quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Iemand zin om overmorgen de Nieuwjaarsduik te doen in Scheveningen?
Ja, ik!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Aan het shirt te zien, zijn dat de tieten van FrauBiatch.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:48 schreef -skippybal- het volgende:
Van wie zijn die bouwvakkersbillen
Schijnt ook een user te zijn, maar nick weet ik niet. Ik kom haar wel eens tegen in de kroeg, is vriendin van Heraldquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:54 schreef TwyLight het volgende:
wie is lila
UTFS!!!!1!quote:
Donnie Darko gekeken laatst ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:08 schreef TwyLight het volgende:
ik had dat nummer telkens in mn hoofd wist niet waarom maar ik weet het al weer
TT bedoel je? weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:09 schreef boem-dikkie het volgende:
waarom staat er bavaria in de OP![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef TwyLight het volgende:
Nee dat nr zat in de trailer van Gears of War
ja TT bedoelde ik sorryquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
TT bedoel je? weet ik ook niet.
Weet ik ook niet dan zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
TT bedoel je? weet ik ook niet.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Twylight, kan je Yvonne bij de komers zetten en MissBliss en Re?.
Dikkieboemquote:
hoiquote:
Ik zit nog gefascineerd naar de borsten van fraubitch te kijken en jij zeurt over koters met vuurwerkquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:20 schreef TwyLight het volgende:
gvd die kankerblagen hier in de straat (minstens 8 van tussen de 12 en 14) zitten rotjes af te steken,
zijn ze nou helemaal van de pot gerukt
Geef ze dé Saddambehandeling!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:20 schreef TwyLight het volgende:
gvd die kankerblagen hier in de straat (minstens 8 van tussen de 12 en 14) zitten rotjes af te steken,
zijn ze nou helemaal van de pot gerukt
Pauperalertquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:24 schreef TwyLight het volgende:
ik gooi zo wel een supervlinder uit het raam
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:24 schreef TwyLight het volgende:
ik gooi zo wel een supervlinder uit het raam
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:26 schreef purplerose het volgende:
* purplerose lurkt aan bong en chillend wakker wordt
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]hopen dat ie nie twegvliegt
Ook hijsen dikkieboem?quote:
Goesoww dikkieboem, zuig zuig zuig!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
* boem-dikkie hijst hijst hijst![]()
Kan je pakje peuken halen voor mij?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
ik moet boodschappen gaan doen!
kusjes
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kan je pakje peuken halen voor mij?![]()
Hai beebquote:
Marlboro Medium.quote:
Lets boksquote:
JeuJ!!quote:
Is er al een mod wakker?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
Die TT is echt kut trouwens
Nog geen één gezien. Een beetje faken dat ze een sociaal leven hebben ofzo...quote:
[ONZ meet] Deel 6 - Waar Yvonne gehakt maakt van Twylight.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:50 schreef TwyLight het volgende:
noem eens een leuke TT dan
Doe eens niet zo lullig praten over yvonnequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[ONZ meet] Deel 6 - Waar Yvonne gehakt maakt van Twylight.
Toffe titelquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[ONZ meet] Deel 6 - Boem Boem Boem Boem, Dikkie in your room![]()
Zonder stimulatiequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:08 schreef Bendeleider het volgende:
ik kom.
Ik zit op de wasmachine!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zonder stimulatie. Da's handig.
neequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:09 schreef -skippybal- het volgende:
Is Scarface een beetje een vet spel?
Mooi zo! Ik ben hem nu aan het downenquote:
Ja wtf!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:47 schreef TwyLight het volgende:
omg wat doen die tetten ineens in de OP
Heel goed!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Ah, ik kom ook zie ik
Nou dan kom ik ookquote:
quote:
Alleen dan zonder leuke damesquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]onweerstaanbaar!
t lijkt wel zo'n magnum reclame![]()
njaquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alleen dan zonder leuke dames![]()
![]()
B-D & S-F SCquote:
Je had toch een partner ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:49 schreef Bendeleider het volgende:
Zijn er wel gewillige dames die mijn vleesfluit willen bespelen?
Die is voor de liefdequote:
Nee dankjequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:49 schreef Bendeleider het volgende:
Zijn er wel gewillige dames die mijn vleesfluit willen bespelen?
TRUT!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:31 schreef purplerose het volgende:
Don't look @ me ik heb me eigen sletje(s) harem.
Je weet toch dat ik niet pumped up en buffed hou.quote:
Sure, de wiki moet je zelf maar ff aanpassen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:21 schreef fraubitch het volgende:
haal mijn tieten ff uit de op aub
Meen je dat nou? Ik heb ze liever wel opgepompt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet pumped up en buffed hou.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb ze liever wel opgepompt..
Kan je dat eten ?quote:
Ik dacht dat al je sexpartners je in het duits voor hoer moesten uitmaken tijdens de daad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Precies. Dan hoef ik ook niet met ze te praten.
Nee. Ze mogen niks zeggen. Doen ze dat wel, dan ruk ik hun tong eruit. Want ja, zo ben ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik dacht dat al je sexpartners je in het duits voor hoer moesten uitmaken tijdens de daad.
SiemeNquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:45 schreef SiemeN het volgende:
Gier & Bieten!
Gelukkig ruk je aleen de tong eruit, ik met er niet aan denken dat je ook andere dingen erafruktquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Ze mogen niks zeggen. Doen ze dat wel, dan ruk ik hun tong eruit. Want ja, zo ben ik.
Koud!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Jeejquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:11 schreef JDude het volgende:
Hoi. Ik ga mee als Bizznitch d'r date.
weer van je tieten?quote:Op zondag 31 december 2006 01:26 schreef purplerose het volgende:
* purplerose giet vodka/cola naar binnen en lurkt aan de bong.
Alles flex hier guys?
Vraagje: wie kan er ff een leuk gifje voor me maken van losse pics, kheb weer nieuwe nodig.en ik ben niet zo nerderig.
Heb je nou nog niet genoeg van me tieten?!quote:
Mannenquote:Op zondag 31 december 2006 01:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet genoeg van me tieten?!![]()
Ik wilde es wat plaatjes van me lieve gezichtje voorbij laten komen, maarja tieten trekken natuurlijk meer kijkcijfers in me fobo.![]()
Jeweetquote:
Indeed, wat kunnen er nog meer van makenquote:
Ik heb 2 flessen rose champagnequote:Op zondag 31 december 2006 11:09 schreef SiemeN het volgende:
Het bier staat al koud ja. Maar goed, dat staat het altijd.
Moet ze helaas delen.quote:Op zondag 31 december 2006 11:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb 2 flessen rose champagne.
quote:
Nou...quote:
Bier ?quote:
Aber natürlichquote:
Jij ookquote:Op zondag 31 december 2006 11:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Hier wat poedersuiker voor op de oliebollen en de beste wensen natuurlijk.
[afbeelding]
piks, filmpjes en verlangens bedoel je ?quote:
Het is meer Pik, Filmpjes en verwarringquote:Op zondag 31 december 2006 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
piks, filmpjes en verlangens bedoel je ?![]()
Pik poedersuiker en verwarringquote:Op zondag 31 december 2006 13:16 schreef longinus het volgende:
[..]
Het is meer Pik, Filmpjes en verwarring![]()
Ah, dat bedoel je dus. Je P1K is in staat van opwindingquote:Op zondag 31 december 2006 13:16 schreef longinus het volgende:
[..]
Het is meer Pik, Filmpjes en verwarring![]()
Heb je mijn nieuwe bureaublad al gezienquote:Op zondag 31 december 2006 13:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah, dat bedoel je dus. Je P1K is in staat van opwinding.
Wachten met klaarkomen tot 00:00 uur. Gegarandeerd vuurwerk..
Dat weten we nu welquote:Op zondag 31 december 2006 13:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe bureaublad al gezien![]()
Ja mensen, Dribbel_ is jarig!
Ik over iets meer als 2 wekenquote:Op zondag 31 december 2006 13:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben over een weeek jarig, dát is pas stoer![]()
Ruilenquote:Op zondag 31 december 2006 13:56 schreef TwyLight het volgende:
Mijn buurvrouw is net een man, vet brede schouders en altijd bergschoenen aan enzo![]()
Misschien is ze wel gek van negerzoenen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn buurvrouw, die van die negor dus, is gewoon blank![]()
Het is gewoon een vieze hoerquote:Op zondag 31 december 2006 14:03 schreef longinus het volgende:
[..]
Misschien is ze wel gek van negerzoenen.![]()
Toch wel mooi dat deze meeting in februari is.quote:Op zondag 31 december 2006 14:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg de meetings af komende maand.
Ja sorrie, had nog nix geblowd of gedronkenquote:
Ik over minder dan 8 uur.quote:Op zondag 31 december 2006 13:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben over een weeek jarig, dát is pas stoer![]()
En dat gaat hier dan toch wel tieten opleveren neem ik aan?quote:
Ja, best wel.quote:
Ik zie niet in waaromquote:Op zondag 31 december 2006 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dat gaat hier dan toch wel tieten opleveren neem ik aan?
"quote:Op zondag 31 december 2006 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dat gaat hier dan toch wel tieten opleveren neem ik aan?
Oe Bizzje tochquote:
Ik anders wel...quote:
Oeh! *Springt mee.quote:
Tja... Ik wil best een willekeurig tietenplaatje posten morgen.quote:
Vannacht ben je dronken en dan post je je tieten écht wel voor de eerste de beste Danny...quote:Op zondag 31 december 2006 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja... Ik wil best een willekeurig tietenplaatje posten morgen.
Wie weet...quote:Op zondag 31 december 2006 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vannacht ben je dronken en dan post je je tieten écht wel voor de eerste de beste Danny...
hier ookquote:Op zondag 31 december 2006 16:15 schreef purplerose het volgende:
Bagger Bagger....
kutkinderen buiten
* Kuch* nachtbaggerquote:
Paar dagen trug begonnen ze al om 8 uur s'ochtendsquote:Op zondag 31 december 2006 16:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hier ookde hele dag stomme rotjes afsteken
Nee, je had me bijna omgepraatquote:Op zondag 31 december 2006 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
En spoor 'r nou niet aan om NIET de tieten te posten joh![]()
Kijk nou wat je hebt gedaanquote:Op zondag 31 december 2006 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, je had me bijna omgepraatMaar nu zie ik hoe triest het is om vannacht op Fok te posten en zie ik er toch maar vanaf
![]()
wie unne n00b. 1111quote:Op zondag 31 december 2006 16:25 schreef TwyLight het volgende:
pwnd.
Zal ik jou eens even lekker pwnenquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 16:34 schreef purplerose het volgende:
headbangt rond op metallica - untill it sleeps
Je ziet me verpakte tetten al in me ava, das wel genoegquote:Op zondag 31 december 2006 16:36 schreef TwyLight het volgende:
pics
Tis overgegaan in Ministry - NWOquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 16:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis overgegaan in Ministry - NWO
Muziek op zettenquote:
Kut voor jequote:Op zondag 31 december 2006 19:09 schreef pussydeluxe het volgende:
http://www.unoxhartjewinter.nl/hartjewinter/?nav=nieuwjaarsduik.
Ik was serieus van plan om morgen die duik te maken..
kiprookworstquote:Op zondag 31 december 2006 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
Om je op te vrolijken:
Nieuwsjaarsduik Scheveningen gaat niet door
Sarajevo anno '95 hierquote:Op zondag 31 december 2006 19:40 schreef -skippybal- het volgende:
Het is hier net Desert Storm![]()
[afbeelding]
Zet jezelf in de wiki, dan sta je er in het volgende topic in.quote:Op zondag 31 december 2006 20:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Hey, verdomme, ik staat er nog niet bij
nu ook al in dezequote:Op zondag 31 december 2006 20:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zet jezelf in de wiki, dan sta je er in het volgende topic in.
Slechte ervaring, ben dan ook wiki-n00b 1e klasquote:Op zondag 31 december 2006 20:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zet jezelf in de wiki, dan sta je er in het volgende topic in.
Ik was al bang dat je dit topic ook slootquote:
ik sluit alleen baggerquote:Op zondag 31 december 2006 22:02 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je dit topic ook sloot
Dank je welquote:Op zondag 31 december 2006 23:49 schreef longinus het volgende:
Beste wensen allemaal, tot ziens in 2007![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Danke liefurd, ik jou ook.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wens jou veel slechts, maar op een goede manier..
.
Eindelijkquote:Op maandag 1 januari 2007 15:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nou vooruit, omdat het zo'n mooi jaar gaat worden moet ik wel naar die meet toe
En gelukkig nieuwjaar allemaal
Je komt naar de meet!???????! Woehaaaaaaa!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zeker een goed voornemen, kan ik jou ook een keer aflebberenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eindelijk. Goed voornemen DD
.
Yeah baby, we gaan meetenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je komt naar de meet!???????! Woehaaaaaaa!!!
Ow en een gelukkig nieuw jaar guysof had ik dat vannacht al gezegd
Woehaaaaaaa!!quote:
Niet. Mannen mogen daar niet komen.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Woehaaaaaaa!!
Dan kom je ook te weten wat er op te chick wc's gebeurd
Brakkosquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 16:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe Bizzje tochGuitarist er ook gezellig op!
Pileup!!!
Tofquote:Op maandag 1 januari 2007 15:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Jij ook boefjequote:Op maandag 1 januari 2007 17:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]!
[..]
Tof!
En iedereen nog een gelukkig nieuw-jaar!
Maar ik ben toch lief?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet. Mannen mogen daar niet komen.
Roarrrrquote:Op maandag 1 januari 2007 17:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Woehaaaaaaa!!
ik krijg een flashbackquote:Op maandag 1 januari 2007 17:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Woehaaaaaaa!!
jullie gaan hem toch niet missen hequote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef Cynix ® het volgende:
Mogen wij (Cynix & Blinky) op de misschien-lijst?
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:21 schreef longinus het volgende:
Het damestoilet wordt geblokkeerd, desnoods door zatte fokkers
3x braken dan maar?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:21 schreef longinus het volgende:
Het damestoilet wordt geblokkeerd, desnoods door zatte fokkers
Ik denk ikquote:Op maandag 1 januari 2007 19:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat heeft jou laten schrikken?.
Niet van jou specifiek hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 19:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik denk ikomdat ik dit topic linkte aan hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |