Je hebt een iemand geregeld vannacht?quote:Op maandag 1 januari 2007 06:28 schreef Soempie het volgende:
en m'n goede voornemens gaan per 2 januari in![]()
![]()
Neequote:Op maandag 1 januari 2007 07:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Je hebt een iemand geregeld vannacht?
Sorry, kon het niet laten.
Ik dacht dat je in Enschede Oud & Nieuw zou vierenquote:Op maandag 1 januari 2007 07:01 schreef Jayhawk het volgende:
Hallo allemaal, net thuis. Ozan dicht --> kut. Nu aan de boterham kip kerrie![]()
En Happy New Year!
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIJ HEEFT ME EEN MAILTJE GESTUURD!!!!!!![]()
![]()
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
giemoggen?quote:
gjemoggen jaquote:Op maandag 1 januari 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
giemoggen?
Vanavond ga ik foto's maken in de stad.
Als ik de verlichting terug kan vinden tenminste..![]()
gezellig gehad gister?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:45 schreef Supersheep het volgende:
gjemoggen ja
nou moet ik ook nog aan lichtgevende schapen denken![]()
Hee Erk. Ook in Groningen Oud en Nieuw gevierd?quote:
Nee, was eerst de bedoeling, maar toch gewoon lekker in mijn hometown naar de plaatselijke kroeg geweestquote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee Erk. Ook in Groningen Oud en Nieuw gevierd?![]()
Nee joh, in Grunn. Voor het eerst geen kaarten gekocht dit jaar. Na 4 uur kwam je de meeste tenten gewoon binnen.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Enschede Oud & Nieuw zou vieren![]()
uiteraardquote:Op maandag 1 januari 2007 15:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, was eerst de bedoeling, maar toch gewoon lekker in mijn hometown naar de plaatselijke kroeg geweestEn het was leuk
![]()
Jij wel in Groningen de beest uitgehangen?
Ze waren ook wel asociaal duur, als het waar is wat ik heb gehoord (30 euro - newscafe)quote:Op maandag 1 januari 2007 15:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Nee joh, in Grunn. Voor het eerst geen kaarten gekocht dit jaar. Na 4 uur kwam je de meeste tenten gewoon binnen.
Mijn kaartje was maar een tientje. Alleen vergeten hoe het ook alweer heet waar ik wasquote:Op maandag 1 januari 2007 15:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Ze waren ook wel asociaal duur als ik het waar is wat ik heb gehoord (30 euro - newscafe)![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
oja er had iemand over m'n jas gekotst![]()
Gelukkig was ik nog zo nuchter om te beseffen dat ik hem beter niet meer aan kon trekken.![]()
Die wind voelde anders niet als een zomerbriesjequote:Op maandag 1 januari 2007 15:20 schreef erkel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig leek het wel weer bijna voorjaar met die zachte temperaturen
Oja, zo heet het. Daar had ik een kaartje voor.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:24 schreef Jayhawk het volgende:
pand48 draaide een goeie DJ
Is idd een leuke, relaxte tent. Kom daar wel vaker aan het begin van een avondquote:Op maandag 1 januari 2007 15:28 schreef Jayhawk het volgende:
haha, daar was ik tot half zeven! Leuke tent, wel warm.
Ik ben er rond 4 uur weggegaanquote:Op maandag 1 januari 2007 15:28 schreef Jayhawk het volgende:
haha, daar was ik tot half zeven! Leuke tent, wel warm.
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:23 schreef Mikkie het volgende:
Mōgguh
Soempie is alweer goed bezig dit jaar
Zoals de meesten hier.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:33 schreef Mikkie het volgende:
Geen vrouwen versierd, dus ik begin 2007 weer als vrijgezel
Hier hetzelfdequote:Op maandag 1 januari 2007 15:44 schreef Homdeck het volgende:
en nu ga ik bij mijn opa en oma een bordje soep eten![]()
En wat is hier de bedoeling van dan? Dat we gekoppeld worden aan een andere AKQ-er?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Wat zoekt de AKQ-user in een man of vrouw?
Moi:
Lief
Intelligent
Natuur
Reizen/Rondtrekken
Lezen
Niet claimend
ik sluit niks uitquote:Op maandag 1 januari 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wat is hier de bedoeling van dan? Dat we gekoppeld worden aan een andere AKQ-er?![]()
Ik ga er over nadenken.![]()
Andere stelletjes zijn niet leuk. Als ik deel van een stelletje ben is dat een heel ander verhaalquote:Op maandag 1 januari 2007 15:48 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij waren jouw gedachten daarover vannacht toch heel anders
Ik pas niet in je plaatjequote:Op maandag 1 januari 2007 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Wat zoekt de AKQ-user in een man of vrouw?
Moi:
Lief - alleen als ik ovuleer
Intelligent - soms![]()
Natuur - ik weet niet eens hoe een spreeuw eruit ziet
Reizen/Rondtrekken - geen geld voor
Lezen -![]()
Niet claimend -![]()
natuurlijkquote:
Meid, je weet niet wat je mist. 1.92m aan puur genotquote:Op maandag 1 januari 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
natuurlijk![]()
Ik dacht: ik zal die optie even voor je uitsluitenDan verspillen we geen tijd
![]()
Ik zou je alleen maar claimen..quote:Op maandag 1 januari 2007 16:09 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Meid, je weet niet wat je mist. 1.92m aan puur genot![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:15 schreef Soempie het volgende:
maarre, kun je IKEAspul in elkaar zetten?
Verder heb ik geen eisen![]()
quote:
Ja, dat jij die gaat betalenquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:28 schreef Jayhawk het volgende:
BTW: El Rubio is volgens mij een homotent, of niet?
quote:
ligt er maar net aan waar we heen gaan, natuurlijkquote:Op maandag 1 januari 2007 16:35 schreef Mikkie het volgende:
Daar krijg ik dan wel een stomende huwelijksnacht voor terug, neem ik aan?
Ik had lekker nergens last van vanmorgenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:13 schreef Etcetera het volgende:hoi allemaal
een super gaaf 2007 gewenst
we waren vannacht vanmorgen om half 7 thuis, was erg gezellig en nu ben ik brak![]()
Die discussie moet ik ook altijd aangaan als er iemand 's avonds laat belt en ik aan het afwassen/stofzuigen/was ophangen ben. Ook schijn je je te moeten verantwoorden als je nį 20.00 pas eet...quote:Op maandag 1 januari 2007 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op dat tijdstip kon het nog wel. Soort ongescreven regel in Nederland: tot 22:00 mag je stofzuigen, bellen enz. daarna alleen in uitzonderlijke gevallen
M'n huisgenootje lag alleen net al in bed, daarom kon ik ook niet meer stofzuigen. Laatst om half 11 afgewassen en dan kijkt iedereen ook heel raar.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die discussie moet ik ook altijd aangaan als er iemand 's avonds laat belt en ik aan het afwassen/stofzuigen/was ophangen ben. Ook schijn je je te moeten verantwoorden als je nį 20.00 pas eet...
Ik ben met z'n tweeen (nee, ik heb geen gespleten persoonlijkheidquote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
Als je met z'n tweeen bent heb je denk ik eerder een 'normaal' ritme.![]()
okequote:Op maandag 1 januari 2007 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben met z'n tweeen (nee, ik heb geen gespleten persoonlijkheid), maar we eten, slapen of doen het huishouden nou niet echt op een vast tijdstip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |