Jij ook meneer.quote:Op zondag 31 december 2006 11:48 schreef Reya het volgende:
Iedereen hier alvast een gelukkig nieuwjaar
quote:
Echt een vreselijke vent.quote:Op zondag 31 december 2006 12:29 schreef Aoristus het volgende:
Gek eigenlijk dat je jaren niets van een Winsemius hoort en dan ineens is hij overal deskundig in..
Een paar milimeter per jaar is voor een paar van die atollen al behoorlijk bedreigend. En een halve meter in de komende 50 of 100 jaar is voor ons ook wel een uitdaging.quote:Op zondag 31 december 2006 11:19 schreef pberends het volgende:
Nederland en het snel stijgende water
Lekker objectieve titel ook weer van de media, alsof het water een meter per maand stijgt.
Dat klopt. Doch is het een totaal niet objectieve titel.quote:Op zondag 31 december 2006 12:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een paar milimeter per jaar is voor een paar van die atollen al behoorlijk bedreigend. En een halve meter in de komende 50 of 100 jaar is voor ons ook wel een uitdaging.
Da's een hormonale gesteldheid waaraan ik mij overgeef. En 't was ook best een goed jaar.quote:
Het is een illusie dat alles altijd maar hetzelfde moet blijven. Het overdreven geneuzel van veel natuur liefhebbers stoort me wel. Met beschermen is niks mis, maar ook als we beschermen is er verandering.quote:Op zondag 31 december 2006 12:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een paar milimeter per jaar is voor een paar van die atollen al behoorlijk bedreigend. En een halve meter in de komende 50 of 100 jaar is voor ons ook wel een uitdaging.
Hoe ga jij O&N vieren?quote:Op zondag 31 december 2006 13:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's een hormonale gesteldheid waaraan ik mij overgeef. En 't was ook best een goed jaar.
Met een belachelijk gerecht van eigen vinding, te Leiden, voor de TV tot minstens 01.00 uur.quote:
Klopt en voor Nederland is het ook niet zo'n probleem we kunnen het hier technisch en financieel prima aan. het is echter wel van belang waakzaam te blijven en indien mogelijk problemen te voorkomen.quote:Op zondag 31 december 2006 13:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is een illusie dat alles altijd maar hetzelfde moet blijven. Het overdreven geneuzel van veel natuur liefhebbers stoort me wel. Met beschermen is niks mis, maar ook als we beschermen is er verandering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |