De kans dat hij dat wint is alleen niet zo heel groot. DGK kan zelfs nog gewoon stoppen omdat er te weinig kijkers zijn. Als Bart echt zoveel om Lesley geeft moet hij gewoon kiezen voor het geluk en de villa verlaten. Maar ik heb het idee dat hij nog steeds niet goed durft en bang is dat hij meer om Lesley geeft dan andersom. (wat volgens mij absoluut niet zo is trouwens)quote:Op maandag 1 januari 2007 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou heel impulsief van Bart zijn om voor Lesley de villa te verlaten.
Als Lesley echt om hem geeft, blijft ze gewoon op bezoek komen, en heeft ze geduld.
Het gaat wel om heel geld.
Ik kon het niet meer met je ONEENS zijn. Dat is echt niet iets wat maar 3 maanden gaat duren.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:00 schreef tipsch het volgende:
Bert moet lekker z'n simpele horecaleventje weer oppakken. Leslie mee, heeft hij nog 3 maanden plezier van. En dan is hij weer terug bij af - ga nou met Leslie mee Bert!
Ik zie dat anders, vergeef mequote:Op maandag 1 januari 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kon het niet meer met je ONEENS zijn. Dat is echt niet iets wat maar 3 maanden gaat duren.
Dat weet ik. Maakt verder niets uit. En wie gelijk heeft zullen we denk ik nooit weten.quote:
De tijd zal het leren, maar het maakt ook niet uitquote:Op maandag 1 januari 2007 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maakt verder niets uit. En wie gelijk heeft zullen we denk ik nooit weten.
Aan de ene kant hoop ik het niet. Dan krijgt Adolf Bart een lesje. Maar aan de andere kant is het misschien goed voor de kijkcijfers.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Het is dus nog niet eens zeker of Lesley morgen komt?
Het was toch 'een nieuw jaar, nieuw personeel' ? Dat zou betekenen dat vanaf nu Lesley en alle anderen niet meer werkzaam zijn in de gouden kooi. Of was het een loze kreet van de gouden kooi site???quote:Op maandag 1 januari 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Het is dus nog niet eens zeker of Lesley morgen komt?
Schitterende capquote:Op maandag 1 januari 2007 03:14 schreef avonne het volgende:
"Dat vinden wij niet eerlijk !!"
[afbeelding]
Jij ook het zelfde voor 2007quote:Op maandag 1 januari 2007 03:15 schreef Sonique het volgende:
Ik trek dit niet meer, ik ga pitten..
Te klef allemaal...
Truste allemaal, en voor degene die het gemist hebben
Een fijn en gezond 2007!!
quote:Op maandag 1 januari 2007 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Margo moet weg....Kunnen ze haar niet voor Natasiaaaaa inwisselen?
Mooi 2007 Sonique !quote:Op maandag 1 januari 2007 03:15 schreef Sonique het volgende:
Een fijn en gezond 2007!!
Ja, het is allemaal heel verwarrend.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was toch 'een nieuw jaar, nieuw personeel' ? Dat zou betekenen dat vanaf nu Lesley en alle anderen niet meer werkzaam zijn in de gouden kooi. Of was het een loze kreet van de gouden kooi site???
Graag jaquote:Op maandag 1 januari 2007 03:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
, en dan doen we die broer van Huub ipv Bart, ok ?
Kan ik me voorstellen. Ik heb ook nog niet vaak een stel gezien dat zo overduidelijk enorm gek is op elkaar. Wat mij betreft straalt het er af dat dit iets is 'for life' , maar dat weet je natuurlijk nooit. De relatie kan nu niet verder ontplooien en dat zou wel eens dodelijk kunnen zijn. Geen idee, want het is niet echt al eens eerder gebeurd zoiets.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:19 schreef Day het volgende:
Wat opvallend is, is dat je samen nog zo goed af kan spreken dat iets je niet zal raken, maar als het dan toch gebeurd, het een stuk zwaarder kan vallen. Die 2 zijn echt verdrietig en radeloos, lijkt het wel.
Was Bart in het begin ook echt wel hoor. Als je mensen 24 uur per dag volgt dan vallen heel veel mensen door de mand. Dat kennen we van BB en nu ook weer met DGK. Dus die broer valt vast ook enorm door de mand als hij zou blijven.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eggggg welllllll mogen ze zo inwisselen voor Bart.
Ja en een potje kaviaar van Toet...mocht die zus willen dat ze het kreeg...ze mocht het alleen maar mee het huis uitnemen omdat Sylvia het daar niet nodig heeft.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:17 schreef avonne het volgende:
kadootjes voor zus van Sylvia
handcreme van de nagelstyliste, uitnodigingen voor het restaurant van Marc, CD's van de band die met kerst was, boek van de miljonairsfair, en nog wat
Joris (van Huub) heeft een kerstbal en een fles van de zuurstofbar-dudes
Michel ook zuurstof en een bal van de Admirals
Michel is de vriend van Ilonaquote:Op maandag 1 januari 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was Bart in het begin ook echt wel hoor. Als je mensen 24 uur per dag volgt dan vallen heel veel mensen door de mand. Dat kennen we van BB en nu ook weer met DGK. Dus die broer valt vast ook enorm door de mand als hij zou blijven.
Dan is die relaxdag in de Zwaluwhoeve dus eigenlijk een afscheidsdag...quote:Op maandag 1 januari 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal heel verwarrend.
Het schijnt dat Lesley tot vanavond van niks wist. Ze heeft het gehoord voordat ze vanmiddag het huis inkwam.
Het is 1 al drama bij die 2, maar de DGK-redactie heeft hier gemeld dat er alleen aan Lesley meegedeeld is dat er nieuw personeel komt. Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat zij weggaat. Of misschien denk ik nu weer te optimistisch.
Wat opvallend is, is dat je samen nog zo goed af kan spreken dat iets je niet zal raken, maar als het dan toch gebeurd, het een stuk zwaarder kan vallen. Die 2 zijn echt verdrietig en radeloos, lijkt het wel.
Bart zat er gisteren al zwaar doorheen, volgens mij.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zal hem leren. Hij verdient niet beter. DGK draait niet om Bart.quote:Wat opvallend is, is dat je samen nog zo goed af kan spreken dat iets je niet zal raken, maar als het dan toch gebeurd, het een stuk zwaarder kan vallen. Die 2 zijn echt verdrietig en radeloos, lijkt het wel.
De uitslagen van de twee populariteitspolls hebben hem misschien een beetje naast zijn schoenen doen lopen.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zal hem leren. Hij verdient niet beter. DGK draait niet om Bart.
Ik denk ook dat hij behoorlijk dronken is. Maar ik vind het niet erg, lach me suf om 'm!quote:Op maandag 1 januari 2007 03:28 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij heeft Michel hem ondertussen ook flink geraakt(mag hoor, het is O&N)
quote:Op maandag 1 januari 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een slijmbal is Brian toch. Fluistert Tessy in haar oor dat ze zijn excuses moet aanbieden aan haar ouders voor zijn gedrag jegens Nena...
Hoorde jij nou wat hij tegen hem zei ?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:39 schreef Day het volgende:
Grappig genoeg heeft Michel wel wat met Brian.
Daarom mag Michel van mij het huis wel in.... Die gozer heeft humor.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:37 schreef Kaleddis het volgende:
Nena wil haar jurk uit zegt ze. Michel :"Brian, ga je gang"![]()
Ja, wat Surinaamse woorden, niks bijzonders. Maak je niet druk, past goed op jezelf.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoorde jij nou wat hij tegen hem zei ?
Ah, thanksquote:Op maandag 1 januari 2007 03:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, wat Surinaamse woorden, niks bijzonders. Maak je niet druk, past goed op jezelf.
Maar hij waarschuwde hem ook ergens voor (iets waar ze het eerder over hebben gehad waarschijnlijk, weet niet wat).Maar de vorige keer toen hij wegging zei hij ook wat over Brian tegen Ilona. Het klikt op de 1 of andere manier tussen die 2.
sssssssssssssssssssssssst geen slapende honden wakker maken........quote:Op maandag 1 januari 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
Ik heb Natasia nauwelijks in beeld gezien vanacht, slaapt ze?
Even een wilde gok:zou het misschien kunnen dat hij misschien gek op haar is???quote:Op maandag 1 januari 2007 03:28 schreef scanman01 het volgende:
Wat moet die Michel in godsnaam met Ilona
En dat is dus best raar, want Brian is niet bepaald aardig tegen en over Ilona.quote:
Goh, je meent het. Maar mijn vraag zou je ook kunnen lezen als 'waarom is Michel in godsnaam gek op Ilona' . Maar dat was dus niet helemaal duidelijk. Ik zal het de volgende keer iets duidelijker formuleren.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Even een wilde gok:zou het misschien kunnen dat hij misschien gek op haar is???
Idd raar. Want daarna zegt ze iets anders.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:45 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zegt dat ze er morgen of anders overmorgen is. Dus van ontslag is (nog) geen sprake.
Klopt, maar ik heb het idee dat dat niet de ware aard van Brian is, maar dat hij stoer wil doen tegenover de rest (lees Bart en .NL). Misschien ziet Michel dat ook zo ?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:45 schreef Day het volgende:
[..]
En dat is dus best raar, want Brian is niet bepaald aardig tegen en over Ilona.
Michel heeft als theorie dat de rest (lees Brian en .NL) met Bart meegaan, omdat hij de populairste bewoner is.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het idee dat dat niet de ware aard van Brian is, maar dat hij stoer wil doen tegenover de rest (lees Bart en .NL). Misschien ziet Michel dat ook zo ?
Zit er niet in hequote:Op maandag 1 januari 2007 03:55 schreef Kaleddis het volgende:
Ja .NL, laat ze nog ff een kleine afterparty houden![]()
Hum, heb ik wat gemist ?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lesley heeft Bart gewoon afgewezen net!
Hij weet het zelf nog niet...quote:Op maandag 1 januari 2007 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Natasia had gewoon teveel gedronken, that's all...quote:Op maandag 1 januari 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
Ik heb Natasia nauwelijks in beeld gezien vanacht, slaapt ze?
?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij baalt er nogal flink van dat er nog niet lekker ff een feestje komt (en ik geef hem geen ongelijk)quote:Op maandag 1 januari 2007 03:59 schreef avonne het volgende:
One not-happy dude
eenzaam na al het bezoek?
Of omdat Bart weigert te praten met hem?
[afbeelding]
Nou weet je wat, speciaal voor jou even wat duidelijker dan...wellicht heeft er tussen Michel en Ilona net zo'n chemie plaatsgevonden als tussen een Bart en een Lesley, Jut en Jul etc.etc.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, je meent het. Maar mijn vraag zou je ook kunnen lezen als 'waarom is Michel in godsnaam gek op Ilona' . Maar dat was dus niet helemaal duidelijk. Ik zal het de volgende keer iets duidelijker formuleren.
Ik weet niet...quote:Op maandag 1 januari 2007 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Michel heeft als theorie dat de rest (lees Brian en .NL) met Bart meegaan, omdat hij de populairste bewoner is.
Ik weet niet helemaal zeker of dat bij Brian zo is, die kijkt enorm tegen Bart op, denk dat hij zich meer daardoor laat leiden.
quote:Op maandag 1 januari 2007 04:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Redactie moet Nathanael snel weghalen, hij gaat compleet flippen straks!![]()
ik dacht dat je iets concreets hadquote:Op maandag 1 januari 2007 04:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Lesley speelt gewoon een spelletje met Bartje, dat zie jij toch ook?
Ik durf te wedden dat Ilona een mooi bankstel heeft.....quote:Op maandag 1 januari 2007 03:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, je meent het. Maar mijn vraag zou je ook kunnen lezen als 'waarom is Michel in godsnaam gek op Ilona' . Maar dat was dus niet helemaal duidelijk. Ik zal het de volgende keer iets duidelijker formuleren.
quote:Op maandag 1 januari 2007 04:12 schreef avonne het volgende:
Even mijn cap skills oefenen, misschien moet ik nog snel zijn vandaag
Neem er nog eentje, dude
[afbeelding]
NL was net aan het draaien beneden, maar volgens mij werd dat afgekapt en moesten ze schoonmaken.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hadden ze niet gewoon kunnen vragen om nog even door te gaan met wat muziek, waarom gaan ze gelijk tegen schenen schoppen?
DGK_REDACTIEquote:Op maandag 1 januari 2007 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
NL was net aan het draaien beneden, maar volgens mij werd dat afgekapt en moesten ze schoonmaken.
NL zit al een uur te kletsen. Blijf je wel ff bij de les?quote:Op maandag 1 januari 2007 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
NL was net aan het draaien beneden, maar volgens mij werd dat afgekapt en moesten ze schoonmaken.
Ow dat heb ik gemist...quote:Op maandag 1 januari 2007 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
Die herrie hoeft van mij ook niet echt (vind het ook niet erg), maar wil wel een leuke afterpartyquote:Op maandag 1 januari 2007 04:17 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, die teringherrie hoeft van mij niet meer hoor !
Nou ik heb hier ook mijn eigen muziek maar ik geloof dat ze er zelf wel behoefte aan hadden.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:17 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, die teringherrie hoeft van mij niet meer hoor !
Denk dat die jongen gewoon beter sportinstructeur kan worden ofzo...quote:Op maandag 1 januari 2007 04:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian denkt echt dat hij bundels kan uitbrengen.....
Avonnequote:Op maandag 1 januari 2007 04:21 schreef avonne het volgende:
Zóóó... Brian wil dit jaar maar liefst 4 gedichtenbundels uitgeven
Doe dat zelf maar, LS!quote:Op maandag 1 januari 2007 04:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
NL zit al een uur te kletsen. Blijf je wel ff bij de les?![]()
Ik zit in mijn nachtponnequote:Op maandag 1 januari 2007 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Avonne
Waar ben je aan begonne
Zit je in een hok
En zit je op FOK!
Avonne
Waar ben je aan begonne
Misschien omdat Huub haar al een paar keer heeft zitten jennen?quote:Op maandag 1 januari 2007 04:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zit Nena zich nu opeens als een bitch te gedragen?
quote:Op maandag 1 januari 2007 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij haat mij hé? Al je opmerkingen jegens mij maken dat duidelijk.
Doe gewoon LS, je weet dat dat niet zo is.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij haat mij hé? Al je opmerkingen jegens mij maken dat duidelijk.
Wat is dat???quote:Op maandag 1 januari 2007 04:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zit in mijn nachtponne
geheel kanonne
te luisteren naar planktonne
CARACOLESquote:Op maandag 1 januari 2007 04:32 schreef Day het volgende:
[..]
Doe gewoon LS, je weet dat dat niet zo is.
We houden aan het eind van DGK weer een gezellige meeting, maar dan wel graag zonder slakken.![]()
Actie reactie dus want Nena heeft die dingen ook allemaal geregeld voor hem en zuiver en alleen om hem onderuit te laten gaan.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien omdat Huub haar al een paar keer heeft zitten jennen?
"Jij bent mijn beste vriendin. Ik krijg van jou een stripper, een hoer, alcohol... wat moet ik zonder jou in dit huis?"
Haar zus vroeg haar dat precies hetzelfde.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Actie reactie dus want Nena heeft die dingen ook allemaal geregeld voor hem en zuiver en alleen om hem onderuit te laten gaan.
Dan dus maar de vraag waarom ze zich als bitch tegen hem gedroeg en nog steeds gedraagt...
Hij heeft haar niets in de weg gelegd.
Ik stel de vraag zelf maar het enige antwoord wat ik erop zou kunnen bedenken is verveliing...quote:Op maandag 1 januari 2007 04:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Haar zus vroeg haar dat precies hetzelfde.
Wou ze niet antwoord op geven.
Maar ik heb al wel een paar keer de indruk gekregen dat Huub van "achter" de opdracht heeft gekregen haar te jennen. Zoiets meende ik twee keer op te vangen, dat hij dat half en half tegen Ilona zei.
En of hij met haar balletje wil gooienquote:Op maandag 1 januari 2007 04:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena roept Brian en vraagt of ie met haar mee de hond gaat uitlaten...
Heb je hem niet onthouden? Ik wel. Voor 25 contactpunten vertel ik hem!quote:Op maandag 1 januari 2007 13:03 schreef Peter6000 het volgende:
Waar is die seksueel getinte grap nou weer, van 2 posten terug
Mijn contactpunten zijn al jaren zoek, maar als ik ze gevonden heb, mail ik jequote:Op maandag 1 januari 2007 13:06 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je hem niet onthouden? Ik wel. Voor 25 contactpunten vertel ik hem!
13:24 en iedereen ligt als een blok !quote:Op maandag 1 januari 2007 13:18 schreef demins het volgende:
Moet de DGK_REDACTIE ze niet eens wakker maken? Over een klein halfuurtje begint het ski-springen in Garmisch-Partenkirchen!![]()
yep, gelukkig wel !quote:Op maandag 1 januari 2007 13:40 schreef demins het volgende:
En gelijk weer poetsen en opruimen die vrouwtjes! Dat zit toch echt van nature in hun systeem!![]()
tja - "we" - hij weet het weer mooi te brengen. Bert met NL lopen daarin vooraanquote:Op maandag 1 januari 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael: We hebben onze spontaniteit een beetje weggediscusieerd de afgelopen dagen".
Of ze heeft gisteren te horen gekregen dat ze niet hoofd-huishouding wordt....quote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef Kaleddis het volgende:
Weet je wat ik nou niet begrijp van het B&L-drama van gisterenavond. Het staat toch al meer dan een week op de site dat er nieuw personeel gezocht wordt. Ik neem aan dat Lesley daar ook wel eens op kijkt. Dus ik kan me niet voorstellen dat dat nou voor zoveel ophef zorgde gisterenavond. Bovendien kan ik me toch echt herinneren dat ze het er al vaag over heeft gehad met Bart vorige week.
Dan toch actrice ?
in Bert's bewoording: "Part of the deal."quote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef Kaleddis het volgende:
Weet je wat ik nou niet begrijp van het B&L-drama van gisterenavond. Het staat toch al meer dan een week op de site dat er nieuw personeel gezocht wordt. Ik neem aan dat Lesley daar ook wel eens op kijkt. Dus ik kan me niet voorstellen dat dat nou voor zoveel ophef zorgde gisterenavond. Bovendien kan ik me toch echt herinneren dat ze het er al vaag over heeft gehad met Bart vorige week.
Dan toch actrice ?
Ik geloof dat ze het officieel pas gisteren gehoord heeft, maar concreet heb ik haar er niet over gehoord (een datum ofzo).quote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef Kaleddis het volgende:
Dan toch actrice ?
En dat ze ook niet geschikt bevonden is als pool-girlquote:Op maandag 1 januari 2007 15:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Of ze heeft gisteren te horen gekregen dat ze niet hoofd-huishouding wordt....
Ze heeft er idd al met Bart over gesproken. Het moet iets anders zijn....![]()
Zou hij een vrend hebben ofzo, die direct geraakt is door de wandaden van Saddam?quote:Op maandag 1 januari 2007 05:49 schreef Leandra het volgende:
Brian heeft voor het slapen gaan nog even de executie van Saddam bekeken....
Hij zal er wel weer inspiratie uithalen....quote:Op maandag 1 januari 2007 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou hij een vrend hebben ofzo, die direct geraakt is door de wandaden van Saddam?
Het is toch niet normaal, dar je zo geniet van een moord/
'Voor het slapen gaan' nog even naar een executie kijken.![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:18 schreef Gigageil het volgende:
Beste Wensen Iedereen....!
Dus Natasia denkt op 26 Februari mog even een groot feest te organiseren ? Met andere woorden heeft ze dus gewoon schijt aan wat Wilgo wil....![]()
![]()
Als Wilgo terug is uit Suriname , ik geloof op 12 januari, en hij zet haar voor de keuze, of jij eruit (DGK) of ik eruit (uit het leven van Natasia) dan ben ik benieuwd wat ze doet....?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
Da's waar ook, ja!
![]()
Hoezo zelfingenomen....![]()
quote:
OK, thx.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:10 schreef Ebinas het volgende:
Vandaag bespraken Ilona en Natasia dat Lesly een persoonlijkgesprek heeft gehad met twee personen van de snackbar en dat die 2 personen niet mis zijn. En dat ze daar zo verdrietig over is geweest.
helaas werd er niet gezegd waar het inhoudelijk over is gegaan.
Ik vermoed dat ze op haar dondr heeft gehad omdat ze teveel aan Bart vertelt, over andere bewoners praat en meer moet werken dan kroelen.........quote:Op maandag 1 januari 2007 15:44 schreef beco het volgende:
[..]
OK, thx.
dit is weer een interessant item wat mij betreft.
waarom is Lesley in de war en wat is de rol van de Talpa maffia hierin![]()
Laatst vertelde Bart dat Lesley eigenlijk gewoon alles mag zeggen. Maar ze vertelt nog niet eens zo gek veel vind ik als je kijkt wat ze allemaal kan vertellen. Maar wat er gisteravond allemaal tegen dr gezegd is weet ik natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op haar dondr heeft gehad omdat ze teveel aan Bart vertelt, over andere bewoners praat en meer moet werken dan kroelen.........
ik denk dat het meer moet zijn. ik schat Lesley in dat ze hiervan niet gaat janken..quote:Op maandag 1 januari 2007 15:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op haar dondr heeft gehad omdat ze teveel aan Bart vertelt, over andere bewoners praat en meer moet werken dan kroelen.........
Precies. Of ze heeft te horen gekregen dat ze binnenkort ontslagen wordt als paardenmeisje, óf ze weet meer over de -helaas- wankele toekomst van DGK.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef beco het volgende:
[..]
ik denk dat het meer moet zijn. ik schat Lesley in dat ze hiervan niet gaat janken..
Ik denk dat ze ook niet zo van streek raakt van het eventueel stoppen van DGK. Waarom zou ze ? Des te eerder heeft ze Bart voor haarzelf alleen.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Of ze heeft te horen gekregen dat ze binnenkort ontslagen wordt als paardenmeisje, óf ze weet meer over de -helaas- wankele toekomst van DGK.
dat Bart dat zegt zegt mij weer niet veel.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:54 schreef n1ek het volgende:
[..]
Laatst vertelde Bart dat Lesley eigenlijk gewoon alles mag zeggen. Maar ze vertelt nog niet eens zo gek veel vind ik als je kijkt wat ze allemaal kan vertellen. Maar wat er gisteravond allemaal tegen dr gezegd is weet ik natuurlijk ook niet.
Het zou wel vreemd zijn dat ze Lesley juist op oudjaarsavond een mededeling hebben gegeven omtrent haar baantje, mocht het waar zijn dat het personeel gewisseld gaat worden....quote:Op maandag 1 januari 2007 15:54 schreef n1ek het volgende:
[..]
Laatst vertelde Bart dat Lesley eigenlijk gewoon alles mag zeggen. Maar ze vertelt nog niet eens zo gek veel vind ik als je kijkt wat ze allemaal kan vertellen. Maar wat er gisteravond allemaal tegen dr gezegd is weet ik natuurlijk ook niet.
Ja, dat is zo jammer. Is de enige bewoner die ik echt mis.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:13 schreef Darklight het volgende:
Blijft jammer dat Nivolaas eruit is
als dat zou kunnenquote:Kaleddis - maandag 1 januari 2007 @ 16:13
Mogen ze nu kiezen wie van de drie vier er weer terug mag komen ?
Precies. Of ze heeft te horen gekregen dat ze binnenkort ontslagen wordt als paardenmeisje, óf ze weet meer over de -helaas- wankele toekomst van DGK.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:11 schreef Ebinas het volgende:
dat laatste lijkt me dan toch op dit moment het meest aannemelijke.quote:Misschien heeft ze gedacht of is haar voorgehouden dat het ontslag niet voor haar gold en blijkt nu het tegendeel.
Het blijft allemaal gissen natuurlijk.
Zou het een grap zijn ???quote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Kaleddis het volgende:
Er komt dus straks een ontslagronde !
Zouden ze iemand mogen inruilen ?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef bosb het volgende:
er komt straks een ontslagronde ...... zouden de regels weer zijn aangepast
wakker worden; is een Nicolaas grapjequote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Kaleddis het volgende:
dat miste ik, wie zei dat? vandaag nog..quote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Kaleddis het volgende:
ok als Nicolaas het zegt....quote:
Ja ik ook, de eerste keer dat ik DGK keek, was Nicolaas zat, en ging op zn bek in de keukenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, dat is zo jammer. Is de enige bewoner die ik echt mis.
Lijkt me een leuke combi met .NL![]()
Hij heeft wel weer van die lekkere coke ogenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef beco het volgende:
nicolaas meldt dat er zo meteen een ontslagronde komt ...
![]()
hij is nog niet veranderd. toppie
Laat Lesley eerst maar eens bewijzen dat ze echt voor Bart wil gaan, voor ze hem voor wat voor keuze dan ook stelt. Dat zou lekker wezen, hij de enige kans die hij in zijn leven krijgt op zo'n Jackpot vergooien voor een relatie die mischien minder dan een jaar stand houd.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:16 schreef beco het volgende:
[..]
Precies. Of ze heeft te horen gekregen dat ze binnenkort ontslagen wordt als paardenmeisje, óf ze weet meer over de -helaas- wankele toekomst van DGK.
[..]
dat laatste lijkt me dan toch op dit moment het meest aannemelijke.
andere scenario's zijn misschien
- redactie wil haar in een actievere rol dwingen en ze vraagt zich af waarin ze verzeild is geraakt
- algehele moedeloosheid het afgelopen jaar overziend
- ze heeft de indruk dat bart nooit voor haar DGK verlaat en concludeert (terecht) dat hij haar dus niet echt serieus neemt
take your pick (met motivatie aub)
moeten we het daar nu al weer over hebben,.. moet ik weer lachenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:25 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja ik ook, de eerste keer dat ik DGK keek, was Nicolaas zat, en ging op zn bek in de keuken
Hadden ze een of ander bierspel
jij denkt nog dat geld interessant is......quote:Op maandag 1 januari 2007 16:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Laat Lesley eerst maar eens bewijzen dat ze echt voor Bart wil gaan, voor ze hem voor wat voor keuze dan ook stelt. Dat zou lekker wezen, hij de enige kans die hij in zijn leven krijgt op zo'n Jackpot vergooien voor een relatie die mischien minder dan een jaar stand houd.
Als ze nou eerst een zorgt dat ze weet wat ze gisteren vroeg ( Ik wil weten wie jij bent....?) voor ze überhaupt eisen kan gaan stellen. Ik zie het al, straks is Bart niet goed bevonden na een tijdje en kan hij ook moven, maar dan heeft ie wel de kans op DGK laten varen.....![]()
je weet natuurlijk nooit of je de ware liefde hebt gevonden, zo zei die hetquote:Op maandag 1 januari 2007 16:45 schreef Black_king het volgende:
Nicholaas tegen Bart over echte liefde..... "Je weet natuurlijk nooit hoe het echt in elkaar zit...."
ja meteen weer op dat bedquote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef n1ek het volgende:
[..]
je weet natuurlijk nooit of je de ware liefde hebt gevonden, zo zei die het
En Eveline heeft het bed alweer gevonden
Wie ? Nicoquote:
hij flipte door, toen ging ie handoeken voor de camera's hangen en hij deed zn zender af, toen kwam de taxiquote:Op maandag 1 januari 2007 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
ik ijk pas sinds dat BB is afgelopen.. waarom ging die Nicolaas eruit?
Hij was het niet eens met de regelverandering, hij heeft een sanctie afgedwongen....quote:Op maandag 1 januari 2007 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
trok het nietquote:Op maandag 1 januari 2007 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik hoor Angelique de toekomst voorspellen van Nena...wat een bullshit allemaal dat geneuzel over kaartjes die gelegd worden. Lekkere algemene indrukken opsommen en dan doen alsof je de wijsheid in pacht hebt tjonge jonge hee...![]()
sorry, maar ik vind haar een van de weinige normale mensenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:14 schreef Fikkert het volgende:
pffff,.. ik heb nu al weer genoeg van eveline... mute
realistischquote:Op maandag 1 januari 2007 17:16 schreef Black_king het volgende:
Eveline brengt de motivatie om door te gaan niet echt bij, aan Nena....Alléén maar negativiteit over het huis....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |