Da's dan weer gemeen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:46 schreef Lienekien het volgende:
Jij ging onzorgvuldig met zijn kwetsbare ego om!
Nou en!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:46 schreef Lienekien het volgende:
Jij ging onzorgvuldig met zijn kwetsbare ego om!
Waarvoor?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou en!De toeschouwers hebben nu tenminste waar voor hun geld gekregen.
Twee honden vechten om een been en de derde krijgt de schuld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:49 schreef Paltos het volgende:
Ik voel me gebruikt.![]()
Ik sta plots weer achter Dada en babette21.![]()
Daar gaat het niet om! Voor je ban was je.. anders. Je mag heus zijn zoals je nu bent, hoor...quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Waar er twee vechten, hebben er twee schuld!
Niet drie, Paltos!
Ik wilde net reageren met woorden van gelijke strekking.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:!! Ik trap er niet nog een keer in, rekel!
Hadden wij daar gewoon een GMTA-momentje te pakken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wilde net reageren met woorden van gelijke strekking.![]()
Ach, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:!! Ik trap er niet nog een keer in, rekel!
quote:
Olie in de wok. Hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
[afbeelding]
* Bupa gooit nog wat olie op het vuur.
Jammer dat er nog een pan tussen zit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
* Bupa gooit nog wat olie op het vuur.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:01 schreef pberends het volgende:
Oh had ik deze al gespamd: Saddam's laatste woorden
Dit soort posts vind ik je toffe posts teniet doen, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het volk vermaakt met brood en spelen.
Nou ja, alleen spelen eigenlijk.
Zo was het nochtans niet bedoeld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dit soort posts vind ik van je toffe posts teniet doen, bijvoorbeeld.
Het was toch ook maar een grapje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo was het nochtans niet bedoeld. [afbeelding]
Het was meer zo van: "Ik krijg zogenaamd de schuld van het onstane gevecht. Maar ik ben niets anders dan diegene die het volk dient te vermaken" Je weet wel, met de oude Romeinen enzo. Toen was er ook kritiek op die gasten die de leeuwengevechten organiseerden. En ik speelde die rol.
Zeker te moeilijke shit voor de zaterdagavond.
Niet! Je meende het deze keer. Ik voelde het.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het was toch ook maar een grapje.![]()
Nee, hoor!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet! Je meende het deze keer. Ik voelde het.
En ik snap ook wel dat die post door sommige lieden kan worden beschouwd als 'arrogant' of zulks, maar dat was dus niet mijn bedoeling. Zo ben ik niet. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef Paltos het volgende:
Ik beloof! Maar ik beloof niet twijfel te zaaien op m'n weg en jou niet meer te doen twijfelen!![]()
Ik appel er vandoor! Doei!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Bupa, deze kant op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik voel me werkelijk waar onbegrepen. Mijn hersens maken andere verbindingen. Andere connecties. Wat ik vanzelfsprekend vind en wat ik al lang had bedacht, moet door jullie nog (uit)gevonden worden. Of andersom, als ik een zijweg bewandel. Ik ben de rest vaak enkele stappen voor in mijn denkproces. Maar daar sta ik niet bij stil. Ik dender maar door. En terwijl men nog bij de eerste stap is, ben ik al enkele stappen verder. In mijn hoofd en in mijn wereld passen alle puzzelstukjes feilloos in elkaar, klopt het totaalplaatje. Terwijl de rest nog aan het nadenken, aan het verwonderen, aan het ergeren is over wat ik in het begin had gezegd. Had gezégd, ja. Niet had bedoeld. Maar dat merk je pas als je enkele stappen meer hebt gezet.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:21 schreef Bupatih het volgende:Nha, het raakt toch bijna aan iets dat je meent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je moet in eerste instantie gewoon niet begrepen willen worden Bup... dan komt het vanzelf goed.
Nou ja, ik ga weer eens een wijntje opentrekken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Tuurlijk word ik weleens niet begrepen. Maar dat heeft niks te maken met 'enkele stappen voor zijn' ofzo.
Drink hem dan ook meteen op, hè. Anders is het ook zo zonde.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga weer eens een wijntje opentrekken.![]()
*Voor je vergeet.*quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Drink hem dan ook meteen op, hè. Anders is het ook zo zonde.
Al voordat ik klikte wist ik dat het het logo van Ola betrof.quote:
Frigoquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al voordat ik klikte wist ik dat het het logo van Ola betrof.
Hmm, nogal moeilijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:44 schreef Bupatih het volgende:
PALTOS!
Zou je voor mij nog dat ene stukje van Patrick Bruel willen vertalen?
Dan weet ik wat ik precies zo mooi vond.
[[url=http://www.mbgj.org/images/button-a-a.gif]afbeelding][/url]
Dat dacht ik ooit te hebben opgevangen. Ik ging er dus voor het gemak maar vanuit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen Belgen geen Nederland 1 ontvangen?
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen Belgen geen Nederland 1 ontvangen?
21.55 uur.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:43 schreef Paltos het volgende:
Tot hoe laat duurt de show van TM?
En of.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hij was wel weer goed.
Het was mij overbodige instemmming met je gebaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
Dat was een ongeïnspireerde poging om wat leven in de brouwerij te brengen. Moet je me niet gaan napraten!
Snap je zelf wel wat je zegt?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het was mij overbodige instemmming met je gebaar.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sodetyfusstraal eens op met je taalfouten. Smerig kankerlijertje dat je d'r bent.
Doe je dat op je schooltje ook? Dat je je medeleerlingetjes wijst op hun foutjes.
Op iets inhoudelijks hebben we je weinig kunnen betrappen.Irritant mannetje.
Nee, ik zou toch nooit naar jou verwijzen met 'dat'?quote:
Ok. Dus ik mag wel 'hihi' zeggen, al word ik over ruim een maand ook 38?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik zou toch nooit naar jou verwijzen met 'dat'?
Nee, dát. Dirkh. Van die quote.
Ja, vrouwen mogen dat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok. Dus ik mag wel 'hihi' zeggen, al word ik over ruim een maand ook 38?![]()
Ik mag hopen dat dat geen láge, bulderende lach was?quote:
Ja, und?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
evanescence in de top 2000 bupa.
K dacht dat jij dat altijd een mooi nummer vond.quote:
Dat doen mannen, hè.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef Lienekien het volgende:
Je zit lekker in de stereotypen, vanaaf.
Goh, daar moest je toch 6 (zes!) minuten over nadenken!quote:
Sukkelquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
Voor zover ik weet is Evanescence geen nummer, maar een band.
Niet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh, daar moest je toch 6 (zes!) minuten over nadenken!![]()
't Is toch zo.quote:
Fraai.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet!
Ik was alleen vergeten erop te reageren. Ik vond de opmerking van Canisfire even iets opmerkelijker.!
Je speelt iets te vaak autistje, Bup.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
't Is toch zo.Dat jij nou niet duidelijk genoeg bent en er maar van uitgaat dat ík weet over welk nummer jij het hebt.
En nog een slechte ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
Voor zover ik weet is Evanescence geen nummer, maar een band.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je speelt iets te vaak autistje, Bup.
-edit-![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
quote:
Hieruit moet ik afleiden over welk nummer het gaat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
K dacht dat jij dat altijd een mooi nummer vond.
Het zegt wel iets dat 'ie vooral autistje moet spelen bij jou en Canisfire.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je speelt iets te vaak autistje, Bup.
-edit-![]()
Vraag je toch gewoon welk nummer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Hieruit moet ik afleiden over welk nummer het gaat.
Nja, ik zal wel niet goed snik zijn en de rest wel.
Domme mensen krijgen domme antwoorden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vraag je toch gewoon welk nummer?![]()
Of je begrijpt bij de eerste opmerking dat Canisfire denkt het tegen een fan te hebben. Dan vertel je hem vriendelijk dat hij abuis is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vraag je toch gewoon welk nummer?![]()
Het was dus niet dom...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Domme mensen krijgen domme antwoorden.
Nee.quote:En met mijn opmerking maakte ik m.i. toch duidelijk dat ik niet weet waar hij het over heeft / over welk nummer het gaat.
Maar ja, ik ben de autist hier, hè.
Kennelijk de avond voor de vermoorde onschuld.quote:
Jij bent 37.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kennelijk de avond voor de vermoorde onschuld.![]()
--> ONZquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
En hij moet duidelijker formuleren. Het is niet de eerste keer dat niemand wat van z'n praatjes snapt.
Het eerst hebben over Evanescence en dan opeens over 'dat mooie nummer'.
Ja, welke? Zelfs een fan zou het niet weten.
Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
--> ONZ
Hij verwijst duidelijk naar het nummer wat te horen was... of is.![]()
Dat werd wel een keer tijd ook!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
Bedankt, hoor.Nu ga ik aan mezelf twijfelen.
Het zegt wel iets: dat je je er een mening over hebt gevormt die je niet noodzakelijk voor jezelf wilde houden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het zegt wel iets dat 'ie vooral autistje moet spelen bij jou en Canisfire.
Hoe ga ik dan winnen in zo'n discussie?quote:
Ach, ik neem het jullie niet kwalijk maar doelde vooral op de soms minder begrijpelijke zinnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het zegt wel iets: dat je je er een mening over hebt gevormt die je niet noodzakelijk voor jezelf wilde houden.
En die band heeft ook zoveel nummers gemaakt die kans maken op de top 2000 .quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hieruit moet ik afleiden over welk nummer het gaat.
Nja, ik zal wel niet goed snik zijn en de rest wel.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En die band heeft ook zoveel nummers gemaakt die kans maken op de top 2000 .
Doe eens niet zo semi dom Bupa.
Ja, of aan nooit geen gebrek aan inlevingsvermogen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ach, ik neem het jullie niet kwalijk maar doelde vooral op de soms minder begrijpelijke zinnen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het zegt wel iets dat 'ie vooral autistje moet spelen bij jou en Canisfire.
't Is nog veel erger.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoe ga ik dan winnen in zo'n discussie?![]()
20 jaar levenswijsheid, dat heb je niet op één nacht.![]()
My immortal dus wat een drama om een nummer .quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe ook niet semi-dom, Canis.
Laat ik het zo zeggen: ik ken die band van naam, ik weet dat er zo'n mevrouw leadzangeres is en dat ze ooit een hitje hadden.
Maar ik weet dus niet over welk nummer het gaat. En daarin was jij m.i. niet duidelijk genoeg, aangezien je het eerst over de band had en daarna over 'dat mooie nummer'.
Kusje erop.![]()
Wat zei ik nou. Hij ging er toch duidelijk vanuit dat je liefhebber was. Als dat zo was geweest, dan had je ook wel geweten over welk nummer het ging.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe ook niet semi-dom, Canis.
Laat ik het zo zeggen: ik ken die band van naam, ik weet dat er zo'n mevrouw leadzangeres is en dat ze ooit een hitje hadden.
Maar ik weet dus niet over welk nummer het gaat. En daarin was jij m.i. niet duidelijk genoeg, aangezien je het eerst over de band had en daarna over 'dat mooie nummer'.
Kusje erop.![]()
Nee, ik heb in die 20 jaar ook nog doorgeleerd.quote:
Ja, maar ik dacht dus -als niet-fan- dat die band méérdere goede nummers had gemaakt die allemaal een kansje zouden maken in de Top 2000. Dus een liefhebber zou dan ook niet weten over welk nummer het ging. Die zou wel gewoon meteen de radio aanzetten, om te horen over welk mooi nummer hij het had.quote:Op zondag 31 december 2006 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zei ik nou. Hij ging er toch duidelijk vanuit dat je liefhebber was. Als dat zo was geweest, dan had je ook wel geweten over welk nummer het ging.
Ja, daar doelde ik niet op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, of aan nooit geen gebrek aan inlevingsvermogen?That's the question.
!
Ja, dat je verwijst naar iets wil niet zeggen dat de ander exact begrijpt waarnaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
Maar kan íémand me nou uitleggen hoe het zit? Evanenvananansdinges ís toch ook een band? Of is het stiekem een nummer van een andere band?En hoe had ik kunnen weten over welk nummer hij het had? Want Ody zegt dat hij daar duidelijk naar verwees.
En wat dan? Dan gaat het nummertje in de datum van 6 naar 7?quote:Op zondag 31 december 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
Nog 23 uur en 58 minuten.
Als niet-fan maakte jij ook een verkeerde aanname. Een liefhebber had het dus wél in een keer geweten.quote:Op zondag 31 december 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dus -als niet-fan- dat die band méérdere goede nummers had gemaakt die allemaal een kansje zouden maken in de Top 2000. Dus een liefhebber zou dan ook niet weten over welk nummer het ging. Die zou wel gewoon meteen de radio aanzetten, om te horen over welk mooi nummer hij het had.
Had gekund, ja. Ben ik het helemaal mee eens. Maar kom op, hoe lang 'kennen' wij hier elkaar al?quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Paltos het volgende:
Na zorgvuldig beraad schaar ik me aan de zijde van Lienekien en de rest.
Bupatih had het direct over een andere boeg moeten gooien.
En dan ben ikquote:Op zondag 31 december 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
Nog 23 uur en 58 minuten.
quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat je verwijst naar iets wil niet zeggen dat de ander exact begrijpt waarnaar.
Hoewel het in mijn ogen duidelijk gaat om het nummer dat op dat moment te horen was. En de bandnaam dus zeker niet werd verwart met de titel van een nummer.![]()
Ja, mooi. Hebben we allebei een verkeerde aanname gemaakt. Klaar, opgelost.quote:Op zondag 31 december 2006 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als niet-fan maakte jij ook een verkeerde aanname. Een liefhebber had het dus wél in een keer geweten.![]()
Snapte je er écht niets van of wou je hem gewoon corrigeren? Je wist heus dat Canisfire wist dat Evana.. een band is en geen nummer, en jij wist dat ook.quote:Op zondag 31 december 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had gekund, ja. Ben ik het helemaal mee eens. Maar kom op, hoe lang 'kennen' wij hier elkaar al?
Als iemand vaag brabbelt (eerst band, daarna nummer) en ik zeg 'voor zover ik weet is Evanana... een band en geen nummer', dan snapt hij toch ook wel dat ik er niks meer van snap?
Mja, antwoorden met 'Sukkel!' is natuurlijk ook niet de oplossing.
En dan word je...25!quote:
Je wil alleen maar zeiken, blijkbaar.quote:Op zondag 31 december 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, mooi. Hebben we allebei een verkeerde aanname gemaakt. Klaar, opgelost.
Veel wind, hè. 'k Vind het wel fijn zo.quote:Op zondag 31 december 2006 00:07 schreef Canisfire het volgende:
Wat een kut weer buiten sta je even in de voordeur te roken gelijk de spiegel bijna van de muur.
Dan is MB dus jarig.quote:Op zondag 31 december 2006 00:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
En wat dan? Dan gaat het nummertje in de datum van 6 naar 7?
Big deal.![]()
Ik snapte dus niet op welk nummer hij doelde.quote:Op zondag 31 december 2006 00:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Snapte je er écht niets van of wou je hem gewoon corrigeren? Je wist heus dat Canisfire wist dat Evana.. een band is en geen nummer, en jij wist dat ook.
Euhm, nee.quote:Op zondag 31 december 2006 00:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wil alleen maar zeiken, blijkbaar.![]()
En wat dan? Dan gaat het nummertje in haar leeftijd van 4 naar 5?quote:
Ik schaam me niet hoorquote:Op zondag 31 december 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan word je...25!
En nee, dat is niks om je voor te schamen! Vrouwen ook altijd!!!
Als je binnen zit klinkt het altijd wel mooi ja.quote:Op zondag 31 december 2006 00:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Veel wind, hè. 'k Vind het wel fijn zo.
Kom dan niet aan met 'quote:
Ee, ik weet ook niet welk nummer.quote:Op zondag 31 december 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, maar hoe moest IK dan weten om welk nummer het gaat. Ik luister toch niet.
En dát heb ik dus ook al diverse malen tegen hem verteld. Dat ik niet naar de Top 2000 luister.
Idd, feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestquote:
Die "quote:Op zondag 31 december 2006 00:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom dan niet aan met '' als iemand je iets probeert uit te leggen. Als je zelf om uitleg hebt gevraagd ook nog.
Voor onze eerste meetingquote:
Ik wist ook wel dat hij wist dat Evananaann de band is.quote:Op zondag 31 december 2006 00:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ee, ik weet ook niet welk nummer.Valt ook niet direct af te leiden uit zijn verhaal.
Maar de aanname dat het hier om een verwisseling tussen bandnaam en de titel van een nummer ging is duidelijk een overbodige onderschatting van C.
![]()
Vuurwerkquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die "" in de door jouw gequote post sloeg op het hele gebeuren.
Zo van: "Mooi, opgelost.Genoeg. Punt. Klaar."
En ik had wel verwacht dat jij zo slim bent dat er maar een nummer in aanmerking komt van Eva voor de top 2000.quote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat hij wist dat Evananaann de band is.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez!![]()
!!!
MAMA!!!!!!!! Ik word gek.
Het is ook allemaal gezeik. Alles. Iedereen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
= ' Wat een gezeik. Ik vind het allemaal maar onzin.'
Jaja, die wordt legendarischquote:
Volgens mij heeft het bijhouden van de Top 40 niks te maken met slim zijn, maar dat mag jij mij dan mooi uitleggen, wijze Canis.quote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En ik had wel verwacht dat jij zo slim bent dat er maar een nummer in aanmerking komt van Eva voor de top 2000.
Ook al blijk je dan geen fan.
Vuurwerkquote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
VuurwerkChampagne
Kater de volgende dag
Je bent wel heel hardnekkig bezig de kwestie enkel vanuit je eigen optiek te bekijken.quote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!!!
De zelfde dag als ik het goed begrijp.quote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
VuurwerkChampagne
Kater de volgende dag
Ik verheug me er nú al op! En ik ben al voorbereidingen aan het treffen enzo.quote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, die wordt legendarisch
Ik ga nu film kijken!
top 40 ? en nu suggeer je dat ik naar top 40 muziek luister ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 00:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het bijhouden van de Top 40 niks te maken met slim zijn, maar dat mag jij mij dan mooi uitleggen, wijze Canis.
Alweer?quote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, die wordt legendarisch
Ik ga nu film kijken!
Geen?quote:Op zondag 31 december 2006 00:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
VuurwerkGoedkope Champagne
Geen volgende dag.![]()
Ik ga hier niet eens meer op in.quote:Op zondag 31 december 2006 00:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent wel heel hardnekkig bezig de kwestie enkel vanuit je eigen optiek te bekijken.![]()
Negeer vooral het belangrijkste in de post, namelijk het feit dat jij 'slim zijn' associeert met het bijhouden van wat voor muzieklijstje dan ook.quote:Op zondag 31 december 2006 00:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
top 40 ? en nu suggeer je dat ik naar top 40 muziek luister ofzo?
Gast wat is er met jou gebeurt.. ?
"quote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
En ik had wel verwacht dat jij zo slim bent dat er maar een nummer in aanmerking komt van Eva voor de top 2000.
Wat, ga je niet meer om je moeder roepen?quote:Op zondag 31 december 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in.
Ja, zie je die smiley?
Ja, technisch gezien welquote:Op zondag 31 december 2006 00:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
De zelfde dag als ik het goed begrijp.![]()
Ik heb al een jurk op het oog!quote:Op zondag 31 december 2006 00:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik verheug me er nú al op! En ik ben al voorbereidingen aan het treffen enzo.
Hype was trouwens très tof!!!
Jaquote:
God oke dan zeg ik het anders ik dacht dat jou intresse in muziek wel zo breed was dat je het zou weten.quote:Op zondag 31 december 2006 00:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Negeer vooral het belangrijkste in de post, namelijk het feit dat jij 'slim zijn' associeert met het bijhouden van wat voor muzieklijstje dan ook.
""
Dat probeer ik al jaren niet meer te doen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat, ga je niet meer om je moeder roepen?![]()
Zég dat dan.quote:Op zondag 31 december 2006 00:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
God oke dan zeg ik het anders ik dacht dat jou intresse in muziek wel zo breed was dat je het zou weten.
Eens. En ik deed er zelf aan mee.quote:Op zondag 31 december 2006 00:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een gezeik hier.
Bupa ligt onder vuur.quote:Op zondag 31 december 2006 00:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een gezeik hier.
Het lukt alleen niet.quote:Op zondag 31 december 2006 00:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat probeer ik al jaren niet meer te doen.
quote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!!!
Voor je het weet gaan mensen déze post weer serieus nemen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
Shit, Lienekien heeft me door! Darn!
Ja, we zijn debiel.quote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan mensen déze post weer serieus nemen.
Hier stormt het.quote:Op zondag 31 december 2006 00:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een gezeik hier.
Pff, jij denkt zeker van, negatieve aandacht is ook aandacht? Zum kotsen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
Shit, Lienekien heeft me door! Darn!
Hihi.quote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2006 00:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Pff, jij denkt zeker van, negatieve aandacht is ook aandacht? Zum kotsen.![]()
Dat is wel zo trouwens.quote:Op zondag 31 december 2006 00:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat Lienekien zegt heb jij een klap van de molen gehad ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snel de PI veranderen, hè. Bang dat ik jóú weer serieus zou gaan nemen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Al bij mijn geboorte.quote:Op zondag 31 december 2006 00:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat Lienekien zegt heb jij een klap van de molen gehad ofzo?
Jah, inderdaad. Maar ik bedoelde deze ook niet als 'serieus genomen te worden'. Daarom dacht ik, laat ik dit heel duidelijk maken.quote:Op zondag 31 december 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snel de PI veranderen, hè. Bang dat ik jóú weer serieus zou gaan nemen.Mooi niet. Want ik wist dat jij het niet meende. Met je grolletjes en beetnemingen (dat is bij dezen een woord
).
Vertel eens wat leuks dan.quote:Op zondag 31 december 2006 00:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een gezeik hier.
Ja, daar hadden we het al over gehad. Alle gespreksstof daarover is nu dus op.quote:
Dan is het tijd te gaan slapen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het al over gehad. Alle gespreksstof daarover is nu dus op.
Verder iets gebeurd in de tijd dat je een ban had ?quote:
Is er niks anders dan MB's verjaardag om over te praten?quote:Op zondag 31 december 2006 00:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan is het tijd te gaan slapen.
Neuh, niks noemenswaardig dat mijn vermeende verdere afdwalen zou kunnen verklaren.quote:Op zondag 31 december 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Verder iets gebeurd in de tijd dat je een ban had ?
Tof nummerquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
Een mod notabene die aanzet tot slowchat in het FB-topic, laten we hem erop wijzen dat hij fout zitquote:
Gaan we staken?quote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een mod notabene die aanzet tot slowchat in het FB-topic, laten we hem erop wijzen dat hij fout zit!
Wat jij wilquote:
Dat is voor jou toch juist een droom die uitkomtquote:Op zondag 31 december 2006 12:14 schreef Zhenar het volgende:
Damn, er komen zeven mensen logeren vannacht... dat gaat echt krap worden![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 12:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is voor jou toch juist een droom die uitkomt? Acht bezwete lichamen in één ruimte
!
Met zijn 2en was het al zo "gezellig"quote:Op zondag 31 december 2006 12:14 schreef Zhenar het volgende:
Damn, er komen zeven mensen logeren vannacht... dat gaat echt krap worden![]()
Totdat je in 2 gaten gevuld bent he, dan maakt het zeker niks meer uitquote:Op zondag 31 december 2006 12:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het maar ranzig en irritant.
Dizzlequote:
20 januari bijvoorbeeld?quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, ik ga er vandoor naar een topfeestje vanavond.
Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en veel plezier verder allemaal in ShowChat en wellicht misschien nog tot ziens ergens volgend jaar
quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
en wellicht misschien nog tot ziens ergens volgend jaar
Que?quote:Op zondag 31 december 2006 13:15 schreef Bupatih het volgende:
Soup du jour!
Merci beaucoupe.quote:
Doe jij dan eens wat leuks. Zeikerd!quote:Op zondag 31 december 2006 13:22 schreef Dada het volgende:
Het leek even leuk te worden....maar niet dus
Je bent een poes?quote:Op zondag 31 december 2006 13:22 schreef PeRi het volgende:
Je suis Minoumi et je suis le chat de Julie!
"Stanislas. Zut, mon sac."quote:Op zondag 31 december 2006 13:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat zinnetje was een van de eerste zinnen Frans die ik leerde.
Mensen moeten gewoon ophouden met zeiken. Weg kutsfeer.quote:Op zondag 31 december 2006 13:24 schreef Lienekien het volgende:
Hier hangt ook al zo'n kutsfeer.
Welk boek had jijquote:Op zondag 31 december 2006 13:28 schreef PeRi het volgende:
Au secours! Au secours! Un serpent!!!!!
Oeh!quote:Op zondag 31 december 2006 13:32 schreef Lienekien het volgende:
Je ne regrette rien.
Code, Geniál!quote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef rena het volgende:
[..]
Welk boek had jij? Die ken ik ook nog
![]()
Die jaquote:
Ik citeer Edith Piaff!quote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oeh!Je citeert letterlijk de laatste zin uit een legendarisch toneeltje (voor de klas) van vorig jaar.
![]()
Dan citeerde ik haar ook, vorig jaar.quote:Op zondag 31 december 2006 13:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik citeer Edith Piaff!![]()
Of eigenlijk mijn moeder die Piaff citeerde, toen ze in Frankrijk dacht: "Laat ik ook eens iets in het Frans zeggen."
Ik zal het mijn moeder vertellen, vindt ze vast leuk.quote:Op zondag 31 december 2006 13:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan citeerde ik haar ook, vorig jaar.
Je ne comprende Francaisquote:Op zondag 31 december 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
Ne me quitte pas.
pasquote:
en dan vast nog wel iets van 'le français' of 'du français' ofzo.quote:
quote:
pas de problemequote:
Belgquote:Op zondag 31 december 2006 13:47 schreef Paltos het volgende:
Enige juiste manier.![]()
Je ne comprends pas le français.
Jeetje.![]()
Jawel.quote:Op zondag 31 december 2006 13:48 schreef PeRi het volgende:
Pas hoeft er toch niet altijd bij?
Ook foutquote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 31 december 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
Het is toch een combinatie? Ne ... pas?
Zie m'n uitleg!quote:
Geen idee, ik vond het leuk klinkenquote:Op zondag 31 december 2006 13:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ook fout? Ik heb al 4 jaar geen frans gehad
Oud.quote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb mijn eerste vuurwerk van dit jaar weer afgestoken!
Stoer, hè?
quote:Op zondag 31 december 2006 14:32 schreef Paltos het volgende:
& Nieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |