Het geld is er ook niet. Ja, of je moet de toekomst van de club in in gevaar gaan brengen.quote:Op zondag 31 december 2006 15:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ten Cate wil er zeker nog wel iemand bij, het geld is er alleen niet of wordt niet beschikbaar gesteld.
Klopt, we zijn gewoon geen Chelsea qua geld, daar moet we mee leven.quote:Op zondag 31 december 2006 15:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En zo word je dus nooit kampioen...
Precies.quote:Op zondag 31 december 2006 15:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het geld is er ook niet. Ja, of je moet de toekomst van de club in in gevaar gaan brengen.
Het missen van de CL is een klap geweest die we de komende jaren gaan blijven voelen...
Is toch spannend.quote:Op zondag 31 december 2006 16:03 schreef Urquhart het volgende:
Het probleem is dat we eigenlijk pas beginnen te voetballen, als we achter staan
En sta we dan (per ongeluk) eens een keertje voor, dan lijken we er alles voor te doen om weer achter te staan.
Nu hopen dat 'ie het net zo goed gaat doen als degene die nummer 23 een tijdje heeft gedragen (en daarna nooit met 10 zal komen te spelen of de aanvoerdersband krijgtquote:Op zondag 31 december 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
Leonardo heeft trouwens rugnummer 23 gekregen, als het goed is. Dus die kan ook met foto in de OP.
Ik moest lachenquote:Op zondag 31 december 2006 18:45 schreef koningdavid het volgende:
Ja, goed uiteinde allemaal! Voorzichtig met de oliebollen en niet teveel vuurwerk eten. ()
Jawelquote:Op zondag 31 december 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Kanu die moet je toch niet willen?
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 31 december 2006 18:58 schreef Urquhart het volgende:
Mede-Ajacieden, een prettige jaarwisseling allemaal. En dat het maar een gezond en succesvol 2007 mag worden.
quote:Op zondag 31 december 2006 18:58 schreef Urquhart het volgende:
Mede-Ajacieden, een prettige jaarwisseling allemaal. En dat het maar een gezond en succesvol 2007 mag worden.
Ik zat dus te denken, Leonardo zal op rechts komen en dit gaat wss de kapotmaking van Huntelaar betekenen.quote:Op zondag 31 december 2006 19:22 schreef F1Bas het volgende:
Behalve Leonardo zie ik niemand meer komen.
Babel heeft toch echt wel overzicht, of bedoel je Perez?quote:Op zondag 31 december 2006 19:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zat dus te denken, Leonardo zal op rechts komen en dit gaat wss de kapotmaking van Huntelaar betekenen.
2 buitenspelers zonder overzicht, die voor hun eigen actie gaat![]()
![]()
Babel heeft overzicht richting het plekje van waar 'ie graag schiet. Perez is juist degene die drie stappen vooruit ziet wat er gaat gebeuren. Je zou 'm haast opstellen in plaats van Sneijder om hem de kans te gunnen op z'n favoriete stek.quote:Op zondag 31 december 2006 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Babel heeft toch echt wel overzicht, of bedoel je Perez?
Babel heeft niet de pass die Huntelaar in scoringspositie zet hoor, ook niet echt de voorzet. Hij is dreigend ja, als hij zijn eigen actie maakt.quote:Op zondag 31 december 2006 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Babel heeft toch echt wel overzicht, of bedoel je Perez?
Hij mag van mij komen voor op de bank.quote:Op zondag 31 december 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Kanu die moet je toch niet willen?
jij ook manquote:Op zondag 31 december 2006 18:58 schreef Urquhart het volgende:
Van hetzelfde.quote:Op zondag 31 december 2006 21:40 schreef twi het volgende:
Maar een ieder hier, prettige jaarwisseling![]()
Jammer, niemand hapt!quote:Op zondag 31 december 2006 20:24 schreef TC03 het volgende:
Het is wachten tot Feyenoord Ajax in haalt.
BBC...quote:Kanu sets sights on Ajax return
Kanu
Kanu spent two years with Ajax
Portsmouth striker Kanu has called for the club to allow him to leave Fratton Park to join Ajax.
The 30-year-old is the club's top scorer with nine goals but is keen to make a return to the Dutch club.
He told the Vanguard newspaper: "I want to go to Ajax. Portsmouth should be grateful for what I have been able to do for them and allow me to go."
And boss Harry Redknapp has admitted he would not stand in the way if defender Sol Campbell wanted to join Chelsea.
Chelsea are facing a defensive crisis with John Terry out with a back injury.
And Redknapp said he would be powerless to prevent the former Spurs and Arsenal centre-back Campbell, 32, from leaving if he wanted to leave for Stamford Bridge.
He said: "You wouldn't want to lose him but if he said he wanted to go what could you do? Not a lot really.
"I hope Chelsea are not interested in him. If I lose him I am in trouble."
Kanu's future is of a more pressing concern, with the former Arsenal and West Brom forward keen to make a recreate the glory days of the mid-1990s at Ajax.
And he also hinted that Tottenham midfielder Edgar Davids could join him in Amsterdam.
He said: "I have been talking to Edgar Davids and a couple of the other guys who shaped Ajax in the mid-1990s and we believe we can re-create the atmosphere if we return to play for the club.
"I am waiting for Ajax's offer. I have told Portsmouth I want to leave. My mind is made up. I have great memories of Amsterdam and I know great things can happen there if we return."
Oud nieuwsquote:
En 3 dagen geleden al in de krant waar ze het uit hebbenquote:Op maandag 1 januari 2007 13:04 schreef MaxPower het volgende:
Het staat er sinds 11 uur vanmorgen op.
Dingen kunnen langer bekend zijn dan dat het op de BBC site staat hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 13:04 schreef MaxPower het volgende:
Het staat er sinds 11 uur vanmorgen op.
Dat kan dus al niet meer.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:23 schreef koningdavid het volgende:
Een goed en gezegend 2007 allemaal.![]()
Dat Ajax maar de wereldcup mag winnen.![]()
Iedereen wil wel versterkingen bij Ajax. Maar het probleem is dat we alleen versterkingen kunnen halen als we spelers verkopen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:53 schreef StarGazer het volgende:
Een gelukkig nieuwjaar aan alle mede-Ajacieden. Hopen op een mooi 2007 en dat Van Geel inziet dat er echt versterkingen moeten komen.
Dan moeten we maar wat spelers gaan verkopen he.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Iedereen wil wel versterkingen bij Ajax. Maar het probleem is dat we alleen versterkingen kunnen halen als we spelers verkopen.
Met Kanu en Davids erbij is er meer ervaring in het team en komt het helemaal goedquote:Op maandag 1 januari 2007 13:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Iedereen wil wel versterkingen bij Ajax. Maar het probleem is dat we alleen versterkingen kunnen halen als we spelers verkopen.
Niet verkopen, wel verhuren.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maduro
den bosch ofzoquote:Op maandag 1 januari 2007 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Welk team wil die lamzak huren dan?
Overigens kwam hij bij het afscheid bij NAC wel sympathiek overquote:Op maandag 1 januari 2007 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb vanmiddag de documentaire over Leonardo toen hij 12 was gekeken, maar hij is in al die jaren geen steek verandert.
'We'quote:'Ik heb gesproken met Edgar Davids en nog een paar andere jongens uit die Ajax-tijd', aldus Kanu. 'We denken dat we die sfeer kunnen terugbrengen als we weer in Amsterdam gaan spelen.'
kippenvelquote:Op maandag 1 januari 2007 15:11 schreef Roeni3 het volgende:
Geniaal hoe Kanu vertelt:
[..]
'We'. Davids en Kanu.
Pinchitter en voor de gezelligheid.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar wat heb je aan Kanu als je Huntelaar hebt
Hij is ook sympatiek (volgens zijn teamgenoten), hij heeft gewoon een handleiding nodig. Af en toe gaat hij over de schreef en doet hij enorm stomme dingen.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Overigens kwam hij bij het afscheid bij NAC wel sympathiek over
zo royaal zitten we nu ook weer niet in scorende spelers hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef TimmyAsd het volgende:
Is Kanu pas 30 jaar
Maar wat heb je aan Kanu als je Huntelaar hebt
Maar Davids terug, graag
M'n Davids liefde is een beetje minder na vorige zomer. Maar hij kan het goedmaken door nu naar Ajax te komen inplaats van Juve.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:11 schreef Roeni3 het volgende:
Geniaal hoe Kanu vertelt:
[..]
'We'. Davids en Kanu.
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef TimmyAsd het volgende:
Is Kanu pas 30 jaar
Maar wat heb je aan Huntelaar als je kanu hebt
Maar Davids terug, graag
quote:Ajax-voorzitter John Jaakke heeft op de valreep van het jaar 2006 de hand in eigen boezem gestoken. In het Parool erkent Jaakke dat Ajax te lang heeft stilgestaan en te vaak wijst naar de buitenwereld.
"In 1995, na het grote succes, kwam Bayern München bij ons in de organisatie kijken. Nu is het andersom. Ajax heeft te lang stil gestaan. Het is de schaduwzijde van het succes; wij waren de besten, wij wisten hoe het moest. We zijn vergeten van buiten naar binnen te kijken. We leggen inderdaad te vaak de schuld bij de buitenwereld", erkende Jaakke in zijn terugblik op 2006.
"Het succes van de eigen opleiding keert zich tegen ons. De F1-pupillen winnen met 10-0 en dat wordt als normaal ervaren. Als je zo opgroeit, is het moeilijk mentaal harder te worden."
Ook erkende Jaakke niet goed gereageerd te hebben op het incident met Wesley Sneijder: "Bij Perez heeft Ajax direct zijn afkeur uitgesproken, maar ik heb wakker gelegen van de manier waarop ik heb gereageerd op de uitlatingen van Sneijder. Ook die uitlatingen heb ik afgekeurd, maar te veel met nuances omkleed. Excuses zijn er niet, maar het was geen lafheid. Lafheid reken ik niet tot mijn eigenschappen."
quote:Klaas Jan Huntelaar is de afgelopen weken een veelgenoemde naam in de Italiaanse media. De aanvaller van Ajax wordt in verband gebracht met onder meer Juventus. Huntelaars zaakwaarnemer ontkent via Ajax Netwerk echter alle mogelijke transfers.
"Op dit moment zijn er geen contacten, we zullen de situatie in juni opnieuw bekijken", sprak Oosterveer (de zaakwaarnemer van Huntelaar, red.). Volgens Oosterveer is het voor Huntelaar belangrijk om voor een club te kiezen die Champions League speelt. Het veelgenoemde Juventus lijkt daardoor al af te vallen.
"Huntelaar zal een club zoeken die bij hem past, waar zijn familie zich goed zal voelen en die ook technisch bij hem past. De Italiaanse, Engelse, Spaanse en Duitse competities zijn daarom een goede mogelijkheid."
quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:36 schreef DANILXL het volgende:
leonardo scoort veel te weinig en is niet voor niets verkocht door feyenoord.
Ajax moet eens kijken naar het fantastische aankoopbeleid van PSV en Heerenveen en die scouts misschien overkopen. Want die halen tenminste goede spelers die eeen wedstrijd kunnen kantelen.
Verder Babel, Sneijder, Lindenbergh, Heitinga, De Mul, Maduro verkopen en eens een keer een paar leuke (zoals Alex en Gomes) zuid Amerikaantjes halen, die tenminste wel kunnen voetballen.
Ik begin het echt spuugzat te worden dat Ajax, zo slecht presteert en dat HTC nog zo arrogant blijft ook. Verkoop HTC trouwens ook maar en contracteer een normale bescheiden trainer die het imago van AJAX verbetert. Ron Jans of Ruttten bijvoorbeeld.
Als je hem dan voor de camera ziet, zou je hem je laatste euro geven.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Overigens kwam hij bij het afscheid bij NAC wel sympathiek over
Oh gelukkig jij was het niet dusquote:Op maandag 1 januari 2007 17:18 schreef methodmich het volgende:
Het is te hopen dat het een hele gevoelige jongen blijft TR. Die blessures is niks.
Kneus, ga dan lekker naar eindhoven ofzo als je dat kutdorp zo geweldig vind. Wij worden nou eenmaal niet gesponsord door Chelsea.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:36 schreef DANILXL het volgende:
Ajax moet eens kijken naar het fantastische aankoopbeleid van PSV en Heerenveen en die scouts misschien overkopen. Want die halen tenminste goede spelers die eeen wedstrijd kunnen kantelen.
Verder Babel, Sneijder, Lindenbergh, Heitinga, De Mul, Maduro verkopen en eens een keer een paar leuke (zoals Alex en Gomes) zuid Amerikaantjes halen, die tenminste wel kunnen voetballen.
Ik begin het echt spuugzat te worden dat Ajax, zo slecht presteert en dat HTC nog zo arrogant blijft ook. Verkoop HTC trouwens ook maar en contracteer een normale bescheiden trainer die het imago van AJAX verbetert. Ron Jans of Ruttten bijvoorbeeld.
EDIT:
Het staat blijkbaar al vast ofzo, dat Huntelaar het zinkende schip genaamd Ajax gaat verlaten in de zomer
[..]
![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:36 schreef DANILXL het volgende:
EDIT:
Het staat blijkbaar al vast ofzo, dat Huntelaar het zinkende schip genaamd Ajax gaat verlaten in de zomer
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |