Klinkt lekker PVquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
We hebben wel siroop van carvan cevitamin, met peer en kaneel. Die je lekker warm kunt drinken.![]()
Auwquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Vicky het volgende:
Ik ben net van de onderste trede van de trap af gevallen..
Had een vuilniszak, een doos en een zak met luiers in me handen en heb het onderste treetje gemist... Damn, wat doet dat pijn zeg..
Anders wordt het bakken Anitra (ook lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef Anitra het volgende:
Oliebollen en flappenDie zou ik meenemen toch evenstar?
alvast heel blij is dat meester Wim gewoon morgen even de oliebollenkraam open gooit
Tot 2004 deed ik het ook altijd zelfquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anders wordt het bakken Anitra (ook lekker)
Wat zonde dat je dat niet meer kanquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Tot 2004 deed ik het ook altijd zelfDat zijn ook de lekkerste, alleen kan ik dat dus echt niet meer en van de week is ook nog de frituur stuk gegaan dus de buuv kan ook geen bollen bakken nu.
Oe, je kan ook als m@x en meeneemm@x gaan danquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:40 schreef Lishe het volgende:
Het thema is beroemde stellen. Maar ik weet het pas sinds vorige week....
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oe, je kan ook als m@x en meeneemm@x gaan dan
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oe, je kan ook als m@x en meeneemm@x gaan dan
hier is ook geen lekkere bol te koopquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
..Ik vind de bollen die te koop zijn gewoon echt niet lekker, word er vaak zelfs ziek van, en die appelbeignets die te koop zijn snap ik al helemaal niet, ze zien eruit als een enorme bol vet, lijken niet eens op een schijfje appel![]()
Moet ik de tekst anders even voorlezen? Hij ligt op de bar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:57 schreef Lishe het volgende:
Dutch, ge bent ne lieve, met je oliebollen. En wat heb je een goede (kerstkaart)smaak...![]()
Ik schrijf wel een briefje die ik bij de rest van de kaartjes zet...![]()
het leukste van de oliebollentest vind ik dan weer het commentaar van de bakkers zelf. Helemaal degenen die niet tegen hun verlies kunnen en dus het test-panel gaan afkrakenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier is ook geen lekkere bol te koop
het enige leuke van oliebollen vind ik de oliebollentest van het AD
morgen bak ik wel zelf wat bollen, maar we zijn met zijn tweetjes, dus echt veel hoeft dat niet te zijn.
je wilt niet weten hoe lang de rijen zijn om een bolletje te scoren daarquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
jij hebt makkelijk praten, jij woont bij de winnaar in de buurt, dus gegarandeerd goeie bollen
jammer dat ik niet in reo woon, ik zou nou wel eens willen weten hoe een kampioensbol smaakt.
jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef Anitra het volgende:
Oliebollen en flappenDie zou ik meenemen toch evenstar?
alvast heel blij is dat meester Wim gewoon morgen even de oliebollenkraam open gooit
als we naar Philippine gaan daar ken ik iedereen wel zo een beetje, alleen de meeste ervan zijn ondertussen mama en papa en weet niet of die alleaal gaan stappen....quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:56 schreef Lishe het volgende:
Oooh Bar, stappen met oud en nieuw. Daar heb ik zin in. Maar eigenlijk vind ik het pas leuk als het weer zo is als ooit. Dat je de hele kroeg kent.
Dan zijn we eind van de middag bij jullie, want meester Wim gooit de kraam om 12.30 uur openquote:
Ik bij nummer 4quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:13 schreef Vicky het volgende:
Mijn moeder heeft ze bij Denies gehaald in Delft. De nummer 3 uit de oliebollentest
Bedankt Melquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:03 schreef melonovy het volgende:Ik mag het, woog vandaag minder dan voor de kerst
Wow, jij hebt haar op msnquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:47 schreef jessie het volgende:
M@x!!!!!!! je vliegt net weer weg op msn!
aangeschoten is anders dan zat hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef jessie het volgende:
Daar wilde ik natuurlijk met die post ook mee pronken he
![]()
Ze staat tussen Big Brother Ralph en Patty in
Ik vlieg er helemaal niet uitquote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef jessie het volgende:
Doe maar bekend jullie ik heb M@x in me msn die er steeds uitvliegt
Nou ik jou en Lishe ook niet hoor tong uit smileyquote:Op zondag 31 december 2006 00:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb haar geneens op msn, en jou en Lishe ook niet
Weet je wel hoe koud dat is op je schoot. Het is echt niet om te lachen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:08 schreef bixister het volgende:
die icepacks!ik moet er opnieuw erg hard om lachen. (sorry!)
koetje@xs4all.nlquote:Op zondag 31 december 2006 00:06 schreef jessie het volgende:
[..]
Nou ik jou en Lishe ook niet hoor tong uit smiley![]()
![]()
euh ja je hebt gelijkquote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Jij zou vroeg naar bed![]()
En jouw lijst is al reuze![]()
Ze heeft een roze voetenzak en roze jas, de buggy is limegroen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:04 schreef Lishe het volgende:
Leuk Ingrid, misschien herken ik Kim!
Waarom zou je ook?quote:Op zondag 31 december 2006 00:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
de storm lijkt hier wat kalmer.... maar wil niet buiten gaan staan
Uitkijken dat hij je er neit onder plast!quote:Op zondag 31 december 2006 00:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nou omdat denk ik dino straks nog wel even wilt plassen....
Pfff, ik dacht dat ik meer een 'gothic' persoon wasquote:
Je klaagt maar een end weg hoor, kan wel wat hebben.quote:Op zondag 31 december 2006 01:19 schreef XTracer het volgende:
Als ik dan nog 1 keer mag klagenDie stomme brievenbus klappert de hele tijd door de wind ... om gek van te worden...
Ik had vroegr een Fedde in de klas en elk meisje was verliefd op hemquote:Op zondag 31 december 2006 00:02 schreef Lishe het volgende:
Nou, Wij zagen laatst Froukje de Both bij de Mac.![]()
Is dat die Aukje toch? Die is laatst bevallen van een Fedde. Leuke naam vind ik dat.
ik ookquote:Op zondag 31 december 2006 11:59 schreef jessie het volgende:
BE ook niet als je ze schuin van boven af neem en dan alleen je goeie kant(zo doe ik het in zeldzame gevallen nog wel eens
)
joh, je meent hetquote:Op zondag 31 december 2006 12:38 schreef XTracer het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nog 1 dagje en dan is het 2007
Sorry hequote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
joh, je meent het
en het is middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |