Cool, antwoorden jullie dan alledrie en is deze thread dan niet een tikkie overbodig?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:23 schreef Drugshond het volgende:
De modjes zijn via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods
Buiten CUL ben ik vooral eerst userquote:Op maandag 1 januari 2007 23:22 schreef Loedertje het volgende:
Martijn, kun jij de PM, het irc kanaal en hetforum van FC niet meer vinden
Ja, dat heb je als mod.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Buiten CUL ben ik vooral eerst user
Anders krijg ik bepaalde andere users over mij heen![]()
Idd vandaar deze aanpak.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:25 schreef Dirkh het volgende:
Ja, dat heb je als mod.
Hoezo? Die zien toch niet wat hij achter de schermen aan een collega-mod vraagt ?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Anders krijg ik bepaalde andere users over mij heen![]()
Groot gelijkquote:Op maandag 1 januari 2007 23:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik pak eerst een biertje als jullie het niet erg vinden.
Dat klopt. Maar ik stel mij zeker in POL en NWS op als user en dat houdt dus ook het gebruik van de FB in van deze fora. Ik speel namelijk graag open kaart.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:29 schreef Loedertje het volgende:
Hoezo? Die zien toch niet wat hij achter de schermen aan een collega-mod vraagt ?
Had er ook al een portje bij gepaktquote:Op maandag 1 januari 2007 23:32 schreef Drugshond het volgende:
Topic is eindelijk volquote:Op maandag 1 januari 2007 23:32 schreef Drugshond het volgende:
Dat siert jequote:Op maandag 1 januari 2007 23:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik stel mij zeker in POL en NWS op als user en dat houdt dus ook het gebruik van de FB in van deze fora. Ik speel namelijk graag open kaart.
Ach met een tussentijdse sluiting had ik waarschijnlijk ook feedback postings gehad. Tegen het einde van het topicje liep de discussie toch al wat minder plezierig. Maar goed jullie hebben weer een rondje "klieren doe je zo" gedaan. En ergens moet ik er wel om lachen. Zo serieus was het topic toch niet en FTR wilde hem niet hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:15 schreef SCH het volgende:
Grappig Drugshond, je komt nog even de baas spelenin een topic dat helemaal niet in NWS had moeten staan en weet dan precies hoe het zit
Ik weet welk topic je bedoelt en is nu ook aangepast.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:47 schreef Ole het volgende:
Deze tt kan aangepas, Gevonden
Dan ken je de rest van ons team nog niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:27 schreef Pustasu het volgende:
ik vind drugshond een vreemde moderator
Ik heb ff moeten schuiven met je posting, OP en TT, maar nu staat hij beter. Je mist alleen een tvp in het juiste topic.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:30 schreef Frutsel het volgende:
Het 'eerdere' bangkoktopic heb ik niet gezien toen ik de mijne plaatste, ondanks dat ik de search nog wel gebruikt had
In elk geval lopen er nu twee Bangkok (Thailand) toneel van aanslagen
en Bangkok (Thailand) toneel van aanslagen (9 bomexplosies)
Excusez Moi
En is dicht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:43 schreef freako het volgende:
Brand in glasfabriek Leerdam
Dit dubbeltopic kan dicht..
Is er iemand van ons weg dan ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:10 schreef Meki het volgende:
kan ik nog mod worden
DoG je leeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo! Ook weer ontwaakt uit een coma, mijn god wat een nachtmerries heb ik gehad zeg, ik droomde dat Meki weer aan het posten was.
Oh ja, de beste wensen voor iedereen
Dat lijkt me altijd goed om na te streven.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:38 schreef Drugshond het volgende:
Wordt weer een goed Grolsch jaar.
grolsch,quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:38 schreef Drugshond het volgende:
Wordt weer een goed Grolsch jaar.
jah eindelijk na 3 maandenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo! Ook weer ontwaakt uit een coma, mijn god wat een nachtmerries heb ik gehad zeg, ik droomde dat Meki weer aan het posten was.
Oh ja, de beste wensen voor iedereen
Beter laat dan nooit, hijs aangepastquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef freako het volgende:
Michiel Smit woedend op Geenstijl
Michel -> Michiel
Die zit straks op de Noordpool.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:46 schreef NoSigar het volgende:
Snaap78 post hier linkjes met nare malware GeenStijl is deaud
Staat in zijn notesquote:Op zondag 7 januari 2007 20:06 schreef MaGNeT het volgende:
Is "--" momenteel weer toegestaan?
Frankrijk: Hundreds of cars torched overnight
<< Kampioen topics aan elkaar knopen (eigenlijk is Jump dat). Maar ik heb zonder twijfel de meeste merge verzoeken op mijn naam staan van 2006.quote:
Ik zie alleen deze "Adam Air vlucht KI-754 neergestort.". maar dat is geen Russiche vliegtuig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:07 schreef Mirage het volgende:
ik heb de indruk dat ik een topic over het hoofd zie, of is er geen topic geopend over het vliegtuig dat in Balad is neergestort (russisch vliegtuig ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |