misschien zie jij het opeens ook niet zo helder meer.
Regiseren: "Natasia op de bank, camera 4 nu medium!!!" "Let op Bart zijn reactie, close-up van Bart.. SNEL!!!"quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef Tomahawk39 het volgende:
[..]
Hiermee bevestigen jullie alleen maar mee dat er geregiseerd wordt.
hahaha, wat moet je anders doen als redactiequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:26 schreef Tomahawk39 het volgende:
[..]
Hiermee bevestigen jullie alleen maar mee dat er geregiseerd wordt.
DGK_REDACTIE regisseren? Ze weten niet eens hoe ze het moeten schrijven!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Regiseren: "Natasia op de bank, camera 4 nu medium!!!" "Let op Bart zijn reactie, close-up van Bart.. SNEL!!!"![]()
Ipv hier mee te gaan discussieren of het nou wel of geen acteurs zijn (mensen die dat geloven blijf je toch altijd houden), kunnen jullie beter even weer met een poll of zoiets komen. Er zitten een paar types in de villa die stevig aangepakt dienen te wordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Regiseren: "Natasia op de bank, camera 4 nu medium!!!" "Let op Bart zijn reactie, close-up van Bart.. SNEL!!!"![]()
Doen wij niet zo moeilijk en geheimzinnig als BB. Laten wij gewoon veel meer zien op de streams en dan worden wij beschuldigd van geheimzinnigdoenerij...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Ok, terugkoppeling, redelijk.
Maar het blijft onverlet dat er teveel streamlocks zijn.
En te veel geheimzinnigdoenerij.
en vast!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En het betekent: "de regie voeren van, leiden"quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:31 schreef demins het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE regisseren? Ze weten niet eens hoe ze het moeten schrijven!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Doen wij niet zo moeilijk en geheimzinnig als BB. Laten wij gewoon veel meer zien op de streams en dan worden wij beschuldigd van geheimzinnigdoenerij...![]()
![]()
Ik vraag me af wat jullie meer laten zien dan BB trouwens. Bij BB zag je de dagboekkamer gesprekken niet... en bij jullie zijn dat de gesprekjes 'achter'. Dus wat laten jullie dan méér zien dan BB?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Doen wij niet zo moeilijk en geheimzinnig als BB. Laten wij gewoon veel meer zien op de streams en dan worden wij beschuldigd van geheimzinnigdoenerij...![]()
![]()
Ruzies, relaties. Het lijkt er wel op dat de bewoners van DGK minder in bescherming tegen zichzelf worden genomen als de bewoners uit (met name) BB6. "Monique zender checken' willen we toch ook niet de hele dag horen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jullie meer laten zien dan BB trouwens. Bij BB zag je de dagboekkamer gesprekken niet... en bij jullie zijn dat de gesprekjes 'achter'. Dus wat laten jullie dan méér zien dan BB?
Monique werd beschermd omdat ze thuis een man heeft/had. De ruzies in dgk gaan tussen mensen die niet thuis rechtstreeks iets te verliezen hebben. Er zijn ook genoeg types in BB geweest die volkomen zijn afgemaakt door alles te laten zien wat ze in het huis geflikt hebben. Die zijn toen ook niet beschermd, puur omdat ze er niet rechtstreeks iets mee te verliezen hadden. Zo zie ik het tenminste.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ruzies, relaties. Het lijkt er wel op dat de bewoners van DGK minder in bescherming tegen zichzelf worden genomen als de bewoners uit (met name) BB6. "Monique zender checken' willen we toch ook niet de hele dag horen?
Op dat punt heeft DGK een punt.
maar over ontopic gesprokenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique werd beschermd omdat haar ze thuis een man heeft/had schuimbekkend op de stoep stond.
en daar zit ook weer wat in, scan, hoewel er al sinds BB1 vanalles in zo'n huis (en er om heen) gebeurt waar je als kijker niets van mee krijgt. TV blijft nu eenmaal een bedonderend medium.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique werd beschermd omdat ze thuis een man heeft/had. De ruzies in dgk gaan tussen mensen die niet thuis rechtstreeks iets te verliezen hebben. Er zijn ook genoeg types in BB geweest die volkomen zijn afgemaakt door alles te laten zien wat ze in het huis geflikt hebben. Die zijn toen ook niet beschermd, puur omdat ze er niet rechtstreeks iets mee te verliezen hadden. Zo zie ik het tenminste.
Het lijkt misschien zo, maar ik zie het anders. BB is afgesloten van de buitenwereld, wat er wordt besproken met de deelnemers is vertrouwelijk. Er zullen daar vast ook mensen meer privileges krijgen, maar het kader is helder. Tijd, spelregels etc.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat meer bedoeld wordt op de scheuten olie die via de brievenbus vallenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
De wilskracht van Huub is enorm en daar schijten Bart en vooral Nathanael van in hun broek.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael babbelt over de smaadaanklacht van Huub.![]()
Hij noemt Huub nu "Harrie om de hoek".
Maar hij heeft geen smaad ontdekt, want er staan alleen maar feiten in.
Nena, Brian en Nathanael zien Huub als hebzuchtig, dat hij alles wil gaan halen wat erin zit.
De consequente afkeer van Nathanael tegen Huub, begint tunnelvisievormen aan te nemen.
Ja!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef avonne het volgende:
Plus het idee dat die etter van een Nathanael met volle teugen geniet van de aandacht die hij "achter" krijgt.
DAT is het meest onverteerbaar
Ik heb nog nooit gestemt in de populariteits poll, maar ik ga dit x echt voor Huub.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De wilskracht van Huub is enorm en daar schijten Bart en vooral Nathanael van in hun broek.
Ze lijken obsessief wat Huub aangaat...
Hij wil vaker in het spel betrokken worden, en eist een leidende rol op!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:52 schreef BONG4002 het volgende:
Die Benji is een beetje agressief vandaag
Dat is ook gewoon zo, dat merk je aan alles. Lekker 'achter' analyseren, lekker een beetje superieur doen, mekaar veren in de reet steken, samen met de redactie andere deelnemers belachelijk maken, lekker veel met engelse termen gooien, bral bral.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb het gevoel dat NL en Bart echt onderdeel zijn van een soort gezellige achtervriendenclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |