lol.. Jij bent echt uniek. Ik moet de eerste agent die zichzelf op de bon slingert voor te hard rijden nog meemakenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt er 3 ( en nu stop ik) En ik heb mezelf een note gegeven omdat ik een topic aan het verkloten was
. Gelijke monniken gelijke kappen ey?
.
Een soort boek van sinterklaas. alleen krijg je geen reisje naar spanje ervoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:01 schreef Vierkantblokje het volgende:
was ist ein note?
Oh. Dat valt best mee dan. Ik had er minstens een paar uit F&F verwacht.quote:
staat er ook in wie stout en wie lief is dan??quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Een soort boek van sinterklaas. alleen krijg je geen reisje naar spanje ervoor.
Hij krijgt een ban, of gaat er weer een ONZ-modje vertrekken?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef jogy het volgende:
[..]
-knip- Maar alsnog wens ik je veel succes bij je queste en geef ik als tip mee dat je MED in de gaten moet houden.
TT gewijzigdquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
FOK! Rap Freestyle topic 2006 #5
TT even aan naar "FOK! Rap Freestyle topic 2006/2007 #5"Oid?
Of: kan dicht en zet er dan maar even bij dat Odysseuzzz dat jaar gewonnen had
.
Welnee, F&F mods zijn over het algemeen vuiger dan alle ONZ mods bij elkaar, die kunnen dus wel wat hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Oh. Dat valt best mee dan. Ik had er minstens een paar uit F&F verwacht..
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:35 schreef KopieerMachine het volgende:
Zeg,
Heb ik enig potentie om Mod te worden volgens jullie ?
Mogelijk, maar het is wel een zeer zware testperiode waar je doorheen moet. Om te beginnen moet je een week met een blok beton aan je voeten in de Maas overleven.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:35 schreef KopieerMachine het volgende:
Zeg,
Heb ik enig potentie om Mod te worden volgens jullie ?
Ik pm ijsmeis even.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, F&F mods zijn over het algemeen vuiger dan alle ONZ mods bij elkaar, die kunnen dus wel wat hebben.![]()
Ach. Ze kan het wel hebben denk ik, na al die jaren FOK!.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waar zat m'n delete knop ook alweer??![]()
Dat valt nog mee.. ik hoop dat ik het ga halenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mogelijk, maar het is wel een zeer zware testperiode waar je doorheen moet. Om te beginnen moet je een week met een blok beton aan je voeten in de Maas overleven.![]()
Doe maar alsof je het niet geil vondquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef remlof het volgende:
Ga je schamen voor je wansmaak -skippybal-
baggeraars overheersen ONZ op dit moment!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Baggeraars zijn niet in de positie om te onderhandelen.
Jij zal het weten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
baggeraars overheersen ONZ op dit moment!
kloonquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
baggeraars overheersen ONZ op dit moment!
Er stond niet in dat hij ONZ modje wilde worden hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:21 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hij krijgt een ban, of gaat er weer een ONZ-modje vertrekken?
Homofobie en negerbashen is erger dan gehandicapte mensen en zieke mensen beledigen, of de holocaust:')quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Homofobie en negerbashen is geen ONZ, nog geeneens humor zelfs.
Dat kan erg leuk zijn zelfs, maar zodra je het op de banale manier gaat brengen zoals je deed is het geen humor of ONZ meer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Homofobie en negerbashen is erger dan gehandicapte mensen en zieke mensen beledigen, of de holocaust:')
Humor is juist hetgeen wat iedereen gelijk behandelt toch?
Tsja, ik heb wel eerder gehoord dat mensen mijn humor te extreem vondenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan erg leuk zijn zelfs, maar zodra je het op de banale manier gaat brengen zoals je deed is het geen humor of ONZ meer.
Daar heeft niemand een probleem mee, met te extreme humor. Maar doe het dan in de juiste verpakking, dus zonder de obvious bedoelde beledeging.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Tsja, ik heb wel eerder gehoord dat mensen mijn humor te extreem vonden![]()
Mijn humor is nogal zwart
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Tsja, ik heb wel eerder gehoord dat mensen mijn humor te extreem vonden![]()
Mijn humor is nogal zwart
Ik zie hier echt geen humor ....quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes; of hij was homo of hij was een neger.
Een win win situatie noemt men dat
Als ik negers zou beledigen zou ik ook mijn pa beledigenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar heeft niemand een probleem mee, met te extreme humor. Maar doe het dan in de juiste verpakking, dus zonder de obvious bedoelde beledeging.
Prima plan, cheers.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Maar laten we niet doordraven, Sleepy Hollow is op en mijn Scotch ook bijna![]()
verrek die tag had je nog niet toen ik die note zette, toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ben ik nu overigens een semi-collega![]()
Nopequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
verrek die tag had je nog niet toen ik die note zette, toch?
Dat soort bans 'vergeet' ik er nog wel eens af te halen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Arme jij...een week geen topicjes meer openen in ONZ![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Arme jij...een week geen topicjes meer openen in ONZ![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
Foutje van 't bedrijf zeg ik maar.. soms vergeten mensen ze er ook op te zettenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat soort bans 'vergeet' ik er nog wel eens af te halen.
Hij mag er best even van genieten, hij heeft er zo z'n best voor gedaanquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat soort bans 'vergeet' ik er nog wel eens af te halen.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij mag er best even van genieten, hij heeft er zo z'n best voor gedaan
kheb hem nog niet heur.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij mag er best even van genieten, hij heeft er zo z'n best voor gedaan
Gaat hij dat zeggen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga eens aan de slag dan....zo moeilijk is het niet![]()
ONZ en niveau.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:07 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik irriteer mij mateloos aan de ongeinspireerde bagger.. Sinds een paar dagen vind ik het tot zeer onacceptable niveau's gestegen.
Users denken dat het grappig is, dat is het niet.
Of het geeft aan dat ik meer op kwalteit ingestelt ben natuurlijk..
(says who.. ik bagger ook nog een klein beetjemaar dat mag zo af en toe, toch ?
)
Jij altijdquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:07 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik irriteer mij mateloos aan de ongeinspireerde bagger.. Sinds een paar dagen vind ik het tot zeer onacceptable niveau's gestegen.
Users denken dat het grappig is, dat is het niet.
Of het geeft aan dat ik meer op kwalteit ingestelt ben natuurlijk..
(says who.. ik bagger ook nog een klein beetjemaar dat mag zo af en toe, toch ?
)
Ja zeker, achquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij altijd...Maar hoe remlof, jogy en chowi erover denken is weer een ander verhaal denk ik
![]()
bier & tieten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Laaste tijd vindt ik dit een beetje erger worden.. wat denken jullie ?
Volgens mij valt dat in ONZ best mee toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja zeker, ach..
óók het flamen vindt ik heel erg vervelen worden.. mensen doen maar wat.. ''Jij kankerlyer... Je moeder.. Sterf.. Slik vergif.. ga eens dood.
Moah, dat weet ik nog zo net niet.. soms maken users best vervelende opmerkingen naar iemand anders toe.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat in ONZ best mee toch?
Het hangt altijd van de context af, m.a.w. we bekijken het per geval. Maar ik heb niet echt het idee dat het de laatste tijd gemiddeld erger wordt hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Moah, dat weet ik nog zo net niet.. soms maken users best vervelende opmerkingen naar iemand anders toe.
Ik denk dat mensen het op prijs zouden stellen als hier iets meer op gelet zou worden.
Misschien zit ik alleen in topics waar het erg is.. maar ik had allang in gegrepen als ik mod wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Het hangt altijd van de context af, m.a.w. we bekijken het per geval. Maar ik heb niet echt het idee dat het de laatste tijd gemiddeld erger wordt hoor.
verkapte maak-mij-modquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Misschien zit ik alleen in topics waar het erg is.. maar ik had allang in gegrepen als ik mod was
was.. en nooit zullen worden
Dat kan je nu eenmaal hebben op een forum, doe je niets aan, je hebt altijd van die trieste personen ertussen zitten. En ookal ben ik maar newbie....volgens mij wordt er prima gemodquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Moah, dat weet ik nog zo net niet.. soms maken users best vervelende opmerkingen naar iemand anders toe.
Ik denk dat mensen het op prijs zouden stellen als hier iets meer op gelet zou worden.
Daar geen twijfel over mogelijk. Topics van mij die bagger zijn.. die zijn ook meteel dicht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat kan je nu eenmaal hebben op een forum, doe je niets aan, je hebt altijd van die trieste personen ertussen zitten. En ookal ben ik maar newbie....volgens mij wordt er prima gemod![]()
De meeste dan toch..quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Daar geen twijfel over mogelijk. Topics van mij die bagger zijn.. die zijn ook meteel dicht.
Uit jouw mond klinkt dat scheefquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja zeker, ach..
óók het flamen vindt ik heel erg vervelen worden.. mensen doen maar wat.. ''Jij kankerlyer... Je moeder.. Sterf.. Slik vergif.. ga eens dood.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:17 schreef TwyLight het volgende:
Mag wel als er geen andere mod is en het is noodzakelijk maar mods van een ander subforum kunnen hier niet zomaar fanatiek gaan modden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |