Dat zal Bart ten stelligste ontkennenquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:24 schreef 2live het volgende:
[..]
volgens mij moet je toch ook lichtelijk camerageil zijn, anders doe je niet aan zo'n programma mee!
He, hij praat tegen Huubquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia krijgt bijval van Huub, maar dat laait het vuur bij Nathanael alleen maar meer op: “Daar heb je spuit elf weer! Kruip jij weer even terug in je hol man!”
Ik volg geloof ik de verkeerde streamsquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
Het personeel vraagt nu aan Huub waarom hij niet klaar kwam.![]()
![]()
![]()
Huub: dat kwam door Natasia.![]()
Ja, dit was er erg geinig stukje, vooral omdat het personeel er behoorlijk mee zat, terwijl Huub er (volkomen terecht) geen enkel probleem mee heeft.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:16 schreef fokkerd het volgende:
[..]
Ik volg geloof ik de verkeerde streams.
Zouden het ook acteurs zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Het personeel zal ook wel hun teksten krijgen van "achter",
of schouderklopjes krijgen .![]()
Wie bedoel je met het personeel? De huishoudsters of de redactie (Stijn etc.)?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dit was er erg geinig stukje, vooral omdat het personeel er behoorlijk mee zat, terwijl Huub er (volkomen terecht) geen enkel probleem mee heeft.
Wel interessanter dan de nagelstyliste idd.![]()
Volgens mij de huishoudsters en al die zooiquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:27 schreef Day het volgende:
[..]
Wie bedoel je met het personeel? De huishoudsters of de redactie (Stijn etc.)?
4 huishoudsters, ik wilde een cap maken, maar heb ongeveer 20 minuten moeten zoeken hoe ik mijn hardware acceleratie (dat schrijf je met dubbel c) moest verlagen, die op onverklaarbare wijze ineens weer voluit stond.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:27 schreef Day het volgende:
[..]
Wie bedoel je met het personeel? De huishoudsters of de redactie (Stijn etc.)?
Geen acteurs a la de Truman Show, maar het zal mij niet verbazen als ze hierover geïnstrueerd zijn.quote:
had ook al zo'n idee. Vooral het frequente overleg met 'achter' doet er aan denken dat er een-tweetjes worden gemaakt. Ook mbt Huub lijkt het op een conspiracy, waaraan Sylvia niet mee doet. En dus vervolgens NL op haar dak krijgt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geen acteurs a la de Truman Show, maar het zal mij niet verbazen als ze hierover geïnstrueerd zijn.
Dat idee had ik het eerst toen Nena`s zus kwam, en die heel erg blijf doorzagen over Brian, en ook perse Brian ff alleen wilde spreken.
Dit kwam wel spontaan over, verder.
Geen bedonderen jongens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |