quote:Op zondag 31 december 2006 12:55 schreef Alfisti het volgende:
Mission luidsprekers overigens?
JA zeker fijn spul en een hele goeie match met mn vintage Marantz versterker.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti is een boefje
ik weet het
Alleen peumpt Sjoewe met zijn eigen spullen............ toch een verschilquote:Op zondag 31 december 2006 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe, jij bent de PeuRac van het studentenkamertopic blijkbaar
quote:Op zondag 31 december 2006 13:24 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
Broodrooster op de kattenbak?
Daar heb je een puntquote:Op zondag 31 december 2006 13:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen peumpt Sjoewe met zijn eigen spullen............ toch een verschil
Tis gewoon niet waar. De laatste keer dat er een foto van m'n kamer stond was in oktober oid, en dat was omdat het ging over de verschillen tussen je oude en nieuwe kamer, en dat was bij mij nogal een verschil.quote:Op zondag 31 december 2006 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe, jij bent de PeuRac van het studentenkamertopic blijkbaar
Jij was toch geband omdat je dingen moest doen grafkut.quote:
Ik ben bezig, chagrijnige hoer.quote:Op zondag 31 december 2006 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij was toch geband omdat je dingen moest doen grafkut.
Waarom laat je jezelf bannen als je onder de account Sjoem en Hughster vrolijk doorpost, hypocriete mutsquote:
Ik ben trouwens vooral sjaggerijnig dat ik nog maar twee echte dagen met m'n lief heb waarna we elkaar 3 weken niet zienquote:
Wauw, tien posts in 3 dagen tegenover 35 posts per dag.quote:Op zondag 31 december 2006 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom laat je jezelf bannen als je onder de account Sjoem en Hughster vrolijk doorpost, hypocriete muts
relnichtquote:Op zondag 31 december 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
Toch nog ff zo'n rel aan het einde van het jaar![]()
Dit is toch geen rel manquote:Op zondag 31 december 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
ja, ik blijf je niet aaien hoorquote:Op zondag 31 december 2006 13:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vooral sjaggerijnig dat ik nog maar twee echte dagen met m'n lief heb waarna we elkaar 3 weken niet zien
Je bent zwakquote:Op zondag 31 december 2006 13:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wauw, tien posts in 3 dagen tegenover 35 posts per dag.
Zie het verschil muts. Tevens is ijsmeis mod, dan krijg ik de neiging om te modden en dan neemt tijd in beslag. Onwetende noob.
Ik heb toch nog geen zipjes gepost, neprel manquote:Op zondag 31 december 2006 13:46 schreef BaraCuda het volgende:
Doe eensquote:Op zondag 31 december 2006 13:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb toch nog geen zipjes gepost, neprel man
Whehe je kan niet stoppen zolang we nog forumstrijd hebben?quote:
Stoppen waarmee?quote:Op zondag 31 december 2006 13:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe je kan niet stoppen zolang we nog forumstrijd hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |