De kans dat hij dat wint is alleen niet zo heel groot. DGK kan zelfs nog gewoon stoppen omdat er te weinig kijkers zijn. Als Bart echt zoveel om Lesley geeft moet hij gewoon kiezen voor het geluk en de villa verlaten. Maar ik heb het idee dat hij nog steeds niet goed durft en bang is dat hij meer om Lesley geeft dan andersom. (wat volgens mij absoluut niet zo is trouwens)quote:Op maandag 1 januari 2007 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou heel impulsief van Bart zijn om voor Lesley de villa te verlaten.
Als Lesley echt om hem geeft, blijft ze gewoon op bezoek komen, en heeft ze geduld.
Het gaat wel om heel geld.
Ik kon het niet meer met je ONEENS zijn. Dat is echt niet iets wat maar 3 maanden gaat duren.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:00 schreef tipsch het volgende:
Bert moet lekker z'n simpele horecaleventje weer oppakken. Leslie mee, heeft hij nog 3 maanden plezier van. En dan is hij weer terug bij af - ga nou met Leslie mee Bert!
Ik zie dat anders, vergeef mequote:Op maandag 1 januari 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kon het niet meer met je ONEENS zijn. Dat is echt niet iets wat maar 3 maanden gaat duren.
Dat weet ik. Maakt verder niets uit. En wie gelijk heeft zullen we denk ik nooit weten.quote:
De tijd zal het leren, maar het maakt ook niet uitquote:Op maandag 1 januari 2007 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maakt verder niets uit. En wie gelijk heeft zullen we denk ik nooit weten.
Aan de ene kant hoop ik het niet. Dan krijgt Adolf Bart een lesje. Maar aan de andere kant is het misschien goed voor de kijkcijfers.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Het is dus nog niet eens zeker of Lesley morgen komt?
Het was toch 'een nieuw jaar, nieuw personeel' ? Dat zou betekenen dat vanaf nu Lesley en alle anderen niet meer werkzaam zijn in de gouden kooi. Of was het een loze kreet van de gouden kooi site???quote:Op maandag 1 januari 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Het is dus nog niet eens zeker of Lesley morgen komt?
Schitterende capquote:Op maandag 1 januari 2007 03:14 schreef avonne het volgende:
"Dat vinden wij niet eerlijk !!"
[afbeelding]
Jij ook het zelfde voor 2007quote:Op maandag 1 januari 2007 03:15 schreef Sonique het volgende:
Ik trek dit niet meer, ik ga pitten..
Te klef allemaal...
Truste allemaal, en voor degene die het gemist hebben
Een fijn en gezond 2007!!
quote:Op maandag 1 januari 2007 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Margo moet weg....Kunnen ze haar niet voor Natasiaaaaa inwisselen?
Mooi 2007 Sonique !quote:Op maandag 1 januari 2007 03:15 schreef Sonique het volgende:
Een fijn en gezond 2007!!
Ja, het is allemaal heel verwarrend.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was toch 'een nieuw jaar, nieuw personeel' ? Dat zou betekenen dat vanaf nu Lesley en alle anderen niet meer werkzaam zijn in de gouden kooi. Of was het een loze kreet van de gouden kooi site???
Graag jaquote:Op maandag 1 januari 2007 03:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
, en dan doen we die broer van Huub ipv Bart, ok ?
Kan ik me voorstellen. Ik heb ook nog niet vaak een stel gezien dat zo overduidelijk enorm gek is op elkaar. Wat mij betreft straalt het er af dat dit iets is 'for life' , maar dat weet je natuurlijk nooit. De relatie kan nu niet verder ontplooien en dat zou wel eens dodelijk kunnen zijn. Geen idee, want het is niet echt al eens eerder gebeurd zoiets.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:19 schreef Day het volgende:
Wat opvallend is, is dat je samen nog zo goed af kan spreken dat iets je niet zal raken, maar als het dan toch gebeurd, het een stuk zwaarder kan vallen. Die 2 zijn echt verdrietig en radeloos, lijkt het wel.
Was Bart in het begin ook echt wel hoor. Als je mensen 24 uur per dag volgt dan vallen heel veel mensen door de mand. Dat kennen we van BB en nu ook weer met DGK. Dus die broer valt vast ook enorm door de mand als hij zou blijven.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eggggg welllllll mogen ze zo inwisselen voor Bart.
Ja en een potje kaviaar van Toet...mocht die zus willen dat ze het kreeg...ze mocht het alleen maar mee het huis uitnemen omdat Sylvia het daar niet nodig heeft.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:17 schreef avonne het volgende:
kadootjes voor zus van Sylvia
handcreme van de nagelstyliste, uitnodigingen voor het restaurant van Marc, CD's van de band die met kerst was, boek van de miljonairsfair, en nog wat
Joris (van Huub) heeft een kerstbal en een fles van de zuurstofbar-dudes
Michel ook zuurstof en een bal van de Admirals
Michel is de vriend van Ilonaquote:Op maandag 1 januari 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was Bart in het begin ook echt wel hoor. Als je mensen 24 uur per dag volgt dan vallen heel veel mensen door de mand. Dat kennen we van BB en nu ook weer met DGK. Dus die broer valt vast ook enorm door de mand als hij zou blijven.
Dan is die relaxdag in de Zwaluwhoeve dus eigenlijk een afscheidsdag...quote:Op maandag 1 januari 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal heel verwarrend.
Het schijnt dat Lesley tot vanavond van niks wist. Ze heeft het gehoord voordat ze vanmiddag het huis inkwam.
Het is 1 al drama bij die 2, maar de DGK-redactie heeft hier gemeld dat er alleen aan Lesley meegedeeld is dat er nieuw personeel komt. Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat zij weggaat. Of misschien denk ik nu weer te optimistisch.
Wat opvallend is, is dat je samen nog zo goed af kan spreken dat iets je niet zal raken, maar als het dan toch gebeurd, het een stuk zwaarder kan vallen. Die 2 zijn echt verdrietig en radeloos, lijkt het wel.
Bart zat er gisteren al zwaar doorheen, volgens mij.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zal hem leren. Hij verdient niet beter. DGK draait niet om Bart.quote:Wat opvallend is, is dat je samen nog zo goed af kan spreken dat iets je niet zal raken, maar als het dan toch gebeurd, het een stuk zwaarder kan vallen. Die 2 zijn echt verdrietig en radeloos, lijkt het wel.
De uitslagen van de twee populariteitspolls hebben hem misschien een beetje naast zijn schoenen doen lopen.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zal hem leren. Hij verdient niet beter. DGK draait niet om Bart.
Ik denk ook dat hij behoorlijk dronken is. Maar ik vind het niet erg, lach me suf om 'm!quote:Op maandag 1 januari 2007 03:28 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij heeft Michel hem ondertussen ook flink geraakt(mag hoor, het is O&N)
quote:Op maandag 1 januari 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een slijmbal is Brian toch. Fluistert Tessy in haar oor dat ze zijn excuses moet aanbieden aan haar ouders voor zijn gedrag jegens Nena...
Hoorde jij nou wat hij tegen hem zei ?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:39 schreef Day het volgende:
Grappig genoeg heeft Michel wel wat met Brian.
Daarom mag Michel van mij het huis wel in.... Die gozer heeft humor.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:37 schreef Kaleddis het volgende:
Nena wil haar jurk uit zegt ze. Michel :"Brian, ga je gang"![]()
Ja, wat Surinaamse woorden, niks bijzonders. Maak je niet druk, past goed op jezelf.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoorde jij nou wat hij tegen hem zei ?
Ah, thanksquote:Op maandag 1 januari 2007 03:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, wat Surinaamse woorden, niks bijzonders. Maak je niet druk, past goed op jezelf.
Maar hij waarschuwde hem ook ergens voor (iets waar ze het eerder over hebben gehad waarschijnlijk, weet niet wat).Maar de vorige keer toen hij wegging zei hij ook wat over Brian tegen Ilona. Het klikt op de 1 of andere manier tussen die 2.
sssssssssssssssssssssssst geen slapende honden wakker maken........quote:Op maandag 1 januari 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
Ik heb Natasia nauwelijks in beeld gezien vanacht, slaapt ze?
Even een wilde gok:zou het misschien kunnen dat hij misschien gek op haar is???quote:Op maandag 1 januari 2007 03:28 schreef scanman01 het volgende:
Wat moet die Michel in godsnaam met Ilona
En dat is dus best raar, want Brian is niet bepaald aardig tegen en over Ilona.quote:
Goh, je meent het. Maar mijn vraag zou je ook kunnen lezen als 'waarom is Michel in godsnaam gek op Ilona' . Maar dat was dus niet helemaal duidelijk. Ik zal het de volgende keer iets duidelijker formuleren.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Even een wilde gok:zou het misschien kunnen dat hij misschien gek op haar is???
Idd raar. Want daarna zegt ze iets anders.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:45 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zegt dat ze er morgen of anders overmorgen is. Dus van ontslag is (nog) geen sprake.
Klopt, maar ik heb het idee dat dat niet de ware aard van Brian is, maar dat hij stoer wil doen tegenover de rest (lees Bart en .NL). Misschien ziet Michel dat ook zo ?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:45 schreef Day het volgende:
[..]
En dat is dus best raar, want Brian is niet bepaald aardig tegen en over Ilona.
Michel heeft als theorie dat de rest (lees Brian en .NL) met Bart meegaan, omdat hij de populairste bewoner is.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het idee dat dat niet de ware aard van Brian is, maar dat hij stoer wil doen tegenover de rest (lees Bart en .NL). Misschien ziet Michel dat ook zo ?
Zit er niet in hequote:Op maandag 1 januari 2007 03:55 schreef Kaleddis het volgende:
Ja .NL, laat ze nog ff een kleine afterparty houden![]()
Hum, heb ik wat gemist ?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lesley heeft Bart gewoon afgewezen net!
Hij weet het zelf nog niet...quote:Op maandag 1 januari 2007 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Natasia had gewoon teveel gedronken, that's all...quote:Op maandag 1 januari 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
Ik heb Natasia nauwelijks in beeld gezien vanacht, slaapt ze?
?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij baalt er nogal flink van dat er nog niet lekker ff een feestje komt (en ik geef hem geen ongelijk)quote:Op maandag 1 januari 2007 03:59 schreef avonne het volgende:
One not-happy dude
eenzaam na al het bezoek?
Of omdat Bart weigert te praten met hem?
[afbeelding]
Nou weet je wat, speciaal voor jou even wat duidelijker dan...wellicht heeft er tussen Michel en Ilona net zo'n chemie plaatsgevonden als tussen een Bart en een Lesley, Jut en Jul etc.etc.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, je meent het. Maar mijn vraag zou je ook kunnen lezen als 'waarom is Michel in godsnaam gek op Ilona' . Maar dat was dus niet helemaal duidelijk. Ik zal het de volgende keer iets duidelijker formuleren.
Ik weet niet...quote:Op maandag 1 januari 2007 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Michel heeft als theorie dat de rest (lees Brian en .NL) met Bart meegaan, omdat hij de populairste bewoner is.
Ik weet niet helemaal zeker of dat bij Brian zo is, die kijkt enorm tegen Bart op, denk dat hij zich meer daardoor laat leiden.
quote:Op maandag 1 januari 2007 04:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Redactie moet Nathanael snel weghalen, hij gaat compleet flippen straks!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |