ik dacht dat je iets concreets hadquote:Op maandag 1 januari 2007 04:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Lesley speelt gewoon een spelletje met Bartje, dat zie jij toch ook?
Ik durf te wedden dat Ilona een mooi bankstel heeft.....quote:Op maandag 1 januari 2007 03:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, je meent het. Maar mijn vraag zou je ook kunnen lezen als 'waarom is Michel in godsnaam gek op Ilona' . Maar dat was dus niet helemaal duidelijk. Ik zal het de volgende keer iets duidelijker formuleren.
quote:Op maandag 1 januari 2007 04:12 schreef avonne het volgende:
Even mijn cap skills oefenen, misschien moet ik nog snel zijn vandaag
Neem er nog eentje, dude
[afbeelding]
NL was net aan het draaien beneden, maar volgens mij werd dat afgekapt en moesten ze schoonmaken.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hadden ze niet gewoon kunnen vragen om nog even door te gaan met wat muziek, waarom gaan ze gelijk tegen schenen schoppen?
DGK_REDACTIEquote:Op maandag 1 januari 2007 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
NL was net aan het draaien beneden, maar volgens mij werd dat afgekapt en moesten ze schoonmaken.
NL zit al een uur te kletsen. Blijf je wel ff bij de les?quote:Op maandag 1 januari 2007 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
NL was net aan het draaien beneden, maar volgens mij werd dat afgekapt en moesten ze schoonmaken.
Ow dat heb ik gemist...quote:Op maandag 1 januari 2007 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
Die herrie hoeft van mij ook niet echt (vind het ook niet erg), maar wil wel een leuke afterpartyquote:Op maandag 1 januari 2007 04:17 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, die teringherrie hoeft van mij niet meer hoor !
Nou ik heb hier ook mijn eigen muziek maar ik geloof dat ze er zelf wel behoefte aan hadden.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:17 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, die teringherrie hoeft van mij niet meer hoor !
Denk dat die jongen gewoon beter sportinstructeur kan worden ofzo...quote:Op maandag 1 januari 2007 04:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian denkt echt dat hij bundels kan uitbrengen.....
Avonnequote:Op maandag 1 januari 2007 04:21 schreef avonne het volgende:
Zóóó... Brian wil dit jaar maar liefst 4 gedichtenbundels uitgeven
Doe dat zelf maar, LS!quote:Op maandag 1 januari 2007 04:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
NL zit al een uur te kletsen. Blijf je wel ff bij de les?![]()
Ik zit in mijn nachtponnequote:Op maandag 1 januari 2007 04:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Avonne
Waar ben je aan begonne
Zit je in een hok
En zit je op FOK!
Avonne
Waar ben je aan begonne
Misschien omdat Huub haar al een paar keer heeft zitten jennen?quote:Op maandag 1 januari 2007 04:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zit Nena zich nu opeens als een bitch te gedragen?
quote:Op maandag 1 januari 2007 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij haat mij hé? Al je opmerkingen jegens mij maken dat duidelijk.
Doe gewoon LS, je weet dat dat niet zo is.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij haat mij hé? Al je opmerkingen jegens mij maken dat duidelijk.
Wat is dat???quote:Op maandag 1 januari 2007 04:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zit in mijn nachtponne
geheel kanonne
te luisteren naar planktonne
CARACOLESquote:Op maandag 1 januari 2007 04:32 schreef Day het volgende:
[..]
Doe gewoon LS, je weet dat dat niet zo is.
We houden aan het eind van DGK weer een gezellige meeting, maar dan wel graag zonder slakken.![]()
Actie reactie dus want Nena heeft die dingen ook allemaal geregeld voor hem en zuiver en alleen om hem onderuit te laten gaan.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien omdat Huub haar al een paar keer heeft zitten jennen?
"Jij bent mijn beste vriendin. Ik krijg van jou een stripper, een hoer, alcohol... wat moet ik zonder jou in dit huis?"
Haar zus vroeg haar dat precies hetzelfde.quote:Op maandag 1 januari 2007 04:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Actie reactie dus want Nena heeft die dingen ook allemaal geregeld voor hem en zuiver en alleen om hem onderuit te laten gaan.
Dan dus maar de vraag waarom ze zich als bitch tegen hem gedroeg en nog steeds gedraagt...
Hij heeft haar niets in de weg gelegd.
Ik stel de vraag zelf maar het enige antwoord wat ik erop zou kunnen bedenken is verveliing...quote:Op maandag 1 januari 2007 04:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Haar zus vroeg haar dat precies hetzelfde.
Wou ze niet antwoord op geven.
Maar ik heb al wel een paar keer de indruk gekregen dat Huub van "achter" de opdracht heeft gekregen haar te jennen. Zoiets meende ik twee keer op te vangen, dat hij dat half en half tegen Ilona zei.
En of hij met haar balletje wil gooienquote:Op maandag 1 januari 2007 04:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena roept Brian en vraagt of ie met haar mee de hond gaat uitlaten...
Heb je hem niet onthouden? Ik wel. Voor 25 contactpunten vertel ik hem!quote:Op maandag 1 januari 2007 13:03 schreef Peter6000 het volgende:
Waar is die seksueel getinte grap nou weer, van 2 posten terug
Mijn contactpunten zijn al jaren zoek, maar als ik ze gevonden heb, mail ik jequote:Op maandag 1 januari 2007 13:06 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je hem niet onthouden? Ik wel. Voor 25 contactpunten vertel ik hem!
13:24 en iedereen ligt als een blok !quote:Op maandag 1 januari 2007 13:18 schreef demins het volgende:
Moet de DGK_REDACTIE ze niet eens wakker maken? Over een klein halfuurtje begint het ski-springen in Garmisch-Partenkirchen!![]()
yep, gelukkig wel !quote:Op maandag 1 januari 2007 13:40 schreef demins het volgende:
En gelijk weer poetsen en opruimen die vrouwtjes! Dat zit toch echt van nature in hun systeem!![]()
tja - "we" - hij weet het weer mooi te brengen. Bert met NL lopen daarin vooraanquote:Op maandag 1 januari 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael: We hebben onze spontaniteit een beetje weggediscusieerd de afgelopen dagen".
Of ze heeft gisteren te horen gekregen dat ze niet hoofd-huishouding wordt....quote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef Kaleddis het volgende:
Weet je wat ik nou niet begrijp van het B&L-drama van gisterenavond. Het staat toch al meer dan een week op de site dat er nieuw personeel gezocht wordt. Ik neem aan dat Lesley daar ook wel eens op kijkt. Dus ik kan me niet voorstellen dat dat nou voor zoveel ophef zorgde gisterenavond. Bovendien kan ik me toch echt herinneren dat ze het er al vaag over heeft gehad met Bart vorige week.
Dan toch actrice ?
in Bert's bewoording: "Part of the deal."quote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef Kaleddis het volgende:
Weet je wat ik nou niet begrijp van het B&L-drama van gisterenavond. Het staat toch al meer dan een week op de site dat er nieuw personeel gezocht wordt. Ik neem aan dat Lesley daar ook wel eens op kijkt. Dus ik kan me niet voorstellen dat dat nou voor zoveel ophef zorgde gisterenavond. Bovendien kan ik me toch echt herinneren dat ze het er al vaag over heeft gehad met Bart vorige week.
Dan toch actrice ?
Ik geloof dat ze het officieel pas gisteren gehoord heeft, maar concreet heb ik haar er niet over gehoord (een datum ofzo).quote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef Kaleddis het volgende:
Dan toch actrice ?
En dat ze ook niet geschikt bevonden is als pool-girlquote:Op maandag 1 januari 2007 15:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Of ze heeft gisteren te horen gekregen dat ze niet hoofd-huishouding wordt....
Ze heeft er idd al met Bart over gesproken. Het moet iets anders zijn....![]()
Zou hij een vrend hebben ofzo, die direct geraakt is door de wandaden van Saddam?quote:Op maandag 1 januari 2007 05:49 schreef Leandra het volgende:
Brian heeft voor het slapen gaan nog even de executie van Saddam bekeken....
Hij zal er wel weer inspiratie uithalen....quote:Op maandag 1 januari 2007 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou hij een vrend hebben ofzo, die direct geraakt is door de wandaden van Saddam?
Het is toch niet normaal, dar je zo geniet van een moord/
'Voor het slapen gaan' nog even naar een executie kijken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |