Gaat hij dat zeggen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga eens aan de slag dan....zo moeilijk is het niet![]()
ONZ en niveau.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:07 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik irriteer mij mateloos aan de ongeinspireerde bagger.. Sinds een paar dagen vind ik het tot zeer onacceptable niveau's gestegen.
Users denken dat het grappig is, dat is het niet.
Of het geeft aan dat ik meer op kwalteit ingestelt ben natuurlijk..
(says who.. ik bagger ook nog een klein beetjemaar dat mag zo af en toe, toch ?
)
Jij altijdquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:07 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik irriteer mij mateloos aan de ongeinspireerde bagger.. Sinds een paar dagen vind ik het tot zeer onacceptable niveau's gestegen.
Users denken dat het grappig is, dat is het niet.
Of het geeft aan dat ik meer op kwalteit ingestelt ben natuurlijk..
(says who.. ik bagger ook nog een klein beetjemaar dat mag zo af en toe, toch ?
)
Ja zeker, achquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij altijd...Maar hoe remlof, jogy en chowi erover denken is weer een ander verhaal denk ik
![]()
bier & tieten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Laaste tijd vindt ik dit een beetje erger worden.. wat denken jullie ?
Volgens mij valt dat in ONZ best mee toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja zeker, ach..
óók het flamen vindt ik heel erg vervelen worden.. mensen doen maar wat.. ''Jij kankerlyer... Je moeder.. Sterf.. Slik vergif.. ga eens dood.
Moah, dat weet ik nog zo net niet.. soms maken users best vervelende opmerkingen naar iemand anders toe.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat in ONZ best mee toch?
Het hangt altijd van de context af, m.a.w. we bekijken het per geval. Maar ik heb niet echt het idee dat het de laatste tijd gemiddeld erger wordt hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Moah, dat weet ik nog zo net niet.. soms maken users best vervelende opmerkingen naar iemand anders toe.
Ik denk dat mensen het op prijs zouden stellen als hier iets meer op gelet zou worden.
Misschien zit ik alleen in topics waar het erg is.. maar ik had allang in gegrepen als ik mod wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Het hangt altijd van de context af, m.a.w. we bekijken het per geval. Maar ik heb niet echt het idee dat het de laatste tijd gemiddeld erger wordt hoor.
verkapte maak-mij-modquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Misschien zit ik alleen in topics waar het erg is.. maar ik had allang in gegrepen als ik mod was
was.. en nooit zullen worden
Dat kan je nu eenmaal hebben op een forum, doe je niets aan, je hebt altijd van die trieste personen ertussen zitten. En ookal ben ik maar newbie....volgens mij wordt er prima gemodquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Moah, dat weet ik nog zo net niet.. soms maken users best vervelende opmerkingen naar iemand anders toe.
Ik denk dat mensen het op prijs zouden stellen als hier iets meer op gelet zou worden.
Daar geen twijfel over mogelijk. Topics van mij die bagger zijn.. die zijn ook meteel dicht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat kan je nu eenmaal hebben op een forum, doe je niets aan, je hebt altijd van die trieste personen ertussen zitten. En ookal ben ik maar newbie....volgens mij wordt er prima gemod![]()
De meeste dan toch..quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Daar geen twijfel over mogelijk. Topics van mij die bagger zijn.. die zijn ook meteel dicht.
Uit jouw mond klinkt dat scheefquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja zeker, ach..
óók het flamen vindt ik heel erg vervelen worden.. mensen doen maar wat.. ''Jij kankerlyer... Je moeder.. Sterf.. Slik vergif.. ga eens dood.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:17 schreef TwyLight het volgende:
Mag wel als er geen andere mod is en het is noodzakelijk maar mods van een ander subforum kunnen hier niet zomaar fanatiek gaan modden.
Doe eens een linkje?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:16 schreef Sala-adin het volgende:
mag een mod van een ander subforum, , berichten veranderen in ONZ ?
Als jij die vraag stelt dan zal dat wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:20 schreef GI het volgende:
@ snakey. Staan er niet nog wat TTT's te wachten ?
jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:31 schreef Snakey het volgende:
error #33
Ik word elke keer doorverwezen naar een ander topic, wat wil je nou?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Meld het maar in [FB] Hey.. m'n topic is dicht.. :'(
Je komt hier meteen miepen al een minuut nadat je het eindelijk op de goede plek hebt gezet?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:09 schreef diginoob het volgende:
[..]
Ik word elke keer doorverwezen naar een ander topic, wat wil je nou?![]()
Jij geen toegangquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:31 schreef Snakey het volgende:
error #33
Admins en FA's keuvelen daar met elkaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij geen toegang![]()
ik ook niet
![]()
Wat is dat dan voor topic?![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Admins en FA's keuvelen daar met elkaar.![]()
Beetje gek inderdaad. Het is ook nog eens echt gebeurdquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef Hakmet het volgende:
Is dit genoeg zo?
Waarom op slot het is een leuke topic
Een topic met een stom verhaaltje en een stom plaatje is niks leuks aan, tenzij je de humor van een dode amoebe hebt dan he.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef Hakmet het volgende:
Is dit genoeg zo?
Waarom op slot het is een leuke topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |