Idd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:33 schreef opgebaarde het volgende:
Waar is dat topic van BG ineens gebleven, dat topic dat hij vertrekt uit 'dit leven'?![]()
Ik zie eigenlijk nauwelijks ludieke topics van BG.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:26 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Om hem te vereren. Ik mag BG graag en ik ga er van uit dat deze topic ludiek bedoeld is. Mocht dat niet zo zijn, dan is het plaatsen van zijn foto mijns inziens misplaatst.
Uhm, volgens mij is ie echt weg hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:36 schreef Jump het volgende:
Onderaan de topiclijst, met een kruisje ervoor. Zelfmoordtopics zijn niet echt gewenst, ongeacht het waar is of niet.
Kruis is ook gedelete en niet op slot.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij is ie echt weg hoor.
Dat is leuk, die knipoog PI, maar bedoel je daar nou mee dat jij dat topic nog wel kan zien, maar een ordinaire user niet?quote:
Klopt en een moderator kan hem ook niet zien. Alleen Admins.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is leuk, die knipoog PI, maar bedoel je daar nou mee dat jij dat topic nog wel kan zien, maar een ordinaire user niet?
Ja, verwijderde topics zijn nog zichtbaar voor de FA's en A's.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is leuk, die knipoog PI, maar bedoel je daar nou mee dat jij dat topic nog wel kan zien, maar een ordinaire user niet?
OK, thnx, dan snap ik het.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Klopt en een moderator kan hem ook niet zien. Alleen Admins.
De atmosfeer staat op ontploffen #184 Woei! astuquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:55 schreef DJKoster het volgende:
Waar is "De atmosfeer staat op ontploffen #183" gebleven?
De atmosfeer staat op ontploffen #183 - *O* Storm *O* dus..
Geen ideequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:17 schreef Fir3fly het volgende:
1974, 1982, 1984, 1988, 763 v.C. 1983, 1989, 2012
Maar heeft die kerel nou wel toegang tot KPD gekregen?
Nee, als het open mocht, was het niet dicht.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:28 schreef Geqxon het volgende:
Als volwassen kerel een meisjesstring kopen
Mag dit topic alsjeblieft weer open? Ik zoek echt een leuk setje om mij op te kunnen bevredigen, maar ik heb echt geen verstand van maten enzo..
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:53 schreef paddy het volgende:
paprika smaakt zoet!!
Heel origineel gesloten. Vond ik wel een complimentje waard
tnx, ik heb er even gepostquote:Op zondag 7 januari 2007 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vermist!, zusje van 16 omgeving waddinxveen leiden gouda
Hou dit topic aub in de gaten in verband met grapjassen.
deed me teveel aan Hondennaam denkenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:19 schreef GGNSK het volgende:
Iemand tips voor een leuke achternaam?
Waarom is dit een lemming?
Dat hij het als GC mod niet in GC vindt passen misschien?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:36 schreef GGNSK het volgende:
Wat is je ECHTE reden?
Hilarische leugen?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef GGNSK het volgende:
Dan verplaatst-ie 'm toch gewoon naar ONZ, i.p.v. een hilarische leugen in de sluitpost te verwerken, toch.
Maar goed, die buzzer spoort niet helemaal, hebben meerdere mensen onderhand wel gemerkt.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hilarische leugen?
Omdat hij je topic sloot?
Je mag vinden over Buzzer wat je vindt, hij kan er denk ik wel om lachen, maar op de man spelen doen we niet op Fok! daarnaast gaat hij wel met respect met je omquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef GGNSK het volgende:
[..]
Maar goed, die buzzer spoort niet helemaal, hebben meerdere mensen onderhand wel gemerkt.
Kun je 'm misschien ff verplaatsen naar ONZ?
Maar je vroeg of het toch naar ONZ kon?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef GGNSK het volgende:
Daar krijg ik vrijwel sex-achtige en/of niet nuttige reply's. Het is niet voor niet ONZ>
enige humor is jou vreemd zie ik. Erg jammerquote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef GGNSK het volgende:
Daar krijg ik vrijwel sex-achtige en/of niet nuttige reply's. Het is niet voor niet ONZ>
zo te zien zit dat al stevig op slotquote:Op maandag 8 januari 2007 15:41 schreef SuperUli het volgende:
Schematische kaart van spoorweg NL?
Dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |