Nee, na 4 verschillende soorten antibiotica ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis. Donderdag a.s. krijg ik een aantal onderzoeken, in de hoop wat meer duidelijkheid over de aard van het probleem te krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]nog steeds niet over die blaasontsteking? Dat is wel erg vervelend...
Ik volleybal twee keer per week en ren/ hobbel een aantal keer per week (liefst elke dag) door het park. Wil ook gaan zwemmen
Wil je in 2007 weer gaan zwemmen of ook wat anders?
Daar hebben wij dus geen last vanquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar hebben wij dus geen last van![]()
![]()
Met jou kan ik praten!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
Spillebeentjes![]()
Benen en konten moeten vorm en volume hebben
Ik denk dat het voor de meeste mannen geldt hoorquote:
wow, doe je goed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar momenteel heb ik een heel druk schema (2 studies en een baan...), dus moet nog even kijken hoe ik dit ga doen allemaal.
En toch denken de meeste jonge meisjes dat de mannen de anorexia look helemaal geweldig vinden!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de meeste mannen geldt hoor
Je hebt ook geen idee hoeveel meiden ik tegenkom die roepen dat ze een "vette reet" hebben en zich ervoor schamen. Een schande is hetquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En toch denken de meeste jonge meisjes dat de mannen de anorexia look helemaal geweldig vinden!![]()
Nee. Ik ben fotograaf. En alhoewel veel vrouwen een compliment fijn vinden en ernaar vissen zie ik in de studio het verschil wel tussen visserij en "echt".quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij als man onderkent natuurlijk ook dat dat een flink gedeelte aandachtgeilerij is, toch?
Maar die vrouwen die jij op de foto zet zijn allemaal hartstikke mooi/ lekker/ knapquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Ik ben fotograaf. En alhoewel veel vrouwen een compliment fijn vinden en ernaar vissen zie ik in de studio het verschil wel tussen visserij en "echt".
Maar dat zijn juist de grootste zeikerdsquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar die vrouwen die jij op de foto zet zijn allemaal hartstikke mooi/ lekker/ knap![]()
Als dat de 'eisen' zijn..![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat zijn juist de grootste zeikerds![]()
Ik heb net nog eens de foto's bekeken en vind dat ze niks te zeiken hebbenquote:
beidequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet de meest tactische bewoording Nembrio, want Soempie is nu óf een zeikerd óf niet mooi/lekker/knap
Dat was dus mijn puntquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net nog eens de foto's bekeken en vind dat ze niks te zeiken hebben![]()
Meh...quote:Ze mogen soms wel wat minder bitcherig kijken![]()
Het is maar net wat de lezer wķl lezenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet de meest tactische bewoording Nembrio, want Soempie is nu óf een zeikerd óf niet mooi/lekker/knap
Been there, done thatquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het lijkt mij super om een keer professioneel gefotografeerd te worden.
Dan moet je eens een lokale fotograaf opzoekenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het lijkt mij super om een keer professioneel gefotografeerd te worden.
Dan wil ik ook professioneel opgemaakt wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je eens een lokale fotograaf opzoeken![]()
Of naar Amsterdam
Spelprogramma. Omdat het op Tien is kijkt er niemand, dus hoef je ook niet zenuwachtig te wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
Wat IS 1 Miljoen Wat?
En op die manier sta ik ook op die foto'squote:Op zaterdag 30 december 2006 20:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Yeah, but you did your way.
Veel fotografen werken samen met een visagistequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan wil ik ook professioneel opgemaakt wordenIk wacht wel op mijn bruiloft!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nembrio (en andere AKQ leden): Talpa Tien zoekt kandidaten voor het programma 1 Miljoen Wat? Mij lijkt het wel lollig om mee te doen, wie hebben er nog meer zin in?
Ik ben al bezig met aanmelden hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prima, we hebben een team (dat ging snel!)
TSE, Nembrio en Hawaii_Tim! Nu nog wat meer overleggen en ook echt inschrijven
Oeh!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prima, we hebben een team (dat ging snel!)
TSE, Nembrio en Hawaii_Tim! Nu nog wat meer overleggen en ook echt inschrijven
Formulier ook al ingevuld, wacht nu op een mail...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met aanmelden hoor
Graagquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Moet ik me nu ook ergens aanmelden o.i.d?
Goed plan! Wasmachine hier werkt ook weer, dus wel even gebruik van gaan maken. Komt zo wel, nu nog geen zinquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er zo eens een was ingooien. Moet morgen natuurlijk wel een beetje presentable zijn
Heb jij dat al binnen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk dat je dat moet invullen op een formulier wat later per mail binnen komt
Eens. Ik vond het Ben E King item vandaag op TV erg leuk. Ik dacht dat die al jaren dood wasquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef MaJo het volgende:
Verder niets te meldenOh ja, top2000 roeleert keihard!!!
Je mag melden of je King Kahn wat vindt of nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef MaJo het volgende:
Verder niets te meldenOh ja, top2000 roeleert keihard!!!
Gezien het aantal kijkers naar Tien zullen ze idd alles wel met de hand doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb nog geen mail gezien.
Dat kan 2 dingen betekenen:
1. het script is stuk
2. die sukkels gaan handmatig elke aanmeldig met de hand doorvoeren
Me too.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik meld het hier wel zodra ik een mail binnen krijg
Tvquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens. Ik vond het Ben E King item vandaag op TV erg leuk. Ik dacht dat die al jaren dood was
Nog geen tijd gehad om op te zoekenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag melden of je King Kahn wat vindt of niet
Ik kan tegen kritiek
Oh gelukkig, dan was ik niet de enigequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Eens. Ik vond het Ben E King item vandaag op TV erg leuk. Ik dacht dat die al jaren dood was
Oooh look at you!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
TvIk heb de hele dag radio2 aan staan
Heb je 'm door?quote:Op zondag 31 december 2006 00:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze willen je gegevens zodat ze je kunnen spammen, maar een auto-reply is dan weer te veel moeite.
Als jij nou op het aanmeldingsformulier vermeldt dat je dé Hawaii Tim bent, mogen we vast meedoen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moet blijkbaar dan toch handmatig gebeuren, en op zaterdagavond tussen 21 en 1 uur zal het wel niet heel druk zijn op de redactie
Maar dan moet dat aanmeldingsformulier wél eerst binnenkomenquote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als jij nou op het aanmeldingsformulier vermeldt dat je dé Hawaii Tim bent, mogen we vast meedoen.
Denk niet dat ze er veel aan hebben als ik opschrijf dat ik Hawaii_Tim benquote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als jij nou op het aanmeldingsformulier vermeldt dat je dé Hawaii Tim bent, mogen we vast meedoen.
quote:Op zondag 31 december 2006 03:41 schreef erkel het volgende:
Haha gaat nou iedereen zich aanmelden voor '1 miljoen wat', ook net een week geleden gedaan![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 11:35 schreef Soempie het volgende:omg
voortaan zet ik m'n computer uit voor ik weg ga, dan kom ik daarna ook niet meer op Fok!
ik heb hoofdpijn![]()
toch niet om mij hequote:Op zondag 31 december 2006 12:45 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
m'n schoonmoeder zat me aan te kijken of ik gek was, ik moest zo hard lachen
nee, om je dronken jijquote:
Niet echt. Ik ben ook misselijk. En ik weet hoeveel drank er gehaald is voor vanavond.quote:
Je kunt veel beter nog even gaan slapen.quote:Op zondag 31 december 2006 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben ook misselijk. En ik weet hoeveel drank er gehaald is voor vanavond.![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..en als je bruistabletten hebt er daar ééntje van innemen.
Ja? Dan is het tijd voor drankquote:Op zondag 31 december 2006 13:05 schreef Soempie het volgende:
hm bedankt voor de tips. Voortaan dus zorgen dat ik rond de feestdagen bruistabletten en cola in huis heb
In elk geval draait de kamer niet meer en kan ik weer stukken tekst lezen. Het gaat goed![]()
Dan haal ik 12 uur niet hoorquote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja? Dan is het tijd voor drank
Doorgaan waar je mee gestopt ben is het andere huishoudmiddeltje
Doen we op Lowlands ook altijd![]()
quote:Op 30-12-2006 20:04 schreef Supersheep
Maar ik wacht af totdat 2007 de geschiedenisboeken ingaat als Het Soempie-jaar hoor![]()
Ik dacht dat hier iemands vuurwerk voorraadje besloten had per ongeluk voortijdig te verdwijnenquote:Op zondag 31 december 2006 14:32 schreef MaJo het volgende:
Lijkt het bij jullie ook net alsof je in Baghdad woont?
Nu even niet, maar eerder was het wel een echte puinhoop buitenquote:Op zondag 31 december 2006 14:32 schreef MaJo het volgende:
Bij mij zal het een mix worden tussen rode wijn, mixdrankjes en champagnequote:Op zondag 31 december 2006 14:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu even niet, maar eerder was het wel een echte puinhoop buiten![]()
hoi MaJo
Trouwens, wat drinkt iedereen vanavond? Ik neem een fles echte (niet te dure) champagne mee![]()
Ha MaJoquote:Op zondag 31 december 2006 14:51 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier nem, zie je volgend jaar weer
Ja, al een paar dagen. En vanmorgen was het al heel vroeg aan de gangquote:Op zondag 31 december 2006 14:32 schreef MaJo het volgende:
ik heb net drie mandarijntjes gegetenquote:Op zondag 31 december 2006 14:51 schreef MaJo het volgende:
Oh trouwens soemp: neem geen jus d'orange of sinaasappels, die prikkelen de maag en dat heb je nou juist even niet nodigBanaan is wel heel goed
Als je echt misselijk bent is het niet verstandig, maar dat merk je snel genoegquote:Op zondag 31 december 2006 15:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb net drie mandarijntjes gegeten![]()
Ik ga zo brood smeren. En dan m'n feestoutfit aantrekkenquote:Op zondag 31 december 2006 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je echt misselijk bent is het niet verstandig, maar dat merk je snel genoegStevige dingen zijn beter: banaan, brood en het echte werk zoals pizza
Zal toch wel.quote:Op zondag 31 december 2006 15:13 schreef MaJo het volgende:
Top2000Die zal bij ons ook aanstaan (tenzij mijn andere huisgenoten dat niet willen
)
Ja bevalt superquote:
Denk ook wel dat het me zal lukkenquote:Op zondag 31 december 2006 15:16 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zal toch wel.
En tuurlijk staat hier de top 2000 aan. Kijk ik ieder jaar weer opnieuw naar uit.
Anyway, fijne avond. Hoop dat dat ene me nog lukt![]()
![]()
dat wordt nieuwe bedenkenquote:Op zondag 31 december 2006 15:20 schreef dartfanaat het volgende:
Zal dadelijk eens gaan nadenken over goede voornemens. Weet er wel een paar, maar daar ben ik eigenlijk al mee begonnen
Doe er iig alles aan.quote:Op zondag 31 december 2006 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk ook wel dat het me zal lukkenDe top 2000 móét gewoon
Anders zou het mijn eerste oud & nieuw zonder zijn
Jij ook een fijne avond, ik merk het wel
quote:Op zondag 31 december 2006 15:22 schreef Etcetera het volgende:
laatst een discussie over gehad:
als je als goede voornemen geen goede voornemens wilt hebben, dan heb je iig 1 goede voornemen toch?
dus dan faal je meteen al
Het enige goede voornemen dat ik maar eens ga maken is er geen te maken.quote:
absoluutquote:Op zondag 31 december 2006 15:24 schreef dartfanaat het volgende:
2007 gaat een goed jaar worden, let op m'n woorden![]()
![]()
![]()
Elk jaar is mijn jaarquote:
stom stom stomquote:
quote:
Je hebt een iemand geregeld vannacht?quote:Op maandag 1 januari 2007 06:28 schreef Soempie het volgende:
en m'n goede voornemens gaan per 2 januari in![]()
![]()
Neequote:Op maandag 1 januari 2007 07:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Je hebt een iemand geregeld vannacht?
Sorry, kon het niet laten.
Ik dacht dat je in Enschede Oud & Nieuw zou vierenquote:Op maandag 1 januari 2007 07:01 schreef Jayhawk het volgende:
Hallo allemaal, net thuis. Ozan dicht --> kut. Nu aan de boterham kip kerrie![]()
En Happy New Year!
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIJ HEEFT ME EEN MAILTJE GESTUURD!!!!!!![]()
![]()
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
giemoggen?quote:
gjemoggen jaquote:Op maandag 1 januari 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
giemoggen?
Vanavond ga ik foto's maken in de stad.
Als ik de verlichting terug kan vinden tenminste..![]()
gezellig gehad gister?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:45 schreef Supersheep het volgende:
gjemoggen ja
nou moet ik ook nog aan lichtgevende schapen denken![]()
Hee Erk. Ook in Groningen Oud en Nieuw gevierd?quote:
Nee, was eerst de bedoeling, maar toch gewoon lekker in mijn hometown naar de plaatselijke kroeg geweestquote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee Erk. Ook in Groningen Oud en Nieuw gevierd?![]()
Nee joh, in Grunn. Voor het eerst geen kaarten gekocht dit jaar. Na 4 uur kwam je de meeste tenten gewoon binnen.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Enschede Oud & Nieuw zou vieren![]()
uiteraardquote:Op maandag 1 januari 2007 15:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, was eerst de bedoeling, maar toch gewoon lekker in mijn hometown naar de plaatselijke kroeg geweestEn het was leuk
![]()
Jij wel in Groningen de beest uitgehangen?
Ze waren ook wel asociaal duur, als het waar is wat ik heb gehoord (30 euro - newscafe)quote:Op maandag 1 januari 2007 15:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Nee joh, in Grunn. Voor het eerst geen kaarten gekocht dit jaar. Na 4 uur kwam je de meeste tenten gewoon binnen.
Mijn kaartje was maar een tientje. Alleen vergeten hoe het ook alweer heet waar ik wasquote:Op maandag 1 januari 2007 15:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Ze waren ook wel asociaal duur als ik het waar is wat ik heb gehoord (30 euro - newscafe)![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
oja er had iemand over m'n jas gekotst![]()
Gelukkig was ik nog zo nuchter om te beseffen dat ik hem beter niet meer aan kon trekken.![]()
Die wind voelde anders niet als een zomerbriesjequote:Op maandag 1 januari 2007 15:20 schreef erkel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig leek het wel weer bijna voorjaar met die zachte temperaturen
Oja, zo heet het. Daar had ik een kaartje voor.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:24 schreef Jayhawk het volgende:
pand48 draaide een goeie DJ
Is idd een leuke, relaxte tent. Kom daar wel vaker aan het begin van een avondquote:Op maandag 1 januari 2007 15:28 schreef Jayhawk het volgende:
haha, daar was ik tot half zeven! Leuke tent, wel warm.
Ik ben er rond 4 uur weggegaanquote:Op maandag 1 januari 2007 15:28 schreef Jayhawk het volgende:
haha, daar was ik tot half zeven! Leuke tent, wel warm.
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:23 schreef Mikkie het volgende:
Mōgguh
Soempie is alweer goed bezig dit jaar
Zoals de meesten hier.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:33 schreef Mikkie het volgende:
Geen vrouwen versierd, dus ik begin 2007 weer als vrijgezel
Hier hetzelfdequote:Op maandag 1 januari 2007 15:44 schreef Homdeck het volgende:
en nu ga ik bij mijn opa en oma een bordje soep eten![]()
En wat is hier de bedoeling van dan? Dat we gekoppeld worden aan een andere AKQ-er?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Wat zoekt de AKQ-user in een man of vrouw?
Moi:
Lief
Intelligent
Natuur
Reizen/Rondtrekken
Lezen
Niet claimend
ik sluit niks uitquote:Op maandag 1 januari 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wat is hier de bedoeling van dan? Dat we gekoppeld worden aan een andere AKQ-er?![]()
Ik ga er over nadenken.![]()
Andere stelletjes zijn niet leuk. Als ik deel van een stelletje ben is dat een heel ander verhaalquote:Op maandag 1 januari 2007 15:48 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij waren jouw gedachten daarover vannacht toch heel anders
Ik pas niet in je plaatjequote:Op maandag 1 januari 2007 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Wat zoekt de AKQ-user in een man of vrouw?
Moi:
Lief - alleen als ik ovuleer
Intelligent - soms![]()
Natuur - ik weet niet eens hoe een spreeuw eruit ziet
Reizen/Rondtrekken - geen geld voor
Lezen -![]()
Niet claimend -![]()
natuurlijkquote:
Meid, je weet niet wat je mist. 1.92m aan puur genotquote:Op maandag 1 januari 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
natuurlijk![]()
Ik dacht: ik zal die optie even voor je uitsluitenDan verspillen we geen tijd
![]()
Ik zou je alleen maar claimen..quote:Op maandag 1 januari 2007 16:09 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Meid, je weet niet wat je mist. 1.92m aan puur genot![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:15 schreef Soempie het volgende:
maarre, kun je IKEAspul in elkaar zetten?
Verder heb ik geen eisen![]()
quote:
Ja, dat jij die gaat betalenquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:28 schreef Jayhawk het volgende:
BTW: El Rubio is volgens mij een homotent, of niet?
quote:
ligt er maar net aan waar we heen gaan, natuurlijkquote:Op maandag 1 januari 2007 16:35 schreef Mikkie het volgende:
Daar krijg ik dan wel een stomende huwelijksnacht voor terug, neem ik aan?
Ik had lekker nergens last van vanmorgenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:13 schreef Etcetera het volgende:hoi allemaal
een super gaaf 2007 gewenst
we waren vannacht vanmorgen om half 7 thuis, was erg gezellig en nu ben ik brak![]()
Die discussie moet ik ook altijd aangaan als er iemand 's avonds laat belt en ik aan het afwassen/stofzuigen/was ophangen ben. Ook schijn je je te moeten verantwoorden als je nį 20.00 pas eet...quote:Op maandag 1 januari 2007 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op dat tijdstip kon het nog wel. Soort ongescreven regel in Nederland: tot 22:00 mag je stofzuigen, bellen enz. daarna alleen in uitzonderlijke gevallen
M'n huisgenootje lag alleen net al in bed, daarom kon ik ook niet meer stofzuigen. Laatst om half 11 afgewassen en dan kijkt iedereen ook heel raar.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die discussie moet ik ook altijd aangaan als er iemand 's avonds laat belt en ik aan het afwassen/stofzuigen/was ophangen ben. Ook schijn je je te moeten verantwoorden als je nį 20.00 pas eet...
Ik ben met z'n tweeen (nee, ik heb geen gespleten persoonlijkheidquote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
Als je met z'n tweeen bent heb je denk ik eerder een 'normaal' ritme.![]()
okequote:Op maandag 1 januari 2007 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben met z'n tweeen (nee, ik heb geen gespleten persoonlijkheid), maar we eten, slapen of doen het huishouden nou niet echt op een vast tijdstip.
Mijn ouders hebben zelf patroon in hetgeen er op het menu staat. Maandag sperziebonen, dinsdag bloemkool, enz. Ook wordt er stipt om 17.00 gegeten, uitzonderingen zijn uiterst zeldzaam.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:36 schreef Etcetera het volgende:
ik vind dat altijd zo'n onzin...
m'n oma heeft een retestrak ritme: zo laat op staan, zo laat koffie, zo laat thee, dat soort dingen
eet als je honger hebt, is toch veel logischer
huhquote:Op maandag 1 januari 2007 23:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zelf patroon in hetgeen er op het menu staat. Maandag sperziebonen, dinsdag bloemkool, enz. Ook wordt er stipt om 17.00 gegeten, uitzonderingen zijn uiterst zeldzaam.
Zoiets ja. Maar -op de Chinees-dag na- per definitie groenten, vlees en aardappelen.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:45 schreef Soempie het volgende:
huh![]()
Dan eten ze maar 7 verschillende gerechten?![]()
Wat eten jullie op maandag?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:44 schreef Nesle het volgende:
Wat een schema's zeg.
Wij eten meestal zo rond 18.00 en alleen op maandag hebben we altijd hetzelfde eten
Wat een potquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
Barney! Barney! Barney!
Zooo zeg...DĮT was spannend!
Goede redenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n huisgenootje lag alleen net al in bed, daarom kon ik ook niet meer stofzuigen.
Doe ik ook als ik een keer in m'n eentje eet door werk of andere omstandigheden... als ik dan pas rond half negen trek krijg, kook ik pas rond half negenquote:Ik ga ook vaak pas eten maken als ik trek krijg en dat is eigenlijk meestal wel laat.
Ach, ik vind ergens tussen half zeven en half acht eten een prima tijdstip. Huisgenoot bij mij uit de kookgroep heeft een tijdlang gehad dat hij om 19 uur World of Warcraft moest spelen, andere groepsgenoot vond vroeg eten ook fijn, rest maakte het weinig uit... gebeurde dus regelmatig dat het avondeten voor zes uur klaar was. Dan had ik vaak nog geen trek, ging wel avondeten, en had dan om half acht honger... een van de dingen die me dan nog het meest irriteren is dat zulke belachelijk vroege tijdstippen op tijd worden genoemd.quote:Als ik dan bezig ben denk ik er gewoon pas rond een uur of half 8 aan dat ik eigenlijk wel trek heb in eten. Als je met z'n tweeen bent heb je denk ik eerder een 'normaal' ritme.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naar volkje, andere mensen. Verpesten het altijd
Je moet die kookwekker ook uitzettenquote:
Tiramisu in el-cheapo platic bak doen die je weg kunt gooien.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:13 schreef Sitethief het volgende:
Ik zit na te denken over hoe ik de Tiramisu mee ga slepen.
Zou cool zijn als ik het alvast in porties kan verdelen ofzoiets, of plastic bordjes meenemen.....
Dat moet dan een hele grote El Cheapo bak worden,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tiramisu in el-cheapo platic bak doen die je weg kunt gooien.
Plastic bordjes en platic bestek. Dan hoef je er verder ook niet mee te zeulen als het op is
Ik bedoel met mensen van de akqquote:
Nou...wat dacht je van 10 Feb?quote:
Dat iedereen iets meeneemt of zo?quote:
Ik denk dat het praktisch lastig wordt om zoiets te doenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:25 schreef Nembrionic het volgende:
Dan kook ik liever in Grunn dan dat ik wat meeneem heur
Dat moet dan ook de 10e want ik ga niet naar Groningen om een keertje te kokenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat het praktisch lastig wordt om zoiets te doen
Anders kook je maar gewoon een keer voor mij![]()
![]()
Dan kom ik naar Rotterdam natuurlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet dan ook de 10e want ik ga niet naar Groningen om een keertje te koken
Wat heb je van Tenacious D?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Fuck Her Gently is cool. En die anderen ook...ehm..
Dat was wel de bedoeling ja. Anders heb ik voor niks m'n reputatie op het spel gezetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Je kunt zeker niet wat uploaden/mailen?
En je zit bij een vliegveld in de buurt, ook leukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:35 schreef Etcetera het volgende:CAMPZONE
't is alleen in Eindhoven dit jaada's 3u rijden ipv 1,5.... nou ja, wordt vast weer gezellig
ja, f16's doen er wel eens een doorstartquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En je zit bij een vliegveld in de buurt, ook leuk
Dat kun je beter aan Stanley vragen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hooi!![]()
Even ovet die meet he...![]()
Hoelaat worden we waar verwacht?
Goed dat je het zegt, even nieuwe cd downluisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |