hier heb je vanalles daarover: http://www.hacom.nl/~detempel/RingPersonen/nibelung.htmlquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef Autodidact het volgende:
Weltanschauung, dat is zoiets als zeitgeist. Toch?
Ja, het zijn beide Duitse woorden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef Autodidact het volgende:
Weltanschauung, dat is zoiets als zeitgeist. Toch?
Angst geeft zin aan het leven.quote:
Ik dacht dat jij rechten studeerde?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja.
Huilie is niet een persoon, tis geen entiteit, het is veel beter dan dat. Het is een poetisch woord dat meerdere betekenissen heeft. De betekenissen varieren van "lekker ding" tot aan "neger". Het is maar net in welke context het gebruikt word. Is er geen sprake van een context, dan heeft het woord alsnog een zeer mooie betekenis. Het is dan betekenisloos, en ook dat is een vorm van betekenis. Betekenisloosheid en het woord HUILIE gaan hand in hand.
Dat klopt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij rechten studeerde?
Sorry.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sjors, wat onfatsoenlijk! Je zei gelul! Dat kan niet he!
quote:De Nederlandse regisseur van de Ducktales (Arnold Gelderman) kreeg ooit vanuit Amerika een verbod om de stemmen van Kwik, Kwek en Kwak in de televisieserie nog langer elektronisch te bewerken. Hij antwoordde dat dat helemaal niet gebeurde. Omdat de Amerikanen dat niet geloofden stuurden ze iemand om het te controleren. De constatering was dat die aparte stemmen inderdaad uit de mond van Bob van der Houven kwamen.
Ik ben juist meer dan 250 plaatsen gezakt in vergelijking met vorig jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:14 schreef sigme het volgende:
[Centraal-Postings] Jaarcijfers 2006.
Totals van maandag 01 januari 2007 - 00:00 uur
666. 2386) 14347 11667 sigme
666..Het belooft een goed jaar te worden, met zo'n startpositie.
Post Top 1000 van 2006 (tussen haakjes de stand van 2005)
133. (811) 11667 sigme
32 posts gemiddeld per dag![]()
. En bijna in de top 100.. Hoogste tijd om wat gas terug te nemen.
Grappig, ik was gister in het Dolhuys waar ze een expositie hadden over stripfiguren en waar hun eigenaardigheden beschreven werden. Zo zijn de eendjes altijd met zijn drieën en heeft Donald Duck altijd last van opvliegers.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:20 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kwik%2C_Kwek_en_Kwak
[..].
Samen met m'n vorige account in totaal op iets meer dan 7000posts.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:20 schreef du_ke het volgende:
Kom op 11136 posts vorig jaar net iets minder dus.
Ja ik fok teveelquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Samen met m'n vorige account in totaal op iets meer dan 7000posts.
Wie weet poog ik dit jaar wel *iets* meer tijd werkelijk voor de baas te gebruiken. Misschien. Als ik zin heb. Het zou beter zijn als de baas me op een iets minder beschut plekje zou opstellenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:26 schreef Lemmeb het volgende:
Zo bont heb ik het nooit gemaakt. Ik zou me ook schamen.
Als je meer dan 10.000 posts per jaar maakt. En bij meer dan 5000 eigenlijk ook welquote:
Ik heb er 22 gemiddeld per dag, ook veel..quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je meer dan 10.000 posts per jaar maakt. En bij meer dan 5000 eigenlijk ook wel.
Veel plezier...quote:Maar ik ga shameless kijken.
gefeliciteerd, dan kun je net het einde van 50 first dates zienquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jahoor, eindelijk de tv-kaart draait.
Staat op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gefeliciteerd, dan kun je net het einde van 50 first dates zien
met de immer grappige kindervriend Adam Sandlerquote:
Ik ben een bagger-user.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben een steady user, met mijn dagelijkse 10-20 posts. Zo'n beetje.
quote:
Realpolitik en Weltschmerz.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, het zijn beide Duitse woorden.
Je bent nu zeker aan het werk?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:36 schreef Autodidact het volgende:
Oeps, vergeten foto's te maken, Rock...mijn bak is nu een stuk leefbaarder.
Wat voor werk heb je?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:50 schreef Autodidact het volgende:
Ja. Nog eventjes.
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 07:32 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen. Kantoorleven 2007 is weer begonnen.
Die zullen wel weer opduiken nadat ze hun driedaagse nieuwjaarsroes hebben uitgeslapenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Leven Drugshond en DoG eigenlijk nog?
Ze zullen ws nog wel in NWS actief zijnquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Leven Drugshond en DoG eigenlijk nog?
Ik kijk regelmatig in NWS, maar DoG heb ik al een hele tijd niet meer gezien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze zullen ws nog wel in NWS actief zijn![]()
Gefeliciteerd. Nu ben je volwassen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef problematiQue het volgende:
nou, mijn eerste aanvaring met de belastingdienst was alles behalve plezierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |