Kan in 1 woord, kut.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
Tussenrapport van je favoriete club
Wie gaat Ajax onder de loep nemen? Kan ook door meer mensen, altijd leuk.
Hehe, hier sluit ik me bij aan.quote:
Defense gedaan, de rest ff geen zinin nu, mag ook iemand anders doenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:03 schreef Thomas.... het volgende:
Van de vaart hoeft echt niet te komen.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef devv05 het volgende:
Remco uit rotterdam zoekt vrienden (jaja, offtopic)
Dat valt wel mee tochquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef devv05 het volgende:
Dat jij op zulk soort dingen zoekt zegt meer over jou dan over de stad Rotterdamquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef devv05 het volgende:
En dat terwijl de Gayparade in Amsterdam wordt gehoudenquote:
Done.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
Pff beetje te hoge cijfers hoor...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Defense gedaan, de rest ff geen zinin nu, mag ook iemand anders doen![]()
Niet zo jaloers doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
En dat terwijl de Gayparade in Amsterdam wordt gehouden
Vervelend, die reistijd voor je.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wil je een verdediger met veel fouten?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:52 schreef mcyodogg het volgende:
Maar als hij weer van die fouten gaat maken als in de afgelopen maanden, zou ik als ik Ajax was eens bellen naar Londen.
Emanuelsson verdedigend is een 1.5 ofzo, Ogararu ook maar aanvallend zijn ze nog wel aardig daarom die cijfers. als ik puur op verdedigend doe krijgen ze veel slechtere cijfers hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Pff beetje te hoge cijfers hoor...![]()
Als TC dit in de winterstop bij zn spelers voorlegt zal er niets veranderen vrees ik.
Bij Ajax? Ja, graagquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wil je een verdediger met veel fouten?![]()
Omdat SKH geen kaarten kunnen kopen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Lennox het volgende:
Ik zat even op de website van Ajax te kijken, maar klopt de info dat je "gewoon" met een supportersclubcard kaarten voor Ajax - Feyenoord kan halen? Staan namelijk nog best veel vakken open, terwijl ik toch gedacht had dat het stijf uitverkocht zou zijn binnen no time. Anders morgen even kaarten halen.
maar r'dam is tot gaycapital verkozenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
positief denkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar r'dam is tot gaycapital verkozen.
Boula zag ik al niet graag komen hoor, die was toch niet naar een andere buitenlandse topclub gegaan denk ik.
Echter wel 4e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho en Geremi.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:36 schreef koningdavid het volgende:
Boulahrouz dus gewoon in de basis van Chelsea vanavond. Onzin dus dat Mourinho hem heeft afgeschreven...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:45 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Echter wel 5e keus achter Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho, Geremi en John Terry .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |