Euhm tja ja want we zijn maar met zijn 2 vandaag..., maar nemen er morgen mee naar opa en oma morgenquote:Op zondag 31 december 2006 13:34 schreef snoopy het volgende:
20 oliebollenEn eten jullie die allemaal zelf op?
Ja dat klopt....quote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef snoopy het volgende:
hehe, zo heet dat tegenwoordig toch?
Zo heb je ook officemanagers (secretaresses) etc.
Tja iets met binnenhuis architect oid... vond ik al vreemd, maar heeee ik was toen 13 ofzo ..quote:Op zondag 31 december 2006 13:39 schreef jessie het volgende:
Wat dacht jij dan dat het was Diaan?
Volgens mij wel, maar niet in elk filiaal...quote:Op zondag 31 december 2006 13:50 schreef jessie het volgende:
Weet iemand of je bij h en m online ook grotere maten mode hebt? Kan ik niet vinden namelijk.
Was mijn huwelijks kadoo van mijn vader gekregen, maar vind met de hand af wassen wel veel gezelligerquote:Op zondag 31 december 2006 13:50 schreef jessie het volgende:
Jij heb nog een vaatwasser Bar. Ik moet zo me handjes laten wapperen![]()
Ik ook aan strijken en de rest van t huishouden, waarom gaat dat nou niet gewoon vanzelf...quote:Op zondag 31 december 2006 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
en het hele huishouden doen trouwens, behalve strijken
Kun je het zelf niet maken bar? Als je een frietpan tot je beschikking hebt met schone olie heb je alleen appels, bier, bloem, ei en poedersuiker nodigquote:Op zondag 31 december 2006 14:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier in het dorp niet helaas, en net nu heb ik zin in appeldingens enzo
Onderzoek is zeker door een man gedaan.quote:Op zondag 31 december 2006 14:02 schreef bixister het volgende:
hey meiden, jullie hadden dit bericht toch wel gelezen/gehoord van de week he. an die arbeit!![]()
Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 31 december 2006 15:45 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Vinden jullie dit ook bij elkaar genomen ook zo een rare dag, je "viert"de laatste dag van het nieuwe jaar, en je "viert"het nieuwe jaar vannacht na 24 uur...
[bijdehand]Gelukkig is het snel volgend jaarquote:Op zondag 31 december 2006 15:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gaat weer lekker zoMet Sinterklaas was de jongste ziek, met kerst de oudste en vandaag is de jongste weer ziek.
Het wordt ons niet gegund dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |