Strange, bij mij doet ie het wel..quote:Op zondag 31 december 2006 14:49 schreef venomsnake het volgende:
geen beeld
Het werkt inmiddels hier ook weer.quote:Op zondag 31 december 2006 15:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Strange, bij mij doet ie het wel..
quote:Op zondag 31 december 2006 15:34 schreef Klonk het volgende:
TT aangepast
Word op afstand bestuurd door mensen in die lodge.quote:Op zondag 31 december 2006 15:48 schreef Poeke het volgende:
Waarschijnlijk is het al wel eerder aan bod gekomen maar om nou 20 topics door te kijken is ook zo'n werk.
Wie beweegt dat ding? Of reageert ie op beweging?
staat in de OPquote:Op zondag 31 december 2006 16:10 schreef Klonk het volgende:
zou je die lodge ook met google earth kunnen zien ?
of je leest de OP...quote:Op zondag 31 december 2006 16:10 schreef Klonk het volgende:
zou je die lodge ook met google earth kunnen zien ?
Wat mooiquote:Op zondag 14 januari 2007 10:31 schreef cptmarco het volgende:
[afbeelding]
het is wel een luidruchtige drinker...:P
Echt, heel erg. Je was toch niet naar een minnaar hèquote:
nee, ik zal altijd van je houden. onvoorwaardelijke liefde dit.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt, heel erg. Je was toch niet naar een minnaar hè![]()
Ja, dit was de gelukkigste week van mn leven.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:31 schreef cityofdelusion het volgende:
[..]
nee, ik zal altijd van je houden. onvoorwaardelijke liefde dit.
wjnmk, NTB!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 06:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dit was de gelukkigste week van mn leven.
Oh wat leuk. Nu kijkt ze zeker vaker naar de fok-poel? Die geluiden alleen al, heerlijk om te horenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef sararaats het volgende:
nu zit er een salamander
m'n moeder is daar geweest
alleen jammer dat haar pc altijd uitvaltquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef methan het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Nu kijkt ze zeker vaker naar de fok-poel? Die geluiden alleen al, heerlijk om te horen
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:20 schreef cptmarco het volgende:
vandaag is het ook al weer druk aan de plas...
blijft toch stiekem leuk om naar te kijken....
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:27 schreef cptmarco het volgende:
het is er inderdaad druk...
Neushoorns komen vooral 's avonds langsquote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef SlimShady het volgende:
zijn er ook neushoorns gespot? die vind ik wel tof.
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:21 schreef SlimShady het volgende:
zijn er ook neushoorns gespot? die vind ik wel tof.
vaker doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:58 schreef cptmarco het volgende:
damn... dat is al weer een hele tijd geleden dat ik naar het FOK!poeltje gekeken heb...
Same here.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:58 schreef cptmarco het volgende:
damn... dat is al weer een hele tijd geleden dat ik naar het FOK!poeltje gekeken heb...
Er loopt wel iets rond daar achter..quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:49 schreef venomsnake het volgende:
Hmm, zet ik de cam even aan zijn ze weg..
Joah.. ik was er een tijdje helemaal verslaafd aan (begin van deze reeks)quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:55 schreef venomsnake het volgende:
Hey, daar loopt wat... Heyena's volgens mij..
Blijft appart dat je dit zo via internet live kunt volgen.
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Joah.. ik was er een tijdje helemaal verslaafd aan (begin van deze reeks)![]()
Oh echt hilarischquote:Op woensdag 27 februari 2008 01:09 schreef MissHobje het volgende:
Ze waren aan het lachen
Echt dat geluid hihi..
Omdat ie centraal in GC stondquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef Greys het volgende:
HOE kan het dat ik dit topic nog nooit eerder gezien heb? [afbeelding] [afbeelding]
Wat tof zeg! [afbeelding]
* ]Greys wordt vaste fan [afbeelding
wat een vogels op zijn rug netquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef Greys het volgende:
HOE kan het dat ik dit topic nog nooit eerder gezien heb?![]()
Wat tof zeg!
* Greys wordt vaste fan
sparen hequote:Op woensdag 5 maart 2008 11:24 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders gaan nu al drie jaar achter elkaar elk jaar 1 maand naar Z-Afrika.
Sinds ze een keer zijn geweest zijn ze verslaafd.
Ik ben jaloers, ik wil ook!
Ik zag net idd een zebra voorbij schuifelen die OF te zwaar getafeld had de laatste paar weken OF drachtig wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:36 schreef methan het volgende:
veel jonge dieren al, maar er zijn er ook nog drachtig zo te zien
Jemig wat een druktequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik viel zojuist met mijn neus in de (lunchpauze-)boter!
Het was druk bij de poel. Binnen 5 minuten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en nu komen er ook nog zebra's!
Even cappen...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:27 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Olifant!
Ja, die was een tijdje in zijn eentje aan het rondbanjeren tussen de bomenquote:
Ik heb de poel pas net een paar dagen ontdekt, maar tot nu toe lijkt het zo tussen 13.00 en 15.00 uur het drukstquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:19 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ron welke tijd is het nou het drukste bij de poel. Houdt iemand dat bij toevallig?
Je doet wel een hoop moeite voor mequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de poel pas net een paar dagen ontdekt, maar tot nu toe lijkt het zo tussen 13.00 en 15.00 uur het drukstMaar kan ook toeval zijn natuurlijk!
Misschien dat venomsnake ons daar wat tips over kan geven, die loopt hier al een tijdje mee
Op welke tijdstippen het vaakst olifanten en aapjes worden gezien bijvoorbeeld, daar ben ik erg benieuwd naar.
EDIT: heb hem even een PM gestuurd of ie misschien wat tips heeft.
Ben ondertussen ook al oude topics aan het doorneuzen, misschien dat ik daar ook wat wijzer van word.
Het is natuurlijk óók eigenbelang, moet ik dan direct toegevenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:48 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Je doet wel een hoop moeite voor me
Ik kijk(met tussenpozen) al een tijdje langer hier en heb nog niet echt ondekt dat er op bepaalde tijden meer of vaker dieren zijn. Vaak de aapjes gezien in de middag en nu zijn ze er ook. Groep gnoe"s ook wel eens in het donker gezien en nu zijn er ook een paar. Denk dat jaargetijde en het weer ( nat droog en koud warm) allemaal een rol meespelen. De kikkers hoor je bijna altijd wel en vooral 's avonds. Ook hoor je soms de dieren wel, maar dan zit er even niemand achter de camera, die bestuurd wordt vanuit de lodge door personeel of toeristen. Kijk anders bij het forum van Nkorho Pan. Ik geloof, dat je dan Waterhole moet kiezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de poel pas net een paar dagen ontdekt, maar tot nu toe lijkt het zo tussen 13.00 en 15.00 uur het drukstMaar kan ook toeval zijn natuurlijk!
Misschien dat venomsnake ons daar wat tips over kan geven, die loopt hier al een tijdje mee
Op welke tijdstippen het vaakst olifanten en aapjes worden gezien bijvoorbeeld, daar ben ik erg benieuwd naar.
EDIT: heb hem even een PM gestuurd of ie misschien wat tips heeft.
Ben ondertussen ook al oude topics aan het doorneuzen, misschien dat ik daar ook wat wijzer van word.
nee, er is geen een hetzelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef Greys het volgende:
Datstreepje
dat zo mooi recht over zijn rug loopt!
Hebben alle zebra's dat?
Volgens mij hebben ze wel allemaal zo'n streep op hun ruggegraat, of alle van een bepaalde ondersoort anders.quote:
Leuk, weer een fan!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:30 schreef MzFox het volgende:
Ooh dit is leuk!Nu 's nachts is het saai, maar even een tvptje zodat ik morgen niet vergeet te kijken
Oeps, we willen wel blijven kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af hoe lang de camera het nog doet, jongens.....![]()
Dit was er zojuist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |