abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44826976
En terecht! Schandalig! Geintje, hij wist het niet, wat doe je eraan?

[ Post door Umm-Qasr uit andere draad die is samengevoegd ]
Ali B vervolgd om vuurwerk Staphorst

AMSTERDAM - Ali B wordt aangeklaagd door de gemeente Staphorst. De gemeente en de politie van het Overijsselse dorp ondernemen stappen tegen muziekzender TMF en de rapper omdat zij woensdag vuurwerk afstaken op het dorpsplein. Met het afsteken van de vier honderduizendklappers lanceerden zij het nieuwe radiostation van de zender. Zij verstoorden hiermee echter de begrafenis van een 19-jarige jongen.

Op de website van de gemeente staat te lezen dat Ali B wordt vervolgd voor het afsteken van illegaal vuurwerk. TMF zal door de gemeente worden gesommeerd de kosten voor het opruimen van het vuurwerk te betalen.

Eerder boden TMF en Ali B al hun excuses aan voor het vuurwerkincident. Zij zeiden niet te hebben geweten dat de begrafenis op hetzelfde moment plaatsvond. "Ik baal er erg van", schrijft de rapper op zijn website. "We waren daar niet van op de hoogte, anders hadden we het hele gebeuren afgeblazen." Het management van Ali B verklaarde vrijdagmiddag nog niet officieel op de hoogte te zijn gebracht van de juridische stappen die tegen de artiest worden genomen.

Bad publicity is still good publicity kwam meteen in me op ...

[ Bericht 45% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 29-12-2006 18:26:59 ]
Dit forum heeft alles in huis!!!!
Remlof: Kap eens met je bagger.
pi_44827030
Zeer goede zaak. Niet alleen Ali B maar ook de TV zender die het "grapje" heeft opgezet.

Ik ben tegen die echte Gristenen. Maar je moet ze evengoed met respect behandelen. Als iemand dit naast een Moskee had gedaan was Nederland te klein geweest!
pi_44827062
Dat is waar! Maar goed, tmf heeft het georganiseerd dus wat heeft dat er nou weer mee te maken eigenlijk?
pi_44827095
ze deden dit opnemen in de meest Christelijke gemeenschap van Nederland, naast de kerk waar een begravenis bezig was !
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:12:39 #5
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44827100
Het gaat er geloof ik om dat 300 meter verder een jongen werd begraven. En het wordt dus niet zo op prijs gesteld dat ze tegelijkertijd wat vuurwerk en Ali B afstaken.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44827124
Nu staat ie bekend als vuurwerk gevaarlijk te boek. Daar gaat zijn imago als knuffel marokkaan.
Life's not over 'till you die.
pi_44827136
Ik vind het uberhaupt veel weg hebben van belediging en of rascisme. Schijnbaar mag men de Paus voor de gek houden ( 538 reclame ) en Staphorst ( TMF ).
pi_44827164
zowiezo mag je nu nog geen vuurwerk afsteken, ook tmf niet. Dat was al fout van ze. Dan hebben ze ook nog eens illegaal vuurwerk door een illegaal laten afsteken. Dat is ook al zo fout.
Dat ze niet wisten dat er een begrafenis bezig was en daarvoor ook hun excuses hebben aangeboden vind ik dan nog twijfelachtig, maar goed, het lijkt me wel een bedrukte stemming daar nu...
pi_44827187
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef _The_General_ het volgende:
Ik vind het uberhaupt veel weg hebben van belediging en of rascisme. Schijnbaar mag men de Paus voor de gek houden ( 538 reclame ) en Staphorst ( TMF ).
Ze wisten het toch niet?
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:14 schreef Angelotus het volgende:
zowiezo mag je nu nog geen vuurwerk afsteken, ook tmf niet. Dat was al fout van ze. Dan hebben ze ook nog eens illegaal vuurwerk door een illegaal laten afsteken. Dat is ook al zo fout.
Je kan daar gewoon een vergunning voor aanvragen.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_44827201
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:15 schreef crossover het volgende:

[..]

Ze wisten het toch niet?
http://frontpage.klifix.nl/?p=834
pi_44827208
De geitenwollensokkenbrigade spant weer samen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44827231
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:12 schreef arneaux het volgende:
Het gaat er geloof ik om dat 300 meter verder een jongen werd begraven. En het wordt dus niet zo op prijs gesteld dat ze tegelijkertijd wat vuurwerk en Ali B afstaken.
Nee, het afsteken was illegaal en de opruimkosten moeten ze betalen, daar gaat het om.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:17:41 #13
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44827265
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:16 schreef StephanL het volgende:

[..]

Nee, het afsteken was illegaal en de opruimkosten moeten ze betalen, daar gaat het om.
Nou als dat hetgene is wat ze meer bezighoud, gun ik ze dat niet eens.
pi_44827268
quote:
quote:
TMF was helaas niet op de hoogte van dit feit. Was TMF dat wel geweest dan hadden wij, vanzelfsprekend uit respect voor de overledene en zijn nabestaanden, de lancering niet plaats laten vinden op de desbetreffende locatie.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_44827281
De locatie is bewust gekozen om mensen te beledigen. Dat is natuurlijk duidelijk !
pi_44827315
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:17 schreef crossover het volgende:

[..]

[..]
letterlijk lancering
pi_44827341
Waarom staat dit in muziek?
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:20:24 #18
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44827342
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:18 schreef _The_General_ het volgende:
De locatie is bewust gekozen om mensen te beledigen. Dat is natuurlijk duidelijk !
Nu draaf je door. Ze stonden gewoon in het centrum en tja, logischerwijs staat daar ook een kerk.
pi_44827360
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef Panic_A het volgende:
Waarom staat dit in muziek?
eeeeh TMF (muziekzender) eeeeeh Ali B (artiest)....
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:23:15 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44827427
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nu draaf je door. Ze stonden gewoon in het centrum en tja, logischerwijs staat daar ook een kerk.
Staphorst was bewust uitgekozen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_44827444
Die ratten hebben alles laten liggen:

pi_44827467
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:23 schreef Angelotus het volgende:
Die ratten hebben alles laten liggen:

[afbeelding]
Ik zou een flitser kopen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:24:56 #23
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44827474
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Staphorst was bewust uitgekozen.
Ja, dat snap ik.
pi_44827492
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik zou een flitser kopen
is niet mijn foto heb ik van de fp gehaald bedankt voor de plaatser trouwens, maar wel een flits gebruiken volgende keer Puike stad trouwens, zal wel veel te doen zijn
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:26:09 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44827509
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik.
En niet omdat Staphorst de actie zo ontzettend zou kunnen waarderen.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')