abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:01:38 #51
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_44967872
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Geen bedonderen jongens.

En ja wij spreken met de mensen maar geen inhoudelijke sturing. Dan hadden we beter acteurs kunnen nemen. Werkt een stuk sneller want dat is gewoon scriptje oplezen en klaar. Scheelt een hoop tijd

En er zijn geen mensen die priveleges hebben. We spreken iedereen.
zal best, maar na verloop van tijd gaan de deelnemers ook op de stoel van de regisseur zitten. En zouden de regisseurs willen dat een bepaald onderwerp wordt uitgediept of juist doodgezwegen, dan zijn ze bij sommigen in de villa aan het juiste adres. Ales voor de hoofdprijs toch? Degene die zich het beste kan inlikken bij de redactie maakt (logische gedachtengang, geen beschuldiging) de grootste kans op het eindspel.

Misschien hadden jullie betere acteurs moeten nemen
pi_44968053
quote:

[..]

Geen bedonderen jongens.

En ja wij spreken met de mensen maar geen inhoudelijke sturing. Dan hadden we beter acteurs kunnen nemen. Werkt een stuk sneller want dat is gewoon scriptje oplezen en klaar. Scheelt een hoop tijd

Waarom moet dat snachts en waarom wordt daar de ene helft wel en de andere helft niet bij betrokken?????
waarom streamlocks als erover gepraat word.
pi_44968131
santen is toch cocosextract ofzo ?
pi_44968210
quote:

[..]

Geen bedonderen jongens.

redactie
1. leuk dat jullie reageren !
2. spreken met de mensen is ok maar natuurlijk stuur je ze daarmee ook een bepaalde kant op. je speelt dus een rol in het spel.
nogmaals OK, misschien zelfs wel nodig met deze randdebielen (3 CP en excuses) anders loopt het helemaal uit de klauw. de keuze voor acteurs is weer 3 stappen verder op deze gijdende schaal.

<quote>: Scheelt een hoop tijd <endquote>
beetje gefrusteerd van onze miljonairs?? hou vol, zo'n baan vindt je echt nergens
pi_44968259
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:56 schreef dieenebart het volgende:

[..]

had ook al zo'n idee. Vooral het frequente overleg met 'achter' doet er aan denken dat er een-tweetjes worden gemaakt. Ook mbt Huub lijkt het op een conspiracy, waaraan Sylvia niet mee doet. En dus vervolgens NL op haar dak krijgt.

De eerste met bewijs krijgt een fles wijn!
Waar zoeken we naar: een beeld- of audiofragment waaruit duidelijk wordt dat een gespreksonderwerp of een activiteit door de redactie is aangedragen, terwijl de 10.000'ers (ipv miljonairs) doen alsof het hun eigen inbreng is.

off topic: Gert, wat was zwaarder - BB3 of DGK? Had een discussie thuis -BB1 was iig minder mentaal belastend dan dit
Weet er wel een maar beeld is daar niet bij.
Huub kwam gister van achter vandaan en was ineens beetje down over het feit dat hij de boel gisteren had kunnen laten klappen.
Ook wil hij nu ineens NL dwingen om alles van zijn log te verwijderen desnoods door een advocaat.
Van mij mag het hoor,vind Huub al veel te lief tegen die gasten.
Alleen helpt het weinig,ze beschouwen hem toch als een lulletje en niet als een vent waar ze bang voor zijn.
pi_44968425
quote:

[..]

Geen bedonderen jongens.

De een wat vaker dan de ander zeker
Goedemorgen :W
pi_44968494
quote:

[..]

Geen bedonderen jongens.

geen inhoudelijke sturing
wat dan wel?, de bewoners zijn zich steeds vaker bewust van dat er 'livestreamers meekijken' en die info komt imo bij de redactie vandaan, ik krijg ook het idee dat er steeds vaker 'offline' momenten zijn voor ze
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 12:39:19 #58
128220 Peter6000
pi_44968926
Bart vergelijkt Saddam met Bush, qua mensen die door hun toedoen zijn doodgegaan.

Nena vind qua kleding een systeem met ritsen wel handig.
pi_44969125
nena is weer op zoek naar een vriendje, ze kan huubje niet meer uitstaan dus the girls is nu geen optie, natuurlijk hapt brian gewoon weer
pi_44969212
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:25 schreef Fikkert het volgende:

[..]

wat dan wel?, de bewoners zijn zich steeds vaker bewust van dat er 'livestreamers meekijken' en die info komt imo bij de redactie vandaan, ik krijg ook het idee dat er steeds vaker 'offline' momenten zijn voor ze
Ik denk dat het komt omdat je er meer op let. Het is al vanaf het begin hetzelfde.

Iedereen in de Villa heeft zijn of haar eigen mening. Die willen en kunnen wij niet wijzigen. Dan hadden we er beter zelf kunnen gaan zitten.

Wanneer wij denken dat mensen niet zichzelf zijn of bij grensoverschreidingen praten we met ze.

Als het anders was hadden we het ook eerlijk gezegd. We posten niet voor niks hier.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 12:51:32 #61
128220 Peter6000
pi_44969224
Bart zegt tegen de kapster dat hij afgevallen is, de kapster zegt "waar dan", en Bart zegt meteen "geen Huubgrapjes maken he". (een automatisme om Huub af te kraken??)

De kapster krabbelt terug, en zegt dat je het niet in zijn gezicht ziet (hoe waar is dat ).
Maar volgens Bart heeft hij gewoon een dikke kop.
pi_44969608
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt omdat je er meer op let. Het is al vanaf het begin hetzelfde.

Iedereen in de Villa heeft zijn of haar eigen mening. Die willen en kunnen wij niet wijzigen. Dan hadden we er beter zelf kunnen gaan zitten.

[b]Wanneer wij denken dat mensen niet zichzelf zijn of bij grensoverschreidingen praten we met ze. [/b]

Als het anders was hadden we het ook eerlijk gezegd. We posten niet voor niks hier.
wat was dan de reden van de massale afwezigheid van bewoners vannacht?
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 13:05:57 #63
128220 Peter6000
pi_44969618
Bart is opstandig, hij wil geen cv maken, en is fel tegen de boodschapster Ilona.
Natasia maakt er maar een grapje van, oh: moeten we solliciteren.

Zowel Bart en Natasia beweren, dat "ze" allang een cv van hun hebben.
En Natasia beweert ook nog, dat ze een hele mooie cv heeft.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 13:08:29 #64
128220 Peter6000
pi_44969696
Nathanael babbelt over de smaadaanklacht van Huub.

Hij noemt Huub nu "Harrie om de hoek".

Maar hij heeft geen smaad ontdekt, want er staan alleen maar feiten in.
Nena, Brian en Nathanael zien Huub als hebzuchtig, dat hij alles wil gaan halen wat erin zit.

De consequente afkeer van Nathanael tegen Huub, begint tunnelvisievormen aan te nemen.
pi_44969701
Even tussendoor... heeft iedereen andere lettertypes en zo door Windows 7?
(heb ik vanmorgen geïnstalleerd)
Bold is niet zichtbaar
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 13:11:13 #66
128220 Peter6000
pi_44969799
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:08 schreef avonne het volgende:
Even tussendoor... heeft iedereen andere lettertypes en zo door Windows 7?
(heb ik vanmorgen geïnstalleerd)
Bold is niet zichtbaar
Ik zie bold nog wel, maar weet niet zeker of mijn gedownloadde explorer 7.0 al aktief en geïnstalleerd is.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 13:12:04 #67
128220 Peter6000
pi_44969819
Nathanael is echt bloedserieus over die smaaddreiging van Huub.

Nena: we hebben hier een ander rechtenstelsel in dit huis.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 13:14:10 #68
128220 Peter6000
pi_44969881
Nena praat mee met Nathanael, ik hoorde Natasia vanmorgen al negatief over Sylvia, dus het lijkt erop dat er 2 groepen in huis zijn ontstaan.

Bart, Nathanael, Brian, Natasia, Nena

Ilona, Sylvia, Huub
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:14:50 #69
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_44969898
quote:

[..]

Wanneer wij denken dat mensen niet zichzelf zijn of bij grensoverschreidingen praten we met ze.
En jullie (wij) zijn de psychiaters die de mensen hebben gescreend? Als iemand zich niet als zichzelf voordoet, en op basis daarvan wordt toegelaten in DGK, wanneer weet je dan of iemand zich wel of niet conform zijn, door jullie als 'normaal' betiteld, gedrag gedraagt? Met andere woorden - ook jullie kunnen het mis hebben. De streamers schijnen al weken te denken dat bijvoorbeeld Nathanael absoluut niet zichzelf is. Al die gesprekken met hem hadden dat inmiddels wel moeten veranderen, maar gek genoeg gedraagt hij zich nog steeds het zelfde. Zien jullie iets heel anders dan wij? Of heeft Nathanael jullie zover in zijn zak dat jullie als redactie niet meer het onderscheid kunnen maken tussen zijn 'spel' en zijn 'karakter'?
En dan laten we de 'grensoverschreidingen' nog buiten beschouwing...
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 13:15:13 #70
128220 Peter6000
pi_44969911
Nena praat mee, maar ik vraag me af of ze de blog wel gelezen heeft.
Nathanael blijft maar zeggen dat er feiten worden weergegeven op het blog, en hij nu eenmaal een bepaalde schrijfstijl heeft.
pi_44970028
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:11 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik zie bold nog wel, maar weet niet zeker of mijn gedownloadde explorer 7.0 al aktief en geïnstalleerd is.
De werkbalk is anders ingedeeld, daar kun je het ook aan zien
test bold / niet bold

on topic
Heeft het nog nut de streams aan te zetten?
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 13:18:46 #72
128220 Peter6000
pi_44970039
quote:

Dat jullie hier posten waardeer ik erg, voegt nog meer toe aan de toch al leuke combinatie streams - Fok.

De indruk die vannacht in de COS leefde, was dat met name Nathanael en Bart veel meer kontakt met de redaktie hebben dan Huub en Sylvia.
pi_44970101
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:05 schreef avonne het volgende:

[..]

wat was dan de reden van de massale afwezigheid van bewoners vannacht?
Massale afwezigheid viel wel mee. Als we dat doen is het ook weer niet goed omdat de streams dan leeg zijn... We dachten t juist netjes opgelost te hebben...

Maar je weet dat er vorige week een gesprek met ze is geweest en soms wil je dan terugkoppeling krijgen van een groep. Verder gaan we er niet op in. Dan moet je hier komen werken. Weet je precies wat er wordt gezegd.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 13:20:55 #74
128220 Peter6000
pi_44970102
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef avonne het volgende:

[..]

De werkbalk is anders ingedeeld, daar kun je het ook aan zien
test bold / niet bold

on topic
Heeft het nog nut de streams aan te zetten?
Okay, de 7.0 hangt dus nog ergens bij mijn update rond.

Absoluut de moeite waard de streams aan te zetten.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:23:25 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44970174
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:01 schreef dieenebart het volgende:
Misschien hadden jullie betere acteurs moeten nemen
En misschien zie jij het opeens ook niet zo helder meer.
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')