zal best, maar na verloop van tijd gaan de deelnemers ook op de stoel van de regisseur zitten. En zouden de regisseurs willen dat een bepaald onderwerp wordt uitgediept of juist doodgezwegen, dan zijn ze bij sommigen in de villa aan het juiste adres. Ales voor de hoofdprijs toch? Degene die zich het beste kan inlikken bij de redactie maakt (logische gedachtengang, geen beschuldiging) de grootste kans op het eindspel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Geen bedonderen jongens.![]()
En ja wij spreken met de mensen maar geen inhoudelijke sturing. Dan hadden we beter acteurs kunnen nemen. Werkt een stuk sneller want dat is gewoon scriptje oplezen en klaar. Scheelt een hoop tijd![]()
En er zijn geen mensen die priveleges hebben. We spreken iedereen.
Waarom moet dat snachts en waarom wordt daar de ene helft wel en de andere helft niet bij betrokken?????quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En ja wij spreken met de mensen maar geen inhoudelijke sturing. Dan hadden we beter acteurs kunnen nemen. Werkt een stuk sneller want dat is gewoon scriptje oplezen en klaar. Scheelt een hoop tijd![]()
redactiequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Weet er wel een maar beeld is daar niet bij.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
had ook al zo'n idee. Vooral het frequente overleg met 'achter' doet er aan denken dat er een-tweetjes worden gemaakt. Ook mbt Huub lijkt het op een conspiracy, waaraan Sylvia niet mee doet. En dus vervolgens NL op haar dak krijgt.
De eerste met bewijs krijgt een fles wijn!
Waar zoeken we naar: een beeld- of audiofragment waaruit duidelijk wordt dat een gespreksonderwerp of een activiteit door de redactie is aangedragen, terwijl de 10.000'ers (ipv miljonairs) doen alsof het hun eigen inbreng is.
off topic: Gert, wat was zwaarder - BB3 of DGK? Had een discussie thuis -BB1 was iig minder mentaal belastend dan dit![]()
De een wat vaker dan de ander zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
wat dan wel?, de bewoners zijn zich steeds vaker bewust van dat er 'livestreamers meekijken' en die info komt imo bij de redactie vandaan, ik krijg ook het idee dat er steeds vaker 'offline' momenten zijn voor zequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geen inhoudelijke sturing
Ik denk dat het komt omdat je er meer op let. Het is al vanaf het begin hetzelfde.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:25 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat dan wel?, de bewoners zijn zich steeds vaker bewust van dat er 'livestreamers meekijken' en die info komt imo bij de redactie vandaan, ik krijg ook het idee dat er steeds vaker 'offline' momenten zijn voor ze
wat was dan de reden van de massale afwezigheid van bewoners vannacht?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je er meer op let. Het is al vanaf het begin hetzelfde.
Iedereen in de Villa heeft zijn of haar eigen mening. Die willen en kunnen wij niet wijzigen. Dan hadden we er beter zelf kunnen gaan zitten.
[b]Wanneer wij denken dat mensen niet zichzelf zijn of bij grensoverschreidingen praten we met ze. [/b]
Als het anders was hadden we het ook eerlijk gezegd. We posten niet voor niks hier.
Ik zie bold nog wel, maar weet niet zeker of mijn gedownloadde explorer 7.0 al aktief en geïnstalleerd is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:08 schreef avonne het volgende:
Even tussendoor... heeft iedereen andere lettertypes en zo door Windows 7?
(heb ik vanmorgen geïnstalleerd)
Bold is niet zichtbaar
En jullie (wij) zijn de psychiaters die de mensen hebben gescreend? Als iemand zich niet als zichzelf voordoet, en op basis daarvan wordt toegelaten in DGK, wanneer weet je dan of iemand zich wel of niet conform zijn, door jullie als 'normaal' betiteld, gedrag gedraagt? Met andere woorden - ook jullie kunnen het mis hebben. De streamers schijnen al weken te denken dat bijvoorbeeld Nathanael absoluut niet zichzelf is. Al die gesprekken met hem hadden dat inmiddels wel moeten veranderen, maar gek genoeg gedraagt hij zich nog steeds het zelfde. Zien jullie iets heel anders dan wij? Of heeft Nathanael jullie zover in zijn zak dat jullie als redactie niet meer het onderscheid kunnen maken tussen zijn 'spel' en zijn 'karakter'?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wanneer wij denken dat mensen niet zichzelf zijn of bij grensoverschreidingen praten we met ze.
De werkbalk is anders ingedeeld, daar kun je het ook aan zienquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie bold nog wel, maar weet niet zeker of mijn gedownloadde explorer 7.0 al aktief en geïnstalleerd is.
Dat jullie hier posten waardeer ik erg, voegt nog meer toe aan de toch al leuke combinatie streams - Fok.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Wanneer wij denken dat mensen niet zichzelf zijn of bij grensoverschreidingen praten we met ze.
Als het anders was hadden we het ook eerlijk gezegd. We posten niet voor niks hier.
Massale afwezigheid viel wel mee. Als we dat doen is het ook weer niet goed omdat de streams dan leeg zijn... We dachten t juist netjes opgelost te hebben...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:05 schreef avonne het volgende:
[..]
wat was dan de reden van de massale afwezigheid van bewoners vannacht?
Okay, de 7.0 hangt dus nog ergens bij mijn update rond.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
De werkbalk is anders ingedeeld, daar kun je het ook aan zien
test bold / niet bold
on topic
Heeft het nog nut de streams aan te zetten?
En misschien zie jij het opeens ook niet zo helder meer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:01 schreef dieenebart het volgende:
Misschien hadden jullie betere acteurs moeten nemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |