abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44880068
mensen sjonge en dan is het alweer 2 uur oudjaar... de laatste dag van 2006...

Nog even en dan kan ik 2006 vaarwel zeggen, een bewogen jaar mijn god, en wat is er een boel in gebeurd.
Kan en wil het nog steeds maar amper geloven dat mijn kleine grote man er niet meer is...

Ik wil jullie nogmaals van harte bedanken voor toendertijd jullie steun, de kaarten, de prachtige canvasdoeken, de mensen die bij de begrafenis aanwezig waren, en tijdens de feestdagen de steun die we kregen.
het doet zo ontzettend goed
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44880117
Bar, ik post hier dan wel niet zo veel maar ik lees wel alles.. Ook eens een dikke knuffel en een van mij voor jou en iedereen voor wie 2006 zo heftig is geweest.
pi_44880189
het zijn "kleine" dingen die we (ik spreek ff voor iedereen ) konden doen, om maar te laten weten dat er aan jullie gedacht word, dat Thijs niet vergeten word, dat het zo'n mooi ventje was, dat het onrecht zo groot is, dat het verdriet zo groot was en zo voelbaar. Dat we jullie liefde kunnen sturen om toch door te gaan, we jullie warmte kunnen geven en op afstand te kunnen omarmen ook al is het maar met woorden.
pi_44880245
Maggie hoe is het in het zuiden? Hopenlijk beter weer als hier!
pi_44880404
Het is een beetje koud Echt waterkoud kan het hier zijn. Maar het valt mee, het is voor december best lekker!
pi_44880411
Oh zo'n boos gezicht bedoelde ik helemaal niet

Hoe is het bij jou?
  zondag 31 december 2006 @ 02:37:53 #208
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44880467
* Noli. gooit er ff een tegen aan *

Speciaal voor Bar en Mar

En verder voor iedereen die ook maar een beetje denkt het nodig te zijn.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 31 december 2006 @ 02:38:49 #209
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44880487
* Noli. rent nu snel naar d'r visite *
Maxi, Midi & Mini
pi_44880549
Hier alles oke Maggie, maar het weer is gewoon vies, bah

Moet je niet naar bed rennen Noli?
* Anitra kijkt nog eens even op de klok
pi_44880671
Nee hier is het weer wel okee, maar je hebt het ook sneller koud als je het vaker warm hebt, zeg maar.
Ik wou dat ik naar bed kon
  zondag 31 december 2006 @ 03:24:02 #212
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44881172
Visite blijft hier vanacht..

Maar nu gaan we idd wel naar bed.

Maxi, Midi & Mini
pi_44881545
Maggie dat klopt, dat zie je altjd in de lente dan loopt iedereen al zonder jas als het een graad of 14 is en als het in de herfst 14 graden is dan heeft iedereen zijn winterjas al uit de kast gehaald.
Ik zit al in bed

Truste Noli en visite
pi_44881707
Ik ben aan het werk, balen, ik ben echt moe. Mijn vriendje is ook weer net naar huis dus het is allemaal even stom op het moment

Ja, het is wel grappig, alle Engelsen enzo hier lopen tot vrij laat nog in korte broek 'want je woont toch in Spanje', terwijl de locals toch al met diezelfde temperatuur met dikke bontjassen lopen
pi_44883423
Ik ben weer bijgelezen hoor .
Hopelijk hebben jullie nachtbrakers ook een beetje fatsoenlijk geslapen (of liggen jullie nog lekker op 1 oor). De wind is een stuk gaan liggen hier. En ik hoop dat het droog blijft.
Lief moet nog even de andere banden onder de auto zetten voor we em inruilen komende week (hij heeft vorige week net de winterbanden eronder gezet, we hadden niet helemaal verwacht dat we zo gauw al een ander zouden vinden).

Ik heb nog gedroomd over dit topic... dat de naam was veranderd omdat iedereen zat te miepen dat oliebollen vies waren (waar je al niet mee bezig kan zijn in je slaap...)
Fake it till you make it...
  zondag 31 december 2006 @ 11:45:08 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44884601
Ik ga zo eens de schaar in mijn eigen haar zetten. Het zit stom.

Maneki.Neko? Hoe is het met ullie dat gegaan vannacht?
pi_44884628
Foto BE vooral Foto
Voor en na en tijdens enzo.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 11:49:19 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44884715
zou je niet even tot de kapper wachten be? zelf knippen klinkt zo gewaagd
  zondag 31 december 2006 @ 11:50:40 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44884742
Nou, niks heel radicaals verder hoor. Alleen ik vind de bovenste laag te lang. Dus daar ga ik een stukje vanaf halen.
En als het nou mislukt dan doe ik wel een staartje in tot ik naar de kapper kan.

Jessie, helaas geen foto's. Ik heb mezelf gisteren weer op een paar foto's gezien en ik kan er gewoon echt niet tegen.
pi_44884754
eerst refressen voordat je wat tikt

Ben benieuwd BE. Ik laat mijn moeder altijd mijn haar verven. Weet ik tenmiste zeker dat het goed gaat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 31 december 2006 @ 11:52:50 #222
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44884791
Mocht ik jullie vandaag niet meer 'spreken' dan wil ik jullie even een hele fijne avond wensen en kijk uit met vuurwerk!!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 31 december 2006 @ 11:59:36 #223
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44884984
Vanaf hier ook even een hele dikke knuffel voor Bar Hopelijk is 2007 een beter jaar voor jullie, al zal je de ellende van 2006 altijd als een schaduw over jullie heenhangen.

En voor iedereen een hele fijne avond en een heel gelukkig, gezond en spetterend en voor sommigen onder ons ook een heeeeeel vruchtbaar 2007!!
Make love, not war ☮
pi_44884990
BE ook niet als je ze schuin van boven af neem en dan alleen je goeie kant (zo doe ik het in zeldzame gevallen nog wel eens )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44885083
Ook ik wens iedereen een goed uiteinde en heel super, gezond, gezellig en vooral vruchtbaar natuurlijk 2007!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 12:21:07 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44885592
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:59 schreef jessie het volgende:
BE ook niet als je ze schuin van boven af neem en dan alleen je goeie kant (zo doe ik het in zeldzame gevallen nog wel eens )
ik ook maar bij mij is de goeie kant gewoon de achterkant
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 12:22:54 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44885655
ik zit nu met mijn haar in de haarverf omdat ik netjes het nieuwe jaar in wil gaan.
hebben jullie dat ook dat alles schoon en goed moet zijn voor het nieuwe jaar, of ben ik als enige zo dwangmatig
hier gaat alles schoon: de bedden worden verschoond, de kippenhokken worden extra uitgemest, en en mijn haar word snel nog even bijgekleurd.
pi_44885913
nee lady-wrb, daar heb ik geen last van hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 31 december 2006 @ 12:34:05 #229
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44886005
Ieh.. BE dat je dat durft!

Ik knip Michiel, Wilyan en Hanne altijd zelf
(en geregeld nog wel eens wat anderen die hier los rondlopen. Broertje, vrienden en een vriendin van ons)
Maar mijn eigen haar durf ik niet hoor. Nou oké mijn pony durf ik nog wel eens wat korter te maken.
Maxi, Midi & Mini
  zondag 31 december 2006 @ 12:37:46 #230
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44886111
Ik heb wel dat we als de kinderen op bed liggen dat we de boel even goed opruimen en even alles nog een keer goed stofzuigen.
Maar de bedden hoef ik niet persé vandaag te verschonen.

Dus ergens hebben we dat wel een heel klein beetje.
Maxi, Midi & Mini
pi_44886129
lady-wrb, ik heb dat ook een beetje hoor. Stond vanmorgen voor 8-en al te stoffen in huis. En heb daarstraks ook nog 3 wassen weg staan strijken.. Hier is alles iig klaar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 31 december 2006 @ 12:38:32 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44886141

Zo was het, en nu is het bovenop 'iets' korter zodat het niet meer zo heel lijzig naar beneden hangt. Ik heb heel veel en heel zwaar haar.

Het moet nog even settelen enzo maar morgen zit het weer prima.
pi_44886153
Goedemorgen allemaal. Nog 1 dagje en dan is het 2007
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  zondag 31 december 2006 @ 12:40:07 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44886188
De vorige keer dat ik naar de kapper ging zei ze 'er zitten hier en daar wat kortere plukken'. Uhuh.
Maar ze luisteren nooit naar wat ik zeg. Dus ben ik eigenwijs en doe ik meestal tussentijds zelf wat knutselwerk.
  † In Memoriam † zondag 31 december 2006 @ 12:43:09 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44886293
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:38 schreef XTracer het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nog 1 dagje en dan is het 2007
joh, je meent het

en het is middag

pi_44886336
lekker eigenwijsje ben je BE!
Was een kort nachtje hier, maar alles is klaar om richting het zuiden te gaan!

Iedereen een veilig uiteinde en heel veel goeds voor 2007!
  zondag 31 december 2006 @ 12:44:53 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44886362
Ik?

Ik had me voorgenomen nog even te gaan leren, maar ik heb geen zin.
  zondag 31 december 2006 @ 12:44:56 #238
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44886363
als jouw haar korter is, krult 't ook meer en dan zie je toch niet als het niet helamaal recht is, BE
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 31 december 2006 @ 12:45:34 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44886392
Nee precies, dat ziet alleen de kapper als ze het nat maakt en recht trekt om te knippen.
pi_44886591
Anitra, veel plezier en geef Evenstar en Arwen een dikke knuffel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44886606
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

joh, je meent het

en het is middag

Sorry he ben al een tijdje wakker, maar ik had nog niet door dat het al zo laat was
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_44886927
Zelf knippen durf ik niet... Alhoewel het zo lang is dat het waarschijnlijk toch niet direct heel ernstig mis kan gaan (denk ik...). In het nieuwe jaar ga ik maar weer eens naar de kapper en ik blijf er sterk over denken om het maar eens kort te gaan doen (ik heb alleen geen idee hoe dan en ik durf het vast niet , want ik roep dit al een hele tijd, haha).

Poetsen heb ik geen zin in vandaag, de douche is schoon en ik heb t beddegoed gewassen enne... de rest komt volgend jaar wel weer.
Fake it till you make it...
pi_44887799
Meer laagjes dat geeft meer volume en haalt het lijzige inderdaad weg. Zal best weer leuk staan BE!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44887902
En dat schoonmaken. Ik zou niet weten hoe met 2 kids over de vloer. Ok nu ligt er 1 heerlijk in bed
Maar de tent di ze gebouwen hebben staat nog. Bo zit dan weer te rekenen dan weer te kleuren afwisselend woont ze in dr tent en dan weer niet. Er liggen nog resten van het verven van gisteren. Het ie best een zooi eigenlijk En ik kan me er niet toe zetten om het op te ruimen. Als Geer straks uit zijn werk komt gaan we toch lekker bij mijn ouders eten. Maar thuis komen in een schoon huissie en dan oud en nieuw vieren is wel leuk natuurlijk.
Dus misschien pak ik zo even een stofzuiger en doe ik er nog wat mee ook
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44887960
En ik wil me haar weer blond en lang. Maar de henna moet er dan eeerst uit. Dan moet ik het dus uit laten groeien en dat ziet er ook niet uit. Dus eigenlijk moet ik het eerst weer ff kort knippen dan is het sneller uitgegroeid. Maar dat vind ik dan weer jammer omdat ik het lang wil. Maar ja dan moet ik het hennarood blijven houden. Wat ook wel leuk staat, maar ik zo voor ouwe wijven vind soms Blond staat bij mij voor jong en fris. En dat met nieuwjaar in het vooruitzicht enzo
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44888000
En dan ga je gezellig de tent stofzuigen Jessie?
HIer liggen allerlei puzzelstukjes en houten visjes door de kamer. Ik ruim het wel op als hij naar bed is. Eerder heeft echt geen zin. Woensdag komt de interieurverzorger dus ik laat voor hem ook nog wat te doen over
pi_44888029
Interieurverzorger
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44888064
Poehee, net terug van boodschappen doen, maar er waren geen appeldingen meer en oliebollen waren ook al bijna allemaal uitverkocht, hebben er nog maar 20 kunnen bemachtigen...

We eten lekker Macaroni vanavond, en ik heb een stokbrood, en wat salades meegenomen voorvanavond gewoon toch wat lekkers in huis gehaald.

En nu ineens heb ik er geen zin meer in... het is een rommeltje in huis, Dino is aan het vechten met zijn oudjaar bijna nieuwjaar bot wat hij gekregen heeft.
Straks even snel naar Philippine om bij Mams langs te gaan een verlaat kerststukje neerzetten omdat ze de 27ste jarig zou zijn, en haar even bedanken voor de goede zorgen voor Thijs.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44888091
hehe, zo heet dat tegenwoordig toch?
Zo heb je ook officemanagers (secretaresses) etc.
pi_44888116
De winkels zijn gewoon weer open
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')