BiMeWet kan niet normaal communiceren en kan voorlopig niet in FB. Als hij op andere plekken op FOK! ook niet normaal kan communiceren mag hij op een andere site gaan communiceren.
akkersloot gaat maar weer even weg hoor, en nee hij hoeft niet te mailen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Youssef mag z'n familie uit gaan maken voor pedo ofzo, niet hier iig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Youssef en BIMeWet mogen even nadenken over hun postgedrag.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Echo99 en Piovan beiden mogen ze zich ergens anders gaan afrukken. We plaatsen hier géén prive gegevens en adressen!!.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Bevestigingsmail is nu zelf de kiwi en kan 48 uur wegblijven.
Koenz0r, kan niet normaal praten over een slotje op zijn topic. 48 uur en forum@fok.nl
totsy heeft duidelijk last van de volle maan, weg, 48 uur.
Op woensdag 3 januari 2007 21:37 schreef yvonne het volgende: totsy heeft duidelijk last van de volle maan, weg, 48 uur.
1 week en 48 uur wegens klonen.