Niet zo blij doen, anders ga je eventjes naar onzin.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of ze hangt lekker op de bank bij d'r Gabbervriendjes en belt een Marokkaans vriendje voor wat wiet en die sufferd laat zich als wiet-express gebruiken en brengt het en dan is ze lekker ontspannen en heeft ze net als gisteren een hele gezellige avond met d'r Gabbervriendje.
Heeft ze haar pil wel meegenomen of mocht ze ook niet aan de pil?
ik hoop dat ze een streep bij zich heeftquote:Op zondag 7 januari 2007 20:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of ze hangt lekker op de bank bij d'r Gabbervriendjes en belt een Marokkaans vriendje voor wat wiet en die sufferd laat zich als wiet-express gebruiken en brengt het en dan is ze lekker ontspannen en heeft ze net als gisteren een hele gezellige avond met d'r Gabbervriendje.
Heeft ze haar pil wel meegenomen of mocht ze ook niet aan de pil?
Ik wachtte al tot jij of je tweeling broertje xebrozius zou komen...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:35 schreef kastanova het volgende:
Djeez, net even de foto bekeken en je hoeft in ieder geval niet te vrezen voor kinderlokkers...
Wees ff realistisch, het is zaterdagmiddag en er is niemand thuis, meisje mag die avond niet naar het allerbelangrijkste in haar puberleven, haar vrienden, ze belt of msn't met 1 van die gasten en die zegt *schijt hebben, kom maar gewoon hierheen*, ze heeft al eerder aangegeven dat het ver-schrik-ke-lijk is thuis (en voor een puber is een paar keer wat beperkingen krijgen als een hel) Enfin, ze gaat weg en denkt barst maar allemaal.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet zo blij doen, anders ga je eventjes naar onzin.
De kans is imho dat ze ergens veilig zit, maar sarcasme is niet echt leuk voor de TS toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wees ff realistisch, het is zaterdagmiddag en er is niemand thuis, meisje mag die avond niet naar het allerbelangrijkste in haar puberleven, haar vrienden, ze belt of msn't met 1 van die gasten en die zegt *schijt hebben, kom maar gewoon hierheen*, ze heeft al eerder aangegeven dat het ver-schrik-ke-lijk is thuis (en voor een puber is een paar keer wat beperkingen krijgen als een hel) Enfin, ze gaat weg en denkt barst maar allemaal.
Meer kan ik er na het verhaal van de TS-er niet van maken en het is ook geen meisje wat je op de tippelzone neerzet ..
sarcasma?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De kans is imho dat ze ergens veilig zit, maar sarcasme is niet echt leuk voor de TS toch?
dat zijn vrijwel alle speculaties van waar ze evt. zou kunnen zitten.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel speculaties die nergens op zijn gebasseerd.
Niet echt leukquote:Op zondag 7 januari 2007 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De kans is imho dat ze ergens veilig zit, maar sarcasme is niet echt leuk voor de TS toch?
Een mogelijke situatie helpt nergens aan mee.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat zijn vrijwel alle speculaties van waar ze evt. zou kunnen zitten.
Ik en loedertje dragen alleen een mogelijke situatie aan. (kutzin).
wat is daar mis mee?
Nee hoor ook dat heb ik liever niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet echt leuk
Je hebt liever dat iedereen hier gaat lopen dramtiseren dat zijn zusje mogelijk de deur open heeft gedaan voor een enge moordenaar die haar heeft meegnomen in zijn matzwarte busje en haar nu heeft vastgebonden aan een verwarmingsbuis in een klein kamertje waar geeneens vloerbedekking ligt?
Dat is pas niet leuk voor de TS-er.
Ik denk idd dat ze in deze situtaie gebruik maakt van haar vrijheid en ;écht niet naar school zal gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:42 schreef Thedrummer het volgende:
Ze gaat waarschijnlijk niet naar school.. ze heeft geen spullen bij zich voor school en als ze school kan ontlopen doet ze dat..
Meisjes van 16 zijn vaak heel erg gesloten, ik zal ook niet weten waar mijn zusje mee omgaat en toch heb ik een redelijk goede band met haar.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ze in deze situtaie gebruik maakt van haar vrijheid en ;écht niet naar school zal gaan.
Hoop dat jullie wat zicht krijgen op haar vriendenkring..(hoe kan het eigenlijk dat jullie geen idee hebben van de jongeren waar ze mee omgaat?)
NP.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Als iemand me nou ff zou vertellen waar dat ROC is kan ik morgen even een kijkje nemen.
Ok fiets ik er morgen even langs als ze dan nog niet terrecht is.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
NP.
Horecagebouw zit in Leiderdorp, of dat het pand is waar zij zit, weet ik niet.
Meer locaties op de website.
Leidsedreef 4, gebouw 1, Leiderdorp
(ingang aan de Rietschans)
Telefoon: (071) 582 47 00
ROC Leiden
Alvast bedankt voor de moeite!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:47 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ok fiets ik er morgen even langs als ze dan nog niet terrecht is.
zeg ken jij haar persoonlijk ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hoor ook dat heb ik liever niet.
Wat vind jij grappig aan de meest stomme scenario's bedenken alleen om de TS bang te maken..quote:Op zondag 7 januari 2007 20:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als ze nu in een hotel helemaal aan de drugs is en met een orgie bezig is, dan is die beloning voor mij
Whehe wie weet wat dat voor griezel isquote:
Dan hebben jullie in principe een aanknopingspunt (denk ik)quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef Thedrummer het volgende:
mijn zusje kwam bijna nooit met mensen thuis, ze ging meer met de straathangers om..
lijkt me toch redelijk wss?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat vind jij grappig aan de meest stomme scenario's bedenken alleen om de TS bang te maken..
Met 16 kun je als ouders haar bankrekening laten blokkeren, direct doen morgenochtend en ze is binnen een week weer terug..quote:Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehe wie weet wat dat voor griezel is![]()
Ze komt echt wel terug als haar geld op is en ze geen schone kleren meer heeft. Misschien kun je het slot vervangen zodat ze niet naar binnen kan om spullen mee te nemen waarop ze weer vertrekt
of juist niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Met 16 kun je als ouders haar bankrekening laten blokkeren, direct doen morgenochtend en ze is binnen een week weer terug..
dus mag je geen mogelijke (vrij logische) scenario's voorleggen?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:58 schreef buzzer het volgende:
WIllen jullie nu eens kappen met die grappige scenario's ?
Ik weet niet of je ooit wel eens met een vermissing te maken hebt gehad. HEt is nog maar een dag, maar dat is in dit geval ook best veel.
Ik heb Tanja Groen vrij goed gekend, dus ik weet hoe kut het is als iemand vermist is
Hallo zeg, jij mag het dus wél over Tanja Groen hebben en wij mogen geen scenario's plaatsen?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:58 schreef buzzer het volgende:
WIllen jullie nu eens kappen met die grappige scenario's ?
Ik weet niet of je ooit wel eens met een vermissing te maken hebt gehad. HEt is nog maar een dag, maar dat is in dit geval ook best veel.
Ik heb Tanja Groen vrij goed gekend, dus ik weet hoe kut het is als iemand vermist is
jah dat ben ik wel met je eens, maar de sappige details hoeven er niet bij.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
dus mag je geen mogelijke (vrij logische) scenario's voorleggen?
hoezo grappige scenario's?
de kans dat ze met een stel (foute) vrienden de hort op is, lijkt me vrij groot.
daar gaat het niet omquote:Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hallo zeg, jij mag het dus wél over Tanja Groen hebben en wij mogen geen scenario's plaatsen?
Mafkees.
TS-er, ik denk niet dat je moet denken aan zaken zoals die van Tanja Groen , je zus heeft waarschijnlijk gewoon zwaar de pest in omdat ze boos is op je ouders die liever hadden dat ze thuis bleef.
Ga er gewoon vanuit dat ze binnen een week weer thuiskomt en dat je ouders nog een zware dobber krijgen met deze puber die simpelweg denkt dat je ouders haar *geluk* verpesten
Is wel degelijk van belang.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar gaat het niet om
De pest in of niet de pest in doet niet ter zake. Vermist is vermist, en dat is gewoon bijzonder kut voor de direct betrokkenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |