quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:55 schreef bvvt het volgende:
Ik heb een filmpje van -XX- gevonden
[edit]
nu wel goed?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:43 schreef Rib-i het volgende:
Damn, zomaar het hele huis opgeruimd [afbeelding] (was ook mijn troep)
Lollerpwndquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:03 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/power_steering_crash.html
Kenker, volgens mij gaat het stuurslot er gewoon op ofzo?Das denk ik niet alleen de stuurbekrachtiging die eruit tief
Economie en maatschappij, meest breede en luie profiel dat er isquote:[..]
WTF, waarom heb je je leven zo weggegooidJe hebt dus gewoon je diploma HAVO, dan kan je nog erg veel kanten op.
(welk profiel?) Maar zo te zien moet ik accepteren dat je daadwerkelijk vrijwillig voor de blauwe mannen heb gekozen.
Tell him brother Beavisquote:[..]
Sjonge jonge, die vuige hoer moeten ze gewoon echt afschieten. Kansloos, dat soort mensen hoort het niet te overleven in de harde maatschappij![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:55 schreef bvvt het volgende:
Ik heb een filmpje van -XX- gevonden
[edit]
nu wel goed?
Ik werd wel erg goed geholpen bij die winkel wat er op neer kwam dat ik dus ook even buiten moet proeflopenquote:
Welke noob gaat er uberhaupt fluoriserende schoenen passenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik werd wel erg goed geholpen bij die winkel wat er op neer kwam dat ik dus ook even buiten moet proeflopenEn daar loop je dan door een van de drukste winkelstraten in Den Bosch met gewone kleren en de broekspijpen van je spijkerbroek tot op je knien opgerold met aan de linkervoet een fluoriserende rode schoen en aan de rechtervoet een fluoriserende gele schoen ter vergelijking. Ja dan willen de mensen wel lachen
Gelukkig uiteindelijk op een iets gewoner uitziend paar schoenen uitgekomen [afbeelding]
Tja al die hardlopenschoenen zijn kenkerlelijk, het gaat er om dat het goed zit zeg maarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Welke noob gaat er uberhaupt fluoriserende schoenen passen![]()
Ow het waren hardloopschoenen, verklaart ook direct het oprollen van de broekspijpenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja al die hardlopenschoenen zijn kenkerlelijk, het gaat er om dat het goed zit zeg maar
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik werd wel erg goed geholpen bij die winkel wat er op neer kwam dat ik dus ook even buiten moet proeflopenEn daar loop je dan door een van de drukste winkelstraten in Den Bosch met gewone kleren en de broekspijpen van je spijkerbroek tot op je knien opgerold met aan de linkervoet een fluoriserende rode schoen en aan de rechtervoet een fluoriserende gele schoen ter vergelijking. Ja dan willen de mensen wel lachen
Gelukkig uiteindelijk op een iets gewoner uitziend paar schoenen uitgekomen [afbeelding]
[..]
Mja moest ook een filmpje van gemaakt worden op de loopband enzo dat de voet goed proneert (zo heet dat blijkbaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow het waren hardloopschoenen, verklaart ook direct het oprollen van de broekspijpen![]()
Je hebt tog wel asics
[..]
Gelukkig uiteindelijk op een iets gewoner uitziend paar schoenen uitgekomen
Misschien dat ie dan niet meer het drempeltje bij Pepijn over het hoofd zietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Welke noob gaat er uberhaupt fluoriserende schoenen passen![]()
En waarom rol je je broekspijpen op![]()
Ga dan ook shoppen bij Bristol ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ben ook weer terug van de stad3,5 uur later 160 euro armer geworden
![]()
maar ja... ben ik als het goed is weer minimaal een jaar van het kopen van kleding af
Dat blijft niet bij aanstarenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja moest ook een filmpje van gemaakt worden op de loopband enzo dat de voet goed proneert (zo heet dat blijkbaar) dus dan is het niet hendig als er broekspijpen over je enkels hangt. Maarja het zal wel, ik ga ook met politie uniform over straat lopen dus dan word je toch wel aangestaard
Sorry - ik doe het op "saucony"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow het waren hardloopschoenen, verklaart ook direct het oprollen van de broekspijpen![]()
Je hebt tog wel asics
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien dat ie dan niet meer het drempeltje bij Pepijn over het hoofd ziet
[..]
Weer zo'n noobquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[url=http://img.photobucket.com/albums/v214/thejeter/OWNED.png[/img]]http://img.photobucket.com/albums/v214/thejeter/OWNED.png[/img][/url]
Das wel een leipe link iddquote:
Nee joh ik heb mizuno'squote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef Snelwagen het volgende:
Je hebt tog wel asics
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:35 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
Misschien dat ie dan niet meer het drempeltje bij Pepijn over het hoofd ziet
[..]
Ga dan ook shoppen bij Bristol ofzo
Volgende meet cker politie begeleidingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgende meet eens even een wapenstok tegen je prostaat aanrammen![]()
![]()
Dat zijn golfschoentjesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh ik heb mizuno's![]()
Wat het ook mag zijn
Even de A2 afzetten voor een stanna meet, word geregeldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Volgende meet cker politie begeleiding, word de hele route afgezet.
![]()
aight, dan zal je wel bij de hoofdcommesaris moeten wezen om dat te regelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Even de A2 afzetten voor een stanna meet, word geregeld
Dude, als ze me een drol met veters gaven had ik het ook genomen, weet geen fuck van hardlopen of hardloopschoenenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat zijn golfschoentjes, ownee kzie nu dat ze meer dan dat maken
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dude, als ze me een drol met veters gaven had ik het ook genomen, weet geen fuck van hardlopen of hardloopschoenen
AHA! betrapt! je hebt naakt vrouwvolk bestudeertquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:03 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/power_steering_crash.html
Kenker, volgens mij gaat het stuurslot er gewoon op ofzo?Das denk ik niet alleen de stuurbekrachtiging die eruit tief
Heb je net schoenen gekocht, ga je er naast lopenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Even de A2 afzetten voor een stanna meet, word geregeld
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb je net schoenen gekocht, ga je er naast lopen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb je net schoenen gekocht, ga je er naast lopen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
AHA! betrapt! je hebt naakt vrouwvolk bestudeert![]()
Bron
Daar wordt namelijk precies hetzelfde woord "stuurslot" gebruikt. Bij hetzelfde filmpje.
[/Grissom]
Leipe shit n)0)0hhh, Piet Kerkhof, shizzle mY dancefl0h! Dikke vet n00bz, vet chilllquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef Roderick2085 het volgende:
Piet Kerkhof heeft 100 pleuro gehad van me
Doe amar nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
AHA! betrapt! je hebt naakt vrouwvolk bestudeert![]()
Bron
Daar wordt namelijk precies hetzelfde woord "stuurslot" gebruikt. Bij hetzelfde filmpje.
[/Grissom]
Nieuwe kloon, achterlijke naam, ik zet 100 euro in dat de persoon die ik net quote rietneuqert isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:55 schreef ptalover het volgende:
waar is rietvaerder heen eigenlijk?
dealquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nieuwe kloon, achterlijke naam, ik zet 100 euro in dat de persoon die ik net quote rietneuqert is
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je hebt iig niet echt op zitten letten hier... je hebt het tegen Bazziek, die gaat met de politieopleiding beginnen...
alsof die 100 euro heeft om jou te geven
[..]
je hebt iig niet echt op zitten letten hier... je hebt het tegen Bazziek, die gaat met de politieopleiding beginnen...
[..]
jij oidet heul niet aaan hardlopen.. dat is een sportquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja al die hardlopenschoenen zijn kenkerlelijk, het gaat er om dat het goed zit zeg maar
Ik heb dan ook een voertuig wat er niet uit te rennen isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij oidet heul niet aaan hardlopen.. dat is een sport![]()
Scapino danquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Bristol zuigt... ben ik nog geweest, hadden geen fuck...
Piet Kerkhof heeft 100 pleuro gehad van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |