Ik zat dus te denken, Leonardo zal op rechts komen en dit gaat wss de kapotmaking van Huntelaar betekenen.quote:Op zondag 31 december 2006 19:22 schreef F1Bas het volgende:
Behalve Leonardo zie ik niemand meer komen.

Babel heeft toch echt wel overzicht, of bedoel je Perez?quote:Op zondag 31 december 2006 19:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zat dus te denken, Leonardo zal op rechts komen en dit gaat wss de kapotmaking van Huntelaar betekenen.
2 buitenspelers zonder overzicht, die voor hun eigen actie gaat![]()
![]()

Babel heeft overzicht richting het plekje van waar 'ie graag schiet. Perez is juist degene die drie stappen vooruit ziet wat er gaat gebeuren. Je zou 'm haast opstellen in plaats van Sneijder om hem de kans te gunnen op z'n favoriete stek.quote:Op zondag 31 december 2006 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Babel heeft toch echt wel overzicht, of bedoel je Perez?

Babel heeft niet de pass die Huntelaar in scoringspositie zet hoor, ook niet echt de voorzet. Hij is dreigend ja, als hij zijn eigen actie maakt.quote:Op zondag 31 december 2006 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Babel heeft toch echt wel overzicht, of bedoel je Perez?

Hij mag van mij komen voor op de bank.quote:Op zondag 31 december 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Kanu die moet je toch niet willen?

jij ook manquote:Op zondag 31 december 2006 18:58 schreef Urquhart het volgende:
Mede-Ajacieden, een prettige jaarwisseling allemaal. En dat het maar een gezond en succesvol 2007 mag worden.

Van hetzelfde.quote:Op zondag 31 december 2006 21:40 schreef twi het volgende:
Maar een ieder hier, prettige jaarwisseling![]()

Jammer, niemand hapt!quote:Op zondag 31 december 2006 20:24 schreef TC03 het volgende:
Het is wachten tot Feyenoord Ajax in haalt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |