Klinkt lekker PVquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
We hebben wel siroop van carvan cevitamin, met peer en kaneel. Die je lekker warm kunt drinken.![]()
Auwquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Vicky het volgende:
Ik ben net van de onderste trede van de trap af gevallen..
Had een vuilniszak, een doos en een zak met luiers in me handen en heb het onderste treetje gemist... Damn, wat doet dat pijn zeg..
Anders wordt het bakken Anitra (ook lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef Anitra het volgende:
Oliebollen en flappenDie zou ik meenemen toch evenstar?
alvast heel blij is dat meester Wim gewoon morgen even de oliebollenkraam open gooit
Tot 2004 deed ik het ook altijd zelfquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anders wordt het bakken Anitra (ook lekker)
Wat zonde dat je dat niet meer kanquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Tot 2004 deed ik het ook altijd zelfDat zijn ook de lekkerste, alleen kan ik dat dus echt niet meer en van de week is ook nog de frituur stuk gegaan dus de buuv kan ook geen bollen bakken nu.
Oe, je kan ook als m@x en meeneemm@x gaan danquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:40 schreef Lishe het volgende:
Het thema is beroemde stellen. Maar ik weet het pas sinds vorige week....
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oe, je kan ook als m@x en meeneemm@x gaan dan
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oe, je kan ook als m@x en meeneemm@x gaan dan
hier is ook geen lekkere bol te koopquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
..Ik vind de bollen die te koop zijn gewoon echt niet lekker, word er vaak zelfs ziek van, en die appelbeignets die te koop zijn snap ik al helemaal niet, ze zien eruit als een enorme bol vet, lijken niet eens op een schijfje appel![]()
Moet ik de tekst anders even voorlezen? Hij ligt op de bar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:57 schreef Lishe het volgende:
Dutch, ge bent ne lieve, met je oliebollen. En wat heb je een goede (kerstkaart)smaak...![]()
Ik schrijf wel een briefje die ik bij de rest van de kaartjes zet...![]()
het leukste van de oliebollentest vind ik dan weer het commentaar van de bakkers zelf. Helemaal degenen die niet tegen hun verlies kunnen en dus het test-panel gaan afkrakenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier is ook geen lekkere bol te koop
het enige leuke van oliebollen vind ik de oliebollentest van het AD
morgen bak ik wel zelf wat bollen, maar we zijn met zijn tweetjes, dus echt veel hoeft dat niet te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |