wel aan te rennenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een voertuig wat er niet uit te rennen is![]()
![]()
Scapino ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Scapino dan
Piet Kerkhof [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je hebt iig niet echt op zitten letten hier... je hebt het tegen Bazziek, die gaat met de politieopleiding beginnen...
alsof die 100 euro heeft om jou te geven
Het politievrouwtje in opleiding heeft ooit tegen mij gezegd dat haar vriend graag een Harley wilde kopen. Maar dan moest hij wachten tot ze uit de opleiding wasquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het politievrouwtje in opleiding heeft ooit tegen mij gezegd dat haar vriend graag een Harley wilde kopen. Maar dan moest hij wachten tot ze uit de opleiding was
Miss zegt dat meer over die kerel dan over haarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het politievrouwtje in opleiding heeft ooit tegen mij gezegd dat haar vriend graag een Harley wilde kopen. Maar dan moest hij wachten tot ze uit de opleiding was
quote:
Truequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zowiezo, een motor alleen kunnen kopen als je vriendin meebetaalt
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Seems to be pubic hair. I found it in Amar's shower drain. What's the connection with Pimber....? I need to go to the lab..."
[afbeelding]
"humm..."
[afbeelding]
"Aaaaaaaaaaaaah......"
[afbeelding]
"He's busted"
[afbeelding]
"Hetsaflets ghi ghi ghi"
[afbeelding]
"Now it's time for a pis."
Haal je er toch 1 uit Wit Ruslandquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ookIk kan met mijn uiterlijk wel een knappe vriendin vergeten, dan wil ik er tenminste een met geld
![]()
![]()
Zoeken op dikke bak bij google:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:40 schreef kratjuh het volgende:
Thuis ..
Dikke bak meegekregen van de huurmaatschappij ..
Beter dan de lease die je hebt uitgekozenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:40 schreef kratjuh het volgende:
Thuis ..
Dikke bak meegekregen van de huurmaatschappij ..
Neh, hij's kleiner dan die ik op het oog heb, maar wel meer statussymbool ..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beter dan de lease die je hebt uitgekozen![]()
Mini Cooper dus, de ultieme yuppen en nichtenbakquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Neh, hij's kleiner dan die ik op het oog heb, maar wel meer statussymbool ..
Inderdaad, gewoon even informeren, wat kan er dan nog fout gaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jatoch, eerst vantevoren informeren of ze een ziekelijke moeder, zus of goudvis heeft
JA! zeg het nou maar gewoonquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Fallusstatussymbool: BMW, Mercedes of Lexusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mini Cooper dus, de ultieme yuppen en nichtenbak
[..]
[afbeelding]
"Seems to be pubic hair. I found it in Amar's shower drain. What's the connection with Pimber....? I need to go to the lab..."
[afbeelding]
"humm..."
[afbeelding]
"Aaaaaaaaaaaaah......"
[afbeelding]
"He's busted"
[afbeelding]
"Hetsaflets ghi ghi ghi"
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mini Cooper dus, de ultieme yuppen en nichtenbak
Mark I Lotus Elise.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef kratjuh het volgende:
Mwah kleine BMW's, Mercedessen en Lexussen zijn niet echt statussymbolen hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Falusstatussymbool: BMW, Mercedes of Lexus
Als je 30 jaar oude biologische wekker rinkelende quarterlifecrisis hoeren op het oog hebt is het idd een statussymboolquote:
Het sarcastische smileytje erachter ontgaat jou ook volledig he ..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je 30 jaar oude biologische wekker rinkelende quarterlifecrisis hoeren op het oog hebt is het idd een statussymbool
Nee maar ik wilde gewoon graag die opmerking plaatsenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Het sarcastische smileytje erachter ontgaat jou ook volledig he ..
Wat een typeaanduiding eigenlijk. Alleen voor mannen die luisteren naar de naam:quote:
Achja het is wel een leuke autoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat een typeaanduiding eigenlijk. Alleen voor mannen die luisteren naar de naam:
Geurt-Jan, Willem-Alexander, Jan-Willem etc,,,
Kikkers?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goeie bekerhoudertjes
Sowieso die hele naam, Lotus toiletpapierquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat een typeaanduiding eigenlijk. Alleen voor mannen die luisteren naar de naam:
Geurt-Jan, Willem-Alexander, Jan-Willem etc,,,
Leuk autootje, achterwiel aangedreven dingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kikkers?
Hij's wel nieuw jah, stond maar 27 km op de teller ..
Nee niet de dagteller, BazzieK
Ondanks dat het m'n smaak niet is rijdt het best lekker ..
Toch nog 122pk onder de voet, bijna 2x zoveel als in die hoerige 206SW met 1.4HDi
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
"humm..."
[afbeelding]
"Aaaaaaaaaaaaah......"
[afbeelding]
"He's busted"
[afbeelding]
"Hetsaflets ghi ghi ghi"
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK blokkeert 12 uur lang uitgang toeristische grot![]()
Tweedehands zo tussen de 15 en 25 duizend euro, niet eens zo gek duur dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt nix te doen vaak. Zoek eens uit wat zo een bak ongeveer kost.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK blokkeert 12 uur lang uitgang toeristische grot![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef BazzieK het volgende:
Tweedehands zo tussen de 15 en 25 duizend euro, niet eens zo gek duur dus.![]()
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
"humm..."
[afbeelding]
"Aaaaaaaaaaaaah......"
[afbeelding]
"He's busted"
[afbeelding]
"Hetsaflets ghi ghi ghi"
[afbeelding]
Neuh, ik heb al een wijf ..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:44 schreef worldpimber het volgende:
Lekkere boy zoekt andere mannen #2
Met Soundboard![]()
Maar wel zielig, die gast is zwakbegaafd ofzo waarschijnlijk, die moet echt wel tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Kent de gevaren van internet nietAdres gegevens en alles in dat topic, misschien iets voor kratjuh?
![]()
Daar letten alleen bejaarden op toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |