quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
WIE HEEFT ER ZIN OM BINNEN NU EN EEN MAAND IETS TE DOEN?
UITERAARD WETEN WE NOG NIET WAT WE GAAN DOEN DUS SUGGESTIES ZIJN WELKOM
DE LOCATIE IS EEN VERASSING![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:23 schreef worldpimber het volgende:
Ok, er zit weer een spelbreker tussen![]()
[afbeelding]![]()
Wie, waarquote:Op maandag 1 januari 2007 22:23 schreef worldpimber het volgende:
quote:
Misschien ezel ?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef worldpimber het volgende:
Gawaine, maar kratjuh ook een beetje
Dan maar filmpjes van midlife crisende Turken posten ...
Tekteker Arif!
Wat zou het betekenen?
[afbeelding]
Tekteker Arif: The Beginning
[afbeelding]
Tekteker Arif: The Story Continues
[afbeelding]
Tekteker Arif: Finish Him
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef worldpimber het volgende:
Tekteker Arif!
Wat zou het betekenen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het enige wat hij doet is alleen maar voorover kukelenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wannuh kerelDat haar zorgt voor de onbalans
Op een gegeven moment valt al het haar naar voren en dan kukelt hij voorover
Zou dat de betekenis kunnen zijn van Tekteker Arif: De omkukelaarquote:Op maandag 1 januari 2007 22:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het enige wat hij doet is alleen maar voorover kukelen![]()
kneuzquote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef worldpimber het volgende:
Tekteker Arif!
Wat zou het betekenen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kenkerquote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef worldpimber het volgende:
Tekteker Arif!
Wat zou het betekenen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan gaat het langzaam an tijd worden dat ze em vervangen.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:08 schreef Gawaine het volgende:
HP notebook NX9010 is kut, nu weer de accu stuk![]()
Reeds vervangen een toetsenbord en bioschip.
Tis privéquote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan gaat het langzaam an tijd worden dat ze em vervangen.
Hoe oud is dat ding dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tis privé![]()
Een nieuw notebook is te duur, voor 105 euro heb ik een nieuwe accu.![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:23 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef worldpimber het volgende:
Tekteker Arif!
Wat zou het betekenen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
succesquote:Op maandag 1 januari 2007 23:22 schreef kratjuh het volgende:
Morgen eerste werkdag bij nieuwe werkgever ..
Truste allen
Jaar of 2-2,5. Er zit geen garantie meer op.quote:
Success met de nieuwe jobquote:Op maandag 1 januari 2007 23:22 schreef kratjuh het volgende:
Morgen eerste werkdag bij nieuwe werkgever ..
Truste allen
ja, dan is het erg moeilijk nog iets geregeld te krijgenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jaar of 2-2,5. Er zit geen garantie meer op.![]()
Als ik zoiets terug wil kopen ben ik meer kwijt dan 100 euri.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:20 schreef yvonne het volgende:
Youssef mag z'n familie uit gaan maken voor pedo ofzo, niet hier iig.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:33 schreef Rib-i het volgende:
Of je wordt om 03:42 wakker gebeld door een dronken kut en kan niet meer slapen![]()
Zzjohnnnnnnnnnnn! Je weet toch dat ik van je houuuuuu (Boeeeeeehoeeeee)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat ik daar nog nooit aan heb gedacht zeg
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zzjohnnnnnnnnnnn! Je weet toch dat ik van je houuuuuu (Boeeeeeehoeeeee)
- Klik -
U2quote:
Sjeeeeeeeeeeees heeejquote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef worldpimber het volgende:
Tekteker Arif!
Wat zou het betekenen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:33 schreef Rib-i het volgende:
Of je wordt om 03:42 wakker gebeld door een dronken kut en kan niet meer slapen![]()
Aha, ik zal aan je denken als jij eens vroeg je nest moet opzoekenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb expres dat smsje verstuurd met het idee dat je al sliep...![]()
Zo voor de 2e keer wakkerquote:
-XX- Waardige postquote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zzjohnnnnnnnnnnn! Je weet toch dat ik van je houuuuuu (Boeeeeeehoeeeee)
- Klik -
Andersom is het: Fira Reketketquote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef worldpimber het volgende:
Tekteker Arif!
Wat zou het betekenen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog geen datum afgesprokenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
-XX- Waardige postWanneer ga je nou die motor halen?
Ik weet niet hoor BazzieK, de foto die jij me zonet hebt toegestuurd lijkt niet echt op een politieschoenquote:Net lekker halfgaar geslapen en post gesorteerdVandaag druk voor mijn doen
Post bezorgen, ontslag nemen bij SANDD en regelen dat mijn broertje het kan overnemen en sportschoenen laten aanmeten en aanpassen op mijn rare voeten
(Op kosten van de plisie natuurlijk zo gierig ben ik dan weer wel
)
Ik hoor het welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nog geen datum afgesproken
Als ik de motor op ga helen laat ik het je weten
Dat zijn niet de sportschoenen, die schoenen zijn deel van het ceremoniele uniformquote:[..]
Ik weet niet hoor BazzieK, de foto die jij me zonet hebt toegestuurd lijkt niet echt op een politieschoen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik hoor het welIn Schagen was het toch?
![]()
quote:[..]
Dat zijn niet de sportschoenen, die schoenen zijn deel van het ceremoniele uniform
ahaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zijn niet de sportschoenen, die schoenen zijn deel van het ceremoniele uniform
Ah ok, dan ga ik daar ook wel mee naar toe als het magquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee johDe motor is in Kaatsheuvel af te halen. Ik moet een keertje naar Schagen toe voor een voorversterker. Mischien met de auto of met de motor, ligt aan het weer en beschikbaar vervoermiddel iiig
quote:
[..]
Jij gaat zeker mee mits mogelijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah ok, dan ga ik daar ook wel mee naar toe als het magHeb niet echt veel te doen
![]()
29 januari. Moet daarvoor nog wel een aantal dingen doen maar dat is te verwaarlozenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij gaat zeker mee mits mogelijk
Wanneer begint je opleiding:?
Zoals verbeteren conditie en zo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
29 januari. Moet daarvoor nog wel een aantal dingen doen maar dat is te verwaarlozen
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:22 schreef BazzieK het volgende:
Die is al naar niveau, blijf het wel verbeteren maar is niet strikt noodzakelijk. Medische keuring, kleding ophalen en beëdiging moeten nog gebeuren.
Nee, omdat voor ons niet duidelijk was wat je nu bedoeld met die paar woordjesquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgennog net!
jeetje, tijdje al niet meer gepost hier, maar had het ook zo druk!
hoe is het met iedereen?
Gelukkig nieuw jaar enzo, en ik hoop dat we snel een keertje kunnen gaan meeten/eindje kunnen gaan rijden!
Ben ook met oudjaarsavond nog een eind gaan rijden! Naar Bergen op Zoom! Met die stormachtige wind was dat best een avontuur!
groetjes!
bloempje
Haha!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:04 schreef Rib-i het volgende:
Deze zocht ik
http://www.youtube.com/watch?v=vyWs5jO7BZ4
Pechvogel
Ja, ach - wat zal ik zeggen.......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met mij is alles ok.
Meeten moet wel kunnen nu binnen drie maanden.
Zelfs in december was het soms warm met een zonnetje.![]()
@all.![]()
En snel weer weg, douchen (vanochtend hardgelopen en op de bank blijven hangen met ovenbroodjes en koffie...) , shoppen en naar de bioscoop.Life sucks.. so much.
![]()
![]()
![]()
![]()
Havo, eerste jaar gymnasium gedaan maar daar erachter gekomen dat ik ontiegelijk lui ben dus toen maar 4 jaar havo niks doen er achteraan geplaktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Welk diploma heb je eigenlijk van de middelbare school?
En had je nou gister Klokhuis gekeken
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:04 schreef Rib-i het volgende:
Deze zocht ik
http://www.youtube.com/watch?v=vyWs5jO7BZ4
Pechvogel
OMG!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Havo, eerste jaar gymnasium gedaan maar daar erachter gekomen dat ik ontiegelijk lui ben dus toen maar 4 jaar havo niks doen er achteraan geplakt
Moet het nog even kijken, had het gisteren te druk met The Simpsons![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
Waar zijn de gedenkwaardige quotes -topic onderwerp- etc......![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haaaaaaadat owned!
Daar heb ik een strip van gemaakt!
![]()
WTF, waarom heb je je leven zo weggegooidquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:01 schreef BazzieK het volgende:
Havo, eerste jaar gymnasium gedaan maar daar erachter gekomen dat ik ontiegelijk lui ben dus toen maar 4 jaar havo niks doen er achteraan geplakt
Moet het nog even kijken, had het gisteren te druk met The Simpsons![]()
![]()
Sjonge jonge, die vuige hoer moeten ze gewoon echt afschieten. Kansloos, dat soort mensen hoort het niet te overleven in de harde maatschappijquote:
Ouderdomsfoutje denk ikquote:
en een <br />quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ouderdomsfoutje denk ik
http://www.youtube.com/watch?v=mUVCC9RVYu8
Stond nog een spatie achter
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:55 schreef bvvt het volgende:
Ik heb een filmpje van -XX- gevonden
[edit]
nu wel goed?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:43 schreef Rib-i het volgende:
Damn, zomaar het hele huis opgeruimd [afbeelding] (was ook mijn troep)
Lollerpwndquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:03 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/power_steering_crash.html
Kenker, volgens mij gaat het stuurslot er gewoon op ofzo?Das denk ik niet alleen de stuurbekrachtiging die eruit tief
Economie en maatschappij, meest breede en luie profiel dat er isquote:[..]
WTF, waarom heb je je leven zo weggegooidJe hebt dus gewoon je diploma HAVO, dan kan je nog erg veel kanten op.
(welk profiel?) Maar zo te zien moet ik accepteren dat je daadwerkelijk vrijwillig voor de blauwe mannen heb gekozen.
Tell him brother Beavisquote:[..]
Sjonge jonge, die vuige hoer moeten ze gewoon echt afschieten. Kansloos, dat soort mensen hoort het niet te overleven in de harde maatschappij![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:55 schreef bvvt het volgende:
Ik heb een filmpje van -XX- gevonden
[edit]
nu wel goed?
Ik werd wel erg goed geholpen bij die winkel wat er op neer kwam dat ik dus ook even buiten moet proeflopenquote:
Welke noob gaat er uberhaupt fluoriserende schoenen passenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik werd wel erg goed geholpen bij die winkel wat er op neer kwam dat ik dus ook even buiten moet proeflopenEn daar loop je dan door een van de drukste winkelstraten in Den Bosch met gewone kleren en de broekspijpen van je spijkerbroek tot op je knien opgerold met aan de linkervoet een fluoriserende rode schoen en aan de rechtervoet een fluoriserende gele schoen ter vergelijking. Ja dan willen de mensen wel lachen
Gelukkig uiteindelijk op een iets gewoner uitziend paar schoenen uitgekomen [afbeelding]
Tja al die hardlopenschoenen zijn kenkerlelijk, het gaat er om dat het goed zit zeg maarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Welke noob gaat er uberhaupt fluoriserende schoenen passen![]()
Ow het waren hardloopschoenen, verklaart ook direct het oprollen van de broekspijpenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja al die hardlopenschoenen zijn kenkerlelijk, het gaat er om dat het goed zit zeg maar
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik werd wel erg goed geholpen bij die winkel wat er op neer kwam dat ik dus ook even buiten moet proeflopenEn daar loop je dan door een van de drukste winkelstraten in Den Bosch met gewone kleren en de broekspijpen van je spijkerbroek tot op je knien opgerold met aan de linkervoet een fluoriserende rode schoen en aan de rechtervoet een fluoriserende gele schoen ter vergelijking. Ja dan willen de mensen wel lachen
Gelukkig uiteindelijk op een iets gewoner uitziend paar schoenen uitgekomen [afbeelding]
[..]
Mja moest ook een filmpje van gemaakt worden op de loopband enzo dat de voet goed proneert (zo heet dat blijkbaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow het waren hardloopschoenen, verklaart ook direct het oprollen van de broekspijpen![]()
Je hebt tog wel asics
[..]
Gelukkig uiteindelijk op een iets gewoner uitziend paar schoenen uitgekomen
Misschien dat ie dan niet meer het drempeltje bij Pepijn over het hoofd zietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Welke noob gaat er uberhaupt fluoriserende schoenen passen![]()
En waarom rol je je broekspijpen op![]()
Ga dan ook shoppen bij Bristol ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ben ook weer terug van de stad3,5 uur later 160 euro armer geworden
![]()
maar ja... ben ik als het goed is weer minimaal een jaar van het kopen van kleding af
Dat blijft niet bij aanstarenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja moest ook een filmpje van gemaakt worden op de loopband enzo dat de voet goed proneert (zo heet dat blijkbaar) dus dan is het niet hendig als er broekspijpen over je enkels hangt. Maarja het zal wel, ik ga ook met politie uniform over straat lopen dus dan word je toch wel aangestaard
Sorry - ik doe het op "saucony"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow het waren hardloopschoenen, verklaart ook direct het oprollen van de broekspijpen![]()
Je hebt tog wel asics
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien dat ie dan niet meer het drempeltje bij Pepijn over het hoofd ziet
[..]
Weer zo'n noobquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[url=http://img.photobucket.com/albums/v214/thejeter/OWNED.png[/img]]http://img.photobucket.com/albums/v214/thejeter/OWNED.png[/img][/url]
Das wel een leipe link iddquote:
Nee joh ik heb mizuno'squote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef Snelwagen het volgende:
Je hebt tog wel asics
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:35 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
Misschien dat ie dan niet meer het drempeltje bij Pepijn over het hoofd ziet
[..]
Ga dan ook shoppen bij Bristol ofzo
Volgende meet cker politie begeleidingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgende meet eens even een wapenstok tegen je prostaat aanrammen![]()
![]()
Dat zijn golfschoentjesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh ik heb mizuno's![]()
Wat het ook mag zijn
Even de A2 afzetten voor een stanna meet, word geregeldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Volgende meet cker politie begeleiding, word de hele route afgezet.
![]()
aight, dan zal je wel bij de hoofdcommesaris moeten wezen om dat te regelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Even de A2 afzetten voor een stanna meet, word geregeld
Dude, als ze me een drol met veters gaven had ik het ook genomen, weet geen fuck van hardlopen of hardloopschoenenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat zijn golfschoentjes, ownee kzie nu dat ze meer dan dat maken
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dude, als ze me een drol met veters gaven had ik het ook genomen, weet geen fuck van hardlopen of hardloopschoenen
AHA! betrapt! je hebt naakt vrouwvolk bestudeertquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:03 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/power_steering_crash.html
Kenker, volgens mij gaat het stuurslot er gewoon op ofzo?Das denk ik niet alleen de stuurbekrachtiging die eruit tief
Heb je net schoenen gekocht, ga je er naast lopenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Even de A2 afzetten voor een stanna meet, word geregeld
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb je net schoenen gekocht, ga je er naast lopen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb je net schoenen gekocht, ga je er naast lopen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
AHA! betrapt! je hebt naakt vrouwvolk bestudeert![]()
Bron
Daar wordt namelijk precies hetzelfde woord "stuurslot" gebruikt. Bij hetzelfde filmpje.
[/Grissom]
Leipe shit n)0)0hhh, Piet Kerkhof, shizzle mY dancefl0h! Dikke vet n00bz, vet chilllquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef Roderick2085 het volgende:
Piet Kerkhof heeft 100 pleuro gehad van me
Doe amar nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
AHA! betrapt! je hebt naakt vrouwvolk bestudeert![]()
Bron
Daar wordt namelijk precies hetzelfde woord "stuurslot" gebruikt. Bij hetzelfde filmpje.
[/Grissom]
Nieuwe kloon, achterlijke naam, ik zet 100 euro in dat de persoon die ik net quote rietneuqert isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef ptalover het volgende:
waar is rietvaerder heen eigenlijk?
dealquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nieuwe kloon, achterlijke naam, ik zet 100 euro in dat de persoon die ik net quote rietneuqert is
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je hebt iig niet echt op zitten letten hier... je hebt het tegen Bazziek, die gaat met de politieopleiding beginnen...
alsof die 100 euro heeft om jou te geven
[..]
je hebt iig niet echt op zitten letten hier... je hebt het tegen Bazziek, die gaat met de politieopleiding beginnen...
[..]
jij oidet heul niet aaan hardlopen.. dat is een sportquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja al die hardlopenschoenen zijn kenkerlelijk, het gaat er om dat het goed zit zeg maar
Ik heb dan ook een voertuig wat er niet uit te rennen isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij oidet heul niet aaan hardlopen.. dat is een sport![]()
Scapino danquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Bristol zuigt... ben ik nog geweest, hadden geen fuck...
Piet Kerkhof heeft 100 pleuro gehad van me
wel aan te rennenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een voertuig wat er niet uit te rennen is![]()
![]()
Scapino ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Scapino dan
Piet Kerkhof [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Het politievrouwtje in opleiding heeft ooit tegen mij gezegd dat haar vriend graag een Harley wilde kopen. Maar dan moest hij wachten tot ze uit de opleiding wasquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het politievrouwtje in opleiding heeft ooit tegen mij gezegd dat haar vriend graag een Harley wilde kopen. Maar dan moest hij wachten tot ze uit de opleiding was
Miss zegt dat meer over die kerel dan over haarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het politievrouwtje in opleiding heeft ooit tegen mij gezegd dat haar vriend graag een Harley wilde kopen. Maar dan moest hij wachten tot ze uit de opleiding was
quote:
Truequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zowiezo, een motor alleen kunnen kopen als je vriendin meebetaalt
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Seems to be pubic hair. I found it in Amar's shower drain. What's the connection with Pimber....? I need to go to the lab..."
[afbeelding]
"humm..."
[afbeelding]
"Aaaaaaaaaaaaah......"
[afbeelding]
"He's busted"
[afbeelding]
"Hetsaflets ghi ghi ghi"
[afbeelding]
"Now it's time for a pis."
Haal je er toch 1 uit Wit Ruslandquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ookIk kan met mijn uiterlijk wel een knappe vriendin vergeten, dan wil ik er tenminste een met geld
![]()
![]()
Zoeken op dikke bak bij google:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:40 schreef kratjuh het volgende:
Thuis ..
Dikke bak meegekregen van de huurmaatschappij ..
Beter dan de lease die je hebt uitgekozenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:40 schreef kratjuh het volgende:
Thuis ..
Dikke bak meegekregen van de huurmaatschappij ..
Neh, hij's kleiner dan die ik op het oog heb, maar wel meer statussymbool ..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beter dan de lease die je hebt uitgekozen![]()
Mini Cooper dus, de ultieme yuppen en nichtenbakquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Neh, hij's kleiner dan die ik op het oog heb, maar wel meer statussymbool ..
Inderdaad, gewoon even informeren, wat kan er dan nog fout gaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jatoch, eerst vantevoren informeren of ze een ziekelijke moeder, zus of goudvis heeft
JA! zeg het nou maar gewoonquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Fallusstatussymbool: BMW, Mercedes of Lexusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mini Cooper dus, de ultieme yuppen en nichtenbak
[..]
[afbeelding]
"Seems to be pubic hair. I found it in Amar's shower drain. What's the connection with Pimber....? I need to go to the lab..."
[afbeelding]
"humm..."
[afbeelding]
"Aaaaaaaaaaaaah......"
[afbeelding]
"He's busted"
[afbeelding]
"Hetsaflets ghi ghi ghi"
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mini Cooper dus, de ultieme yuppen en nichtenbak
Mark I Lotus Elise.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef kratjuh het volgende:
Mwah kleine BMW's, Mercedessen en Lexussen zijn niet echt statussymbolen hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Falusstatussymbool: BMW, Mercedes of Lexus
Als je 30 jaar oude biologische wekker rinkelende quarterlifecrisis hoeren op het oog hebt is het idd een statussymboolquote:
Het sarcastische smileytje erachter ontgaat jou ook volledig he ..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je 30 jaar oude biologische wekker rinkelende quarterlifecrisis hoeren op het oog hebt is het idd een statussymbool
Nee maar ik wilde gewoon graag die opmerking plaatsenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Het sarcastische smileytje erachter ontgaat jou ook volledig he ..
Wat een typeaanduiding eigenlijk. Alleen voor mannen die luisteren naar de naam:quote:
Achja het is wel een leuke autoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat een typeaanduiding eigenlijk. Alleen voor mannen die luisteren naar de naam:
Geurt-Jan, Willem-Alexander, Jan-Willem etc,,,
Kikkers?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goeie bekerhoudertjes
Sowieso die hele naam, Lotus toiletpapierquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat een typeaanduiding eigenlijk. Alleen voor mannen die luisteren naar de naam:
Geurt-Jan, Willem-Alexander, Jan-Willem etc,,,
Leuk autootje, achterwiel aangedreven dingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kikkers?
Hij's wel nieuw jah, stond maar 27 km op de teller ..
Nee niet de dagteller, BazzieK
Ondanks dat het m'n smaak niet is rijdt het best lekker ..
Toch nog 122pk onder de voet, bijna 2x zoveel als in die hoerige 206SW met 1.4HDi
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
"humm..."
[afbeelding]
"Aaaaaaaaaaaaah......"
[afbeelding]
"He's busted"
[afbeelding]
"Hetsaflets ghi ghi ghi"
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK blokkeert 12 uur lang uitgang toeristische grot![]()
Tweedehands zo tussen de 15 en 25 duizend euro, niet eens zo gek duur dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt nix te doen vaak. Zoek eens uit wat zo een bak ongeveer kost.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK blokkeert 12 uur lang uitgang toeristische grot![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef BazzieK het volgende:
Tweedehands zo tussen de 15 en 25 duizend euro, niet eens zo gek duur dus.![]()
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
"humm..."
[afbeelding]
"Aaaaaaaaaaaaah......"
[afbeelding]
"He's busted"
[afbeelding]
"Hetsaflets ghi ghi ghi"
[afbeelding]
Neuh, ik heb al een wijf ..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:44 schreef worldpimber het volgende:
Lekkere boy zoekt andere mannen #2
Met Soundboard![]()
Maar wel zielig, die gast is zwakbegaafd ofzo waarschijnlijk, die moet echt wel tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Kent de gevaren van internet nietAdres gegevens en alles in dat topic, misschien iets voor kratjuh?
![]()
Daar letten alleen bejaarden op toch?quote:
Kan niet de hele dag Wiisports spelenquote:
.. en je zit in de ontkenningsfase ..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:24 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan niet de hele dag Wiisports spelenik ben er niet!
Al nieuwe vormen van rsi ontwikkeld?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:24 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan niet de hele dag Wiisports spelenik ben er niet!
Sportblessure ..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al nieuwe vormen van rsi ontwikkeld?![]()
Praktischquote:
Of scherm kapot gegooit met de wii controller, schijnt ook vaak voor te komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Praktisch![]()
Wel ene slok van karnemelk erbij doet het smaken als marmelade met roomboter.
En jij bent een 1 of andere lambal, die tof denkt te zijn door in het motortopique te spammenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef no1uknow het volgende:
SNELWAGEN IS GAYeinseinseins!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En jij bent een 1 of andere lambal, die tof denkt te zijn door in het motortopique te spammen
n00b![]()
En jij bent een 1 of andere kleuter, die op een motor rijdt, en dan nog in het brommertopic loopt te postenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En jij bent een 1 of andere lambal, die tof denkt te zijn door in het motortopique te spammen
n00b![]()
Ey 25Kw is tussen een motor en een brommer in, dus ik heb recht op beiden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En jij bent een 1 of andere kleuter, die op een motor rijdt, en dan nog in het brommertopic loopt te posten![]()
!
Achso, du hasst es nicht gewusstquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ich habe es nicht gewissen
Mein duitsch ist net iets besser als mein chinees
Dragonball Z voor ghey's ofzuh?quote:
Ik schreef me in, dacht dat het zoiets als Hyves wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]Wat deed je daar dan?
Hoe komt dat: ik ben alleenstaand en ik wens te daten er te staan dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik schreef me in, dacht dat het zoiets als Hyves was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Dat je suggereert eventueel een Hyves account te maken is nog ergerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik schreef me in, dacht dat het zoiets als Hyves was![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoe komt dat: ik ben alleenstaand en ik wens te daten er te staan dan?Nee, is een keuze tabel. Had ik niets ingevuld en dat ben je blijkbaar opzoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een aantal muzikanten waar ik weleens mee samenwerk hebben een Hyves account, vandaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat je suggereert eventueel een Hyves account te maken is nog erger![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, is een keuze tabel. Had ik niets ingevuld en dat ben je blijkbaar opzoek
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een aantal muzikanten waar ik weleens mee samenwerk hebben een Hyves account, vandaar
Smoesjesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:15 schreef Rib-i het volgende:
Je kan je niet uitschrijven van de site lijkt wel
Krijg ik nog meer Russische dames aangeboden
Wat denk jezelfquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
Wat zalk eens doen, komend voorjaar een 660 kopen?
Of komend najaar als ik onbeperkt mag een 950 proberen te kopen?
Ik zet ze wel op mijn spamlijstquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Smoesjes![]()
Nu krijg je cker allemaal spam van die lui![]()
![]()
Beste jongen, je moet doen wat je hart je ingeeft.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
Wat zalk eens doen, komend voorjaar een 660 kopen?
Of komend najaar als ik onbeperkt mag een 950 proberen te kopen?
Jah, als ik onbeperkt mag wil ik geen 1 cilinder meer ivm met inzetbaarheid. Bijv een lange snelweg rit ofzo, dus als ik een 660 koop heb ik ongeveer hetzelfde probleem als met de 400. Alleen kun je met die 660 wat leuker spelen.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beste jongen, je moet doen wat je hart je ingeeft.![]()
Maar WTF ... http://www.youtube.com/watch?v=BA3RuYptOcs&mode=user&search=
http://www.youtube.com/watch?v=Axd-I5vlYSc&mode=related&search=quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beste jongen, je moet doen wat je hart je ingeeft.![]()
Maar WTF ... http://www.youtube.com/watch?v=BA3RuYptOcs&mode=user&search=![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterker nog, dat is gefilmd door pimber...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:34 schreef Rib-i het volgende:
Is deze niet van een van jullie compadres
http://www.youtube.com/watch?v=m3AvZrua7E4
Sterker nog, dat is gefilmd door een cameramanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:39 schreef hicham het volgende:
Is deze niet van een van jouw compadres
http://www.youtube.com/watch?v=YknTMOsYw3Q
n00bquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is gefilmd door een cameraman![]()
Pimber zegt: Dikzakquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is gefilmd door een cameraman
Fuck zeg, ja manquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:39 schreef hicham het volgende:
Is deze niet van een van jouw compadres
http://www.youtube.com/watch?v=YknTMOsYw3Q
Ik zei het niet, maar ik dacht het welquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zei het niet, maar ik dacht het wel![]()
Die 12 O'Clock is inderdaad een knap staaltje geëxtrapoleert filmwerk
Jazekerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zei het niet, maar ik dacht het wel![]()
Die 12 O'Clock is inderdaad een knap staaltje geëxtrapoleert filmwerk
Jong, dit is het magistrale verschil tussen iemand die werkloos is, iemand die de politieopleiding gaat doen en iemand die bakken met geld gaat verdienenquote:
Zover had ik nog niet eens gekekenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Check trouwens een de nummer 1 van de top 100 foto's![]()
![]()
Ah ok, een geëxtrapoleerd bedragquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jong, dit is het magistrale verschil tussen iemand die werkloos is, iemand die de politieopleiding gaat doen en iemand die bakken met geld gaat verdienen
Kijk je klanten bieden zich nu al aanquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:00 schreef worldpimber het volgende:
Kratjuh, heeft jouw nieuwe vriendin een alibi.![]()
Ga toch krassen, dan win je nog 's wat ..quote:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
"humm..."
[afbeelding]
"Aaaaaaaaaaaaah......"
[afbeelding]
"He's busted"
[afbeelding]
"Hetsaflets ghi ghi ghi"
[afbeelding]
Te weinig actie, ff doorgescrolled. Leukquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:49 schreef bvvt het volgende:
Dan maar een leuke docu over spinnen
Wel geluid aanzetten svp - dan is ie pas leuk. (sorry WorldBeater)
http://www.break.com/inde(...)_on_spider_webs.html
Hhahahahaquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:49 schreef bvvt het volgende:
Dan maar een leuke docu over spinnen
Wel geluid aanzetten svp - dan is ie pas leuk. (sorry WorldBeater)
http://www.break.com/inde(...)_on_spider_webs.html
Gadverdammequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:05 schreef -XX- het volgende:
Wat een filmpies!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BYAig4RTZu0 haha!![]()
![]()
Push it!
Oh shit oshit oshit oshit oshitquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gadverdamme
Dat geluid ook als hij er op drukt
Nee dat niet,maar wel een afgetraind lichaamquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nick zit tegenwoordig als ik nog lig te maffen hier mee te zingen s' ochtends.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:54 schreef worldpimber het volgende:
Maar aniwegPopijn heeft weer geluid volgens mij
![]()
Shure.. hoeveel wil je er hebben?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:13 schreef bvvt het volgende:
Heeft er iemand al een idee voor de nieuwe TT ?
Als ik weer iets ga verzinnen kan dat nooooooit iets fatsoenlijks worden.......
Lekker ventje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:24 schreef ikookhier het volgende:
Nee dat niet,maar wel een afgetraind lichaam![]()
Ik ook niet.quote:
Mansquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Lekker ventje.![]()
Lekker ventje.![]()
![]()
[..]
Ik wil ook niet naar school.....quote:
LOLquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nick zit tegenwoordig als ik nog lig te maffen hier mee te zingen s' ochtends.![]()
[..]
Shure.. hoeveel wil je er hebben?![]()
![]()
[..]
Lekker ventje.![]()
Lekker ventje.![]()
![]()
[..]
Ik ook niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |