Het geld is er ook niet. Ja, of je moet de toekomst van de club in in gevaar gaan brengen.quote:Op zondag 31 december 2006 15:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ten Cate wil er zeker nog wel iemand bij, het geld is er alleen niet of wordt niet beschikbaar gesteld.

Klopt, we zijn gewoon geen Chelsea qua geld, daar moet we mee leven.quote:Op zondag 31 december 2006 15:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En zo word je dus nooit kampioen...

Precies.quote:Op zondag 31 december 2006 15:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het geld is er ook niet. Ja, of je moet de toekomst van de club in in gevaar gaan brengen.
Het missen van de CL is een klap geweest die we de komende jaren gaan blijven voelen...

Is toch spannend.quote:Op zondag 31 december 2006 16:03 schreef Urquhart het volgende:
Het probleem is dat we eigenlijk pas beginnen te voetballen, als we achter staan
En sta we dan (per ongeluk) eens een keertje voor, dan lijken we er alles voor te doen om weer achter te staan.

Nu hopen dat 'ie het net zo goed gaat doen als degene die nummer 23 een tijdje heeft gedragen (en daarna nooit met 10 zal komen te spelen of de aanvoerdersband krijgtquote:Op zondag 31 december 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
Leonardo heeft trouwens rugnummer 23 gekregen, als het goed is. Dus die kan ook met foto in de OP.

Ik moest lachenquote:Op zondag 31 december 2006 18:45 schreef koningdavid het volgende:
Ja, goed uiteinde allemaal! Voorzichtig met de oliebollen en niet teveel vuurwerk eten. ()

Jawelquote:Op zondag 31 december 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Kanu die moet je toch niet willen?

Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 31 december 2006 18:58 schreef Urquhart het volgende:
Mede-Ajacieden, een prettige jaarwisseling allemaal. En dat het maar een gezond en succesvol 2007 mag worden.

quote:Op zondag 31 december 2006 18:58 schreef Urquhart het volgende:
Mede-Ajacieden, een prettige jaarwisseling allemaal. En dat het maar een gezond en succesvol 2007 mag worden.

Ik zat dus te denken, Leonardo zal op rechts komen en dit gaat wss de kapotmaking van Huntelaar betekenen.quote:Op zondag 31 december 2006 19:22 schreef F1Bas het volgende:
Behalve Leonardo zie ik niemand meer komen.

Babel heeft toch echt wel overzicht, of bedoel je Perez?quote:Op zondag 31 december 2006 19:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zat dus te denken, Leonardo zal op rechts komen en dit gaat wss de kapotmaking van Huntelaar betekenen.
2 buitenspelers zonder overzicht, die voor hun eigen actie gaat![]()
![]()

Babel heeft overzicht richting het plekje van waar 'ie graag schiet. Perez is juist degene die drie stappen vooruit ziet wat er gaat gebeuren. Je zou 'm haast opstellen in plaats van Sneijder om hem de kans te gunnen op z'n favoriete stek.quote:Op zondag 31 december 2006 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Babel heeft toch echt wel overzicht, of bedoel je Perez?

Babel heeft niet de pass die Huntelaar in scoringspositie zet hoor, ook niet echt de voorzet. Hij is dreigend ja, als hij zijn eigen actie maakt.quote:Op zondag 31 december 2006 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Babel heeft toch echt wel overzicht, of bedoel je Perez?

Hij mag van mij komen voor op de bank.quote:Op zondag 31 december 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Kanu die moet je toch niet willen?

jij ook manquote:Op zondag 31 december 2006 18:58 schreef Urquhart het volgende:

Van hetzelfde.quote:Op zondag 31 december 2006 21:40 schreef twi het volgende:
Maar een ieder hier, prettige jaarwisseling![]()

Jammer, niemand hapt!quote:Op zondag 31 december 2006 20:24 schreef TC03 het volgende:
Het is wachten tot Feyenoord Ajax in haalt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |