Is alweer openquote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Megumi het volgende:
Kan dit topic weer opn na wat maatregelen wellicht zoals schonen.
Turken op FOK! #30 Merhaba kardesler!
Laat het nog even aan buzzer over die hem gesloten heeft. Mocht het lang duren kijk ik ook nog wel evenquote:Op maandag 11 december 2006 16:55 schreef A_L_N_F het volgende:
gaat deze nog open of later maar weer is openen (misschien meer voor politiek?)
Het turkse meisje dat me liet denken...
sorry, ik was het hele topic vergeten. Hij is opgeschoond en weer openquote:Op maandag 11 december 2006 16:55 schreef A_L_N_F het volgende:
gaat deze nog open of later maar weer is openen (misschien meer voor politiek?)
Het turkse meisje dat me liet denken...
quote:Op maandag 11 december 2006 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is alweer open.
Triggershot heeft veto Fiatgekregen om te gastmodden daar als vaste poster.
linkse rat.quote:Ja: DIty topic gaat dicht
Nee: Dit topic gaat niet meer open
pardonquote:
edit: ok, ik weet inmiddels hoe het zit. Die TT lijkt me niet handig, want Fok! is niet als zodanig betrokken bij de actie. Ik wil de titel wel veranderen in actie tegen broodfokkers. Sticky maken doe ik niet, het is al druk genoeg bovenin de topiclijst.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan iemand deze sticky maken het is besproken met NJ? Bevrijd de hondjes!
En de titel veranderen in Fok!kers tegen Broodfokkers!!
Hij is volquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:11 schreef Sakura het volgende:
Kan een mod dit topic weer open gooien, slaat echt totaal nergens op dat die dicht is
34 jaar oude flessepost gevonden
Topic loopt al behoorlijke tijd en loopt heel goed, zelfs zonder off-topic gezeur.
graag weer open dus.
Maar niet met zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is vol![]()
Een topic sluit automatisch na 300 posts!![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:48 schreef Koenz0r het volgende:
bagger, slotje
toch wel: de user die jij quoye is zelf een enorme baggeraar die cht geen topics op slot kan zetten (mocht ie willenquote:
geen gezicht dat zwartquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is vol![]()
Een topic sluit automatisch na 300 posts!![]()
Graag gedaan!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
geen gezicht dat zwart
echt heel erg bedankt voor alles dude
nee, al een hele tijd niet meerquote:Op donderdag 21 december 2006 20:01 schreef PLAE@ het volgende:
Worden er nergens meer dagcijfers bijgehouden enzo?
niet dat ik weetquote:Op donderdag 21 december 2006 13:36 schreef tonks het volgende:
Klonk! was jij gister in breda?
dit is het enige dat er nog is: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op vrijdag 22 december 2006 05:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Keek er ook niet bepaald dagelijks naar
Maar de totale post cijfers enzo![]()
volledig mee eens, het is dichtquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef gelly het volgende:
kuttopic
Slachtoffer trok als eerste mes
JAquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:52 schreef ondeugend het volgende:
Zeg buzzer... wat hebben jullie veel sticky's !![]()
Nou wie doet dat nou ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
JAgratis gekregen
ik heb de actie maar even in caps gezet (hoewel ik daar normaliter een bloedhekel aan heb
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:51 schreef buzzer het volgende:
ik word een beetje lichtelijk misselijk van dit topic.
[..]
uit jouw OP
ik ben hier klaar mee
En dat is het dus niet. Ik wil dus weten of dat ergens in de cultuur of in het karakter zit. En dan het liefst ook nog hoe je daar het beste mee om kan gaan aangezien ik het tegenkom in mijn werk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:20 schreef buzzer het volgende:
Niks vaags aan, het is imho een gewoon Marrokanen bash topic, en daar heb ik het niet zo op.
die insteek haalde ik er niet uit, maar als dat wel de insteek is, lijkt het me beter om een ander subforum voor dat topic te zoeken. Ik kan het wel uittekenen hoe dat in GC gaat aflopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:50 schreef wonko het volgende:
[..]
En dat is het dus niet. Ik wil dus weten of dat ergens in de cultuur of in het karakter zit. En dan het liefst ook nog hoe je daar het beste mee om kan gaan aangezien ik het tegenkom in mijn werk.
Doe eens een voorstel voor een subforum. En ja...het had wat beter verwoord kunnen worden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
die insteek haalde ik er niet uit, maar als dat wel de insteek is, lijkt het me beter om een ander subforum voor dat topic te zoeken. Ik kan het wel uittekenen hoe dat in GC gaat aflopen.
misschien HOC ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:32 schreef wonko het volgende:
[..]
Doe eens een voorstel voor een subforum. En ja...het had wat beter verwoord kunnen worden.
Die moet toch gewoon in FEEquote:Op zondag 24 december 2006 14:19 schreef editor2 het volgende:
Yo...mods...kan mijn pas geopende thread
nog blijven bestaan want ik zag hier een
soortgelijke. Mischien iets teveel van het goede? Merge anders de twee en gooi die
van mij opslot zodat er 1 kerst-topic is waar we allemaal ons ei in kwijt kunnen.
Oh en de klier reactie van 'tonks' in mijn thread
lijkt mij allesbehalve ontopic?![]()
Ik heb graag dat de desbetreffende mod het toelicht, en niet zo'n onbenul als jij.quote:Op maandag 25 december 2006 18:18 schreef Jordy-B het volgende:
Een OpeningsPost... en die moet toch wel iets langer zijn dan twee regels...
Je beseft toch wel dat de mod in kwestie, vergeleken met mij een newbie is, hè?quote:Op maandag 25 december 2006 18:20 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ik heb graag dat de desbetreffende mod het toelicht, en niet zo'n onbenul als jij.
. Dan was het topic waarschijnlijk wel open gebleven, maar dit topic op deze manier, neuh, dat was het net niet.quote:Ik was jong en dom ... en vertel nu maar eens wat was datgene dat je deed toen je nog jong en dom was. De TS begint, wel ben nooit jong en dom geweest. Wel gewoon jong, in fact dat ben ik nog steeds.
Primaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:39 schreef Triggershot het volgende:
Moslims en Islamieten mee nemen naar WFL?
Idd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:33 schreef opgebaarde het volgende:
Waar is dat topic van BG ineens gebleven, dat topic dat hij vertrekt uit 'dit leven'?![]()
Ik zie eigenlijk nauwelijks ludieke topics van BG.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:26 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Om hem te vereren. Ik mag BG graag en ik ga er van uit dat deze topic ludiek bedoeld is. Mocht dat niet zo zijn, dan is het plaatsen van zijn foto mijns inziens misplaatst.
Uhm, volgens mij is ie echt weg hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:36 schreef Jump het volgende:
Onderaan de topiclijst, met een kruisje ervoor. Zelfmoordtopics zijn niet echt gewenst, ongeacht het waar is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |