Ze wisten het toch niet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef _The_General_ het volgende:
Ik vind het uberhaupt veel weg hebben van belediging en of rascisme. Schijnbaar mag men de Paus voor de gek houden ( 538 reclame ) en Staphorst ( TMF ).
Je kan daar gewoon een vergunning voor aanvragen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:14 schreef Angelotus het volgende:
zowiezo mag je nu nog geen vuurwerk afsteken, ook tmf niet. Dat was al fout van ze. Dan hebben ze ook nog eens illegaal vuurwerk door een illegaal laten afsteken. Dat is ook al zo fout.
Nee, het afsteken was illegaal en de opruimkosten moeten ze betalen, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:12 schreef arneaux het volgende:
Het gaat er geloof ik om dat 300 meter verder een jongen werd begraven. En het wordt dus niet zo op prijs gesteld dat ze tegelijkertijd wat vuurwerk en Ali B afstaken.
Nou als dat hetgene is wat ze meer bezighoud, gun ik ze dat niet eens.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, het afsteken was illegaal en de opruimkosten moeten ze betalen, daar gaat het om.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:15 schreef Angelotus het volgende:
[..]
http://frontpage.klifix.nl/?p=834
quote:TMF was helaas niet op de hoogte van dit feit. Was TMF dat wel geweest dan hadden wij, vanzelfsprekend uit respect voor de overledene en zijn nabestaanden, de lancering niet plaats laten vinden op de desbetreffende locatie.
Nu draaf je door. Ze stonden gewoon in het centrum en tja, logischerwijs staat daar ook een kerk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:18 schreef _The_General_ het volgende:
De locatie is bewust gekozen om mensen te beledigen. Dat is natuurlijk duidelijk !
eeeeh TMF (muziekzender) eeeeeh Ali B (artiest)....quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef Panic_A het volgende:
Waarom staat dit in muziek?
Staphorst was bewust uitgekozen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nu draaf je door. Ze stonden gewoon in het centrum en tja, logischerwijs staat daar ook een kerk.
Ik zou een flitser kopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:23 schreef Angelotus het volgende:
Die ratten hebben alles laten liggen:
[afbeelding]
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Staphorst was bewust uitgekozen.
is niet mijn fotoquote:
En niet omdat Staphorst de actie zo ontzettend zou kunnen waarderen.quote:
Ach. Het gaat mij erom dat in zon zwaar gelovige gemeenschap er blijkbaar zwaarder word getild aan wat rotzooi als het verpesten van een begravenis even verder op.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En niet omdat Staphorst de actie zo ontzettend zou kunnen waarderen.
Kortom, Staporst blaast zelf de boel ook op (wellisaar geen vuurwerk, maar toch...)quote:Ikzelf was bij de begravenis aanwezig, wij hebben niks gemerkt van welk vuurwerk dan ook, wel zagen we na afloop op het marktplein waar de auto's geparkeerd stonden dat er vuurwerk lag (afgestoken)
Dit zou dus al voor de begravenis gebeurt moeten zijn....
kortom: niks gemerkt, nergens last van gehad...
Het is gewoon triest dat je per sé wilt provoceren in een zwaar gelovige gemeenschap als Staphorst. Laat die mensen daar nou toch. Het enige wat ze nu gekweekt hebben is nog meer apathie. Dit soort acties bevestigen echt alleen maar de vooroordelen die inwoners van Staphorst zouden hebben...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
Ach. Het gaat mij erom dat in zon zwaar gelovige gemeenschap er blijkbaar zwaarder word getild aan wat rotzooi als het verpesten van een begravenis even verder op.
Ah. Dan moeten ze helemaal niet zeiken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef Adfundum het volgende:
Berichtje van de FP ( [upd] TMF biedt excuses aan Staphorst aan ) :
[..]
Kortom, Staporst blaast zelf de boel ook op (wellisaar geen vuurwerk, maar toch...)
Blijft natuurlijk een kinderachtige actie van TMF maar het is dan ook een zender voor kinderen.
Het is niet mijn probleem dat ze daar in dat dorpje vooroordelen hebben over de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat je per sé wilt provoceren in een zwaar gelovige gemeenschap als Staphorst. Laat die mensen daar nou toch. Het enige wat ze nu gekweekt hebben is nog meer apathie. Dit soort acties bevestigen echt alleen maar de vooroordelen die inwoners van Staphorst zouden hebben...
Dat doet weinig ter zake, of het jouw probleem is of niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is niet mijn probleem dat ze daar in dat dorpje vooroordelen hebben over de rest van de wereld.
Ook niet mijn probleem. Daarom woon ik er ook niet. Maar ik heb ook niet de behoefte de onbeschofte boer daar uit te hangen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:32 schreef arneaux het volgende:
Het is niet mijn probleem dat ze daar in dat dorpje vooroordelen hebben over de rest van de wereld.
De url die jij als homepage hebt staan maakt dit verhaal dan weer compleet ongeloofbaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat je per sé wilt provoceren in een zwaar gelovige gemeenschap als Staphorst. Laat die mensen daar nou toch. Het enige wat ze nu gekweekt hebben is nog meer apathie. Dit soort acties bevestigen echt alleen maar de vooroordelen die inwoners van Staphorst zouden hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |