quote:
quote:Alex: ‘Ik vertrek niet zomaar'
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 2 januari om 19:00
PSV-verdediger Alex laat tegenover De Telegraaf weten dat de kans groot is dat hij komende zomer de overstap zal maken naar een andere club. Niet elke club kan echter zomaar rekenen op de diensten van de Braziliaan, ook al zou hij een financiële klapper kunnen maken.
Met name Chelsea, de officiële eigenaar van de speler, ziet Alex wel zitten. “Toen ik naar Europa kwam, heb ik voor vijf jaar getekend, waarvan de eerste twee jaar bij PSV. Dit seizoen heeft PSV mij extra kunnen huren bij Chelsea. Het zou voor mij een stap vooruit zijn om in Engeland te gaan spelen.”
”Het belangrijkste is dat ik hier goed speel, want anders komt Chelsea helemaal niet. Het is duidelijk dat, als ik bij PSV vertrek, ik dat alleen doe om naar Chelsea of naar een andere hele grote club te gaan.”
De 24-jarige verdediger laat zelfs nog de optie open dat hij misschien ook volgend jaar nog in Eindhoven te bewonderen zal zijn. “Ik heb het hier zo goed naar mijn zin, dat ik niet naar een andere club wil vertrekken, als dat geen grote stap vooruit is,” aldus Alex.
Nee, stuk komt uit de Telegraaf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat is zeker voetbalzone als bron?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef super-mario het volgende:
Mauro naar Riverplate!?...Ik hoop dat die daar wel speelt voor hem maar van mij mag die bij AFCA blijven of geef hem een scc op 410 idd ;-)
PyThje, misschien ben ik komend weekend in de buurt, waar kan ik die krat HJ afgooien?quote:
quote:
De echte hamburgertenten zijn al weg sinds De Meer/Olympisch Stadion (die hamburgers daarquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als we nu ook nog een kunstgrasmat gaan neerleggen, is het laatste beetje echtheid van het stadion helemaal verdwenen.Wat is de volgende stap? Sushi kraampjes ipv hamburgers?
Al gaat de ontwikkeling van dat kunstgras ook wel door en zal het er ooit wel van komen. Zoals in alle stadions denk ik.
Wie gaat er terug naar Brazilië dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:03 schreef Longmen het volgende:
Dat snap ik niet terug naar Brazilië. Net als Gomes, was destijds sprake van. Sportief lijkt me dat een flinke achteruitgang. Kan alleen uit heimwee zijn....
Ging over dat stuk van Alex lengmonquote:
Alleen blijven omdat ie zo tof is zeker, aan z'n voetbalkwaliteiten zal het niet liggen... Ik neem tenminste aan dat je het belang van Ajax boven het belang van een speler stelt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef super-mario het volgende:
Mauro naar Riverplate!?...Ik hoop dat die daar wel speelt voor hem maar van mij mag die bij AFCA blijven of geef hem een scc op 410 idd ;-)
Maar dat is sowieso al geen prestatiequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij is groter dan z'n ouwe zo te zien.
Is het echt een groot talent? Ik heb die jongen nog nooit zien spelen of uberhaupt nog nooit wat van gehoord qua prestaties dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef koningdavid het volgende:
Over Brazilianen gesproken... wisten jullie dat een van Wamberto's zonen inmiddels in de Ajax A1 speelt:
[afbeelding]
Danillo Sousa Campos
Geen idee. Maar als je zowat de hele Ajax-opleiding hebt doorlopen en in de basis van de A1 speelt, kan je wel wat natuurlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Is het echt een groot talent? Ik heb die jongen nog nooit zien spelen of uberhaupt nog nooit wat van gehoord qua prestaties dan.
Ergens in België.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
Voetbalt die gast zelf nog eigenlijk?
hoe oud is wambertoquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als je zowat de hele Ajax-opleiding hebt doorlopen en in de basis van de A1 speelt, kan je wel wat natuurlijk.
Volgens mij spelen er trouwens nog 1 of 2 andere Wamberto Jr's in de opleiding.
Hij was 15 toen hij zijn eerste kind kreeg, lees ik net. Dus ja... dan ben je er wel redelijk vroeg bij.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[..]
hoe oud is wambertoof was ie er gewoon vroeg bij
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:
Wamberto wist dus al op jonge leeftijd te scoren!
Zou ie er helemaal in zijn gegaan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij was 15 toen hij zijn eerste kind kreeg, lees ik net. Dus ja... dan ben je er wel redelijk vroeg bij.
quote:
Dat is jammer, dan kan deze geen 5 meter buitenspel staan zonder gezien te wordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij is groter dan z'n ouwe zo te zien.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:44 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat is jammer, dan kan deze geen 5 meter buitenspel staan zonder gezien te worden![]()
wie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:10 schreef jna het volgende:
Ferguson wilt weg bij de Rangers. Wanneer komt het gerucht dat Ajax hem wilt hebben?![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef SiemeN het volgende:
Vierklau, Verlaat en Machlas: 'Wij wachten op een bod van Ajax'.
Wamberto heeft ons bijna eigenhandig de beker gegeven. Daarnaast speelde hij bij Celtic uit een wereldpot, toen het na 1-3 eigenlijk nergens meer om gingquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Dat waren pas trieste tijden.
Wamberto iemand?![]()
Wamberto is onderschat. En ja dat meen ik serieus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Dat waren pas trieste tijden.
Wamberto iemand?![]()
Mitchell Donald! Leuk dat die mee mag. Lijkt me niet dat hij al gaat aansluiten bij het eerste, maar toch.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:53 schreef toma het volgende:
Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Mitchell Donald gaan ook mee naar Capetown.
En Boutahar gaat naar WillemII
En in de bekerfinale!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wamberto is onderschat. En ja dat meen ik serieus.
Zijn doelpunt thuis tegen Twente
Dat buitenspeldoelpunt was schitterend. Met name omdat Utrecht een onterechte pingel kreeg.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
En in de bekerfinale!
5 meter buitenspel!
Heerlijk moment inderdaad. Wat was ik blij dat die goal goedgekeurd werd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat buitenspeldoelpunt was schitterend. Met name omdat Utrecht een onterechte pingel kreeg.
Haha, stuur 'm in naar Voetbal International. Komt zéker in 't wereldje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef SiemeN het volgende:
Vierklau, Verlaat en Machlas: 'Wij wachten op een bod van Ajax'.
Done.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, stuur 'm in naar Voetbal International. Komt zéker in 't wereldje.![]()
Damn, wat was hij goed in die wedstrijd. Heel het elftal eigenlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wamberto heeft ons bijna eigenhandig de beker gegeven. Daarnaast speelde hij bij Celtic uit een wereldpot, toen het na 1-3 eigenlijk nergens meer om ging
heb liever vd Vaartquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef methodmich het volgende:
Overigens lijkt Luigi Bruins mij de perfecte opvolger voor Wesley Sneijder, al vrees ik dat AZ hem al binnen heeft.
quote:3/1/2007 - Begin februari start proef met vingerafdrukken bij Ajax
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat begin februari de proef start bij Ajax (en Feyenoord en Vitesse) om ongewenste bezoekers uit het stadion te weren. Diverse personen zullen, hoewel geregistreerd als 'niet welkom', trachten de stadions van deze clubs te betreden. De test is gericht op de risicovakken.
Wat is er dan eigenlijk weinig vooruitgang geboektquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Damn, wat was hij goed in die wedstrijd. Heel het elftal eigenlijk.
0-1 was maar een magere afspiegeling.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is er dan eigenlijk weinig vooruitgang geboektDat jaar gingen we er door een matige thuiswedstrijd in de voorronde uit, nu precies zo. Bah
Dat was Rosales ook in de wedstrijd thuis tegen Inter vorig jaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Damn, wat was hij goed in die wedstrijd. Heel het elftal eigenlijk.
0-1 was maar een magere afspiegeling.
Mocht nog een keer trug komenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef toma het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Andreas Laudrup zijn stage?
rond de 50 eur ofzo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:29 schreef Riro het volgende:
Hoeveel zal een kaartje bremen-uit gaan kosten ongeveer?
Juventusquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:39 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
"De fans van Juventus eisen Huntelaar."![]()
Dat Real Madrid z'n zinnen zet op Chivu.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Wat staat er trouwens rechtsonder, over Chivu??
Dat gaat echt never nooit niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:39 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Hij hoeft niet weg hoor, dus als ze 'm willen hebben moeten ze met een goed bod komen. 15-20 miljoen voor een potentiele wereldspits is, zeker gezien zn huidige contract, gewoon veel te weinig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
35 miljoen voor Huntelaar is niet realistisch, als je een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen vangt mag je blij zijn en dan zal hij toch wat beter moeten gaan voetballen.
Eeej Bolle ben jij die gast uit dat filmpje met almelo trui en die pet op...quote:
Vogliono is nog altijd willenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:39 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
ssstquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Eeej Bolle ben jij die gast uit dat filmpje met almelo trui en die pet op...![]()
Hoezo moet je dan blij zijn? Ik ben blij als hij blijft.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat Real Madrid z'n zinnen zet op Chivu.
35 miljoen voor Huntelaar is niet realistisch, als je een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen vangt mag je blij zijn en dan zal hij toch wat beter moeten gaan voetballen.
Wolf is er weerquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat gaat echt never nooit niet gebeuren..
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Er wordt gewoon 2x bij de man van Ogararu gescoord.
Ik ben laat, dat wel.
Wat is er met je normale tvp's?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Er wordt gewoon 2x bij de man van Ogararu gescoord.
Ik ben laat, dat wel.
quote:‘Belhadj in belangstelling van Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 3 januari om 19:33
Als we Franse media als France Football of L’Equipe moeten geloven, dan volgt Ajax de verrichtingen van Nadir Belhadj. De 24-jarige linksback van het Franse Sedan stond vorige maand nog in de belangstelling van PSV.
De Eindhovenaren schrokken van de slordige zes miljoen euro die de hekkensluiter in de Ligue 1 vroeg voor de speler en bevonden de Algerijns international te licht voor het grote werk. Vervolgens passeerden namen als Wederson (Ankaraspor), Wilfred Bouma (Aston Villa) en Boudewijn Zenden (Liverpool) de revue in de lichtstad.
Volgens France Football hebben naast de Amsterdammers ook Lille, RC Lens en Sochaux belangstelling voor Belhadj. Dit seizoen kwam de verdediger negentien wedstrijden (twee doelpunten) in actie op de Franse voetbalvelden.
quote:Ajax ook in de markt voor Belhadj?
Volgens L'Equipe is Ajax een van de geinteresseerde clubs in de Algerijnse linksback Belhadj van Sedan. PSV was daar enkele weken serieus geinteresseerd in, maar haakte inmiddels af vanwege de te hoge transferprijs. Het is momenteel volgens de cijfers van France Football de beste linksback op de Franse velden.
Lijkt me sterk dat hij beter scoord dan Eric Abidal.....quote:
Weet ook niet hoe serieus dit bericht te nemen is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij beter scoordt dan Eric Abidal.....
Huiliequote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen de Joden wat minder van die lelijke logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen de Joden wat minder van die lelijke logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik vraag het toch netjes.![]()
ja nogalquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen de Joden Ajacieden wat minder van die lelijke prachtige logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 Ajax logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch helemaal niet van voetbal?
Anders had je wel een andere club uitgekozen
dat zeg ik tegen mn collega ook altijd (ook zo'n kakkerlakquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch helemaal niet van voetbal?
Anders had je wel een andere club uitgekozen
1 wedstrijd maar, Uit hebben we Feyenoord al gehadquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die speelt na de winterstop in De Arena.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |