abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44858830
Op naar 2007 dan maar...
Fake it till you make it...
pi_44859205
fipo
Saartje
pi_44859614
Wij hebben al oliebollen gehaald maar Morris lust het niet eens
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44859672
Ik ga ze morgen bakken We krijgen morgen visite dus dan komen ze (hoop ik) eindelijk eens een keer op
Saartje
pi_44859920
Wij hebben alleen wat appelflappen gehaald.
pi_44860390
Wij hebben nog helemaal niks Misschien gaan we ze zelf nog bakken, als we zin hebben. We hebben wel siroop van carvan cevitamin, met peer en kaneel. Die je lekker warm kunt drinken.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44860624
Ik ben net van de onderste trede van de trap af gevallen..
Had een vuilniszak, een doos en een zak met luiers in me handen en heb het onderste treetje gemist... Damn, wat doet dat pijn zeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44860664
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
We hebben wel siroop van carvan cevitamin, met peer en kaneel. Die je lekker warm kunt drinken.
Klinkt lekker PV
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Vicky het volgende:
Ik ben net van de onderste trede van de trap af gevallen..
Had een vuilniszak, een doos en een zak met luiers in me handen en heb het onderste treetje gemist... Damn, wat doet dat pijn zeg..
Auw , kusje erop... ik hoop dat het een klein beetje helpt...
pi_44861313
Oliebollen en flappen Die zou ik meenemen toch evenstar?
alvast heel blij is dat meester Wim gewoon morgen even de oliebollenkraam open gooit
pi_44863916
Vicky niet leuk. Hoest nu?

Hier appeloliebollen gehaald en een kwarkbol.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 18:26:18 #11
43556 miss_dynastie
pi_44864018
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef Anitra het volgende:
alvast heel blij is dat meester Wim gewoon morgen even de oliebollenkraam open gooit
Anders wordt het bakken Anitra (ook lekker )
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 18:37:33 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44864406
ik heb nu diverse kramen in zaanstad geprobeerd en ik vind nog steeds dat ik het zelf beter kan.
bah, wat een laxeerbollen verkopen ze hier
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 19:06:43 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44865321
Laxeerbollen

Slaapvriendje gaat ze morgen ook zelf bakken
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44865541
Mijn moeder heeft ze bij Denies gehaald in Delft. De nummer 3 uit de oliebollentest
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44865862
Ik ga hier gewoon een appeltaart bakken morgen..
Verder alles in orde na het vallen, Vicky?
pi_44866509
Hier komen ze van de beste banketbakker van Nederland. We hebben ook appelflappen en oliebollen met kaas erin
pi_44866559
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Anders wordt het bakken Anitra (ook lekker )
Tot 2004 deed ik het ook altijd zelf Dat zijn ook de lekkerste, alleen kan ik dat dus echt niet meer en van de week is ook nog de frituur stuk gegaan dus de buuv kan ook geen bollen bakken nu.
Meester Wim is de congierge van Djen d'r school en die heeft op het dorp altijd zijn kraam in de winter en die is gelukig morgen open.
pi_44866572
Oooh, jullie! Nu heb ik ook zin in oliebollen en ik heb er nog geen gehad.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44866607
Ik bakte ook altijd zelf. Maar om dat nou voor ons tweeėn te doen is ook weer zowat.
Het lekkerste vond ik altijd om hele kleintjes te maken. Met 2 theelepels. Dan heb je van die eenhapsbolletjes
pi_44866701
Gaan jullie morgen nog knallen? Wij niet. En ik weet nog niet of Kim wel naar buiten gaat om 00.00 uur.
pi_44866742
Het is zo leuk dat zelf bakken! Gluhwein erbij want in de schuur is het koud. Buuv en ik maakte dan oliebollen, appelbeignets en ananasbollen, heerlijk. Nu heb ik dus ook trek

Snoopy dat is een leuk idee! Djen mocht altijd de mini dingen hebben die wij er tijdens het bakken uitviste, maar gewoon kleine maken is ook heel leuk!
pi_44866748
Wij knallen niks. We kijken vanuit de stuurhut lekker naar al het vuurwerk. Het gaat ook stormen morgen geloof ik. Dus wij blijven lekker binnen. We maken Morris denk ik wel wakker.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 19:48:33 #23
43556 miss_dynastie
pi_44866827
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:40 schreef Anitra het volgende:

[..]

Tot 2004 deed ik het ook altijd zelf Dat zijn ook de lekkerste, alleen kan ik dat dus echt niet meer en van de week is ook nog de frituur stuk gegaan dus de buuv kan ook geen bollen bakken nu.
Wat zonde dat je dat niet meer kan Nu heb je er niks meer aan, maar misschien volgend jaar met Djen als ze het leuk vindt
Ik vind de bollen die te koop zijn gewoon echt niet lekker, word er vaak zelfs ziek van, en die appelbeignets die te koop zijn snap ik al helemaal niet, ze zien eruit als een enorme bol vet, lijken niet eens op een schijfje appel
pi_44866841
Wij knallen ook niks, althans wij hebben niks mee, denk dat evenstar en Darkmanta ook niet knallen, toch? we hebben het over alles gehad, maar niet over vuurwerk

Mis-D het ziet helaas naar uit dat ik dat niet meer zelf kan/mag gaan doen en Djen is een aardig grote meid nu, maar ze mag echt nog niet met heet vet bakken. Ik vind dat zo eng dat hete vet.
pi_44867834
Ik geloof dat de mensen met wie wij het vieren wel gaan knallen. Maar wat ik erger vind.... We moeten verkleed.
pi_44867883
Is er een thema Lishe?
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:18:21 #27
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44867940
Ow Lishe! Das erg! Als wat ga je?

Wij gaan genieten van het vuurwerk van de buurtjes, we maken Suus wakker omstreeks half 12 en dan lekker vanachter de ramen half Utrecht overzien
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_44868521
Hier gaan ook wij knallen !!! ja ja echt knallend het nieuwe jaar in, en daarna gaan we ouderwets op stap
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:37:40 #29
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44868653
Wij gaan dit jaar voor het eerst Saskia wakker maken. voorgaande jaren sliep ze overal doorheen of was ze maar heel even wakker, maar nu ligt ze aan de straatkant en is ze panisch voor alles dat ook maar iets herrie maakt.
Heb dan liever dat ze onder begleiding samen met ons van achter het raam kijkt, dan dat ze in paniek wakker wordt.

Lishe, verkleed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44868752
Het thema is beroemde stellen. Maar ik weet het pas sinds vorige week....
Nu had een vriend nog een Elvispak liggen, dus lief is Elvis. Ik ga als Priscilla. Maar ik doe gewoon mijn supergeweldige nieuwe jurk aan en ik die mijn haar omhoog. In zo´n ouderwetse bult op je hoofd met een kippenhelling. (Zodat je haar in een soort van skischans staat zegmaar.) En dikke vette 70´s eyeliner. Meer doe ik niet. (Het is wel goed, ik ga dr ook niet nog s geld aan uitgeven. )
pi_44868991
Verkleed Lishe... succes.

Wij gaan zelf niet knallen, wel even naar buiten denk ik, even de buurtjes de beste wensen wensen.
Onze achterbuurman is al 3 avonden zn vuurwerk aan het afsteken in zn achtertuin... net zelfs toen het regende... Je bent een die-hard of je bent het niet he...
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:50:05 #32
3011 E.T.
pi_44869055
hier stonden net in de regen ook een paar die-hards..

Lishe, klinkt goed die vermomming! (krijgen we nog wel foto's te zien na afloop? )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44869127
wat leuk vermomingen, ja echt serieus vind thema feessies leuk !!!

Men wat een hondeweer, die regen en die storm.

Gent wat leuk, en Fons is helemaal En mama van Peppijn is onderweg naar huis, of is misschien al wel bijna thuis
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44869134
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:40 schreef Lishe het volgende:
Het thema is beroemde stellen. Maar ik weet het pas sinds vorige week....
Oe, je kan ook als m@x en meeneemm@x gaan dan
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator zaterdag 30 december 2006 @ 20:54:19 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44869208
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef easy-going het volgende:

[..]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:55:46 #36
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_44869260
Lishe, ben je er nog?
Er ligt hier nog een kaartje die manlief aan jouw manlief zou geven, want geen goede adresgegevens enzo... En nu is manlief dat vergeten, terwijl jouw manlief daar wel aan gedacht had enzo.... En het is een heel grappig kaartje. Echt.. Dezelfde nl...
En de brievenbussen waren hier ook al vrij snel weg.
Leuk feest trouwens!
en hier wel oliebollen/appelflappen, kom maar halen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44869266
Whahahaha, Easy, da´s een goed idee!!! Lief is net zo kaal als meneerm@x en ik vraag dan lekker of ik de mooie black dress van M@x aanmag.
M@xie, lief prinsessebesje van me... Mag het? Ahhhh?
pi_44869282
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef easy-going het volgende:

[..]

pi_44869308
Dutch, ge bent ne lieve, met je oliebollen. En wat heb je een goede (kerstkaart)smaak...
Ik schrijf wel een briefje die ik bij de rest van de kaartjes zet...
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 20:58:08 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44869345
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

..Ik vind de bollen die te koop zijn gewoon echt niet lekker, word er vaak zelfs ziek van, en die appelbeignets die te koop zijn snap ik al helemaal niet, ze zien eruit als een enorme bol vet, lijken niet eens op een schijfje appel
hier is ook geen lekkere bol te koop
het enige leuke van oliebollen vind ik de oliebollentest van het AD
morgen bak ik wel zelf wat bollen, maar we zijn met zijn tweetjes, dus echt veel hoeft dat niet te zijn.
pi_44869401
Hier morgen boodschappen halen en oliebollen en dergelijke inslaan.
pi_44869432
Zijn bij jullie morgen de winkels open Bar? (in dat gat?? )
pi_44869458
hier elke zondag de winkels open
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:06:22 #44
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_44869568
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:57 schreef Lishe het volgende:
Dutch, ge bent ne lieve, met je oliebollen. En wat heb je een goede (kerstkaart)smaak...
Ik schrijf wel een briefje die ik bij de rest van de kaartjes zet...
Moet ik de tekst anders even voorlezen? Hij ligt op de bar.
pi_44869581
ik vind X factor gewoon leuk... muziek staat gewoon lekker hard en zit mee te blčren
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:10:21 #46
3011 E.T.
pi_44869700
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hier is ook geen lekkere bol te koop
het enige leuke van oliebollen vind ik de oliebollentest van het AD
morgen bak ik wel zelf wat bollen, maar we zijn met zijn tweetjes, dus echt veel hoeft dat niet te zijn.
het leukste van de oliebollentest vind ik dan weer het commentaar van de bakkers zelf. Helemaal degenen die niet tegen hun verlies kunnen en dus het test-panel gaan afkraken
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 21:15:50 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44869889
jij hebt makkelijk praten, jij woont bij de winnaar in de buurt, dus gegarandeerd goeie bollen

jammer dat ik niet in reo woon, ik zou nou wel eens willen weten hoe een kampioensbol smaakt.
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:33:18 #48
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44870402
wij lees: mijn moeder, mijn tante, mijn schoonzusje en ik hebben vanmiddag oliebollen gebakken. Heerlijk die zelfgebakken wij bakken dan voor iedereen, dus heel veel. Is ook erg gezellig en inmiddels traditie geworden. Morgen hebben we het dan relatief lekker rustig.

Vicky, nog pijn??
Make love, not war ☮
pi_44870428
PV, gaat wel weer gelukkig. Heb wel een zere knie en wat last van mijn enkel, maar ik kan er wel op lopen.

Stormt het bij jullie ook zo?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44870562
Yep een heerlijke zuidwester:D
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:38:07 #51
114177 Diaan73
pi_44870563
Hier = Enschede stormt het niet, het regent wel hard.
Make love, not war ☮
pi_44870588
ik het het wel enorm koud
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:38:48 #53
3011 E.T.
pi_44870589
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
jij hebt makkelijk praten, jij woont bij de winnaar in de buurt, dus gegarandeerd goeie bollen

jammer dat ik niet in reo woon, ik zou nou wel eens willen weten hoe een kampioensbol smaakt.
je wilt niet weten hoe lang de rijen zijn om een bolletje te scoren daar Hooguit dat je om een uur of 6 's morgens minder dan een half uur hoeft te wachten..

Bij de bakker hier zijn ze goed genoeg
pi_44870706
Het waait hier behoorlijk. Ik kruip zo mn bed in, nog even wat lezen of een sudoku maken en dan onder zeil . Zo lekker warm onder de dekens, zeker als je dan ook nog die wind hoort tekeer gaan buiten.
pi_44870749
ik ga wel proberen om keertje op tijd in bed te liggen, want ik ben beetje brak
pi_44870791
moet me bed nog opmaken....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44870859
* Bar_en_Mar gooit een opgemaakt dekbed naar Vicky
pi_44870902
heerlijk Bar!!

waar gaan jullie allemaal O&N vieren?

Wij gaan naar me ouders en blijven daar sna slapen. Zie het niet zitten om 's nachts met Amber over straat te gaan en ze zou dan sowieso blijven slapen. Toen stelde mijn vader voor om ook te blijven slapen... kunnen we tenminste ook wat drinken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:50:20 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44870928
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef Anitra het volgende:
ja

en nee geen vuurwerk
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:50:27 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_44870932
mčn wat een storm ineens! ik ben altijd zo bang voor de dakpannen
stormy waters...
sailin'
pi_44871031
Ja, het stormt hier ook. We wiebelen lekker heen en weer.
pi_44871102
euhm we blijven Thuis en daar steken we vuurwerk af en daarna gaan we op stap naar euhm volgens mij Philippine, maar het kan ook belgie worden
pi_44871107
Hier ook. Ik zit veilig binnen.
Snoop, schommel je dan echt? (Hard, zacht? Gewoon wat deining? Spullen die over de grond rollen?'
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:55:36 #64
114177 Diaan73
pi_44871114
Wij blijven lekker thuis. Mn ouders komen rond 18:00 uur hier eten en gaan dan tegen 22:00 naar mn broertje. Omdat het de eerste keer hier voor de katten is, hebben we besloten maar gewoon thuis te blijven. We weten niet hoe ze reageren en Twan kan zo lekker in zn eigen bed blijven. Twan gaat morgen overdag nog wel naar zn vader.
Make love, not war ☮
pi_44871137
Oooh Bar, stappen met oud en nieuw. Daar heb ik zin in. Maar eigenlijk vind ik het pas leuk als het weer zo is als ooit. Dat je de hele kroeg kent.
pi_44871140
Gewoon een beetje deining hoor. Ik merk het eigenlijk alleen pas als ik naar buiten kijk
pi_44871212
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:56 schreef Lishe het volgende:
Oooh Bar, stappen met oud en nieuw. Daar heb ik zin in. Maar eigenlijk vind ik het pas leuk als het weer zo is als ooit. Dat je de hele kroeg kent.
als we naar Philippine gaan daar ken ik iedereen wel zo een beetje, alleen de meeste ervan zijn ondertussen mama en papa en weet niet of die alleaal gaan stappen....
pi_44871442
O, gelukkig Snoopy.
Misschien wel een paar Bar, ik hoop het mee voor je!
Was het fijn, de dagen met mama van Pepijn?
pi_44871490
ze waren rustig, lange dagen, korte nachten, leuk gewinkeld, Fons en zijn mama ontmoed, ook leuke middag mee gehad.

Ja het was gezellig
pi_44871571
Fijn te lezen. En Fonske....
pi_44871702
Fonske is echt
pi_44871845
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ja

en nee geen vuurwerk
Dan zijn we eind van de middag bij jullie, want meester Wim gooit de kraam om 12.30 uur open
Gelukkig geen vuurwerk Ik vind het zo zonde geld!

Djulian is helemaal hyper en ik ben bang dat hij Arwen morgen aan gaat vallen hoor zie kinderpraatjes, dus morgen ochtend ff met je dochter over bloemetjes en bijtjes praten, dan heb je dat vast gehad
pi_44872001
Iedereen alvast een leuke jaarwisseling gewenst!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:22:27 #74
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44872277
Ik wil ook vast iedereen een leuke jaarwisseling wensen...bij ons zijn de plannen nog niet helemaal bekend wat we gaan doen...dus het word nog ff afwachten..

Nu zit ik op ned 3 Madonna:the confessions tour te kijken...Erg leuk..ben er geweest..en het terug zien doet me weer denken aan de avond toen
pi_44872382
* Bar_en_Mar zet een schaaltje borrelnootjes neer
pi_44872787
Hier waait het zo hard dat we vrezen voor het dak Binnen waait het dus manlief mag de ladder op voor nog wat extra verankering hier en daar
Saartje
pi_44872827
pas op dat ie de ladder niet afwaait!
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 22:38:04 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44872880
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:45 schreef Vicky het volgende:
moet me bed nog opmaken....
oeh, daar zeg je me wat...... ik ook
pi_44872908
* Bar_en_Mar geeft nog een dekbed opgemaakt aan
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 22:40:00 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44872946
* lady-wrb snelt maar even spoorslags naar boven.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 22:40:30 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44872965
wow wat behulpzaam bar, wil je ook even de was ophangen, als je toch bezig bent ?
pi_44873078
Hier storemt het ook, ik waai hier bijna weg bij de pc, we hebben ook zo'n geweldig huis Ach jah het is nog steeds droog binnenin de huiskamer dan want op slaapkamer lekt het wel
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:46:14 #83
114177 Diaan73
pi_44873177
Hier nog steeds geen storm hoor. De KNMI heeft wel een weerswaarschuwing uitgegeven hoorde ik net op de radio.
Make love, not war ☮
pi_44873189
* Bar_en_Mar hoopt dat dat wel binnenshuis is dan?
pi_44873693
Ja ik zit wel binnen Bar
Hey ik ben wel dronken maar niet zo dronken dat ik buiten ga zitten hoor
pi_44873726
euh dit was tegen Lady-wrb

Jij en dronken wat spook je alemaal uit joh
pi_44873793
Ehmmn lang verhaal, maar ik heb echt maar 1 borreltje op
pi_44873814
ja ja dat zeggen ze allemaal hoop maar dat het je gesmaakt heeft dan
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:03:50 #89
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44873824
* Rijstebuiltje zet alvast wat flessen champagne, appel- en oliebollen neer!
Alstu voor ieder allen hier!

Vicky, voortaan oppassen en toch iets minder meenemen.. sterkte!

Ik zit morgen sinds jaren weer eens bij het eigen thuisfront: mijn ouders!
Ik heb mijn buurman beloofd, een likeurtje weg te drinken, en dat doen we dan ook!

Nieuwjaarsdag gezellig dagje met mijn hele familie onder elkaar!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_44873829
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:13 schreef Vicky het volgende:
Mijn moeder heeft ze bij Denies gehaald in Delft. De nummer 3 uit de oliebollentest
Ik bij nummer 4
Ga ik echt niet tegen op bakken! Als ik er aan denk staat het me al tegen
Jummie heb zin in morgen! Champagne, oliebollen, heul veul tapas!
Ik mag het, woog vandaag minder dan voor de kerst
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_44873898
Ik heb ze omdat het erbij hoort. Gewoon van de albert heijn
Ben er niet dol op. En denk eraan niet teveel die dingen lokken galsteenaanvallen uit (vet ) In het ziekenhuis vertelde ze me dat ze op 1 jan veel mesnen binnen krijgen met galsteenaanvallen altijd.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44875271
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:03 schreef melonovy het volgende:Ik mag het, woog vandaag minder dan voor de kerst
Bedankt Mel Dat is voor mij ook een goed excuus morgen
pi_44875454
Hahahaha... Poemojn, dat wordt proppen!
pi_44875501
Smikkelse morgen meiden
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:46:11 #95
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44875504
mmmmmmmmmmmmm tapas
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_44875576
M@x!!!!!!! je vliegt net weer weg op msn!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44875605
Hier ook! Kom terug, zatte ster!
pi_44875634
Hahahahha
pi_44875647
M@x staat de pers te woord denk ik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44875695
En de groupies buiten de deur te duwen
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:51:21 #101
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44875728
Hahahaha!!
pi_44875763
He leuk idee je dresscode op die manier in vullen!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44875777
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:47 schreef jessie het volgende:
M@x!!!!!!! je vliegt net weer weg op msn!
Wow, jij hebt haar op msn
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:53:19 #104
3142 m@x
pi_44875800
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:48 schreef Lishe het volgende:
Hier ook! Kom terug, zatte ster!
aangeschoten is anders dan zat hoor
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:53:34 #105
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44875809
ja goed he?
pi_44875890
Daar wilde ik natuurlijk met die post ook mee pronken he
Ze staat tussen Big Brother Ralph en Patty in
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44875912
M@x je bent er weer!
Ik heb ook kaartjs voor blijdorp
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:56:58 #108
3142 m@x
pi_44875933
Gaan jullie 's ochtends of 'middags?
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:57:44 #109
3142 m@x
pi_44875955
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef jessie het volgende:
Daar wilde ik natuurlijk met die post ook mee pronken he
Ze staat tussen Big Brother Ralph en Patty in
Ik wil niet bij Patty in de buurt staan.
pi_44876004
Je staat erboven M@x

In de ochtend denk ik. Maar ochtend tja pfff niet voor 10en de deur uit in ieder geval
Ik mail morgen wel ff me 06 nummer ofzo, kunnen we in de middag msischien ergens afspreken ofzo
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 december 2006 @ 00:01:09 #111
3142 m@x
pi_44876070
Wij gaan waarschijnlijk pas na Kai z'n slaapje dus ik denk dat we er pas om een uur of 3 zijn. Ik ga je in ieder geval mailen.
  zondag 31 december 2006 @ 00:01:14 #112
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876072
Gaan jullie allemaal naar Blijdorp?
Ik hoop dat ik de rest, volgens afspraak, mee naar Emmen krijg. Ik ben echt een beetje bang nu dat ze af gaan bellen.
Maar dan ga ik gewoon alleen met dochterlief speuren naar bekenden.
pi_44876077
Psssst ik zat met de vroegere charly uit goede tijden in het vliegtuig heen en terug van egypte.... ben even haar echte naam kwijt
  zondag 31 december 2006 @ 00:02:14 #114
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876108
Nou, Wij zagen laatst Froukje de Both bij de Mac.

Is dat die Aukje toch? Die is laatst bevallen van een Fedde. Leuke naam vind ik dat.
pi_44876148
Is die bevallen Wist niet dat ze zwanger was. Guitig koppie die aukje (aukje vind ik een leuke naam Fedde doet me aan een fred denken zo;n beest)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44876175
Doe maar bekend jullie ik heb M@x in me msn die er steeds uitvliegt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44876177
Wij gaan ook naar Emmen Lishe.
pi_44876181
Ja aukje die bedoelde ik, Ja Jessie die was behoorlijk zwanger in oktober
  zondag 31 december 2006 @ 00:04:17 #119
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876187
hahaha... Getver, wat een associatie. Dan hoeft t al niet meer.
  zondag 31 december 2006 @ 00:04:44 #120
3142 m@x
pi_44876207
Ik moet alleen maar aan dat "put your hands up for Detroit" nummer denken als ik Fedde hoor.
  zondag 31 december 2006 @ 00:04:59 #121
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876214
Leuk Ingrid, misschien herken ik Kim!
pi_44876220
ik heb haar geneens op msn, en jou en Lishe ook niet
pi_44876227
Ja fedde getver enge naam. Hier zie je ze wel eens met die enge beesten aan zo'n touwtje lopen, gruwel.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 december 2006 @ 00:05:47 #124
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876235
Ok, ok, laat maar. Jullie winnen. En Luuke en Fedde klinkt ook zo van hetzelfde kunstje nog een keer. (Ging het maar zo simpel )
  zondag 31 december 2006 @ 00:06:24 #125
3142 m@x
pi_44876263
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef jessie het volgende:
Doe maar bekend jullie ik heb M@x in me msn die er steeds uitvliegt
Ik vlieg er helemaal niet uit gewoon laptop, icepacks en een hele slechte draadloze verbinding
pi_44876266
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb haar geneens op msn, en jou en Lishe ook niet
Nou ik jou en Lishe ook niet hoor tong uit smiley
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 december 2006 @ 00:06:49 #127
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876278
-----------

Weesch er snel bij, zo direct issie weg.
pi_44876294
fedde doet mij ook teveel aan het engelse 'fed' denken (gevoed/voedde). maar gefeliciteerd aukje! (die leest hier nu toch ook wel mee neem ik aan? m@x, wat denk jij, als m@jesteit zijnde. )
pi_44876300
Maar Lishe heb ik iets gemist dan?
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 december 2006 @ 00:07:59 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876318
Sjonge. Dat ik het uberhaupt ook maar een moment leuk vond klinken...
  zondag 31 december 2006 @ 00:08:05 #131
3142 m@x
pi_44876322
Wij vinden Fedde wel leuk hoor. Past mooi bij Kai.
pi_44876333
die icepacks! ik moet er opnieuw erg hard om lachen. (sorry!)
  zondag 31 december 2006 @ 00:08:42 #133
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876341
Neen Jessie. Behalve een hoop ziekenhuisbezoeken misschien. Die waren bij Luuke tenminste nog op 1 hand te tellen.
pi_44876348
Fedde klinkt ook vetterig!
Maar Lishe jij ben toch niet zwanger of wel, mis ik iets enzo?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44876362
O echt, sorry ik lees weinig in dat topic
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 december 2006 @ 00:09:31 #136
3142 m@x
pi_44876368
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:08 schreef bixister het volgende:
die icepacks! ik moet er opnieuw erg hard om lachen. (sorry!)
Weet je wel hoe koud dat is op je schoot. Het is echt niet om te lachen.
  zondag 31 december 2006 @ 00:10:02 #137
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876384
Nee hoor Jessie!
pi_44876385
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:06 schreef jessie het volgende:

[..]

Nou ik jou en Lishe ook niet hoor tong uit smiley
koetje@xs4all.nl
pi_44876391
Ik vind het ook grappig hoor Bix.
Van die rooie kouwe knieen eronder
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44876429
En jaar hoor nu heb ik lishe en bar ook in me msn
Nu heb ik een beetje het gevoel dat ik er ook toe doe
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 december 2006 @ 00:11:43 #141
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876434
Huh? Ik geloof dat ik ergens wat gemist heb...
  zondag 31 december 2006 @ 00:12:33 #142
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876463
Bar, is het gelukt bij mij?
Jessie..... een echte kutschie in mijn lijst. Driewerf hoera!!!!
pi_44876474
hi hi hi mijn msn breid wel zo lekker uit nu
pi_44876491
Ik ga pitten. Geer ligt achter me te slapen en begint zich te irriteren aan me getik van het toetsenbord.
En hij moet morgen om kwart voot 6 weer op. Dus ik ga stoppem
Trusten
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 december 2006 @ 00:14:02 #145
3142 m@x
pi_44876520
Als hij zich irriteert slaapt hij niet echt Trusten Jessie!
  zondag 31 december 2006 @ 00:14:13 #146
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876530
Slaap lekker Jessie!
Ik ben bij mijn ouders en ik mag opblijven. Het is weekend he? (Ze halen morgenvroeg Luuk uit bed)
pi_44876536
Jij zou vroeg naar bed
En jouw lijst is al reuze
grį mo chroķ
pi_44876541
ik heb je toegevoegd d8 ik....
  zondag 31 december 2006 @ 00:15:15 #149
3142 m@x
pi_44876585
Ik ga ook zo mijn roes uitslapen
  zondag 31 december 2006 @ 00:16:17 #150
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876634
Ik blijf nog even hoor. Stelletje opgevers. Slaap lekker M@x!
pi_44876643
iets anders; kun je ook een mailtje/pop-upje krijgen als je een pm ontvangt?
pi_44876677
geen idee poemojn. (jij bent eigenlijk ook een beetje een PM-girl he. ).
pi_44876707
trusten slapers. ik rommel nog wat aan hier en duik er zo ook in. die laatste dag van 't jaar een béétje fris beginnen lijkt me wel verstandig.
pi_44876728
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Jij zou vroeg naar bed
En jouw lijst is al reuze
euh ja je hebt gelijk
  zondag 31 december 2006 @ 00:20:12 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876756
Rommel zo nog Bix!
En Poemojn, ik heb ook geen idee.
pi_44876787
ik heb ook geen idee poemojn
pi_44876803
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:04 schreef Lishe het volgende:
Leuk Ingrid, misschien herken ik Kim!
Ze heeft een roze voetenzak en roze jas, de buggy is limegroen.
  zondag 31 december 2006 @ 00:21:44 #158
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44876820
ok, dank voor de tip!
pi_44876826
jammer.. ik kon t niet vinden bij de instellingen.
Dan ga ik maar 's slapen nu
  zondag 31 december 2006 @ 00:42:48 #160
114177 Diaan73
pi_44877553
Nou het is hier inmiddels ook heel hard gaan waaien.....
Make love, not war ☮
pi_44877623
de storm lijkt hier wat kalmer.... maar wil niet buiten gaan staan
  zondag 31 december 2006 @ 00:47:36 #162
114177 Diaan73
pi_44877751
Het is natuurlijk naar het oosten gedreven... anyway, ik ga nu slapen slaap lekker.
Make love, not war ☮
  zondag 31 december 2006 @ 00:49:09 #163
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44877817
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
de storm lijkt hier wat kalmer.... maar wil niet buiten gaan staan
Waarom zou je ook? Hier is het nog steeds stormy, maar wij wonen dan ook indirect aan een meer.
pi_44877827
Hier stormt het behoorlijk. Hopelijk blijft het tuinhuiske staan.
pi_44877943
nou omdat denk ik dino straks nog wel even wilt plassen....
pi_44878092
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nou omdat denk ik dino straks nog wel even wilt plassen....
Uitkijken dat hij je er neit onder plast!
pi_44878156
Poeh, t begint al laat te worden, maar kan nooit goed slapen wanneer mun lief weg is.....
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  zondag 31 december 2006 @ 00:59:47 #168
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44878191
Joehoe!!! Hier ben ik
pi_44878205
ik vind het nog realtief vroeg... roept zei vrolijk terwijl ze al dagen niet voor 3en haar ogen sluit
pi_44878211
Ha! Even schandalig slow-chatten . Uit verveling zit ik de TMF Jaarmix te kijken.. zucht
pi_44878239
Proest... wat is er schandalig aan slowchatten

Hier TMF ook maar opgezet
  zondag 31 december 2006 @ 01:01:58 #172
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44878253
Mijn lief... een echte TMFfer....
pi_44878269
Kheb helemaal vierkante ogen al van het TV kijken. Het is nog minder dan 1 dag 2006! Op naar een beter 2007
  zondag 31 december 2006 @ 01:02:48 #174
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44878281
Slowchatten met je wederhelft is wel het toppunt van kneuzigheid toch? Of ben ik nu ouderwets?
pi_44878284
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:01 schreef Lishe het volgende:
Mijn lief... een echte TMFfer....
Pfff, ik dacht dat ik meer een 'gothic' persoon was (niet echt dus.. )
pi_44878312
Lishe het kan erger hoor.... alleen ik zit hier bijna in een airplane marco is aan het gamen
  zondag 31 december 2006 @ 01:05:24 #177
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44878348
Hahahaha
pi_44878359
Hahaha, klinkt bekend in de oren
  zondag 31 december 2006 @ 01:06:37 #179
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44878375
Bij ons klinkt de laatste tijd heel vaak een cirkelzaag.
pi_44878410
Cirkelzaag?
  zondag 31 december 2006 @ 01:10:04 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44878472
Ja van een spel. Gears of War.
pi_44878492
Ik ben nogal verslaafd aan een Xbox 360 spel (Gears of War voor de echte geeks onder ons ).

Soms voel ik me weer helemaal 15
pi_44878505
Aha Marco speelt graag, flight sim X en anders battlefield vietnam battlefield2 en tom calncy secret agent
pi_44878541
zucht, en nu komen er alleen nog maar van die stomme reclames op ?

Ow nee, weer muziek..
pi_44878557
wilde net zeggen To the left To the left
pi_44878576
Zucht, wat een ontzettend handige SOA dingen staan er toch weer onder in beeld.
pi_44878616
LOL heb je een klaagavondje
pi_44878638
Haha, daar lijkt het wel op he... , ik klaag gewoon graag denk ik
pi_44878687
Nee je mist je meisje gewoon natuurlijk?

Ow w8 nee je bent een man die gaan dat niet toegeven
pi_44878722
Haha, ach zo overdag als ik genoeg dingen te doen heb, is het wel eens lekker hoor zo'n weekend alleen. Maar idd, s'avonds is het koud en stil in huis zonder mijn meiden.
pi_44878766
Als ik dan nog 1 keer mag klagen Die stomme brievenbus klappert de hele tijd door de wind ... om gek van te worden...
pi_44878782
kan het me goed voorstellen, nou morgen heb je ze weer lekker om je heen
pi_44878822
Yup is ook zo.
pi_44878845
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:19 schreef XTracer het volgende:
Als ik dan nog 1 keer mag klagen Die stomme brievenbus klappert de hele tijd door de wind ... om gek van te worden...
Je klaagt maar een end weg hoor, kan wel wat hebben.

Hier is het de schutting die klappert... ook vreselijk irritant

Oordoppies aangeeft
pi_44879031
dank , moest effe mijn tanden poetsen. En effe lief aan de telefoon.
pi_44879087
hi hi geef lief maar de groeten van mij
pi_44879174
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:02 schreef Lishe het volgende:
Nou, Wij zagen laatst Froukje de Both bij de Mac.

Is dat die Aukje toch? Die is laatst bevallen van een Fedde. Leuke naam vind ik dat.
Ik had vroegr een Fedde in de klas en elk meisje was verliefd op hem
pi_44879316
Ik val gewoon een slowchat binnen
Sorry
pi_44879341
je krijgt de groeten terug. ik denk dat ik toch maar eens een poging doe tot slapen

De groetjes daar!
pi_44879428
truste alvast en hopelijk lukt het nog ook

Alvast een ontzettend fijn uiteinde
pi_44880068
mensen sjonge en dan is het alweer 2 uur oudjaar... de laatste dag van 2006...

Nog even en dan kan ik 2006 vaarwel zeggen, een bewogen jaar mijn god, en wat is er een boel in gebeurd.
Kan en wil het nog steeds maar amper geloven dat mijn kleine grote man er niet meer is...

Ik wil jullie nogmaals van harte bedanken voor toendertijd jullie steun, de kaarten, de prachtige canvasdoeken, de mensen die bij de begrafenis aanwezig waren, en tijdens de feestdagen de steun die we kregen.
het doet zo ontzettend goed
pi_44880117
Bar, ik post hier dan wel niet zo veel maar ik lees wel alles.. Ook eens een dikke knuffel en een van mij voor jou en iedereen voor wie 2006 zo heftig is geweest.
pi_44880189
het zijn "kleine" dingen die we (ik spreek ff voor iedereen ) konden doen, om maar te laten weten dat er aan jullie gedacht word, dat Thijs niet vergeten word, dat het zo'n mooi ventje was, dat het onrecht zo groot is, dat het verdriet zo groot was en zo voelbaar. Dat we jullie liefde kunnen sturen om toch door te gaan, we jullie warmte kunnen geven en op afstand te kunnen omarmen ook al is het maar met woorden.
pi_44880245
Maggie hoe is het in het zuiden? Hopenlijk beter weer als hier!
pi_44880404
Het is een beetje koud Echt waterkoud kan het hier zijn. Maar het valt mee, het is voor december best lekker!
pi_44880411
Oh zo'n boos gezicht bedoelde ik helemaal niet

Hoe is het bij jou?
  zondag 31 december 2006 @ 02:37:53 #208
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44880467
* Noli. gooit er ff een tegen aan *

Speciaal voor Bar en Mar

En verder voor iedereen die ook maar een beetje denkt het nodig te zijn.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 31 december 2006 @ 02:38:49 #209
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44880487
* Noli. rent nu snel naar d'r visite *
Maxi, Midi & Mini
pi_44880549
Hier alles oke Maggie, maar het weer is gewoon vies, bah

Moet je niet naar bed rennen Noli?
* Anitra kijkt nog eens even op de klok
pi_44880671
Nee hier is het weer wel okee, maar je hebt het ook sneller koud als je het vaker warm hebt, zeg maar.
Ik wou dat ik naar bed kon
  zondag 31 december 2006 @ 03:24:02 #212
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44881172
Visite blijft hier vanacht..

Maar nu gaan we idd wel naar bed.

Maxi, Midi & Mini
pi_44881545
Maggie dat klopt, dat zie je altjd in de lente dan loopt iedereen al zonder jas als het een graad of 14 is en als het in de herfst 14 graden is dan heeft iedereen zijn winterjas al uit de kast gehaald.
Ik zit al in bed

Truste Noli en visite
pi_44881707
Ik ben aan het werk, balen, ik ben echt moe. Mijn vriendje is ook weer net naar huis dus het is allemaal even stom op het moment

Ja, het is wel grappig, alle Engelsen enzo hier lopen tot vrij laat nog in korte broek 'want je woont toch in Spanje', terwijl de locals toch al met diezelfde temperatuur met dikke bontjassen lopen
pi_44883423
Ik ben weer bijgelezen hoor .
Hopelijk hebben jullie nachtbrakers ook een beetje fatsoenlijk geslapen (of liggen jullie nog lekker op 1 oor). De wind is een stuk gaan liggen hier. En ik hoop dat het droog blijft.
Lief moet nog even de andere banden onder de auto zetten voor we em inruilen komende week (hij heeft vorige week net de winterbanden eronder gezet, we hadden niet helemaal verwacht dat we zo gauw al een ander zouden vinden).

Ik heb nog gedroomd over dit topic... dat de naam was veranderd omdat iedereen zat te miepen dat oliebollen vies waren (waar je al niet mee bezig kan zijn in je slaap...)
  zondag 31 december 2006 @ 11:45:08 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44884601
Ik ga zo eens de schaar in mijn eigen haar zetten. Het zit stom.

Maneki.Neko? Hoe is het met ullie dat gegaan vannacht?
pi_44884628
Foto BE vooral Foto
Voor en na en tijdens enzo.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 11:49:19 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44884715
zou je niet even tot de kapper wachten be? zelf knippen klinkt zo gewaagd
  zondag 31 december 2006 @ 11:50:40 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44884742
Nou, niks heel radicaals verder hoor. Alleen ik vind de bovenste laag te lang. Dus daar ga ik een stukje vanaf halen.
En als het nou mislukt dan doe ik wel een staartje in tot ik naar de kapper kan.

Jessie, helaas geen foto's. Ik heb mezelf gisteren weer op een paar foto's gezien en ik kan er gewoon echt niet tegen.
pi_44884754
eerst refressen voordat je wat tikt

Ben benieuwd BE. Ik laat mijn moeder altijd mijn haar verven. Weet ik tenmiste zeker dat het goed gaat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 31 december 2006 @ 11:52:50 #222
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44884791
Mocht ik jullie vandaag niet meer 'spreken' dan wil ik jullie even een hele fijne avond wensen en kijk uit met vuurwerk!!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 31 december 2006 @ 11:59:36 #223
114177 Diaan73
pi_44884984
Vanaf hier ook even een hele dikke knuffel voor Bar Hopelijk is 2007 een beter jaar voor jullie, al zal je de ellende van 2006 altijd als een schaduw over jullie heenhangen.

En voor iedereen een hele fijne avond en een heel gelukkig, gezond en spetterend en voor sommigen onder ons ook een heeeeeel vruchtbaar 2007!!
Make love, not war ☮
pi_44884990
BE ook niet als je ze schuin van boven af neem en dan alleen je goeie kant (zo doe ik het in zeldzame gevallen nog wel eens )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44885083
Ook ik wens iedereen een goed uiteinde en heel super, gezond, gezellig en vooral vruchtbaar natuurlijk 2007!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 12:21:07 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44885592
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:59 schreef jessie het volgende:
BE ook niet als je ze schuin van boven af neem en dan alleen je goeie kant (zo doe ik het in zeldzame gevallen nog wel eens )
ik ook maar bij mij is de goeie kant gewoon de achterkant
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 12:22:54 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44885655
ik zit nu met mijn haar in de haarverf omdat ik netjes het nieuwe jaar in wil gaan.
hebben jullie dat ook dat alles schoon en goed moet zijn voor het nieuwe jaar, of ben ik als enige zo dwangmatig
hier gaat alles schoon: de bedden worden verschoond, de kippenhokken worden extra uitgemest, en en mijn haar word snel nog even bijgekleurd.
pi_44885913
nee lady-wrb, daar heb ik geen last van hoor
  zondag 31 december 2006 @ 12:34:05 #229
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44886005
Ieh.. BE dat je dat durft!

Ik knip Michiel, Wilyan en Hanne altijd zelf
(en geregeld nog wel eens wat anderen die hier los rondlopen. Broertje, vrienden en een vriendin van ons)
Maar mijn eigen haar durf ik niet hoor. Nou oké mijn pony durf ik nog wel eens wat korter te maken.
Maxi, Midi & Mini
  zondag 31 december 2006 @ 12:37:46 #230
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44886111
Ik heb wel dat we als de kinderen op bed liggen dat we de boel even goed opruimen en even alles nog een keer goed stofzuigen.
Maar de bedden hoef ik niet persé vandaag te verschonen.

Dus ergens hebben we dat wel een heel klein beetje.
Maxi, Midi & Mini
pi_44886129
lady-wrb, ik heb dat ook een beetje hoor. Stond vanmorgen voor 8-en al te stoffen in huis. En heb daarstraks ook nog 3 wassen weg staan strijken.. Hier is alles iig klaar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 31 december 2006 @ 12:38:32 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44886141

Zo was het, en nu is het bovenop 'iets' korter zodat het niet meer zo heel lijzig naar beneden hangt. Ik heb heel veel en heel zwaar haar.

Het moet nog even settelen enzo maar morgen zit het weer prima.
pi_44886153
Goedemorgen allemaal. Nog 1 dagje en dan is het 2007
  zondag 31 december 2006 @ 12:40:07 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44886188
De vorige keer dat ik naar de kapper ging zei ze 'er zitten hier en daar wat kortere plukken'. Uhuh.
Maar ze luisteren nooit naar wat ik zeg. Dus ben ik eigenwijs en doe ik meestal tussentijds zelf wat knutselwerk.
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 12:43:09 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44886293
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:38 schreef XTracer het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nog 1 dagje en dan is het 2007
joh, je meent het

en het is middag

pi_44886336
lekker eigenwijsje ben je BE!
Was een kort nachtje hier, maar alles is klaar om richting het zuiden te gaan!

Iedereen een veilig uiteinde en heel veel goeds voor 2007!
  zondag 31 december 2006 @ 12:44:53 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44886362
Ik?

Ik had me voorgenomen nog even te gaan leren, maar ik heb geen zin.
  zondag 31 december 2006 @ 12:44:56 #238
3011 E.T.
pi_44886363
als jouw haar korter is, krult 't ook meer en dan zie je toch niet als het niet helamaal recht is, BE
  zondag 31 december 2006 @ 12:45:34 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44886392
Nee precies, dat ziet alleen de kapper als ze het nat maakt en recht trekt om te knippen.
pi_44886591
Anitra, veel plezier en geef Evenstar en Arwen een dikke knuffel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44886606
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

joh, je meent het

en het is middag

Sorry he ben al een tijdje wakker, maar ik had nog niet door dat het al zo laat was
pi_44886927
Zelf knippen durf ik niet... Alhoewel het zo lang is dat het waarschijnlijk toch niet direct heel ernstig mis kan gaan (denk ik...). In het nieuwe jaar ga ik maar weer eens naar de kapper en ik blijf er sterk over denken om het maar eens kort te gaan doen (ik heb alleen geen idee hoe dan en ik durf het vast niet , want ik roep dit al een hele tijd, haha).

Poetsen heb ik geen zin in vandaag, de douche is schoon en ik heb t beddegoed gewassen enne... de rest komt volgend jaar wel weer.
pi_44887799
Meer laagjes dat geeft meer volume en haalt het lijzige inderdaad weg. Zal best weer leuk staan BE!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44887902
En dat schoonmaken. Ik zou niet weten hoe met 2 kids over de vloer. Ok nu ligt er 1 heerlijk in bed
Maar de tent di ze gebouwen hebben staat nog. Bo zit dan weer te rekenen dan weer te kleuren afwisselend woont ze in dr tent en dan weer niet. Er liggen nog resten van het verven van gisteren. Het ie best een zooi eigenlijk En ik kan me er niet toe zetten om het op te ruimen. Als Geer straks uit zijn werk komt gaan we toch lekker bij mijn ouders eten. Maar thuis komen in een schoon huissie en dan oud en nieuw vieren is wel leuk natuurlijk.
Dus misschien pak ik zo even een stofzuiger en doe ik er nog wat mee ook
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44887960
En ik wil me haar weer blond en lang. Maar de henna moet er dan eeerst uit. Dan moet ik het dus uit laten groeien en dat ziet er ook niet uit. Dus eigenlijk moet ik het eerst weer ff kort knippen dan is het sneller uitgegroeid. Maar dat vind ik dan weer jammer omdat ik het lang wil. Maar ja dan moet ik het hennarood blijven houden. Wat ook wel leuk staat, maar ik zo voor ouwe wijven vind soms Blond staat bij mij voor jong en fris. En dat met nieuwjaar in het vooruitzicht enzo
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44888000
En dan ga je gezellig de tent stofzuigen Jessie?
HIer liggen allerlei puzzelstukjes en houten visjes door de kamer. Ik ruim het wel op als hij naar bed is. Eerder heeft echt geen zin. Woensdag komt de interieurverzorger dus ik laat voor hem ook nog wat te doen over
pi_44888029
Interieurverzorger
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44888064
Poehee, net terug van boodschappen doen, maar er waren geen appeldingen meer en oliebollen waren ook al bijna allemaal uitverkocht, hebben er nog maar 20 kunnen bemachtigen...

We eten lekker Macaroni vanavond, en ik heb een stokbrood, en wat salades meegenomen voorvanavond gewoon toch wat lekkers in huis gehaald.

En nu ineens heb ik er geen zin meer in... het is een rommeltje in huis, Dino is aan het vechten met zijn oudjaar bijna nieuwjaar bot wat hij gekregen heeft.
Straks even snel naar Philippine om bij Mams langs te gaan een verlaat kerststukje neerzetten omdat ze de 27ste jarig zou zijn, en haar even bedanken voor de goede zorgen voor Thijs.
pi_44888091
hehe, zo heet dat tegenwoordig toch?
Zo heb je ook officemanagers (secretaresses) etc.
pi_44888116
De winkels zijn gewoon weer open
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44888135
20 oliebollen En eten jullie die allemaal zelf op?
pi_44888155
Zo heet dat ja, maar dat hartje stond voor dat jij er 1 had. En dan ook nog een man
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44888164
De winkels zijn hier nog niet dicht geweest hier...
pi_44888195
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:34 schreef snoopy het volgende:
20 oliebollen En eten jullie die allemaal zelf op?
Euhm tja ja want we zijn maar met zijn 2 vandaag..., maar nemen er morgen mee naar opa en oma morgen
pi_44888217
Ja, een heuse man! Maar het had mijn vader kunnen zijn hoor, stel je er dus maar geen coca-cola-light-break kerel bij voor.
pi_44888236
O dat had je niet moeten zeggen snoop. Daar gaat je imago
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 december 2006 @ 13:36:48 #257
114177 Diaan73
pi_44888251
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef snoopy het volgende:
hehe, zo heet dat tegenwoordig toch?
Zo heb je ook officemanagers (secretaresses) etc.
Ja dat klopt....

Mijn tante ging een aantal jaren geleden werken als interieurverzorgster... wij zow van zow hee, was gewoon schoonmaakster. Inmiddels is ze daar receptioniste.
Make love, not war ☮
pi_44888290
  zondag 31 december 2006 @ 13:39:22 #259
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44888345
Jessie, ze kunnen aan het eind van de dag niet helpen met opruimen en dat jij dan stofzuigt? Of werkt dat alleen maar tegenovergesteld? Zijn de meiden lekker bezig en het huis is een beetje aan kant, Meiden weer trots dat ze daar weer aan mee geholpen hebben.

Maar je haar weer lang? Dat korte coupeje staat je juist zo leuk! kort en blond is geen optie?

Oja je had laatst ergens een paar foto'tjes van een kleine Bo gepost..
Toen ik de eerste keer erover heen scrolde dacht ik heel even dat ik Hanne zag. Ik liet ze toen aan Michiel zien en die vroeg zelfs aan mij "Wanneer heb je die foto gemaakt? "
Maxi, Midi & Mini
pi_44888351
Wat dacht jij dan dat het was Diaan?
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 december 2006 @ 13:40:20 #261
114177 Diaan73
pi_44888376
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:39 schreef jessie het volgende:
Wat dacht jij dan dat het was Diaan?
Tja iets met binnenhuis architect oid... vond ik al vreemd, maar heeee ik was toen 13 ofzo ..
Make love, not war ☮
pi_44888407
Hahahaha ja die lekkere bolle toet hebben ze samen wel he Noli (wij gelukkig niet )

Ze ruimen zelf altijd heel goed op hoor. Maar de tent willenz e graag laten staan. En de rest van de zooi is voornamelijk van onszelf. Kruimels enzo. Vlokken op de grond, stof dat soort dingen. Rondslingerende dingen bla bla.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44888433
Lol Diaan en tegenwoordig zeg ik meer wow tegen een schoonmaakster dan tegen een binnenhuisarchitect
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 december 2006 @ 13:43:09 #264
114177 Diaan73
pi_44888469
Ow zow herkenbaar, ik heb vanmorgen om 9 uur al alles gestofzuigd, opgeruimd etc. dus vandaag overdag lekker niet veel te doen. Ik had ook de bedden willen verschonen, maar ja... kan morgen of dinsdag ook wel.
Make love, not war ☮
pi_44888691
ik heb totaal geen zin om wat op te ruimen, de vatwasser wel zo nog even uit en in inruimen en laten draaien, de rest doe ik in het nieuwe jaar wel
pi_44888771
Weet iemand of je bij h en m online ook grotere maten mode hebt? Kan ik niet vinden namelijk.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44888789
Jij heb nog een vaatwasser Bar. Ik moet zo me handjes laten wapperen
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 december 2006 @ 13:51:17 #268
114177 Diaan73
pi_44888813
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:50 schreef jessie het volgende:
Weet iemand of je bij h en m online ook grotere maten mode hebt? Kan ik niet vinden namelijk.
Volgens mij wel, maar niet in elk filiaal...
Make love, not war ☮
pi_44888840
Ik bedoelde eigenlijk online
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44888856
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:50 schreef jessie het volgende:
Jij heb nog een vaatwasser Bar. Ik moet zo me handjes laten wapperen
Was mijn huwelijks kadoo van mijn vader gekregen, maar vind met de hand af wassen wel veel gezelliger
  zondag 31 december 2006 @ 13:52:49 #271
114177 Diaan73
pi_44888867
Ow hahaha dat weet ik niet. Volgens mij niet, al zou dat wel gek zijn... maar het kan ook zijn dat de hele grote maten lijn er weer uit is gehaald.

Ik kan niet zonder vaatwasser, ik heb een ontzettende hekel aan afwassen en het hele huishouden doen trouwens, behalve strijken
Make love, not war ☮
pi_44888954
Die van ons is al een tijd kapot. En zo erg vind ik het inderaad ook niet als ik bezig ben. Ik vond dat ding inruimen en uitruimen ook nooit leuk. Maar het siswel lekker makkelijk als je een open keuken hebt en de dingen gewoon ff snel uit zicht wil hebben. In dat opzicht mis ik het wel een beetje.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44888990
Ok en nu ga ik echt op zoek naar de stofzuiger, ben benieuwd of ik hem kan vinden
Tot later weer
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44889028
hier is de keuken gelukkig uit het zicht dus kan me er momenteel nog niet echt aan storen, waar ik veel meer van baal is dat ik niet meer zo gemakkelijk opruim ipv voor het overlijden van Thijs.

Maar 2007 moet er voor zorgen dat ook dat mij weer lukken gaat
  zondag 31 december 2006 @ 14:00:07 #275
3142 m@x
pi_44889150
Hebben ze online ook niet Jessie. We vallen weer lekker buiten de boot.
pi_44889201
hey meiden, jullie hadden dit bericht toch wel gelezen/gehoord van de week he. an die arbeit!
pi_44889365
ik heb dit bericht niet gehoord of gelezen, maar het zou mij wel kunnen beinvloeden om meer te gaan doen
pi_44889848
Vriendje heeft net een assortiment oliebollen gehaald
Ze staan ze vers te bakken hier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44889883
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
en het hele huishouden doen trouwens, behalve strijken
Ik ook aan strijken en de rest van t huishouden, waarom gaat dat nou niet gewoon vanzelf...
pi_44889945
hier in het dorp niet helaas, en net nu heb ik zin in appeldingens enzo
pi_44889972
* Vicky stuurt 2 appelbeignets naar Sluiskil
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 14:24:12 #282
43556 miss_dynastie
pi_44890043
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier in het dorp niet helaas, en net nu heb ik zin in appeldingens enzo
Kun je het zelf niet maken bar? Als je een frietpan tot je beschikking hebt met schone olie heb je alleen appels, bier, bloem, ei en poedersuiker nodig
pi_44890121
Ik heb geen zin persoonlijk om ze nog te gaan bakken en anders moet ik nu nog even snel naar de winkel, hebben hier gelukkig genoeg oliebollen staan voor vanavond.

En wil zo nog even een eind gaan wandelen met de hond ben bang dat het vanavond alleen maar gekker gaat worden met knallen enzo

dank je wel Vicky
  zondag 31 december 2006 @ 14:31:37 #284
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44890306
Jammer genoeg niet Jessie

Mensen ik wens jullie een goed uiteinde toe en tot in het nieuwe jaar

Dat de kurken maar goed mogen knallen om 24.00
  zondag 31 december 2006 @ 14:55:32 #285
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_44891147
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:02 schreef bixister het volgende:
hey meiden, jullie hadden dit bericht toch wel gelezen/gehoord van de week he. an die arbeit!
Onderzoek is zeker door een man gedaan.

Mag ik Bar nog even schaamteloos knuffelen voor het einde van het jaar? Lieve meid, ik hoop zo voor jou en Bar dat 2007 makkelijker te 'dragen' wordt dan 2006 en dat je die dingen kunt gaan doen die je wilt doen. Ik wens jou dat streepje blauw aan de lucht en een warme zonnestraal op je gezicht.

En eigenlijk wens ik dat voor iedereen hier. Een hele fijne jaarwisseling allemaal!
pi_44891209
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst! Noli, tot morgen!
  zondag 31 december 2006 @ 14:59:41 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44891301
Ik sluit me aan bij Dutch en doe er nog een speciale Nieuwjaarsknuffel bij voor Phluph en uiteraard wens ik verder alle OUDjes het allerallerbeste voor 2007!
  zondag 31 december 2006 @ 15:08:09 #288
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_44891630
BE, je hebt gelijk. Komt omdat ik net wat postjes zag staan van Bar en snel wilde reageren. Maar wat ik schreef telt net zo hard voor Phluphke. En ook voor Icäa en haar kinderen. Eigenlijk voor iedereen voor wie 2006 erg zwaar is geweest.
  zondag 31 december 2006 @ 15:09:02 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44891657
Niet doen, ik kan zo een heel lijstje maken met mensen die ik een speciale knuffel zou willen geven.
  zondag 31 december 2006 @ 15:10:44 #290
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_44891711
Begin maar eens bij mij dan.
pi_44891867
Gaat weer lekker zo Met Sinterklaas was de jongste ziek, met kerst de oudste en vandaag is de jongste weer ziek.
Het wordt ons niet gegund dit jaar

Iedereen fijne jaarwisseling!
Saartje
  zondag 31 december 2006 @ 15:15:29 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44891922
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:10 schreef dutchie het volgende:
Begin maar eens bij mij dan.
Kindjes die vragen...
pi_44891981
Oh en het dak is er opgebleven vannacht, gelukkig
De kas is wel hier en daar kapot gewaaid helaas, dus toch werk aan de winkel
Saartje
  zondag 31 december 2006 @ 15:23:00 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44892212
Gelukkig M.N!
Althans, van je dak dan.
pi_44892981
Zoo net even heerlijk een eind gelopen met Dino, in de wind, nog een paar mensen tegengekomen en nog even mee staan praten.

Vinden jullie dit ook bij elkaar genomen ook zo een rare dag, je "viert"de laatste dag van het nieuwe jaar, en je "viert"het nieuwe jaar vannacht na 24 uur...
pi_44895219
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:45 schreef Bar_en_Mar het volgende:

Vinden jullie dit ook bij elkaar genomen ook zo een rare dag, je "viert"de laatste dag van het nieuwe jaar, en je "viert"het nieuwe jaar vannacht na 24 uur...
Ja eigenlijk wel.
pi_44895622
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gaat weer lekker zo Met Sinterklaas was de jongste ziek, met kerst de oudste en vandaag is de jongste weer ziek.
Het wordt ons niet gegund dit jaar
[bijdehand]Gelukkig is het snel volgend jaar [/bijdehand]
Beterschap daar MN!

Goede jaarwisseling allemaal
pi_44895691
En nu kom ik echt niet meer online tot volgend jaar

Tijd om spullen in te pakken en naar ouders te gaan...

Tot volgend jaar!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44895849
ik zit hier nu met oliebollen die dus niet lekker smaken... nou ja dan straks maar worst en kaas snoepen
pi_44895930
Ik ben zelf pizza aan het maken. Het deeg staat te rijzen en ik heb allerlei groenten gegrild om er straks op te gooien
pi_44896517
oeh klinkt lekker Snoopy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')