quote:Op zondag 31 december 2006 12:55 schreef Alfisti het volgende:
Mission luidsprekers overigens?
JA zeker fijn spul en een hele goeie match met mn vintage Marantz versterker.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti is een boefje
ik weet het
Alleen peumpt Sjoewe met zijn eigen spullen............ toch een verschilquote:Op zondag 31 december 2006 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe, jij bent de PeuRac van het studentenkamertopic blijkbaar
quote:Op zondag 31 december 2006 13:24 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
Broodrooster op de kattenbak?
Daar heb je een puntquote:Op zondag 31 december 2006 13:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen peumpt Sjoewe met zijn eigen spullen............ toch een verschil
Tis gewoon niet waar. De laatste keer dat er een foto van m'n kamer stond was in oktober oid, en dat was omdat het ging over de verschillen tussen je oude en nieuwe kamer, en dat was bij mij nogal een verschil.quote:Op zondag 31 december 2006 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe, jij bent de PeuRac van het studentenkamertopic blijkbaar
Jij was toch geband omdat je dingen moest doen grafkut.quote:
Ik ben bezig, chagrijnige hoer.quote:Op zondag 31 december 2006 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij was toch geband omdat je dingen moest doen grafkut.
Waarom laat je jezelf bannen als je onder de account Sjoem en Hughster vrolijk doorpost, hypocriete mutsquote:
Ik ben trouwens vooral sjaggerijnig dat ik nog maar twee echte dagen met m'n lief heb waarna we elkaar 3 weken niet zienquote:
Wauw, tien posts in 3 dagen tegenover 35 posts per dag.quote:Op zondag 31 december 2006 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom laat je jezelf bannen als je onder de account Sjoem en Hughster vrolijk doorpost, hypocriete muts
relnichtquote:Op zondag 31 december 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
Toch nog ff zo'n rel aan het einde van het jaar![]()
Dit is toch geen rel manquote:Op zondag 31 december 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
ja, ik blijf je niet aaien hoorquote:Op zondag 31 december 2006 13:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vooral sjaggerijnig dat ik nog maar twee echte dagen met m'n lief heb waarna we elkaar 3 weken niet zien
Je bent zwakquote:Op zondag 31 december 2006 13:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wauw, tien posts in 3 dagen tegenover 35 posts per dag.
Zie het verschil muts. Tevens is ijsmeis mod, dan krijg ik de neiging om te modden en dan neemt tijd in beslag. Onwetende noob.
Ik heb toch nog geen zipjes gepost, neprel manquote:Op zondag 31 december 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
Doe eensquote:Op zondag 31 december 2006 13:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb toch nog geen zipjes gepost, neprel man
Whehe je kan niet stoppen zolang we nog forumstrijd hebben?quote:
Stoppen waarmee?quote:Op zondag 31 december 2006 13:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe je kan niet stoppen zolang we nog forumstrijd hebben?![]()
... als Heino?quote:
Duitsers hebben geen smaak.quote:Op zondag 31 december 2006 14:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zo'n lul een platencontract kan krijgen zeg![]()
1. Het is Duits.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Duitsers hebben geen smaak. een interessant verleden als het op smaak aankomt
Nee, daar hebben we Nana Mouskouri voorquote:Op zondag 31 december 2006 14:58 schreef BoJo het volgende:
ik dacht dat het een hele lelijke vrouw was![]()
Je vindt je vriendin lelijkquote:Op zondag 31 december 2006 15:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we Nana Mouskouri voor
[afbeelding]
Nana Mouskouri?quote:
quote:
Zit je me te stalken nuquote:Op zondag 31 december 2006 15:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, hoi..
Hee Sjoe, kom je straks nog even wat bij mij drinken ? Ik moet om half zeven op m'n werk zijn, maar daarvoor nog even ? Mijn mail doet stom, dus daarom kom ik je hier lastigvallen.. Probeerde je die foto's te mailen, maar de boel had er niet zo'n zin in, geloof ik.
[/tucht]
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 31 december 2006 14:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1. Het is Duits.
2. Kijk naar die gast [afbeelding]
3. Het is de meest verschrikkelijke muziek die mij ooit ter oren kwam.
4. Nu gaat iedereen denken dat ik er zo uitzie
Nee, mijn mail deed stom. En dit was wel zo makkelijk.quote:
En nu mag het dus niet meerquote:Op zondag 31 december 2006 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn reputatie gaat eraan. Jarenlang zit ik met de uiterste zorgvuldigheid sc-gesprekken tussen Fok!-koppels af te kraken, en nu.. Zucht.
Ik ga een tosti eten en dan kom ik wel langs. Woef.
Rip aan de nabestaandequote:Op zondag 31 december 2006 15:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En nu mag het dus niet meer. *bookmarkt post*
Ik doe rustig aan.quote:Op zondag 31 december 2006 15:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja maar, ja maar. De keuken moet dus nog schoon. En dat wou ik nu gaan doen.
Neem anders je laptop mee..
Bummerquote:Op zondag 31 december 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en ik lijk dus niet op Nana Mouskouri he. Dat dat even duidelijk is.
msn?quote:Op zondag 31 december 2006 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoe, wij moeten duidelijk eens praten.
Je had verwacht dat er iemand met een HDTV camera naast ging staan?quote:Op zondag 31 december 2006 15:25 schreef ThaFreak het volgende:
Saddam's Hanging the real dealniet echt een kwalitatief goede video maar toch
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat je weer wat rondneukt OK, maar met AudreyHepburn?![]()
:d
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat je weer wat rondneukt OK, maar met AudreyHepburn?![]()
:d
![]()
![]()
![]()
Alex is jaloers, omdat hij hem sinds hij single is alleen nog maar in een appeltaart heeft mogen prakken.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je had verwacht dat er iemand met een HDTV camera naast ging staan?
Je bent echt een beetje blijven hangen in de tijd van Mussolini of niet?quote:Op zondag 31 december 2006 15:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
minimaal....
en uit verschillende hoeken![]()
Daar zouden ze in het midden oosten eens over moeten na gaan denken jaquote:Op zondag 31 december 2006 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je had verwacht dat er iemand met een HDTV camera naast ging staan?
quote:
quote:
Lees je inquote:Op zondag 31 december 2006 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alex is jaloers, omdat hij hem sinds hij single is alleen nog maar in een appeltaart heeft mogen prakken.
Niets veranderd dusquote:Op zondag 31 december 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Grapje
Ik ken je helemala niet eens, dus heb ook geen oordel over je. Ik mag alleen graag stoken
[..]
Ik ga zeker 2 weken vakantie-SC nalezenquote:Lees je in
VOlgens mij passen julie wel goed bij elkaar na deze erste indrukkenquote:Op zondag 31 december 2006 15:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn hapt naar adem na een minutendurende lach-aanval.
Nee.quote:Op zondag 31 december 2006 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
Maar de relatie is weer up and running of wat?![]()
nee ik ben alleen tegen crappy telefoon filmpjes.....quote:Op zondag 31 december 2006 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje blijven hangen in de tijd van Mussolini of niet?
Wat fijn dat we je zegen hebben.quote:Op zondag 31 december 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
VOlgens mij passen julie wel goed bij elkaar na deze erste indrukken
Zeiksnorquote:Op zondag 31 december 2006 15:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee ik ben alleen tegen crappy telefoon filmpjes.....
weg detail, weg alles![]()
Hermanusquote:
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 31 december 2006 15:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hermanus
Ik weet ook niet waat lexx het over heeft maar het zal ongetwijfeld iets te maken hebben met nymfomaan zijn en piem0l in de buurt hebben, no matter what
Zo'n hele aanhanger met 10 van die dingen schietklaar gemonteerd achter de auto en goanquote:Op zondag 31 december 2006 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeiksnor
Moet je geen carbid schieten trouwens?
Het gebeurd in ieder geval met pijn en moeite in de Visaquote:Op zondag 31 december 2006 15:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hermanus
Ik weet ook niet waat lexx het over heeft maar het zal ongetwijfeld iets te maken hebben met nymfomaan zijn en piem0l in de buurt hebben, no matter what
Knall'n met die buss'n.quote:Op zondag 31 december 2006 15:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo'n hele aanhanger met 10 van die dingen schietklaar gemonteerd achter de auto en goan
Kangoo's en zulksquote:Op zondag 31 december 2006 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het gebeurd in ieder geval met pijn en moeite in de Visa
Sex in de auto.
Als het al in de Visa was gebeurd, had ik niet om advies hoeven vragen, nietwaar?quote:Op zondag 31 december 2006 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sex in de auto.
carbid is voor het platte land, komt niet goed als ik daar hier mee bezig gaquote:Op zondag 31 december 2006 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeiksnor
Moet je geen carbid schieten trouwens?
Maar je wilde het wel. Alleen het paste nietquote:Op zondag 31 december 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het al in de Visa was gebeurd, had ik niet om advies hoeven vragen, nietwaar?
Godverdomme het is maar goed ook dat hij daar een goede plek voor zoekt ja! Als je zo'n griezel al lex af zie karren op een ander in zo'n Citrofielen bak dan wordt je daar niet vrolijk van.quote:Op zondag 31 december 2006 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sex in de auto.
Ah, de hele familie komt natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2006 15:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
carbid is voor het platte land, komt niet goed als ik daar hier mee bezig ga![]()
even aan het chillen voordat het huis vanaf 1800 vol zit![]()
daarna zuipen en de buurt op stelten zetten met 2 500000 klappers![]()
Ik ben bij 'm gaan wonen.quote:Op zondag 31 december 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar zo kom je er nooit vanaf natuurlijk*kuch*
Jij en Anne nog een beetje liggen vozen of moet dat ook alweer via MSN?
Met de geitenwollensokken aan natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2006 15:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Godverdomme het is maar goed ook dat hij daar een goede plek voor zoekt ja! Als je zo'n griezel al lex af zie karren op een ander in zo'n Citrofielen bak dan wordt je daar niet vrolijk van.
Mja met Sandra in huis is palen in bed natuurlijk een no-noquote:Op zondag 31 december 2006 15:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Godverdomme het is maar goed ook dat hij daar een goede plek voor zoekt ja! Als je zo'n griezel al lex af zie karren op een ander in zo'n Citrofielen bak dan wordt je daar niet vrolijk van.
Koop een partij romeinse kaarsen en verweer je.quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga echt zo vuurwerk naar mijn hoofd krijgen als ik vanavond naar mijn werk moet..
Eindelijk op jezelf wonen bevalt begrijp ik?quote:Op zondag 31 december 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
ik heb sinds 12:00 toen ik opstond echt geen ene moer uitgevoerd![]()
Goede tip.quote:Op zondag 31 december 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koop een partij romeinse kaarsen en verweer je.
nee geen familie ouders en dergelijke.....quote:Op zondag 31 december 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, de hele familie komt natuurlijk. Maar 18h00 is wel vroeg... dan wordt het iig niet asociaal laat waarschijnlijk
En carbidschieters blijft een volkje apart![]()
![]()
Illegaal dan. Ik weet zeker dat je op het gemeentehuis van Utrecht geen toestemming krijgt om je in te schrijven.quote:
heerlijkquote:Op zondag 31 december 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eindelijk op jezelf wonen bevalt begrijp ik?
Nog niet geprobeerd. Maar het zal in een W123 ongetwijfeld beter passen ja.quote:Op zondag 31 december 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar je wilde het wel. Alleen het paste niet
Kinky hè.quote:Op zondag 31 december 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Illegaal dan. Ik weet zeker dat je op het gemeentehuis van Utrecht geen toestemming krijgt om je in te schrijven.
armed_dangerous.jpgquote:Op zondag 31 december 2006 15:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Goede tip.
Zit ik me daar als een soort Harry Potter op de fiets..
Whehehe.quote:Op zondag 31 december 2006 15:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Goede tip.
Zit ik me daar als een soort Harry Potter op de fiets..
Op zekerquote:Op zondag 31 december 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd. Maar het zal in een W123 ongetwijfeld beter passen ja.
Ik kom morgen m'n nest ook niet uit. Net als alle andere jaren trouwensquote:Op zondag 31 december 2006 15:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee geen familie ouders en dergelijke.....
vrienden en dergelijke wel......
laat nee....tot vroeg in de morgen na het uitgaan iig![]()
daarna hele dag in coma![]()
We kennen het verhaalquote:Op zondag 31 december 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe.
Die dingen zijn een van de redenen waarom ik geen vuurwerk meer aanschaf.
Gewoon zeggen dat je koffie zit te drinkenquote:Op zondag 31 december 2006 15:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
heerlijk
alleen fuck net na die post weer gebelt door me werk
Of op de EHBO zit na een ontmoeting met een romeinse kaarsquote:Op zondag 31 december 2006 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je koffie zit te drinken.
dat je uberhaubt nog opneemtquote:Op zondag 31 december 2006 15:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
heerlijk
alleen fuck net na die post weer gebelt door me werk
tis eerder een kwestie van niet kunnen denk ikquote:Op zondag 31 december 2006 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kom morgen m'n nest ook niet uit. Net als alle andere jaren trouwens.
Ze moeten gewoon niet met me fokken, jeweets.quote:Op zondag 31 december 2006 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of op de EHBO zit na een ontmoeting met een romeinse kaars
Dat ja.quote:Op zondag 31 december 2006 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis eerder een kwestie van niet kunnen denk ik![]()
quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 16:30 schreef Sjoem het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3516830261139504757&q=theo+maassen+tegen+beter+weten.
je moet wel he als je standby bent... ach krijg er ook de euro's voor dus mag eigenlijk helemaal niet klagen.quote:
niet meer nee, ik was anders naar een leuk feestje gegaan in Duitslandquote:Op zondag 31 december 2006 16:44 schreef Sjoem het volgende:
Ga je iets bijzonders doen vanavond dan?
insgelijksquote:Op zondag 31 december 2006 16:44 schreef Sjoem het volgende:
Nouja, ik ga er ook vandoor. Voedsel halen. Ergens. Gelukkig nieuwjaar alvast.
op de Dam schijnt het wel leuk te zijnquote:Op zondag 31 december 2006 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet meer nee, ik was anders naar een leuk feestje gegaan in Duitsland![]()
nu word het maar bij mijn ouders hangen![]()
Jezus kenkerquote:Op zondag 31 december 2006 17:01 schreef Hugster het volgende:
Ik heb een hoop plannen voor 2007
Begin 2e kwartaal woon ik op de Oude gracht, en gaan we met 3 man voor onzelf beginnen.
Helemaal clean knallen, veel sporten en er helemaal voor gaan
Daarom wordt 2006 ook knallend afgesloten en is het daarna afgelopen met deze zooi
[afbeelding]Tot volgend jaar!!!
quote:Op zondag 31 december 2006 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe, jij bent de PeuRacJaguarized van het studentenkamertopic blijkbaar
nee, eind januari pas.quote:Op zondag 31 december 2006 17:53 schreef lipje het volgende:
hehe le dakar2007 is afgelopen?
Ik ben thuis.quote:Op zondag 31 december 2006 17:56 schreef lipje het volgende:
ik bedoelde de tv uitzending van rtl/sbs
Kan ik het daar online kijken?quote:Op zondag 31 december 2006 18:09 schreef lipje het volgende:
http://www.rtl.nl/sport/rtl_sport/
http://www.rtl.nl/sport/dakar2007/home/index.xml
deelsquote:
Nee hoor, ik kijk nu Hans Teeuwenquote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef lipje het volgende:
damn te vroeg gegeven. nu zit ie naar een beeldscherm te staren
Ik ben inderdaad een keer van mn stoel geflikkerd van het lachen jaquote:Op zondag 31 december 2006 18:18 schreef lipje het volgende:
lig je niet onder je bureau van het lachen
Als je nuchter was zou je het binnen de minuut kunnen radenquote:Op maandag 1 januari 2007 02:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
jij ook, al weet ik nieyt wiens kloon je bent![]()
![]()
![]()
![]()
Jebo te nuchter!quote:Op maandag 1 januari 2007 02:45 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je nuchter was zou je het binnen de minuut kunnen raden
euhm jah manquote:Op maandag 1 januari 2007 03:42 schreef Sjoewe het volgende:
mehggghhhhhhhhhhhhrrrrrrrrr
heb 10 euro zi ikquote:Op maandag 1 januari 2007 09:45 schreef BaraCuda het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen![]()
Die 20 miljoen zat zo dicht bij![]()
Letters waren goed eindcijfers waren goed alleen de rest nietWeer een jaar werken
![]()
jaaaooo vidi sjlivaquote:Op maandag 1 januari 2007 02:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
BBBBBBBoooooooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjjooooooooo
Gdje si vise brate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[afbeelding]
je kan iig onbeperkt je kater verdrinken met koffiequote:
kan ik nog meer schijten, ben al 3x geweest vanochtendquote:Op maandag 1 januari 2007 12:03 schreef vlad het volgende:
[..]
je kan iig onbeperkt je kater verdrinken met koffie![]()
ik hoop dat ze niet bellen want ik ben te brak om na te denkenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:25 schreef BaraCuda het volgende:
Verwacht je veel telefoontjes vandaag bo?![]()
Daarstraks een SMS van m'n baas dat die in club New York nog 45 minuten moest wachten op het nieuwe jaar![]()
Ken wel zien waar m'n salaris naar toe gaat, die vent is meer op vakantie dan dat ie in nederland is![]()
tekenfilmpjes kijkenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoop dat ze niet bellen want ik ben te brak om na te denken
Maar de tijd schiet zo niet op...
family guy en american dadquote:Op maandag 1 januari 2007 12:30 schreef BoJo het volgende:
eigenlijk wel goed plan, heb nog ergens een site met family guy episodes![]()
Nou ben ik zelf ook niet de beste handelaar, maar op die manier verkoop je je auto nooit he Peu?quote:
zeg, je bent toch geen illigale zaken aan het uitvreten he?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:42 schreef BaraCuda het volgende:
Mensen die zeggen een retail dvd te uploaden en dan een camversie erop zetten
![]()
Geef toe, 4 maanden voor het einde van de APK al gaan zeuren over een nieuwe APK en dan ook nog 150 onder de vraagprijs bieden.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf ook niet de beste handelaar, maar op die manier verkoop je je auto nooit he Peu?
eensch..quote:Op maandag 1 januari 2007 13:19 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Geef toe, 4 maanden voor het einde van de APK al gaan zeuren over een nieuwe APK en dan ook nog 150 onder de vraagprijs bieden.
Als je nou zegt:
Ik bied 1000 met nieuwe APK, dan is dat wat anders.
das ook wel weer waar ja.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:19 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Geef toe, 4 maanden voor het einde van de APK al gaan zeuren over een nieuwe APK en dan ook nog 150 onder de vraagprijs bieden.
Als je nou zegt:
Ik bied 1000 met nieuwe APK, dan is dat wat anders.
zeikslet, ik ben nu aan het "werk"quote:Op maandag 1 januari 2007 13:24 schreef Sjoem het volgende:
Euw. Ik hoop zo dat ik mrorgen niet hoef te werken.
zeikslet, je hebt ten minste 'werk'quote:Op maandag 1 januari 2007 13:24 schreef Sjoem het volgende:
Euw. Ik hoop zo dat ik mrorgen niet hoef te werken.
Onbetaald jaquote:Op maandag 1 januari 2007 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeikslet, je hebt ten minste 'werk'
Moet je morgen avond eigenlijk ook werken?quote:
niks gehoord, zal wel komen omdat ze hebben lopen kankeren over mijn "houding" de laatste 2x. Lekker boeiendquote:Op maandag 1 januari 2007 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je morgen avond eigenlijk ook werken?
sretna novaquote:Op maandag 1 januari 2007 13:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Goedemorgen allemaal, en omfg wat ben ik brak![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ga mn buren weer vervelen met Pink FLoyd
Bij jou ook al en dan denken ze dat het me ook echt iets doet als ze er wat van zeggen, ze hebben mn onslagbrief al 2 wekenquote:Op maandag 1 januari 2007 13:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
niks gehoord, zal wel komen omdat ze hebben lopen kankeren over mijn "houding" de laatste 2x. Lekker boeiend![]()
Stelletje zieligerds zijn het.
Jolijt ende vermaack.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:27 schreef Sjoem het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=exiZPnWyJY4&mode=related&search=
Geen cityFm?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ga mn buren weer vervelen met Pink FLoyd
werd nog gebelt omdat ik die ene avond de hele tijd in de bus met Milan heb zitten ouwehoerenquote:Op maandag 1 januari 2007 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou ook al en dan denken ze dat het me ook echt iets doet als ze er wat van zeggen, ze hebben mn onslagbrief al 2 weken![]()
Dat ga je niet halen, de wind staat verkeerd.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NopeHoor je het al, of moet ik dan mn raam open zetten?
Klopt, t waait ricting Stiensquote:Op maandag 1 januari 2007 13:41 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat ga je niet halen, de wind staat verkeerd.
* PeuRacquote:Op maandag 1 januari 2007 13:47 schreef lipje het volgende:
mogguh
Beste wensen allemaal.
en wie waren er nog meer op de dam?
Ik herken 2 stemmenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7881441572346290963&q=vuurwerkbom
Daar hadden we er nu 2 van
Doe ik het toch beter ouwequote:Op maandag 1 januari 2007 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
Goedemorgen
KneiterbrakGelukkig nieuwjaar
nog 4 uur en 10 minutenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:48 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe.
Koffie
0,5l. starbucks koffiemok
Hmm... koffie onttrekt vocht uit je kop toch?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:48 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe.
Koffie
0,5l. starbucks koffiemok
Ik ben er weer overheen, ik moest gisteravond voor m'n matties een joint draaien en toen dacht ik dat het een goed plan was om gewoon maar mee te paffenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmm... koffie onttrekt vocht uit je kop toch?
Gaan we niet doen
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben er weer overheen, ik moest gisteravond voor m'n matties een joint draaien en toen dacht ik dat het een goed plan was om gewoon maar mee te paffen
NOT.
Kwart voor drie eerderquote:
Handige Harryquote:Op maandag 1 januari 2007 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kwart voor drie eerder
Maar goed er ligt hier ook een allerschattigst meisje in bed d'r roes uit te slapen![]()
Die kwam behoorlijk van de wereld om 14:00 uur aan kakken jaquote:Op maandag 1 januari 2007 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Handige Harry
En da's ook wel lief, die is net pas thuis zeker?
Mooie tijd ook mênquote:Op maandag 1 januari 2007 16:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die kwam behoorlijk van de wereld om 14:00 uur aan kakken ja
Ja. Van mn pa. Maar als ik m'n iMac bij elkaar heb ga ik nog voor een prikkie ergen een oude iBook opsnorren oid. Internetten op de bank is leukquote:Op maandag 1 januari 2007 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
Sinds wanneer heb jij een lap?
Of is dat die unit van je pa?
Ah. Internetten op de bank is inderdaad relaxed ja. Ik lig nu ook op de bank met de lap op m'n pensquote:Op maandag 1 januari 2007 16:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Van mn pa. Maar als ik m'n iMac bij elkaar heb ga ik nog voor een prikkie ergen een oude iBook opsnorren oid. Internetten op de bank is leuk
ik zit te internetten in mijn eentje op een hele verdiepingquote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah. Internetten op de bank is inderdaad relaxed ja. Ik lig nu ook op de bank met de lap op m'n pens.
Tijd voor goeie voornemens, misschien?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit te internetten in mijn eentje op een hele verdieping![]()
minder werken, meer vakantie?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tijd voor goeie voornemens, misschien?
Wel leuk zo, die monoloogquote:Op maandag 1 januari 2007 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoe, ik krijg m'n berichten terug
Idem, synchroon met mij dus.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:30 schreef ook_gek het volgende:
ik ben goed bezich. Ik heb de auto gewassen
Gooi een muntje op. Of spring van een brug.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:08 schreef PeuRac het volgende:
Dilemma, k heb niet echt geslapen, dus wil eigenlijk op tijd naar bed, maar een etentje en filmpje in de buurt van Eindhoven is ook niet slecht.
dat word voor mij wel heel letterlijk, morgen eindliejk tijd om naar de kapper te gaan, als t een beetje snel gaat bij de garagequote:Op maandag 1 januari 2007 17:51 schreef Alfisti het volgende:
Nog gelukkig nieuw haar en de beste wensen voor alle mensen
Tamron lenzen bevallen me toch beter dan die van Canon.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Paladijn het volgende:
lexxx, Prijsverhoging Canon al gezien?
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef Paladijn het volgende:
lexxx, Prijsverhoging Canon al gezien?
quote:Vooral de professionele L lens van Canon zal onderhevig zijn aan deze prijsstijging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |